Puberzoons en onverwachts zwanger van een tweeling.

28-08-2015 15:46 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms vraag ik mij wel eens af waar ging het mis. Waarom zijn die 3 kleine schattige jongetjes met hun prachtige blauwe ogen en blonde haren veranderd in vloekende-rokende-stinkende pubers veranderd? Begrijp mij niet verkeerd hou ontzettend van ze.

Alleen het zou geen straf zijn als ze straks het huis uit gaan.

Alle 3 eten ze voor 2, ze roken voor 2 ,gebruiken deodorant voor 2 en vloeken voor 2.



Het zijn monsters! Vroeger heb ik nog niet eens de helft gedaan van wat zij doen!

Oudste en jongste hebben ADHD, middelste is een brokenpiloot. We mogen blij zijn als hij een jaar niets breekt of scheurt. Dit jaar al 2x!



Ach het zijn mijn monsters. Ze zijn wel lief hoor.



Vriend en ik hebben samen besloten dat we compleet zijn. Vriend is overigens niet de vader van de jongens. Hij wil zich later steriliseren. Hij is doorverwezen en half september zal het zover wezen.



Ben een keer aan mijn schouder geopereerd. Sindsdien heb ik geregeld last van de schouder. Is ook geregeld ontstoken zoals nu. Ik dus weer naar de dokter. Wil er nu wel eens vanaf en vroeg dus ook om veder onderzoek.

Eerst maar eens bloedonderzoek. Dag later een telefoontje van de dokter.

Kreeg ik een heel medisch verhaal. Dat die en die waarde verhoogd was. Ik stel de vraag wat betekend dat dokter? Nou mevrouw ik denk dat ik u moet feliciteren. U bent zwanger. WAT!



Heb een echo gehad. 10 weken en het was er niet 1 maar 2.

Vriend is er blij mee. Ik ook wel. Maar heb er al 3! Zijn al een geruime tijd uit de luiers en straks komen we dus weer dubbel in de luiers.



Heb het na de echo aan mijn zoons verteld. Die barste alle 3 in lachen uit. Ze dachten dat het een grapje was. Toen ik de echo liet zien werden ze wat serieuzer. Veder dan een felicitatie kwamen ze niet. Ze vonden het ons leven dus onze keus.



Kan mij echt niet voorstellen weer in de kleine kinderen te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag?
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag?
Hartelijk gefeliciteeeeeeeerd!!!





En sterkte. Dat is een hele verrassing. Moet er vreselijk om lachen, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me horror. Gelukkig ben je er zo vroeg achter gekomen, zodat er nog maatregelen mogelijk zijn.
Shoot first, ask questions later!
Succes ermee dan maar! Gefeliciteerd



Ik dacht bij de topictitel overigens dat je puberzoons een tweeling ging krijgen
Alle reacties Link kopieren
Leuk man.

Maarreeh, is een cursusje "opvoeden" niet een plan voordat er weer 2 onopgevoede vloekende en rokende pubers door je huis stampen?
...
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me horror. Gelukkig ben je er zo vroeg achter gekomen, zodat er nog maatregelen mogelijk zijn.

Belachelijk trouwens zo'n arts die je gaat feliciteren terwijl hij neem ik aan weet dat je allang uit de kleine kinderen bent en vast niet meer de jongste zult zijn.
Shoot first, ask questions later!
quote:redbuIIetje schreef op 28 augustus 2015 @ 15:50:

Lijkt me horror. Gelukkig ben je er zo vroeg achter gekomen, zodat er nog maatregelen mogelijk zijn.En over dit soort harde uitspraken en blijk van negatieve gevoelens jegens kinderen had ik het dus. TO zegt dat ze blij is, impliceert nergens dat ze abortus wil of wat dan ook. Waarom moet jij dat dan toch meteen weer roepen hier? Alsof TO niet weet dat die optie bestaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 augustus 2015 @ 15:51:

Leuk man.

Maarreeh, is een cursusje "opvoeden" niet een plan voordat er weer 2 onopgevoede vloekende en rokende pubers door je huis stampen?



Pubers die roken, vloeken en monsters zijn? dan heb je echt ergens wel wat steekjes laten vallen



waarom accepteer je dat?
Alle reacties Link kopieren
Ah ik wilde net voorspellen dat RB binnen een paar minuten zou komen vertellen dat je het weg moet halen, maar ik typ te langzaam.



Gefeliciteerd, en succes!



Ik zou hier op het forum even op het tweeling topic gaan neuzen voor het tweeling deel, en misschien een beetje raar maar pleegouders hebben vaker dat ze terwijl ze hun eigen pubers proberen uit te wuiven er opeens weer een luierfabriek bij hebben. Misschien op de site van pleegzorg kijken?
quote:redbuIIetje schreef op 28 augustus 2015 @ 15:51:

Lijkt me horror. Gelukkig ben je er zo vroeg achter gekomen, zodat er nog maatregelen mogelijk zijn.

Belachelijk trouwens zo'n arts die je gaat feliciteren terwijl hij neem ik aan weet dat je allang uit de kleine kinderen bent en vast niet meer de jongste zult zijn.En deze toevoeging slaat al helemaal nergens op...
Alle reacties Link kopieren
VEDER!



Volgens mij verveelt iemand zich............
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 28 augustus 2015 @ 15:53:

[...]





Pubers die roken, vloeken en monsters zijn? dan heb je echt ergens wel wat steekjes laten vallen



waarom accepteer je dat?Ik ben verbaasd inderdaad. Ik heb ook 3 van die puberende jongensmonsters lopen maar no fukking way dat er gerookt en gevloekt wordt.
...
Alle reacties Link kopieren
Een mooi moment om je drie rokende, grofgebekte en stinkende zoons opnieuw op te voeden. "Voortaan geen rook meer in huis, let op je taalgebruik, elk één keer in de week eten koken en boodschappen doen, meehelpen met flesjes geven." Daar zou ik als eerste mee beginnen.



Hier ook drie pubers, die geen van allen roken (deal met ze gemaakt toen ze 8 waren: niet roken tot je 18e, dan betalen wij jullie rijlessen), ruim voorzien zijn van deo en geregeld onder de douche worden geschopt. Tis echt niet zo moeilijk.



Maarre, gefeliciteerd!! Een tweeling kan ook hartstikke leuk zijn (ook al ervaring mee)
Alle reacties Link kopieren
owww wacht even..net lid



gelukkig beginnen ook de laatste scholen as maandag weer
quote:beeertje schreef op 28 augustus 2015 @ 15:54:

VEDER!



Volgens mij verveelt iemand zich............Dat is een prima Nederlands woord. Die dingen steek je in iemand togus. Zou je niet misstaan om dat ook eens te doen.
quote:Rooss4.0 schreef op 28 augustus 2015 @ 15:51:

Leuk man.

Maarreeh, is een cursusje "opvoeden" niet een plan voordat er weer 2 onopgevoede vloekende en rokende pubers door je huis stampen?

Dit dus..

Maar goed ik heb maar 1 puber en die rookt,vloekt en stampt niet door het huis..

Althans niet waar ik bij ben..
Alle reacties Link kopieren
HAA, het gevederde monster heeft zijn/haar kop weer opgestoken.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je vriend ervan?
quote:pearle schreef op 28 augustus 2015 @ 15:56:

owww wacht even..net lid



gelukkig beginnen ook de laatste scholen as maandag weer Ow, dan laat maar. Waarschijnlijk RB die aan het dubbelnicken is en zo weer lekker een vuurtje op kan stoken om haar ongenoegen jegens kinderen te uiten
Volgens mij heb je juist hele toffe zoons!



Gefeliciteerd, alles went zeggen ze.
quote:redbuIIetje schreef op 28 augustus 2015 @ 15:50:

Lijkt me horror. Gelukkig ben je er zo vroeg achter gekomen, zodat er nog maatregelen mogelijk zijn.

Jij bent horror



Haar vriend is er blij mee, dus hoezo maatregelen nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosemetijs schreef op 28 augustus 2015 @ 15:57:

[...]



Dit dus..

Maar goed ik heb maar 1 puber en die rookt,vloekt en stampt niet door het huis..

Althans niet waar ik bij ben.. Ik had er 2, nu volwassen. ik ben echt geen strenge moeder geweest, maar ook hier dit gedrag niet gehad ( oke wel eens een keer stampend de trap op...alla)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven