Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.



NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
Kiki wat heftig!! Gelukkig voel je je al iets beter!



Teja super gefeliciteerd!!



Women, leuke naam zeg! Geniet van deze heerlijke tijd!!



Bij mij is de vakantie/verlof begonnen, heerlijk! Nog maar iets meer dan 8 weken, zo spannend!



Maar ik leef nog altijd met jullie mee lieverds! Kiki ik hoop echt dat die pijn die je doorstaat straks een mooi resultaat oplevert! Nanny ook heel veel succes met je medicijnen nu!
Alle reacties Link kopieren
Kiki, doe maar rustig hé!



Ik ben een hele dag door misselijk en moe. Ik weet dat ik niet mag klagen maar het begint echt lastig te worden. Ik kom tot niets. Ik lig het liefst de hele dag op de bank en ik voel me behoorlijk down.

Hopelijk gaat het binnenkort beter.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk gaat het binnenkort beter!

Maar je moet inderdaad af en toe die rust pakken, dat deed ik niet en dan werd het alleen maar erger. Daarnaast hebben ze medicijnen daarvoor, die helemaal geen kwaad kunnen. Ik heb die namelijk nu nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben net terug bij de gynaecoloog vandaan. Ik reageer goed op de clomid. Had ik ook al wel gehoopt, want heb heel de week al last van buikkrampen en zo. Dus dacht als het nou niks is weet ik het ook niet.



Er zijn 2 eitjes aan het groeien, aan allebei de kanten 1. Dus ze zei wel dat ik nu wel een kans heb op een tweeling (10-15%) we zien het vanzelf wel. Ik moet een maandag wel nog weer terug komen, zodat ze met volle zekerheid kan zeggen wanneer ik m'n eisprong heb, de follikels waren nu allebei 14 mm en ze moeten 18 tot 23 zijn ongeveer voor ze rijp zijn. Dus ben benieuwd, ik hou jullie weer op de hoogte!



Spannend valksgezicht, nog eventjes. Geniet er van!



Ah teja, niet fijn. Altijd maar in gedachten houden wat voor doel je heb, dat maakt dat je het een stukje meer kan verdragen



Veel sterkte nog met herstellen Kiki! hoe gaat het nu met jou verder, welke stappen ga je ondernemen?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer geweest, 1 follikel was naar bijna 21 mm gegroeid, de andere minder hard naar 16 mm. Gisteren, vandaag, morgen, ergens deze week moet ik m'n eisprong hebben.



Een maandag moet ik bloed gaan prikken om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong gehad heb. En daar krijg ik een woensdag dan weer de uitslag van, even afwachten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Spannend nanny!
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel positief Nanny! Ik wens je een leuke periode met partner toe en hopelijk volgende week een goede uitslag!

Met mij gaat alles wel goed. Draadjes zijn eruit.. ik ben nu een beetje grieperig maar dat komt door het weer. Ben dus alweer aan het werk.

@nanny: normaal zou ik nu zonder hulp zwanger moeten geraken. Ik ben 13 dagen na de operatie vandaag en deed net eens een ovulatietest. Nog nooit zo een donker streepje gehad dus even afwachten of het werkelijk zo is dat ik dus "normaal" ben!

21 oktober moet ik terug naar mijn gynaecoloog dan weet ik zelf meer en of alles ok is maar normaal was alles nu in orde..
Alle reacties Link kopieren
Spannend nanny ! Geniet van de dagen die komen gaan !

Kiki wat heftig. Ik heb even bijgelezen net. Gelukkig voel je je al wat beter en ben je weer aan het werk. En wat fijn van de ovulatietest, heb je hem al eens zo duidelijk gehad ?



Hier gaat het allemaal rustig aan, heb helaas last van bekkeninstabiliteit. Dit is al erg vroeg begonnen met 15 weken kreeg ik de eerste klachten. Inmiddes bij de fysio geweest. Donderdag na de bedrijfsarts. Benieuwd wat die gaat zeggen. Werk in de zorg fulltime en dat lukt me niet meer. Ik heb teveel last

Moet nu even een goede balans vinden tussen thuis en werk voordat ik dadelijk helemaal eruit lig. Iets wat ik ook echt niet wil.



Vrijdag hebben we de 20 weken echo. Spannend ! Blij als ik weer even naar de kleine mup kan kijken ! En sinds een week voel ik haar



Hoe is het met de rest?
Hoe is het met de dames hier?!

voor degene die het nodig hebben.



hakunama dan kunnen wij elkaar een hand geven.. ik had ook al zo vroeg last van bekkeninstabiliteit!! Erg vervelend he!!

Ga je al naar een fysio? En zwemmen vind ik erg lekker!! Het gewichtloze in het water, dan voel je de druk op je rug niet.. wij hebben hier zwangerschapszwemmen, wellicht een idee om bij jou in de buurt ook eens te kijken?!

Verder kan ik zeggen, luister naar je lichaam. Genoeg is genoeg en pak je rust! Ik werk in de kinderopvang en ik ben van 4 dagen eerst naar 3 dagen gegaan en nu zit ik op 4 ochtend. Praat er over met ke leidinggevende en geef optijd aan wat je grenzen zijn! Klinkt allemaal niet veelbelovend, maar echt, luister goed naar je zelf!! En het wordt alleen maar zwaarder...
Alle reacties Link kopieren
Dag dames.



Ik kom niet meer zo vaak op dit forum. De reden? Het enige wat ik doe is werken en slapen!

Zooooooo moe.



Wij hebben ondertussen echo gehad. Alles was prima in orde. Een hele opluchting!



Zoals Bloempje hierboven zegt moeten we allemaal naar ons lichaam luisteren. Ik merk het ook. Het is niet altijd even gemakkelijk, ik heb het gevoel dat ik al zo lang niets leuks meer heb ondernomen, maar er zit niets anders op.



Een knuffel voor jullie allemaal.
Wat fijn Teja!!! Snap dat het een opluchting is!! Super om te horen!!



Ja je moet echt een stapje terug doen.. iedereen reageert er anders op, maar ze nemen het je echt niet kwalijk hoor!

Ik moest er ook heel erg wennen! Ik ben ook helemaal niet zo, gewoon doorgaan.. optijd naar bed en de colgrnde dag weer verder. Nu moet ik echt na denken wat ik ga doen of gewoon keuze maken. Het ene wel maar dan het andere niet.

Net als vandaag.. vanmiddag niet kunnen rusten omdat we een proefrit hebben gemaakt in een andere auto en daar dus heel de middag zoet mee zijn geweest. Nu ga ik dus niet zwemmen vanavond. Anders wordt het te veel. Plus ik ben gewoon op, en heb nu te veel last van me bekken. Als ik nu wel ging zwemmen heb ik daar alleen mezelf mee.. en verpest ik me weekend, want moet dan 2 dagen bijkomen
Alle reacties Link kopieren
voor iedereen die het zwaar heeft.

Duim voor snel betere tijden!



Ik durf het bijna niet te zeggen maar ben nog geen seconde vaker moe geweest sinds ik zwanger ben. Maak de laatste weken wegens omstandigheden zelfs extra lange dagen, maar gaat eigenlijk prima. Heb wel een kantoorbaan, dat scheelt een hoop natuurlijk!



Verder erkenning geregeld inmiddels en over 2,5 week de 20 weken echo (over een week ook nog een gewone echo als extra)
Fijn Salacia dat je je zo goed voelt!!! Geniet daar van!



Ik probeer ook echt niet te klagen.. ik weet dat het nog erger kan! Sommige dingen maken het alleen iets lastiger, maar dat moet even zijn weg vinden



Fijn dat alles geregeld is, wij gaan 2 november geregistreerd partnerschap doen. Is gelijk alles geregeld, willen toch over een jaar of 2 ook een huis kopen, dus dan is het voor dat ook gelijk goed :-)



Spannend hoor de 20 werken echo!!



Wij hebben 24 oktober nog een pret echo staan, ik ben dan 29 weken. Vanaf 20 weken heb je gewoon niks meer, en wij wilde nog iets tussen door :-) even gluren naar der kleine
Alle reacties Link kopieren
Zojuist belde de gynaecoloog met de uitslag van het bloedprikken, ik heb m'n eisprong gehad, nu volgende week afwachten, mijn nod is dan denk ik donderdag. We gaan as. vrijdag een week op vakantie, dus als we terug zijn en er is nog niks aan de hand, een test doen. Maar eerst maar eens afwachten, zou wel snel zijn in 1 x. Moet mezelf dwingen om een beetje realistisch te blijven. Maar wat ben ik blij dat het werkt!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Super Nanny!! Een dikke proficiat, heb vandaag nog aan je gedacht. Dat is heel goed.. dan kan het snel gaan. Duim dat het raak is lieve meid!

Ik heb nog geen nieuws 21/10 terug naar de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Super fijn voor je Nanny! Goed nieuws



@ Kiki: nog even geduld hebben dus. Lukt het om het een klein beetje van je af te zetten of ben je er continu mee bezig en kruipt daardoor de tijd voorbij? Ik hoop het eerste voor je
Alle reacties Link kopieren
Neen het lukt me echt niet. Vandaag een super down dag. Nog een hele week.. we zien wel :-) ik hoop nog altijd dat ik bij deze groep kan horen en in "2016" zwanger geraak... we zullen zien.. ik laat jullie volgende week iets weten!
Alle reacties Link kopieren
Dat is klote Kiki! Veel sterkte tot aan volgende week en hopelijk snel goed nieuws...



Wij vandaag een goede echo gehad, erg fijn om te zien dat alles goed is tot nu toe
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,



Wat is het hier stil?

Ik wil jullie toch even op de hoogte brengen van mijn bezoek net bij de gynaecoloog. Ik ging er naar toe met een klein hartje zonder al te veel verwachtingen maar blijkbaar heb ik een goede eisprong gehad en kan ik zwanger zijn! Ben vandaag 1 dag over tijd.. om geen teleurstellingen te hebben test ik pas maandagochtend.

Nanny hoe sta jij er voor?
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,



Wat is het hier stil?

Ik wil jullie toch even op de hoogte brengen van mijn bezoek net bij de gynaecoloog. Ik ging er naar toe met een klein hartje zonder al te veel verwachtingen maar blijkbaar heb ik een goede eisprong gehad en kan ik zwanger zijn! Ben vandaag 1 dag over tijd.. om geen teleurstellingen te hebben test ik pas maandagochtend.

Nanny hoe sta jij er voor?
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,



Wat is het hier stil?

Ik wil jullie toch even op de hoogte brengen van mijn bezoek net bij de gynaecoloog. Ik ging er naar toe met een klein hartje zonder al te veel verwachtingen maar blijkbaar heb ik een goede eisprong gehad en kan ik zwanger zijn! Ben vandaag 1 dag over tijd.. om geen teleurstellingen te hebben test ik pas maandagochtend.

Nanny hoe sta jij er voor?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kiki! Ik ga voor je duimen.



Hier is de kleine morgen alweer 7 weken. De tijd vliegt!
Alle reacties Link kopieren
Oooooh super Kiki! Ik hoop dat het gelukt is!



Ik ben ondertussen 10 weken ver en alles gaat prima. Wel erg moe en de hele dag misselijk, maar ach, ik neem het er graag bij.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kiki!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kiki!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven