Proberen vanaf mei 2012!

14-04-2012 14:55 2535 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!



Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Alle reacties Link kopieren
Oempa: Hoe is het???



Jayla: Goed te horen dat je je op en top zwanger voelt!

Kan me voorstellen dat de echo voor a.s vrijdag een mijlpaal is!!!

Ik duim heel hard voor een mooi kloppend hartje!!!

En dat er al een klein mini-mensje zichtbaar mag zijn.



Idd hoe is het met Wiesewies & Loisje



Sproet: Vandaag ook getest???
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb net getest, hartstikke negatief. Wat ik al dacht dus. Betekend dat mijn eisprong gewoon weer veel later is geweest dan ik dacht. Naar mijn idee had ik ook gewoon een positieve ovulatietest. Maar blijkbaar was dat niet zo.

Volgende maand ga ik ovutesten halen met zo'n gezichtje. Dat kan niet missen.



Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Volgens mijn beschrijvingen in mijn app had ik op woensdag veel slijm en steken in mijn buik, eens kijken of mijn lichaam me meer heeft verteld dan de ovulatietesten. Ik kan niet alsnog zwanger zijn want vriend was die week weg voor zijn werk.



@oempa jij no nieuws?



@jayla alweer bijna 9 weken wat gaat dat snel zeg (voor jou waarschijnlijk niet).
Alle reacties Link kopieren
@sproet he balen die negatieve test!lastig is dat met die streepjes he!



@jayla wat fijn dat je vrijdag weer een echo hebt!kan me voorstellen dat dat een mijlpaal voor jullie is!



@kroes lief dat je zo meeleeft!



Hier nog niets te zien. Heb wel onwijs laat van mijn onderrug dus ik verwacht eigenlijk wel dat ik ongesteld word. Maar ik hoop van niet!
Alle reacties Link kopieren
pff.... ongesteld



Ik vind het echt stom. We hebben 4 x sex gehad rondom mijn eisprong. Dat kan toch niet mis gaan zou je denken...
Alle reacties Link kopieren
STOM!

Echt balen Oempa.. neem even de tijd om de teleurstelling te verwerken..

Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
He, inderdaad heel erg STOM meiden.



Jayla: wat superspannend voor jullie. Deze vrijdag echo dus. Ik duim voor je!



Ik heb deze week ook weer een echo en binnenkort een afspraak met de verloskundige over de bevalling. Ieks

Nu aan het grienen op de bank met I didn`t know I was pregnant. Babietje net geboren in de wc-pot...
Alle reacties Link kopieren
@sproetje: wat balen dat de test negatief is en je ook nog niet ongesteld bent. Het zou wel fijn zijn om wat meer duidelijkheid te krijgen over je cyclus. Kan me voorstellen dat je daar erg onzeker van wordt.



@oempa: wat stom! In principe zou 1x zelfs genoeg moeten zijn, maar helaas werkt het niet altijd zo..... Weet je wel zeker wanneer je eisprong was? Ik kan mobiel even niet terugvinden of je ovutesten hebt gebruikt. Ik bleek namelijk een vroege eisprong te hebben, ondanks dat mijn app anders aangaf en ik het ook pas later leek te voelen. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk, nu maar even flink balen en proberen te genieten van een wijntje en andere dingen die straks niet meer mogen!



@bn: ook voor jou een knuffel. Vervelend dat je je zo naar voelt! Hopelijk kun je je verdriet bij iemand kwijt, want door het weg te stoppen verdwijnt het helaas niet. Wat betreft de spermatest: eens met eerdere reacties. Als je vriend het geen probleem vindt dan zou ik de test ook doen. Je kunt het maar beter weten toch?
Alle reacties Link kopieren
Oempa: Bah wat ontzettend balen!!! idd Stom!!!

Hier hadden we t ook afgelopen keer 4x achter elkaar gedaan. Dag 12t/m15 *achteraf bleek mijn ei op dag 16 van mijn cyclus te zijn geweest, gezien mijn ongi op dag 30*



Dus deze keer een dag later beginnen of met een dag ertussen?

Wat denken jullie??? (ik weet het jullie hebben geen glazenbol!!! :P)



GroenK: Bij jou komt het eind al meer in zicht! Weet je al waar je wilt bevallen? Ben je ook al begonnen om daar informatie over in te willen?



Sproet: Hoe gaat het???
Alle reacties Link kopieren
@sproetje: onee, wat balen zeg! Maar ben je nu ook al ongesteld geworden dan?



@kroes: ook voor jou balen... hopelijk de volgende ronde meer succes!



@bn: knuffel voor jou...! Wat een rotperiode voor jou zeg. Maar ik denk dat het goed is dat het er nu uitkomt. Al die emoties opkroppen is ook niet goed voor je. Dat maakt het nu wel even zwaar, maar je zult zien dat je er sterker uitkomt. En misschien heeft dat dan ook wel weer invloed op het zwanger worden!

Wat betreft die test: het zal wel even confronterend zijn voor je vriend, maar ik zou er nu wel gebruik van maken. Ik lees wel eens van stellen die echt moeten leuren en zeuren bij hun huisarts om doorverwezen te worden en nog niet geholpen worden. En de uitkomst geeft altijd duidelijkheid! Of het nu goed of slecht is.



@Jayla: wat klink je opgewekt en hoopvol! Goed dat je er zo in staat. En de tijd vliegt voorbij, het is zó vrijdag!



@oempa: ja, inderdaad stom. Niet opgeven hé, volgende maand gewoon weer minstens 4 keer



@hier: zaterdag de eerste spulletjes gekocht. De kinderwagen is besteld, het is tóch de Joolz geworden. Verder nog wat kleine dingen: matrasje en zo. Zaterdag gaan we beginnen aan het opknappen van onze (op Marktplaats gekochten) babykamermeubeltjes. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
@oempa inderdaad STOM!



Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb dus weer een mega lange cyclus deze maand. Ook STOM.



Ik had nog nooit gehoord van een Joolz, maar gister zag ik er eentje rijden. Die is echt vet leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Sproet: Stom dat je nog niet ongi bent! of zou je toch......



Joolz = mooi! En hij past in een kleine auto! Hopelijk wil mijn lief hem ook als het zover is....hij is wel prijzig!!

Heb al wel lopen zoeken. Bij Babymax staat hij voor 849 + 200 euro shop tegoed. Volgens mij is dat de goedkoopste actie.

Maar ja...om hem nu al te kopen is ook weer wat...

Misschien hebben jullie er wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie lieve woorden



Ik ben normaal gesproken niet zo'n opkropper maar denk dat ik dit te moeilijk vond om toe te laten..

Het lucht al zo op om erover te praten en gewoon te accepteren dat ik me kut voel.. Praat er veel over met mijn opa, moeder en vriend. Das toch wel heel fijn!



Ik heb waarschijnlijk aan het einde van de week mijn eisprong, we gaan er weer vol goede moed tegenaan!



We hebben besloten die spermatest te doen, a.s. vrijdag moeten we een potje gaan brengen bij het lab. Gek hoor, moet ie z'n zwemmers in een potje doen haha..

Dan 2 weken later de uitslag.. Ik ben benieuwd!



We hebben er deze ronde dus weer geen zwangeren bij?! Jammer hoor.. We zijn nu toch echt aan zet hoor Oempa, Kroes, Sproetje, Smikkie & Ka-bo!



Knuffel en liefs voor iedereen! Hoop dat t goed gaat met alle baby's en toekomstige moeders!!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden weer een berichtje van mij gister ongesteld geworden ( verbaast me ook niet veel te veel druk er op geweest het afgelopen half jaar hebben gemiddeld 1x in de maand sex ) het is ook wel gewoon de drukte natuurlijk ...

Ik heb gister wel een nieuw katje aangeschaft heb ik wat extra's om te vertroetelen ;)



( eerlijk gezegt denk ik dat de reden is dat ik geen behoefte heb aan sex meer te maken heeft met de angst om niet zwanger te kunnen worden ( als ik nouwlijks sex heb is het niet zo gek om niet zwanger te worden en ben ik niet zo teleurgesteld)



De angst is eigelijk vier jaar geleden begonnen na mijn miskraam ... Zo dat was even mijn eigen hoofd gaos ;) sorry



Meiden xxx fijn te zien dat veel gewoon nog goed zwanger zijn en duimpjes voor de genen die bijna aan de beurt komen ;) x
Alle reacties Link kopieren
Bn: Fijn dat je er met mensen over kan praten. Blijf dit doen. Ook al gaat er tijd overheen.



Veel plezier rond je eisprong.

En spannend om en "kwakje" van je vriend te laten onderzoeken.

Maar volgens mij wel een verstandige keuze.

En de uitslag valt ongeveer met jou nieuwe NOD denk ik... Spannende maand dus!



Gebruik je ook iets van een app op je tel??



Smikkie: Balen zeg dat je ongesteld geworden bent!

Maar zoals je zelf al zegt. De kas is ook waarsch. groter dat je ongesteld wordt dan dat je zwanger wordt. *of je moet het precies op het juiste tijdstip doen/ Proberen jullie dit dan wel??*



Praat je wel over je angst met iemand? Met je vriend bijv. Weet hij het? Wil je er wel echt voor gaan? of twijfel je nog?

Gelukkig heb je nu ook positieve afleiding van jullie katje! Super lief zijn ze he!

Knuffel voor jou!!



Hier is het rustig. Alles gaat zijn gangetje. Nog 1 dag werken en dan 4 vrij! :D
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij gyn geweest voor echo en idd eisprong zit eraan te komen zondag nog een echo om te zien of alles nog goed gaat.

Helaas ook wat minder nieuws ik heb ook een cyste in mijn rechter eileider van 5 cm als deze niet uitzichzelf verdwijnt moet ik deze operatief laten verwijderen.

Maar komende dagen toch maar goed gebruik maken van deze dagen, misschien dat we deze ronde geluk hebben!
Alle reacties Link kopieren
@jayla Heel veel succes vandaag! Ik denk aan je!



@kabo jeetje schrikken of niet die cyste?! Hopelijk verdwijnt hij uit zichzelf!



@hier nog steeds niet ongesteld. Zit inmiddels op 39 dagen... Ik ben er nu helemaal klaar mee! Als ik dan toch niet zwanger ben dan maar ongesteld zodat ik weer verder kan!
Alle reacties Link kopieren
@ Jayla: succes met je echo vandaag! Ik hoop dat alles weer goed is!



@ Ka_bo: wauw fijn dat je eisprong eraan komt! Maak er goed gebruik van!! Wat balen van je cyste! Hopen dat ie vanzelf weggaat!



@ BN: wat fijn dat je er zo goed over kan praten! Blijven doen hoor! Goed van jullie dat het zaad onderzocht wordt! Hoop dat je vriend er genoeg zwemmers in heeft zitten!



@ Kroes:geniet van je vrije dagen!!



@ Sproet: he wat balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden! Wat een onduidelijkheid he! Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt.



@ Schorpioen: flink geshopt dus? Leuk hoor! Veel plezier dit weekend met het opknappen van de meubeltjes!



@ wies: je bent lang niet meer geweest! Het gaat toch wel goed met je?



@ Tocoala: hoe is het met jou? Heb je nog steeds hulp en hoe voel je je nu ten opzichte van de zwangerschap?



@ Groenk: last van de hormonen ja? Jeetje de tijd gaat echt snel he!



Barba, dreamzzz, suzy, blomster en loisje hoe gaat het met jullie en de kleintjes?



Ik ben weer over de teleurstelling heen. Heb flink wat boeken gehaald bij de bieb en ga me totaal op andere dingen richten nu. Ik ben ook gestopt met die tarwekiemolie capsules. Volgens mij was mijn cyclus daarom afgelopen maand zo lang.



Nou fijn weekend alvast allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Even een zwaai naar jullie en een knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!



Ik ben de afgelopen dagen afwezig geweest hier, eigenlijk vooral om er even zo min mogelijk mee bezig te zijn.Ik heb eind vd middag de echo en ik vind het zooooo spannend. Als alles nu maar goed is en we een kloppend hartje te zien krijgen. Ik heb me toch alweer erg gehecht aan het kleintje in mijn buik, ook al had ik me dit keer nog zo voorgenomen te proberen wat meer afstand te bewaren.



Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Jayla
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, ik ben ook even stil geweest, voornamelijk omdat ik niet zoveel te melden heb. Met de kleine meid gaat het goed, ik voel haar heel veel bewegen. Ben deze week bij de verloskundige geweest en alles ziet er goed uit (groei, hartslag, bloeddruk).



Voor de tabel: ik ben inmiddels 28 weken zwanger (maar volgens mij loopt Wies sowieso wat achter )



@Wiesewies, gaat alles goed met je???



@Jayla, heel veel succes vanmiddag! Ik hoop zo dat alles nog steeds goed is. En dat je je al hecht aan je kleintje is logisch.



@Kabo, wat fijn dat je eisprong eraan komt! Goed gebruik van maken... Wel minder leuk dat je een cyste hebt, ik hoop het beste voor je.



@Sproet, balen dat je nu weer zo lang moet wachten.





@Smikkie, wat vervelend dat de angst na je miskraam nog steeds zo'n grote rol speelt. Kun je er met je vriend over praten? Lijkt mij wel belangrijk om aan te werken want zo komt je grote wens natuurlijk niet in vervulling.
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve allemaal,



Wat balen dat iedereen ongesteld is geworden!!! Behalve Sproet dan, voor jou baal ik dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, heel irritant zeg!



@BN: Vervelend dat je je zo rot voelt... goed dat je er over praat, sterkte en succes en weet dat je je verhaal hier kwijt blijft kunnen!



@Jayla: Ben aan het duimen dat je echo goed was! Weet niet hoe laat je hem precies hebt, maar succes in ieder geval!!!



@Kabo: wat rot hey, van die cyste! 5cm klinkt best groot... wel heel fijn dat er een eitje aan het rijpen is! Hoe nu verder?



@Wies: ook ik maak me even zorgen, waarschijnlijk nergens voor nodig, maar toch even checken, gaat het goed??



@Barba: heeerlijk lijkt me dat, zo'n bewegend kleintje in je buik! En 28wk al joh, wat gaat dat hard...



Fijn weekend voor iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
Kabo: Wat fijn dat ze op de echo konden zien dat je bijna een eisprong hebt!!! Nu dus aan de linkerkant??? Maar goed gebruik van maken!!!

Kan er rechts nog wel een eisprong ontstaan ivm de cyste??

Hopelijk gaat hij vanzelf weg..



Sproet: Pfff wat balen dat je nog niet ongesteld bent!!!

Ben je echt niet zwanger??? Heb je al een 2e test gedaan????



Oempa: Hopelijk gaat het nu zonder de Tarwekiem weer beter!

We gaan er straks weer voor!!!



Jayla: Ik hoop dat de echo vanmiddag goed is!!!! Duim met je mee!!!!



Barbabientje: Poeh! 28 week!!! Dus je begint ook langzaam naar de bevalling toe te kijken. (en te lezen denk ik)



Wiesewies: Laat je even wat van je horen.....



Suzy: *zwaai zwaai*
Alle reacties Link kopieren
@jayla Heb je al nieuws? Mijn duimen draaien!!!



@kroes nee nog geen tweede test gedaan. Misschien ga ik morgen wel eentje halen. Ik merk wel dat ik last heb van mijn hormonen (zit continu tegen het plafond), maar geen ongesteldheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat jullie allemaal zo met me meeleven! En goed nieuws: de echo was helemaal goed! Kloppend hartje en kindje was goed gegroeid :-) volgens de meting zou ik vandaag 9 weken en 1 dag zijn en uitgerekend op 27 juni. De echoscopiste zei dat de kans dat het nu nog mis gaat minimaal is, maar ik krijg nu geen echo meer. Over 3 weken afspraak bij verloskundige en dan zouden we het hartje kunnen horen.

We zijn zo dolblij dat we hierna gelijk langs onze ouders zijn gegaan om het te vertellen. Wat was dat leuk om te doen en waren ze enthousiast :-) Met de rest inlichten wachten we nog tot 12 weken.



@ Sproetje: bij jou blijft het dus ook onzeker, wat kan je lichaam dan toch soms onduidelijke en tegenstrijdige signaal geven... Ik hoop heel erg dat je toch zwanger bent en snel een positieve test hebt!



@ Wiesewies: we hebben al 2 weken niets van je gelezen, ik hoop maar dat alles goed gaat met je?!



@ Suzy: hoe gaat het nu met jou? En met de kwaaltjes? Hebben jullie de omgeving al op de hoogte gebracht?



@ Barba: 28 weken alweer, jeminee, nog een paar weken en dan heb je lekker verlof! Kijk je ernaar uit?



@ Oempa: fijn dat de teleurstelling weer wat weggeeebt is, oed om je focus weer even te verleggen. en straks weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen!



@ Ka_bo: succes met het benutten van je ei de komende dagen!



@ Kroes: lekker lang weekend nu voor jou, geniet ervan! I ben het even kwijt, waar zit jij nu in je cyclus?



@ Smikkie: dikke knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Oooh Jayla wat super fijn zeg! Gefeliciteerd en geniet ervan!!

Zag het kindje op de echo (naast een kloppend hartje) er ook anders uit dan de vorige keer?
Alle reacties Link kopieren
Dankje Spoetje! Ik hoop dat dit ook heel snel voor jou weggelegd is! Dat gun ik je zo van harte!

Op de echo konden we nu veel meer zien dan 2 weken geleden. Vorige keer was het een wit vlekje met een knipperlichtje. Dit keer was het echt een inimini-kindje met al een begin van armpjes en beentjes. Echt heel gaaf om te zien :-)

Als het me lukt zal ik morgen wel even een foto van aalbei de echo's op ons priveforum zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven