Proberen vanaf mei 2012!

14-04-2012 14:55 2535 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!



Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Alle reacties Link kopieren
Jayla, YES!!!!!!

Wat fijn dat alles goed is! Jullie zullen wel lekker op je roze/blauwe wolk zitten! Wat leuk dat julle het je ouders verteld hebben, een speciale avond dus. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Jayla! Joepie!!!! Een goeie echo!!! Top!!! Leuk dat jullie direct langs jullie ouders geweest zijn.

Geniet van dit mooie gevoel!!!



Oh en Jayla ik zit nu op dag 10 van m'n cyclus.

Nog precies 1 week dan verwacht ik mijn ei!

NOD = 14 dec



Sproet: Als ik jou was zou ik idd wel nog een test doen.
Alle reacties Link kopieren
@jayla ik bedoelde eigenlijk de vorige keer met de miskraam? Of heb je het toen niet gezien.

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ons kindje er anders uit zag, dat het een soort van misvormd was, maar ik weet niet of dit echt zo is...



Lekker geslapen vannacht??
Alle reacties Link kopieren
Gister/vandaag duidelijk mijn ei! Heb dat slijm en voel het echt goed, aan de linkerkant.

Goed gebruik van gemaakt! Nu weer mijn favoriete hobby: WACHTEN...
Alle reacties Link kopieren
Niet te vroeg stoppen BN. Je ei voelen hoeft niet te betekenen dat hij springt. Er staat dan spanning op. Kan zo zijn dat hij pas een (halve) dag later springt!
Alle reacties Link kopieren
Net weer getest, wederom negatief, had ook niet verwacht dat is positief zou zijn...



Nu maar weer verder wachten tot ik weer ongesteld wordt. Het wachtbankje zit echt niet lekker meer nu! Ik wil zo graag nog 1 kans hebben in 2012 om zwanger te raken!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, jammer. Maar erg apart dat je nog niet ongesteld geworden bent. Je had ook ovu testen gebruikt toch???

*Pakt een extra kussentje voor op het wachtbankje en steekt gezellig wat kaarsjes aan! *
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ga gewoon door hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Prima plan!!
Alle reacties Link kopieren
Hè meiden , wat fijn sproetje !!



Ik heb het met niemand over mijn angs .. Maar dat is een keuze van mij ... Eerst zien of in dit geval niet zien dan geloven . Het is gewoon een angs die nog nergens op gebaseerd is tot nu .



En katje gaat goed blij ... School en werk is veel en ja ik wil echt nog wel nu voor kindje gaan ( maar zo geen behoefte aan sex schiet dat niet op :( xxx
Alle reacties Link kopieren
Smikkie: Jammer dat je niet van de vrij partijtjes kan genieten.

Gelukkig is de wil er wel. Hopelijk kan je je angst een plekje geven.



Wij zijn vandaag hier weer gestart. Wordt een gezellige week iig!!! Morgen denk ik een rustdag en dan dinsdag weer.

Kijken of dat beter werkt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, hier hangt de rode vlag uit! Eindelijk ongesteld en wellicht de eerste dag van een nieuwe zwangerschap!

Een cyclus van 42 dagen... Hopelijk volgende keer wat korter!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik ben even een weekje niet actief geweest, wel alles gelezen:



@smikkie: oei, dat klinkt niet zo fijn. Ik hoop voor je dat je het plezier in vrijen snel terugkrijgt. Het kan nooit de bedoeling zijn van het zó graag zwanger willen worden. Dat je, om te voorkomen dat je teleurgesteld bent, maar gewoon bijna geen sex hebt. Ik wil je toch adviseren om het er eens goed met je vriend over te hebben. Je wordt hier zelf niet gelukkig van, maar het lijkt me ook niet zo gezond voor je relatie, of wel?



@ka_bo: hoe was de echo gisteren? Is er nu een eisprong geweest? Wanneer is er meer duidelijk over die cyste? Klinkt wel heftig zeg! Maar je andere eileider functioneert dus wel?



@oempa: goed dat je weer vooruit kijkt! Enneh, soms is het inderdaad beter om de natuur zijn gang te laten gaan en met die capsules te stoppen. Wat voor leesvoer heb je gehaald?



@Jayla: YESSSS! Ik ben zo blij voor jullie! Leuk hé, om het nieuws te delen met je ouders? En over een paar weken is het écht 'out in the open', dus dan kun je je geluk met iedereen delen. Het wordt steeds leuker!



@barba: 28 weken alweer. Wat gaat het toch snel hé! Gelukkig gaat alles goed en kun je er lekker van genieten.



@sproetje: Eindelijk! Eigenlijk niet wat je wil, maar na zo'n lange tijd is duidelijkheid ook fijn. En daar mag je heeeeel blij mee zijn, dus ik zou zeggen: neem er iets lekkers bij (wijntje, nootje, gebakje, bonbonnetje, anything) en blijf zo lekker positief!



@hier: 24 weken alweer. Jeetje, dat gaat echt zó snel. Ik heb, net als Barbarientje, een héél beweeglijk kindje. Leuk, gezellig, maar soms word ik er ook wel een beetje moe en simpel van... (oei, mag ik dat wel zeggen?)



Afgelopen weekend begonnen met het opknappen van de meubeltjes voor de babykamer. Ben helemaal happy, want het wordt zóooooooo mooi!



Trouwens, inmiddels ben ik jarig geweest, ik behoor nu officieel tot de 30ers (wies: voor de tabel)
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Wat lief dat jullie allemaal aan mij denken! Maar geen zorgen, het gaat heel erg goed hier. Eigenlijk zo goed dat ik de laatste weken hard aan het werk ben om mijn werk voor de kerst af te kunnen ronden en we tegelijkertijd bezig zijn om de babykamer af te maken en nog wat andere dingen in huis te regelen. Dus sorry voor mijn radiostilte en het niet bijhouden van de tabel (maar hoop dat ik na een half jaar wel wat credits heb opgebouwd :D) Overigens merk ik ook dat ik inmiddels het 3e trimester ben ingegaan: moeheid is weer net zo hard teruggekomen als in het 1e trimester. Lig s avonds weer lekker om 21.00u in bed



Vandaag ben ik 28 weken, ongelooflijk hoe snel het de laatste weken is gegaan! Die 20-wekenecho lijkt gisteren gemaakt te zijn. De 'grote' dingen zijn nu allemaal geregeld (kinderwagen, kinderkamer, nieuwe auto etc), dus nu kan ik me gaan verliezen in het aanschaffen van kleertjes, speentjes, flesjes en noem maar op. Fijn gevoel! Alleen die naam nog… :D



Maar wat ik eigenlijk ook wilde vragen is of we een topic deel 2 kunnen openen, en of iemand dan het bijhouden van de tabel van mij wil overnemen. Ik vond het heel leuk om te doen maar merk nu dat mijn prioriteiten inmiddels elders liggen en dat ik op dit moment dus ook mijn tijd liever anders besteed. Het is niet heel veel werk, maar als je het niet eens in de 2 a 3 dagen bijhoudt lig je zo een eind achter. Dus laat maar weten, dan stuur ik je de html-versie van de tabel. Misschien kan de nieuwe TO ‘m ook even opschonen, ik heb een paar mensen al heel lang niet gezien.



Jayla : wat heerlijk dat het zo goed gaat! Ik ben echt ontzettend blij voor je. Fijn ook dat je ouders zo enthousiast waren!



Schorpioen: gefeliciteerd met je verjaardag nog! En week 24 alweer!



Sproetje: fijn dat je ongesteld bent geworden. Of fijn… je weet in ieder geval waar je aan toe bent en nieuwe ronden, nieuwe kansen! (Om er maar even een cliché tegenaan te gooien)



Kroes, Smikkie & BN: ik duim ook voor jullie!



Barba: gaat snel he?! Begint de paniek al toe te slaan?



Tocoala: hoe is het met jou? Je schreef eerder een keer dat je met iemand bent gaan praten toch? Bevalt dat nog steeds?



Rest: zwaai!
Alle reacties Link kopieren
@schorpioen, mijn dokter was ziek dus had een ander mijn eigen dokter zag wel iets(nog niet groot genoeg) links eerste echo, andere dokter zag niets cyste is gekrompen:D



Moet nu deze week nog aantal keren terug naar ziekenhuis. Tot dag 20 van cyclus een paar keer echo vandaag is dag 14.



Ben benieuwd of er iets gaat gebeuren.

Anders dubbel hoeveelheid medicijnen, maar ik reageerde al niet goed op normale hoeveelheid dus zit daar eigenlijk niet op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm lekker zeg die wijn!!
Alle reacties Link kopieren
Wiesewies: Fijn weer wat van je te horen!!! Gelukkig gaan alles goed! En wat gaat de tijd snel!!

Zelf voel ik me niet zo geroepen voor het tabel.

Maar als er verder niemand is.....



Sproet: Hehe...eindelijk maar toch! Bah wat een domper!!!

Geniet maar van je borrels! Heb je wel verdient!



KaBo: Fijn dat je cyste al kleiner is. (wel raar dat dat zo snel kan gaan...)

Hoop voor je dat medicatie goed zijn werk doet!

Zag trouwens laatst op internet een foto van een eisprong. Best apart (google maar eens, eerst hit die je krijgt met sites)
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



ik leef nog hoor, en ik lees regelmatig met jullie mee,

ik heb u al een aantal keer gehad dat ik een heel stuk persoonlijk aan iederen getypt had send en hup weg grrrrrrrr



dus er nu maar weer even voor gaan zitten eerst nieuwe batterijen voor het toetsenbord zoeken maar inmiddels ook gevonden, dus we kunnen weer typen...



het is druk in huize loisje 26 weken alweer poeh gaat hard de magische data voorbij..



ik lees dt het iedereen inmiddels redeljk voor de wind gaat, de nog niet zwngeren wat moeizamer maar ik lees en voel veel met jullie mee hoor!!



nog maar 8 weken en ik ga al met verlof wat snel eigenlijk allemaal... het is heel appart maar op de een of andere manier zijn we allebei hier minder met de baby bezig dan we bij de 1e hadden. inmiddels wel begonnen aan de babykamer. die zat er eigenlijk binnen een week in. nu aan de meubls begonnen ze zijn grenen we maken ze wit. hoe doen julie dat verven jullie gewoon??? bij mij doet manlief dat allemaal ik val al om va de lucht alleen.



het spugen is minder alhoewel het is er wel maar ik kan tegewoordig ook wel wat eten, kwark met vruchtjes liefst mandarijn partjes is nu weer favoriet.

nog maar anderhalve kilo en ik zit op mijn startgewicht.

de gyn zei afgelopen week dat ik maar tot 38 weken oef als de omstandigheden goed zijn dwz het inleiden niet teveel moeite kost. eerst wilde ik daar niets van weten de eerste is ook ingeleid en ik wilde wel ervaren hoe het zou zijn as het spontaan zou beginnenn, aan de andere kant het zijn weer 2 weken minder. met het eigen bedrijf i het mooi plannen.

manlief heeft de geboorte van zijn eerste gemist omdat hij in brabant zat en dat hebben we dan niet..kortom we kunnen even nadenken...

de kids gaa aan tafel dus ik brei er even een eind aan ik reageer snel weer



xx loisje
Alle reacties Link kopieren
He Loisje!

Fijn dat je wel nog met ons mee leest!!!

Balen dat je leuke texten soms zomaar weg zijn.

(tip af en toe tussen door alles even "kopieeren", mocht het weg zijn hoef je alleen te "plakken"of tip het even in een notitie app ipv internet.)



Maar 28 weken alweer! Gaat snel! En nog 2 maandjes werken dus.

Dus veel kg. afgevallen??? door de misselijkheid. Mooi dat het nu beter hiermee gaat.

Leuk dat er een gestart is gemaakt met de babykamer.

Gelukkig denkt je verloskundige met je mee. Maar de tijd gaat het leren! Maar dat je man erbij kan zijn is wel heel erg gewenst natuurlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
net echo gehad ei staat op springen, dus opdracht gekregen om vanavond te klussen (vriend vind t nu een moetje worden).

Gelukkig heb ik hem gisteravond nog meegesleurd, volgens app was ei gister.



dus vanavond nog klussen en dan weer afwachten
Alle reacties Link kopieren
Whoeh 30 weken! Even een update :-)

Ik lees nog trouw mee hoor, maar heb vaak niet de tijd om te reageren. Op mijn werk moet er nog heeeel veel af voor Kerst, nog maar 3,5 week! Dus eigenlijk is dat alles wat ik doe: werken en slapen, en het huishouden. Spannend he



@wiesewies, fijn dat alles goed gaat met je! En begrijpelijk dat je de tabel wilt overdragen. Ik doe al de tabel van het februaritopic, dus ik ben geen vrijwilliger om ook deze te doen..



@Jayla, ik vind het zo geweldig voor jullie! Gefeliciteerd nogmaals :-D



@bn, ik duim voor je!



@sproetje, wat balen dat je weer aan de wijn mag...wel lekker hoor, daar niet van, maar ik neem aan dat je liever Jip en Janneke champagne had gehad..



@Kabo: ga je timmeren? Nee, grapje, succes!! Ook met wachten. Jammer dat het zo'n verplichting wordt..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Hier ook even een teken van leven



@ Sproetje: Jammer dat je toch ongesteld bent geworden al weet je nu in elk geval wel waar je aan toe bent. Wat ene lange cyclus zeg dit keer, normaal ben je toch best regelmatig? Kan dat misschien nog met de miskraam te maken? Hoe voel je je nu verder?

Op de echo die ik kreeg bij de eerste zwangerschap was alleen een soorte witte vlek te zien, niets wat echt op ene kindje leek. Maar ik moet zeggen dat ik ook toen ook helemaal niet meer zo goed gekeken heb nadat ze zei dat het niet goed was & ik heb er ook geen echofoto van. Maar dit keer zagen we echt een inimini-mensje



@ Koehandel: 30 weken alweer, nog eventjes en je bent hoogzwanger Druk met de laatste werkloodjes dus, ga je vanaf kerst met verlof? Ben je erg moe of hou je het goed vol ondanks de drukte?



@ Kroes: Je zit nu dus weer middenin je vruchtbare dagen, ik hoop heel hard dat het om de dag vrijen dé truc is voor jullie & dat je vlak voor kerst een mooie positieve test hebt!



@ BN: Succes met deze wachtweken, hoop van harte dat jullie goede werk beloond wordt!



@ Ka_bo: Wat goed dat ze je ei hebben gespot & zo te lezen hebben jullie hem zo optimaal mogelijk benut, ik ga voor je duimen de komende weken!



@ Loisje: Leuk om weer eens van je te lezen! Voor jou schiet het dus ook al aardig op, gelukkig dat het spugen nu wat minder is. Begrijp ik het goed dat je nu nog lichter bent dan voor de zwangerschap? Pff meid, dan zul je bij tijden wel flink beroerd zijn geweest. Gelukkig dat de kleine alle voedingsstoffen pakt die die nodig heeft. Heb je eigenlijk een voorgevoel wat het is?



@ Schorpioen: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je er nog iets speciaals aan gedaan nu je 30 werd? Ik ben heel erg benieuwd naar je kamertje, plaats je een foto op het besloten forum als het af is?



@ Wiesewies: Goed om weer van je te lezen, ik ben blij dat het zo goed gaat met je! En jij dus ook met kerst met verlof, lekker vooruitzicht hoor :-)zeker nu je zegt dat je weer zo moe bent als in de eerste periode... Heb je een vervanger van je werk aan wie je alles over kan dragen?



@ Tabel: Wat betreft de tabel, tuurlijk heb je daar je credits voor opgebouwd Wiesewies, je hebt het altijd supergoed bijgehouden, dank daarvoor! Voor mij mag er nog wel iets aangepast worden, ik ben vandaag exact 10 weken, mijn wisseldag is dus donderdag. Verder klopt het helemaal.

Ik voel me ook niet zo geroepen om de tabel bij te houden, lig elke avond om half 9 in bed omdat ik gesloopt ben, dus weinig puf om hier elke dag bij te lezen....



@ Hier: Vandaag dus precies 10 weken, we komen steeds meer richting 'veiligere zone' en dat voelt goed. We durven er steeds meer van te genieten. Op 13 dec hebben we een afspraak bij de VK, dan ben ik precies 12 weken & dan hopen we het hartje te kunnen horen. Als dan alles goed is gaan we de rest vd familie en vrienden inlichten. En daar kijk ik heel erg naar uit, vind het steeds moelijker om voor me te houden.

Ik ben erg moe en heb regelmatig een weeig/misselijk gevoel/geen eetlust, maar dat geeft juist ook wel weer bevestiging.
Alle reacties Link kopieren
@ Jayla: Ook alweer 10 week! Op naar de 12!!! + de rest!



Wachters (net als ik) sterkte met wachten! Hopelijk gaan de dagen snel voorbij!!!



Zwangeren alles goed met moeder en kind???





Vieren jullie ook sinterklaas??? Hier niet wegens omstandigheden.

En dat scheelt ook weer dicht-stress!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!



Wat is het hier rustig zeg... Hoe is het met iedereen?



@Jayla: ik heb dit jaar eens een keer eigenlijk niets gedaan met mijn verjaardag. Alleen naaste familie uitgenodigd. NOrmaal staan er ook nog twee vriendengroepen op de stoep, maar daar had ik nu geen behoefte aan. En het was HEERLIJK! Ik zal snel wat op het privé-forum zetten, als de meubeltjes wat verder klaar zijn.



@koehandel: jeeeeetje, 30 weken alweer. Ik kan me voorstellen dat je leven nu vooral werken en slapen is. Hier is het ook druk, deze laatste weken.



@ka_bo: hoe is het met je? Heb je je eisprong nog kunnen benutten? Ben zóóóóóó benieuwd! Nog nieuws over de cyste?



@wiesewies: Fijn dat alles zo goed gaat. Lekker dat je al zoveel geregeld hebt! Ik denk nu: slik... wij moeten echt nog heel veel doen... Bedankt voor het bijhouden van de tabel!



@loisje: goed om weer eens van je te horen! Wat vliegt de tijd hé? Ik schilder trouwens mee aan onze babymeubeltjes. We gebruiken wel verf op waterbasis, dat gaat prima.



@smikkie: hoe gaat het nu met je? Maak me wel een beetje zorgen om je, na je laatste berichtjes.



Wat betreft de tabel: mag ik heel eerlijk zijn? Ik heb er niet zo'n zin in om te doen... Klinkt flauw, maar goed, wel eerlijk.



@sinterklaas vieren: Wij hebben alleen gisteren sinterklaas gevierd, met schoonouders + kinderen en kleinkinderen. Was op zich wel leuk, maar man oh man, wat krijgen die kindjes veel cadeautjes. Alleen van opa en oma hé.. Ik vind dat niet normaal, er lag zó'n grote berg cadeaus. Ik herinner me dat we vroeger bij opa en oma één cadeautje krijgen. Meer niet. En dat was prima. Ik kan me voorstellen dat mijn schoonzus + zwager niet meer weten wat ze met hun 'eigen' pakjesavond aan moeten.



Verder gaat hier alles nog steeds prima. Al merk ik wel dat het een beetje zwaarder wordt. Gisteren na het poetsen van de badkamer was ik kapot... Ik wil daar nog steeds niet aan toegeven, dat ik een stapje terug moet doen, omdat ik me verder zo goed voel. MIjn buik groeit nu wel ontzettend zeg! Verder heb ik wat last van darmen die volgens mij in staking zijn. Pffff, de laatste dagen zit het nogal verstopt volgens mij (sorry, niet zo smakelijk). En daardoor krijg ik een ontzettend zware buik en last van mijn onderrug. Ik probeer nu wat meer (ontspannen) te bewegen (stukje wandelen, zwemmen enzo) en nog meer fruit en vezels eten. Hopelijk komt het daarmee op gang. Iemand nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Even een teken van leven hier. Niet veel meegemaakt en ongesteld geweest...



Ik zit op dit moment in een fase dat ik er enorm van baal dat ik niet meer zwanger ben/ dat ik nog niet weer zwanger ben.

Ik wil zooooo graag!



Met mijn voorraad ovutesten van clear blue hoop ik dat ik deze maand mijn eisprong eens niet mis (vorige maanden waren we te vroeg) en ik hoop dat mijn NOD 30 december is. Maargoed mijn cyclus is niet heel regelmatige de laatste tijd dus ik weet het niet precies!

Wat zou het leuk zijn om 2013 zwanger in te gaan.



Wat gaat het bij jullie allemaal snel zeg!



@ jayla bijna de 12 weken! You go girl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven