Proberen vanaf mei 2012!

14-04-2012 14:55 2535 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels 18 actieve schrijfsters. De tabel is gesloten. We raden je aan om je aan te sluiten bij een nieuwer topic. Veel succes!



Naam Leeftijd Kind Begonnen NOD/UD Zwanger? Bijzonderheden... Groenk 30 1 april 2012 UD
21/1/2013 week 34 (ma)
je klopt! (20/6)
EEN JONGEN! Koehandel 28 1 april 2012 UD
6/2/2013 week 31 (wo)
je klopt! (2/7)
EEN MEISJE! Barbabientje2 31 1 mei 2012 UD
13/2/2013 week 29 (wo)
je klopt! (16/7)
EEN MEISJE! Tocoala 29 1 april 2012 UD
16/2/2013 week 29 (za)
je klopt! (13/7)
EEN MEISJE! Wiesewies 28 1 mei 2012 UD
18/2/2013 week 29 (ma)
je klopt! (3/7)
EEN MEISJE! Loisje 34 2 april 2012 UD
07/3/2013 week 27 (za)
je klopt! (19/7)
VERRASSING! Schorpioen22 30 1 april 2012 UD
15/3/2013 week 25 (vr)
je klopt! (1/8)
EEN JONGEN! Blomster 35 1 april 2012 UD
26/3/2013 week 23 (di)
je klopt! (27/8)
EEN MEISJE! Sann21 30 1 mei 2012 UD
30/3/2013 week 23 (zo)
jes kloppen! (15/8)
2 JONGENS! Dreamzzz 28 1 mei 2012 UD
18/5/2013 week 16 (vr)
je klopt! (28/9) Suzy83 29 1 mei 2012 UD
15/6/2013 week 13 (za)
je klopt! (17/10) Jayla2 29 1 april 2012 UD
27/6/2013 week 12 (ma)
je klopt! (9/11) Bn1987 25 1 mei 2012 8 dec Ka_bo 23 1 april 2012 11 dec Kroes 26 1 okt 2012 14 dec Sproetje21 29 1 mei 2012 Oempa-loempa 27 1 mei 2012 Smikkie87 25 1 april 2012
Alle reacties Link kopieren
Volgens de gyn zou ik nu een cyclus van 28 dagen moeten hebben dus nod wordt11 dec
Alle reacties Link kopieren
@Suzy: heel herkenbaar, die vermoeidheid. Bij mij ging ie weg rond de 14-15 weken geloof ik. Ben nu ook nog wel moe, maar anders. Mijn lichaam is sneller uitgeput, maar in het begin was het echt slaperigheid: ik kon overal wel in slaap vallen.



@Jayla: ik ben zó blij voor je! Ik lees aan alles dat je er ook van geniet, dat is mooi!



@ka_bo: kijk, dat klinkt goed, een cyclus van 28 dagen! Nu kunnen we echt ook met jou weer gaan aftellen! Veel plezier de komende weken
Alle reacties Link kopieren
Even een egopost.

Morgen is mijn NOD, maar niks wijst er op dat ik ongesteld ga worden, maar ook niet dat ik zwanger ben. Het enige wat ik heb is dat ik echt uitgeteld moe ben, maar dat kan ook vanwege dectijd van het jaar. Heel spannend dit. Ik hoop erg dat het is geluk. De laatste paar keer had ik erg last van buikkrampen vlak voor mijn menstruatie. Nu voel ik helemaal niks nog.



Ik ga waarschijnlijk zondag pas testen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn, want mijn vriend is een paar dagen weg voor zijn werk en we willen graag samen testen.



Jullie horen het! Ik hoop echt heel erg dat er binnenkort een cheerleader achter mijn naam staat ipv dat zielige poppetje
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook Sproetje! Ik gun het je ontzettend!! Succes met het wachten :-)



@Kroes, balen zeg. Nou, nieuwe ronde nieuwe kansen!



@ka_bo, het is al vervelend om niet zwanger te zijn, maar dan nog extra als je zo'n last moet hebben van je menstruatie! Wat een gedoe allemaal... Sterkte, ik hoop dat het nu snel raak is en je lekker 9 maanden niet meer ongesteld bent :-D



Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje, week 28 inmiddels (in de tabel ging iets mis denk ik). Ik pas niet meer in bad, of tenminste, mijn buik kan niet meer onder water En ik kreeg laatst heel leuk nieuws: mijn broer en zijn vriendin verwachten ook een kind! Dus dat scheelt straks minder dan een half jaar, ze worden vast dikke vrienden!
Alle reacties Link kopieren
@ Koehandel: wat leuk om weer iets van je te lezen! Fijn dat alles goed gaat! en leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd!



@ Sproet: ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt en dat je zondag een dikke knaltest in handen hebt!



@ Ka_bo: wat fijn een cyclus van 28 dagen! Ik hoop voor je dat alles nu voorspoedig gaat met een duidelijke eisprong!



@ hier: ik ben zo zenuwachtig! Ik kan nergens afleiding in vinden. De ene keer voel ik van alles en de andere keer totaal niks. Heb wel een erg kort lontje momenteel wat niet erg heel fijn is voor mijn vriend. pfff.....
Alle reacties Link kopieren
@ Jayla: wat een fijn bericht! Je klinkt vol liefde!:-D
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Slecht nieuws hier! Ik ben nog niet ongesteld maar ik voel aan alles dat ik het vandaag ga worden.

Vanmorgen even heel hard gehuild, ik wil niet nog weer een maand wachten...!

Het positieve is wel dat mijn menstruatie wel aardig verloopt zoals het zou moeten en ik niet

al weken voor mijn menstruatie pijn heb gehad.

Dus even slikken en weer doorgaan...



@oempa spannend voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Sproet: Jammer dat je voelt wat je nu voelt..... ik blijf duimen!!!



Ka_bo: Ik duim voor een mooie cyclus van 28 dagen! Gaan jullie het deze maand ook gewoon proberen??



Koehandel: Kan me voorstellen als je van badderen houd (ik niet, we hebben er wel een) het vervelend is als je buik boven water steekt. Een klein gasten handdoekje steeds maar nat maken en erop leggen!

Gefeliciteerd met je broer en vriendin hun zwangerschap! Aan jullie kant zijn dat de eerste 2 op komst??



Oempa: Sterkte! Voel jij al iets?



Hier: Gaat wel weer goed opzicht. Lekker van de borreltjes aan het genieten 's avonds! :D
Alle reacties Link kopieren
@kroes duimen hoeft niet hoor, want ik weet zeker dat ik ongesteld ga worden en ik voel niks wat ik voel van toen ik zwanger was en wel wat ik herken van mijn eerdere menstruaties.

Maargoed ik ga gezellig met jou mee doen met de borrels en volgende maand zitten we weer gezellig samen op het wachtbankje:)
Alle reacties Link kopieren
Ah nee sproet wat balen!!had je het zo gegund meid!dikke knuffel voor jou en zorg goed voor jezelf dit weekend!
Alle reacties Link kopieren
@oempa dankjewel! Zoals mijn vriend de hele tijd zegt: "onze tijd komt nog wel".



Wanneer wil jij eventueel gaan testen?
Alle reacties Link kopieren
Sproet en Kroes, wat balen dat het deze maand niet zo heeft mogen zijn!! Een dikke knuffel voor jullie beide!



Kabo, ik hoop ontzettend dat er voor jou nu ook regelmaat in mag komen! En natuurlijk een zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm... Jammer dat het zo voelt Sproet....

Hopelijk komt het dan ook snel!!!! Weten we dat ook weer!



Ik zal een kussentje voor je pakken voor op het bankje! ;)
Alle reacties Link kopieren
Dag dames..



Daar ben ik weer. Inmiddels niet meer ongesteld en weer opgeladen voor de volgende ronde.

Nieuwe NOD is 8 december



Afgezien van de teleurstelling rondom m'n ongesteldheid gaat het niet goed met me.. M'n oma is 3 maanden geleden overleden en zij was echt mijn maatje, wist ook dat we voor een kindje willen gaan. Ik heb 3 maanden het vreselijke gevoel van haar gemis kunnen 'blokken' wat natuurlijk niet goed is.. maar dat ging vanzelf.. Nu kan ik er niet meer onderuit en voel ik me zo ellendig.. Ik mis haar zo erg! Ik was minstens 2 x in de week bij haar voor de gezelligheid of om haar te helpen.. Gister gingen we loodje trekken, ik had altijd 3 loodjes, die van mezelf + opa en oma.. Nu heb ik die van opa wel, maar die van haar niet! Ik ben nog niet terug geweest bij haar graf, ik durf bijna niet, zo bang voor wat het met me doet.. Maar volgende week is het 7 jaar geleden dat een goede vriendin is overleden en haar bezoek ik altijd op die dag, zelfde begraafplaats..

Kortom: Ik voel me even mega kut, en alleen het feit al dat ik dat gewoon accepteer en laat komen, doet me toch al goed.



Verder nog dit: Mijn vriend inspecteerd af en toe zijn ballen/zak (ja sorry voor dit verhaal alvast ;)) gewoon om te kijken of er geen knobbels oid zitten.. Nu voelde hij iets ongewoons, een soort 'wormpje' (geen echte natuurlijk, maar die vorm) Hij is ermee naar de huisarts geweest. Waarschijnlijk gewoon een ader, niks aan de hand. Hij vertelde dat hij extra alert is omdat we nu 6 maanden bezig zijn om zwanger te worden. De huisarts gaf hem toen een potje en een formulier mee waarmee hij zijn zaad kan laten checken..... Helemaal niet waar hij voor kwam of om vroeg, we weten ook wel dat je na een jaar pas verderop gaat, maarja de HA gaf het gewoon mee... Dus nu de vraag: Gaan we het echt laten controleren? Beetje dubbel hoor. Ene kant wil je t graag weten maarja, we zijn nog helemaal niet ongewoon ofzo, 6 maanden proberen is heel normaal.. Wat vinden jullie?



Ok, nu jullie!

Sproetje, wat vervelend meis.. Hoop dat t weer snel raak mag zijn!

Kroes, jammer dat je ongesteld bent geworden... Op naar de volgende ronde!!

Suzy, fijn dat de echo goed was, en je reis leuk! Ik ben vorig jaar naar Azie geweest, echt leuk!

Koehandel, goed om weer van je te horen. Wat gaat dat snel!! Gewoon bijna mama......



Ik zie opeens dat ik moet haasten, de sint komt zo aan en mijn nichtje wil daar natuurlijk bij zijn!



Fijn weekend allemaal!



liefs xxx
Alle reacties Link kopieren
Jeetje BN wat een verhaal.



Dat het verlies van je oma nu naar boven komt valt wel te begrijpen.

Omdat jezelf nu ook wat tegenslagen te verwerken hebt komt het stukje wat nog niet verwerkt is ook mee naar boven.

Praat er over met iemand. Of zet het op papier (of hier opt forum)

En je mag er ook best verdrietig om zijn! Je hoeft niet altijd stoer te zijn.



Gelukkig is het waarschijnlijk een ader die je vriend voelde. Komende tijd blijven controleren en bij verandering weer contact opnemen met de arts.

En qua zaad testen. Is het een betrouwbare test? Lees wel eens verhalen over onbetrouwbare testen....

En als jullie er beide achter staan om te testen. Waarom niet. Het zou jammer zijn als er over een half jaar hetzelfde uit een test naar voren zou komen.



Knuffel!



(ook voor de rest) Fijne zaterdag! Geniet van de mooie dingen in het leven!
Alle reacties Link kopieren
Ja we moeten het echt naar t ziekenhuis brengen als we het doen..

Snappen ook niet waarom ze dat meegaf bij de HA, daar was m'n vriend echt niet op uit. .
Alle reacties Link kopieren
Hey bn wat naar dat je je zo rot voelt. Ik denk dat je je er het beste aan over kan geven. Goed van je dat je het verdriet nu toelaat. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!



Wat betreft die zaadtest. Ik zou het wel laten doen. Mocht de test goed zijn ga je gewoon op dezelfde tour verder. Mocht het niet goed zijn kun je dan bekijken of je er iets mee wil doen. Wat kroes ook al zegt, het zou jammer zijn als je over een half jaar alsnog die test moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Maar natuurlijk doen wat voor jullie goed voelt.



Zorg je goed voor jezelf in deze tijd?
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik word gek!!! Ik ben nog steeds niet ongesteld! Zou mijn lichaam me dan toch voor de gek houden??



@bn zorg goed voor jezelf en geef jezelf de tijd om het overlijden van je oma te verwerken!



@oempa hoe is het bij jou??
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt dus toch testen morgen? Ga weer voor je duimen!



Hier nog niets te bekennen!maar het kan nog een paar dagen uitlopen! Krijg wel puistjes nu en voel mijn borsten niet meer dus ik denk dat er wel een ongesteldheid in zit!



We gaan het zien!
Alle reacties Link kopieren
*druk aan het duimen voor Sproet & Oempa!*
Alle reacties Link kopieren
@BN, allereerst een knuffel voor jou !! Wat een verdrietige periode. Heel goed van je dat je het verdriet nu gewoon laat komen! Wegstoppen heeft echt geen zin.

Kun je er met mensen om je heen over praten?

Misschien kan het je ook helpen om iets praktisch te doen met je verdriet; een brief aan je oma schrijven, een fotoboek van haar maken of tegen haar kletsen op het graf. Ik zeg ook maar wat hoor. Het grafbezoek uitstellen lijkt mij eigenlijk niet zo'n goed idee, het wordt alleen maar moeilijker. Laat alle emoties maar gewoon komen, misschien lucht het daarna op.

Heel veel sterkte meid!



Wat betreft je vriend zijn huisartsbezoek sluit ik mij bij Oempa aan.



@Sproet en Oempa, ooohhh wat spannend!!! Ik hoop met jullie mee...
Alle reacties Link kopieren
@ Sproetje: Meis wat is het spannend bij jou, al 2 dagen na je NOD, ik hoop zoooo dat het raak is! Bij deze tweede zwangerschap had ik ook niet dezelfde voortekenen al de eerste keer hoor, dus dat hoeft helemaal niets te betekenen. Ik duim heel hard voor je! Wanneer wil je evt gaan testen?



@ Oempa: En voor jou vandaag je NOD, ook al zo spannend! Wel of geen voortekenen hoeft niets te zeggen, pukkeltjes kUnnen ook een zwangerschapskwaaltjes zijn, ik zit ook al wekend onder op de pukkeltjes in mijn nek en op mijn rug. Ik duim ook voor jou!



@ BN: Dikke knuffel voor jou! Wat vervelen dat je je zo rot en verdrietig voelt Maar verdriet opkroppen is niet goed, dus dat het er nu toch uitkomt is misschien wel goed. Het is ook allemaal niet niks... Hopelijk heb je veel steun in de omgeving en kun je er goed met je vriend over praten.

En wat betreft de zaadtest sluit ik me me bij de anderen aan, ik zou er ook voor kiezen om het wel te doen. Als alles goed is ben je gerustgesteld en kun je op dezelfde voet doorgaan als nu. En als er toch iets aan de hand lijkt te zijn (gaan we niet vanuit) dan is het misschien beter om er nu achter te komen dan over 6/12 maanden.
Alle reacties Link kopieren
@ Wiesewies: Ik heb je al een poosje niet gelezen, hoe gaat het met je? En met het kleine meisje in je buik? Voel je haar al lekker trappelen?
Alle reacties Link kopieren
@ Hier: Nog 5 dagen tot de volgende echo, vrijdag eind vd middag zijn we weer aan de beurt. Vorige keer is het hartje gestopt met kloppen bij 8+3 weken en vrijdag zou ik volgens eigen berekening 9+4 weken zijn. Daarom zien we deze echo eigenlijk wel als een grote mijlpaal en leven we er heel erg naar toe.

Als ik naar mijn klachten kijk dan zou het wel goed moeten zitten, ben heel erg moe en de helft vd tijd ook een misselijk gevoel. Gisteren de hele middag in bed gelegen omdat ik me niet lekker voelde. Als ik aan het werk ben heb ik veel afleiding en dan kom ik de dag gelukkig aardig goed door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven