Per ongeluk zwanger, wie is de vader?

20-05-2011 20:50 1194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bezwijk op dit moment zowat aan een panic-attack.

5 minuten geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wat het nog erger maakt is dat ik niet weet wie de vader is. Ik heb ook geen idee hoelang ik al zwanger ben, aangezien ik de pil altijd doorslik en mijn laatste menstruatie al een paar maanden geleden heeft plaatsgevonden.

Ik ben 24 jaar en heb geen relatie. Mijn vrijgezelle studentenleven is al een tijdje erg wild en ik heb meerdere bedpartners in korte tijd gehad. Ik slik al jaren trouw de pil, maar blijkbaar is er iets misgegaan.

Weet nu echt even niet wat ik moet doen. Het liefst zou ik een ticket boeken naar ver weg, verdwijnen en nooit meer terugkomen, maar dat kan natuurlijk niet.

Ik ben dol op kinderen en wil ze heel graag, maar niet nu.. en niet op deze manier. Een kind moet toch op zijn minst kunnen weten wie de vader is?! Wat voel ik me dom dom dom!! Stomme trut die ik ben..

Heb het nog niet aan iemand verteld, ook niet dat ik me zorgen maakte. Hoe ga ik dit in godsnaam aanpakken? En die mannen..wat ga ik zeggen? Een aantal ken ik goed en kom ik regelmatig tegen. Ik zie het al voor me: Hoi ja hoe is het? Goh ehh ik moet wat vertellen.. ik ben zwanger en jij zou wel eens de vader kunnen zijn, maar dat weet ik ook niet zeker.

Abortus is niet echt een optie, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen. En wat ik me net bedenk, ik heb al die tijd gewoon alcohol gebruikt en zelfs laatst nog xtc, wat heb ik dat kind aangedaan?!



Wat een zooitje heb ik ervan gemaakt, ik kan wel janken.



Ik moest mijn verhaal even kwijt om niet gillend gek te worden. Dit was het wel even.

Nu maar naar vriendin één om het te gaan vertellen.



(Ik zet het er maar even onder: ik ben gaan testen omdat ik al een paar weken menstruatie achtige kramp in mijn onderbuik heb, dacht eerst aan een soa dus heb me laten testen (dit doe ik sowieso zeer regelmatig) maar dat was het niet, dus toen een zwangerschapstest gedaan.)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, weer een update.



Zo stormachtig als het topic begon, zoveel rust en huiselijkheid straalt er nu vanaf

Succes verder met de zwangerschap.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
En na meer dan een jaar log ik ook weer eens in omdat ik toch nieuwsgierig was.

@hima: gaaf dat je weer zwanger bent. Grappig dat jouw kereltje nu zo eigenwijs begint te worden. Komt bekend voor bij ons kereltje (zijn ouders zijn ook strondeigenwijs en soms vragen we dan elkaar gekscherend van wie hij dat nu zou kunnen hebben). Bij hem kwam die eigenwijsheid soms met behoorlijke boosheidsuitbarstingen toen hij iets minder dan 2 jaar was. Maar nu is hij ong. 2.5 jaar en weer een stuk harmonischer. Hij begint nu aardig te praten, vermoedelijk weer iets later omdat we 2talig opvoeden (ik woon niet in NL).Verder hebben we er sinds alweer 7 maanden een dochtertje bij.



Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap (of je bent inmiddels al bevallen als je dit leest).
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een ontzettend mooi en positief verhaal! Heel veel geluk in de toekomst met je vriend en kindjes
Alle reacties Link kopieren
Ik herkende de titel nog van 2011. Toen had ik een andere nick. Wat fijn dat het goed gaat, gefeliciteerd met de 2de!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben stomtoevallig om 18 uur beginnen lezen en heb het "boek" nu uit. Want daar leek het op, dit verhaal. Een boek wat je niet weg kan leggen.

De paniek, twijfel, moeilijke keuzes. Het verhaal greep me en zorgde voor een lach en een traan.

Ik heb diep respect over hoe jullie alles hebben aangepakt! Echt top!
Alle reacties Link kopieren
Wow! Wat kun jij alles mooi beschrijven! Je zou er iets mee kunnen gaan doen! !

Ik heb het in een ruk helemaak doorgelezen en heb diep respect voor je gekregen! Wat ben jij een mooie, positieve vrouw, lieve vriendin en zorgzame moeder!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!



Even een kleine maar heel leuke update, gisterochtend is ons meisje geboren! We hebben haar Sue genoemd. Ze is helemaal gezond en zo lief klein.

Het hele huis ligt in diepe slaap, maar ik kan niet slapen, ik kan alleen maar met een mega-grijns kijken naar mijn prachtige meisje

Hoe wonderbaarlijk en ongelooflijk dat ik (alweer) zoiets moois heb weten te co-produceren.. ik kan er niet over uit.



De bevalling ging vlot, van de eerste rommelige weeën tot geboorte nog geen 5 uur. Geen complicaties. Dajo was bij mijn schoonouders en na de geboorte hebben we gebeld en zijn ze hierheen gekomen.



Dajo vindt zijn zusje wel leuk, ik denk dat het ook meespeelt dat hij van de eerste vrienden en familie al enkele cadeautjes in ontvangst heeft mogen nemen



Ik had een aantal dagen terug nog helemaal niet het idee dat ik ging bevallen op zo'n korte termijn, maar blijkbaar zijn mijn kindjes vroeg 'af' en had deze ook geen zin meer om te blijven zitten.



Vriend is in de wolken met zijn dochter, en het lijkt wel nog bijzonderder dan vorige keer om hem met zo'n klein hummeltje in zijn armen te zien.



Ze lijkt op dit moment nog op geen van ons beiden, gelukkig is er deze keer geen enkele twijfel over mogelijk wie de vader is



Nog even mijn inmiddels zacht piepende meisje aanleggen en daarna ook maar eens gaan slapen.



Tot update's!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie dochter!!!



Wat blijft dit toch een mooi topic en wat moet ik lachen om je opmerking over wie de vader is



Het klinkt als een heel fijn en knus gezinnetje zo met zijn vieren. Geniet ervan!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Dit blijft toch echt wel t mooiste topic dat ik hier ooit heb gelezen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Wat een mooi verhaal. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Smelt.

Gefeliciteerd met jullie dochter en wat lief dat je zo snel je topic komt updaten.

Wat een mooie naam hebben jullie voor haar uitgekozen.

Je bent al volop aan het genieten. Ik gun je nog heel lang een roze wolk.
Mooi topic! En gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige update! Van harte gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Topic gelezen, wow...!! Gefeliciteerd met je meisje!
Gefeliciteerd met jullie kersverse dochter !!! En wat een leuke naam



Veel geluk met z'n vieren
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! (Van een meelezer.)
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
Met het risico nu een enorme partypooper te zijn en het hele forum over me heen te krijgen...ben ik nou echt de enige die van meet af aan al enige twijfels bij dit draadje heeft?
Wow wat een verhaal! Ik begon eerlijk gezegd nogal sebsatiebelust te lezen naar aanleiding van je OP maar eindig met tranen in mijn ogen (bijna 40 weken zwanger zelf dus beetje een dweil). Wat heb je het goed gedaan!



Ontzettend gefeliciteerd met je dochter en rest van het gezin en ik wens je alle geluk van de wereld toe!
Gefeliciteerd, wat mooi!
'Leuk' topic, ik las net voor het eerst de openingspost, en vervolgens de reactie van himareable van 4 juni...



Gefeliciteerd, en zo te horen is het uiteindelijk toch allemaal goed gekomen!
Gefeliciteerd met jullie dochter! Blijft leuk om af en toe een update te lezen
Van harte gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven