Pijn in buikspieren 31 weken zwanger

10-10-2013 10:33 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 31 weken zwanger, maar heb al een aantal weken dat mijn buikspieren zo'n ontzettend pijn doen. Ik heb dit voornamelijk `s nachts in bed, als ik wakker word om me om te draaien.



Eigenlijk ben ik er vanuit gegaan dat dit normaal is en heb dit nooit aan de verloskundige gevraagd (ik vergeet dat ook altijd als ik daar eenmaal ben).



Maar wie heeft dit ook ervaren en is dit normaal?
Alle reacties Link kopieren
Dat is normaal. Omdat alles uitgerekt is, krijg je ook wat last van je buikspieren. Geen zorgen, en anders bel je even de verloskundige praktijk
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dat het bandenpijn is. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook vooral 's nachts, bij het omdraaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier ook last van gehad vanaf 24 weken ongeveer, mijn buik voelde bij het opstaan altijd erg beurs. Sinds een weekje heb ik er geen last meer van (ben nu 31 weken zwanger).



Mijn vk vertelde dat het inderdaad te maken had met het oprekken van de buik/baarmoeder en de bewegingen die de baby vooral 's nachts maakt (afhankelijk van de ligging).

Bandenpijn is het niet, dat voelt bij mij toch echt anders, meer steekachtig en onder/aan zijkant van de buik.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook, heel vervelend. Heb ook vaak bandenpijn trouwens. Beide in bed maar ook bij traplopen of als ik wat verder loop dan een paar meter . Ik geloof dat het erbij hoort, de vk vindt er niks van, ja, beetje meer rust nemen. Maar ik hoor geen zwangeren in mijn omgeving die ook zoveel last van hun buik hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven