Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ohh Gadget wat leuk!! Gefeliciteerd meid eindelijk na al dat wachten!

Hoop voor je dat alles super goed gaat en dat je over een maandje of 8 een prachtige baby in je armen hebt liggen



Pff ja wat gaat het snel he Misstiek die kleine baby periode gaat zooo snel voorbij! Ons meisje is ook alweer bijna 5 maanden.



Spannend Meivo! Succes alvast met de bevalling



De andere meiden die richting bevalling gaan ook alvast succes



Flipje goede echo gehad dus??
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Flipje wat fijn!!
Alle reacties Link kopieren
Super Flipje!! Hoeveel weken ben je nu?

Hartje gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Newskies, al getest?



@gadget ik ben 7+5, er wordt geen schatting gemaakt door een termijn echo want de datum van conceptie (in het lab) is natuurlijk gewoon bekend.

Ik had zelf 18 juni berekend maar dat moet 19 juni zijn volgens de arts.

Geen hartje gehoord, het was een beetje 'zakelijke' dame die het nogal snel afhandelde helaas!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Jup, vanochtend test gedaan, was weer niks



Toen ik na een uur nog eens naar de test keek zag ik ineens wel een heel dun (niet vaag) streepje, ik dacht eigenlijk meteen al wel een indroogstreepje omdat het echt een dun lijntje is en niet een breder streepje zoals het controlestreepje. Ook niet vaag, maar juist een heel scherp dun lijntje. Voor de zekerheid toch nog even een andere test gedaan maar deze blijft weer compleet wit, dus ik weet nu dus wel bijna zeker dat het deze ronde niet raak is. Nu alleen nog ongesteldheid afwachten, ik verwacht dat dit morgen of overmorgen nu wel zal komen...



En wat jammer van die zakelijkheid Flipje, daar kun je soms zo door overdonderd worden he, als je zelf met een totaal ander gevoel binnenkomt en die andere persoon dan op zo'n totaal andere golflengte lijkt te zitten... hopelijk deed het niet af aan jullie gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Apart newskies! Ik heb nooit echt indroog streepjes gezien... verschilt misschien per test.



Had zo gehoopt op een mooie duidelijke dikke streep voor je!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Gadget!!!! Gadget!!!! Whaaaat hoe vet!!!! Man gefeliciteerd! Poeh vanaf begin schreven we, en nu mag jij ook. God wat ben ik blij voor je!



En bleg wat k*t dat anderen dan teleurgesteld moeten worden. Sorry ik hoop dat ik jullie niet pijn doe met mijn blijheid, ben gewoon even zo blij voor gadget...

Liefs en voor gadget een dikke hoera
Let love rule...
Alle reacties Link kopieren
@Newskies wat kut dit!! Hele dikke knuffel voor jou Zolang je niet ongesteld bent geworden is het begrijpelijk dat je hoop houdt hoor! Tenminste dat vind ik. De ongesteldheid hakte bij mij zowel emotioneel als fysiek erin. Had voor het eerst zo'n last van de krampen dat ik niet eens rechtop kon staan op sommige momenten. Gelukkig was dat maar 1 dag en inmiddels is de ongesteldheid voorbij. De hoop op een wonder deze natuurlijke ronde heb ik los gelaten. De vorige ronde was inderdaad op de natuurlijke manier. Ik ga er vanuit dat we eind deze maand starten met IVF. Hopen durf ik niet meer.



Gadget, geniet van dit moment en aftellen naar de 1e echo!



Flipje, balen van die zakelijke dame. Kan je de volgende keer om iemand anders vragen?
Alle reacties Link kopieren
Hè newskies.

Heb je inmiddels alweer meer, hopelijk positief, nieuws?



Wij hebben het inmiddels voorzichtig aan mijn ouders en m'n broer en zijn vriendin verteld. Zij weten ook van de hoed en de rand. Verder zal t niet meevallen om het nog geheim te houden aangezien zoveel mensen weten dat we hier mee bezig waren. Maar we gaan het zeker wel proberen te rekken tot minimaal de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Unicorn, wat jammer dat je geen hoop meer hebt, maar binnenkort start dan 'het echte werk'. (En daar heb ik heel erg veel vertrouwen in!)



Volgende keer vraag ik gewoon of ze de hartslag even wil laten horen en in contrast wil laten zien. We waren nu een beetje verrast toen ze zei "oké, ik haal hem er weer uit!" en toen was het natuurlijk al te laat.



Gadget, samen aftellen! Jij 23 de echo, ik 24 de nipt!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik heb besloten om me voorlopig af te melden van het forum. Ik merk dat hier de afgelopen tijd (onbewust) veel van mijn aandacht naar toe is gegaan en ik werd me er het afgelopen weekend bewust van dat ik de komende tijd wil proberen om mijn aandacht in andere dingen te steken. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de dingen die ik hier heb kunnen delen en de steun die ik heb gekregen! Ik wens jullie allemaal veel , op welke manier dan ook. Heel veel liefs!
Alle reacties Link kopieren
Jammer NewSkies, ik hoop toch dat je snel weer langs kunt komen omdat je goed nieuws hebt, ik hoop dat de behandelingen voor jullie snel hun vruchten zullen afwerpen. Heel veel succes en ook veel hartjes terug voor jou!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Hoi newskies, Uit je bericht maak ik op dat je helaas geen positief nieuws hebt.

Ik begrijp je beslissing. Ik hoop heel erg voor je dat jullie snel het geluk vinden. veel liefs
Alle reacties Link kopieren
@unicorn,



Ik heb je van de week een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
@gadgetfreak, thanks! Ik zal er zsm op reageren!



@Newskies, wat jammer maar ook voor jou al het beste gewenst



@flipje, ik stuur jou ook zsm een bericht/pb ivm de medicatie waar je me misschien wat meer over kon vertellen wat je laatst aanbood!
Alle reacties Link kopieren
Newskies heel veel terug vanaf deze kant

En mocht jevtoch nog een keer je verhaal kwijt willen ben je bij ons op het goede adres

Hopelijk heb je snel goed nieuws voor ons



Flipje wat jammer van het zakelijke

Duidelijk een persoon waar het allemaal geel normaal is en niet gedacht word aan de persoon die dolblij is



Hier opnieuw een bloedtest gedaan

Uitslag een trage schildklier.

Zijn dit daarom al die vage klachten??

Waar ik al tijden last van heb?

Over twee weken een nieuwe bloedtest en dan start met medicatie



Zou het dan nog mogelijk zijn voor ons?

Via de natuurlijke weg??

Is voor ons toch wel de laatste hoop...
Alle reacties Link kopieren
He Praatje,



Fijn dat er duidelijkheid is, niet fijn dat je schildklier te traag is. Welke medicijnen ga je krijgen? Ik slik nu euthyrox nadat ik ruim 30 jaar thyrax heb geslikt (thyrax wordt niet meer gemaakt voorlopig door een fout in de fabriek). Laat je niet afschrikken door de verhalen. ik reageer juist beter op dit andere medicijn.

Ik heb zelf helemaal geen schilldklier.

Mijn endocrinoloog (internist voor oa. schildklier problemen) was altijd heel duidelijk. Te langzaam werkende schildklier, dan is zwanger worden echt heel erg moeilijk. en zwanger blijven ook.

Dan liever iets te snel werkend.



Alle klachten die je beschreef altijd kunnen indd echt te maken hebben met die schildklier.



Ik ga er helemaal vanuit dat jij gewoon via de normale weg zwanger word zodra je schildklier normaal gaat doen.

Wellicht moet je dat wel eerst even een kans gaan geven want dat bespaart je veel frustratie en evt verdriet als het toch lukt maar niet goed gaat.



Succes met dit proces!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik hoop zo dat ik volgend jaar goed nieuws heb!

Heb nooit ingelezen over zwanger willen worden en trage schildklier

Maar vanavond heb ik dat wel gedaan







Werd me steeds meer duidelijk



Ik weet nog niet welk medicijn het word

Moet eerst nog een bloedtest afwachten

Ik heb nu voor het eerst een uitgebreide bloedtest .

In de tabel (op de pc bij de huisarts) zag ik dat het al is vanaf 2011



Ben al eens binnen gelopen om te vragen waarom ik niet zwanger werd



Zonder grote onderzoeken kunnen ze altijd nog naar je luisteren ...

Ik heb een miskraam gehad.

is er dan bij de dokter niet eerder een belletje gaan rinkelen?



Ik ben afgelopen jaren steeds bij een "leerling" geweest

ik gun de artsen in opleiding toch ook hun werkervaring

Maar ik wil het niet meer.

Ben nu bij mijn eigen huisarts

En dat voelt veel fijner .



Bij mijn afspraak over twee weken (na het bloed prikken) ga ik het zwanger willen worden zeker nog benoemen



Heb ik jaren voor niets laten weg glippen?

Voel me ergens best wel verdrietig en .. boos??

Want dat mijn schildklier afwijkend is weet ik zelf pas net twee jaar

(Maar het is al bekend vanaf 2011)

Wist niet dat het al zo afwijkend is dat het blijkbaar tijd word voor medicijnen?



En oh wat zou het fijn zijn als ik van mijn lichamelijke pijn en vermoeidheid af kom



Sorry dames

Moest even mijn volgelopen emmer leeg gooien

Pff
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat een nieuws hier!

Moet zeggen dat ik afgelopen tijd nauwelijks op het forum ben geweest...



Proficiat meiden!!!!!



En weer na de acupunctuur? Ik begin toch wel te geloven dat er echt een verband is...

Hier ook na 2 behandelingen zwanger en nu een prachtige zoon van 8 weken oud.



Bijzonder!
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Thanks nog ladies voor al jullie felicitaties!!

Zijn nu ongeveer 6 weken en over een weekje hebben we (eindelijk de echo).



Unicorn, ik heb je een PB gestuurd over de accupunctuur.



Hoe is het met iedereen hier? Forum sterft helaas een een beetje uit. Aan de ene kant een goed teken maar er zijn nog steeds een paar meiden die wel wat goed nieuws kunnen gebruiken!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames

Gadget spannend de echo

Maar ook erg leuk !!



Hier erg moe,

heb mijn vrije dagen

(de zondag en maandag)

op de bank door gebracht

met Fleecevest aan, zo koud



Heb vandaag weer opnieuw bloed laten prikken,

Nu voor de wat uitgebreide test

Volgende week uitslag

Geef mij maar snel medicijnen

Ben hier zo klaar mee..

Verder aan mijn kant weinig nieuws



Hoe is het verder met iedereen? ?
Alle reacties Link kopieren
Gadget Hoe is de echo gegaan?



Hier de bloed uitslag

Schildklier danst fijn heen en weer

Van traag naar snel weer naar traag

Nu weer dichtbij normaal

Maar is nog niet normaal

Heb ook nog duidelijk de klachten

Alleen variëren deze ook steeds .

Krijg dus nog geen medicijnen

Eerst weer opnieuw bloed prikken

Word vervolgt. .



Hoe is het met iedereen hier.

Het is zo stil

Xxx
Alle reacties Link kopieren
Lastig praatje, dat het zo duurt om de juiste dosering te vinden. Maar dat komt straks vast goed. En daarna hopelijk wel zwanger worden!



Hier is het helemaal niet goed. Waarschijnlijk gaat het ook deze keer fout.... Het duurt nog wel een paar weken voordat we weten of het echt fout is of toch niet.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 24 november 2016 @ 22:11:



Hier is het helemaal niet goed. Waarschijnlijk gaat het ook deze keer fout.... Het duurt nog wel een paar weken voordat we weten of het echt fout is of toch niet.Pfff weet verder niks te zeggen flip.. Wat oneerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Flipje. Ik schrik me helemaal lam. Wat een hel voor jullie. Niet te geloven.

Ik heb even in je andere topic bijgelezen wat er inmiddels is gebeurd.

Wat vreselijk dat jullie dit weer overkomt. Ik begrijp dat de kans behoorlijk klein is dat er toch een positieve uitslag gaat komen.

Dit kan bijna geen domme pech meer zijn toch? Ik hoop enorm dat ze goed kunnen uitzoeken voor jullie hoe en wat.

Ik wens jullie alle kracht toe in deze vreselijke tijd. Ik denk aan je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven