Raak schieten in 2016

23-06-2016 20:16 2427 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kletsen we over zwanger worden. Sommigen van ons zijn inmiddels al zwanger dus we hopen dat dit langzaamaan een schrijfgroepje voor zwangeren wordt! We trekken nu al een tijdje samen op en kennen elkaars verhalen. We kunnen nieuwe schrijfsters niet weigeren, maar het is erg prettig om het overzichtelijk te houden om zo elkaars verschillende trajecten goed te kunnen blijven volgen.



naamrondenodraak?bijzonderhedenpatsy84315/9 2e kindje, 28 juli uitgerekendpadme84211/7 1e kindje, uitgerekend 31/3/17, een zoonMissFields24/9 1e kindje, 23 juni uitgerekend, een zoonDock1938222/7 2e kindje, uitgerekend 28 maart, een dochterIkkebenik111-22/7 2e kindje, uitgerekend 18 maart, een zoonEach28/9 1e kindje, uitgerekend 16 juni, een dochterKoortje1451511/111e kindjeThjs622 of 23/011e kindjeRosie198994/8 1e kindje, uitgerekend 16 april, een zoonOreo_229/9 1e kindjeMince1 1e kindje, 15 mei uitgerekend, een zoonRieta12344/12 1e kindjeDaantje1987425/11



Knyn, Rubber_Ducky, Huismus5, Frazer en Wortelsap: jullie hebben al een tijd niet meer gereageerd, dus voor het overzicht zijn jullie even uit de tabel gehaald. Mochten jullie er weer in willen, dan kan dat natuurlijk!!

Mutsie91 staat even on hold ivm een grote reis. Als je weer zover bent ben je weer van harte welkom in de tabel, Mutsie!
Alle reacties Link kopieren
"Raak schieten"???

Laat me raden, jij komt straks aan met een geboortekaartje met -wink wink- rijmpjes over mama's donkere tunnel en papa's vlabuks.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 23 juni 2016 @ 20:22:

"Raak schieten"???

Laat me raden, jij komt straks aan met een geboortekaartje met -wink wink- rijmpjes over mama's donkere tunnel en papa's vlabuks.

"Een klamme dot,

Een stijve piel,

9 maanden later kwam Emiel"
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 23 juni 2016 @ 20:22:

"Raak schieten"???

Laat me raden, jij komt straks aan met een geboortekaartje met -wink wink- rijmpjes over mama's donkere tunnel en papa's vlabuks.



Ik dacht even dat het een mannen-met-kinderwens-topic zou zijn



Maar succes in ronde 2 TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:De andere groepjes zijn al volDat kan niet; ledenstops voor topics zijn niet toegestaan, iedereen mag overal meeschrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:23:

[...]



"Een klamme dot,

Een stijve piel,

9 maanden later kwam Emiel"
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:23:

[...]



"Een klamme dot,

Een stijve piel,

9 maanden later kwam Emiel"



Na een kreun en een steun

Had je daar onze Pleun
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Klussen is zó 2015.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 23 juni 2016 @ 20:26:quote:De andere groepjes zijn al volDat kan niet; ledenstops voor topics zijn niet toegestaan, iedereen mag overal meeschrijven.Dat dacht ik ook altijd maar er zijn toch echt topics op de zwangerpijler met een ledenstop...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisbeth_Salander schreef op 23 juni 2016 @ 20:33:

[...]



Dat dacht ik ook altijd maar er zijn toch echt topics op de zwangerpijler met een ledenstop...Dat mag dus niet. Iedereen is vrij om mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Watte?

Bloemkolen?

Ooievaar?

Nee nee nee!

Mama en papa

hebben

lekker gestoeid

en zo ben ik

in mama's buikje

gegroeid.



***



Er waren eens een eitje en een zaadje

de gevolgen raad je...



***



Zwoele zomeravond

Even niks te doen

En zie

Negen maanden later

Onze kleine kapoen.





Met dank aan een rondje Google haha
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 juni 2016 @ 20:36:

Dat mag dus niet. Iedereen is vrij om mee te schrijven.Precies. En als er wel in een topic staat dat het 'vol' is kun je dat melden, dan spreken de mods een hartig woordje met hen.
'Het roosje van mama werd beschiet

Nu bloeit het 9 maanden niet'





Succes to!
Alle reacties Link kopieren
Topic zwanger worden april 2016 bijv. Staat toch echt : wij nemen geen mensen meer in de tabel op.



En zo zijn er nog wel meer
Vaak is de tabel vol, maar meeschrijven kan toch altijd wel? Tenminste dat is mijn ervaring
Alle reacties Link kopieren
"De tabel is vol" is natuurlijk een een verkapte poging tot ledenstop.

En ja, het mag niet is een forumregel, maar nee, de mods modereren er niet actief op en de zwangerosaurussen kunnen vrolijk doorgaan met hun ledenstops.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er ook waarin staat : wij nemen geen leden meer aan. Vorige week nog gezien nav een ander topic.



En ik kan tabel is vol ook niet anders lezen dan dat er niemand meer welkom is .
Tja, met meer dan 15 zwangeren in de tabel kun je zelfs onder invloed van hormonen niet meer volhouden dat het kindje dat in je buik groeit een wondertje is hè. Vandaar de ledenstop, gok ik. Je bent gewoon niet bijzonder genoeg meer dan.



In dat licht vind ik de titel van jouw OP wel verfrissend eigenlijk, TO. Naast dat het nogal een hoog jeuk-gehalte heeft, uiteraard
Alle reacties Link kopieren
Tja ik dacht ik geef dit topic een originele naam zodat ik 'm nog makkelijk terug kan vinden in de grote lijst met zwanger worden topics, maar ik zie dat het de creativiteit losmaakt



En dat andere topics 'vol' zijn is natuurlijk niet volgens de regels, maar ik vind het zelf ook niet zo leuk om midden in zo'n topic te vallen als er al 40 pagina's vol geschreven zijn, dus als er nog andere meiden zijn die een nieuw groepje willen vormen vind ik dat net zo leuk!



Hoop alleen niet dat de titel eerder afschrikt dan aantrekt...
Alle reacties Link kopieren
quote:dock1938 schreef op 24 juni 2016 @ 09:07:

Tja ik dacht ik geef dit topic een originele naam zodat ik 'm nog makkelijk terug kan vinden in de grote lijst met zwanger worden topics, maar ik zie dat het de creativiteit losmaakt



En dat andere topics 'vol' zijn is natuurlijk niet volgens de regels, maar ik vind het zelf ook niet zo leuk om midden in zo'n topic te vallen als er al 40 pagina's vol geschreven zijn, dus als er nog andere meiden zijn die een nieuw groepje willen vormen vind ik dat net zo leuk!



Hoop alleen niet dat de titel eerder afschrikt dan aantrekt...De titel heeft in elk geval voor een hoop vermaak gezorgd
Haha prima titel toch. Hier gaan we er ook weer voor, zoon van bijna 1,5.



Soms zit ik er heel vol van en wil ik forummen om het kwijt te kunnen en vergelijken met anderen, en dan denk ik weer we zien wel.. dus weet niet hoe actief ik word ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi Patsy,

Dat heb ik ook wel hoor. Het ene moment ben ik er erg mee bezig, maar het andere moment heb ik niets te melden Maar dan vind ik het dus ook wel weer leuk om te lezen hoe het met andere dames gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, sluit graag aan. Zat in een forum maar daar zijn nu zoveel zwangeren. Zoon is 20 maanden.

Zitten nu in ronde 8. Overmorgen is mijn NOD. Hopelijk is dit een vruchtbaar forum net als het vorige en mag ik hopelijk mee zwangeren.
Alle reacties Link kopieren
Hi lievezuster: kan me voorstellen dat het een beetje deprimerend is als je op een forum zit waar iedereen zwanger begint te worden en jij nog niet. Hopelijk gaan we hier gelijk op. Vorige keer duurde het bij ons 6 maanden en toen was elke keer weer ongesteld worden wel echt balen. Hoe sta jij er in?
Alle reacties Link kopieren
Haa dock, bij onze zoon was ik bij de eerste poging zwanger. En had een beetje een verwachting dat het nu ook wel snel zou lukken. Eerste maanden had ik er wel last van maar kan het nu wat los laten. Heb zelfs nog geen test in huis. En ben er niet met elke verandering in mijn lichaam bezig nu.. erg prettig. Hopelijk helpt deze houding:)



Wanneer is jou nod? En patsy wanneer is die van jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven