Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.



NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Kiki laat je het nog weten!



Ik ben een woensdag ongesteld geworden, was wel even jammer, maar wat er ook al niet van uit gegaan. Stiekem had ik toch wel de hoop Op naar de volgende ronde!



Oh, heb trouwens het leuke nieuws gekregen dat ik voor de 2e keer tante word, m'n zus is zwanger. Ben super blij voor dr, maar toch ook zo dubbel. Zeker als ze dan zegt van ja was eigenlijk niet met opzet liep gewoon zo... En wij zijn al een jaar bezig!



Maar vanaf nu heb ik ook elke maand een eerlijke kans.
Alle reacties Link kopieren
Oh al een beebje van 7 weken @woman wat vliegt de tijd snel!

@teja: super e nog een twee-tal weken en je hebt de eerste mijlpaal behaald!

@nanny: jammer maar je kan je er wel makkelijker overzetten als je weet dat je binnen veertien dagen weer een kans hebt op een bevruchting! Dat gevoel heb ik nu toch.. eindelijk weer normaal.

Ik zit vandaar op dag 30 van mijn cyclus.. geen idee eigenlijk wanneer ik precies een eisprong had maar tot nu toe geen bloed. Enkel veel witverlies, extreme hoofdpijn, en immense pijn aan de boezem.

Nog 2 dagen... ik ben toch wel zenuwachtig en kan t toch moeilijk los laten!
Alle reacties Link kopieren
Gaat super snel Women! Doet ie het goed allemaal? Al beetje jullie ritme kunnen vinden als gezin?



@ Kiki: spannend hoor, zal blijven duimen voor jullie!



@ nanny: balen! Maar gelukkig zoals je zelf al zegt wel weer een eerlijke kans nu. En leuk om weer tante te worden!



Wij gisteren weer een goede 20 weken echo gehad, alles zag er weer goed uit. Dus helemaal happy! nu geduldig afwachten tot onze dochter zich in het nieuwe jaar aan dient.. We zijn in ieder geval al een maandsalaris lichter na een bezoekje aan babypark gisteren
Hoi dames..



Jeetje women wat gaat dat snel!!!

Ik zit vandaag op precies 29 weken, gaat ook snel voor ineens!!



Kiki, hoe voel je je??? Kan jij wel slapen vanavond..

Ik duim voor jullie hoor!!



Lijkt me dubbel nanny! Snap dat je blij bent voor je zus natuurlijk... Maar voor jezelf... Weten hun ervan??



Wat fijn Salacia! Dat jullie een goede echo hebben gehad!!! En leuk he babypark :-D Lekker shoppen!!



Bij ons is de kamer bijna klaar! Nog een lampje, vloerkleed en kussen voor in de schommelstoel. Verder hebben we geloof ik alles.

Morgen hebben we nog een pretecho! Zin in!!! Weer even gluren naar onze kleintje



Verder gaat het wisselend met mijn bekkenpijn. Ligt er aan wat ik doe of heb gedaan.. Maar de baby voel ik veel, zolang het daar maar goed mee gaat :-)



Kiki nogmaals, succes morgen ochtend!!!!
Alle reacties Link kopieren
En Kiki??!!



Bloempje, ze wist sowieso al wel wat er speelde, maar niet dat we hiermee begonnen waren. Nu heb ik het haar wel verteld.



Fijn salacia dat alles goed was!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!

Zo lief, had niet verwacht dat jullie er aan dachten!

Ik heb niet getest... omdat ik teleurstellingen wil voorkomen. Ik heb er over nagedacht en weet niet met zekerheid wanneer mijn NOD is. Mijn gynaecologe gaf ook aan van blijf heel de week testen zolang je ze niet hebt. Ik wacht af misschien tot woensdag of zelfs vrijdag. We zien wel.. tot nu toe alvast geen bloed. Spannend!
Snap ik wel een beetje kiki...!! Ben wel heel nieuwsgierig en hoop het heel erg voor jullie!!! Houd ons wel op de hoogte he want we leven met je mee hoor



Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk denken we aan je Kiki, we zijn continu aan het duimen



@ bloempje: goed bezig met het kamertje! Wat voor schommelstoel hebben jullie gekocht? Wij hebben er ook naar gekeken, maar vond ze eigenlijk allemaal niet lekker zitten haha. Dus twijfel er nog een beetje over wat we qua stoel zullen aanschaffen.

Moet eerlijk zeggen dat je mij niet echt een plezier doet hoor met de babypark winkel... wat een drukte en wat veel keuze haha. Vandaar ook alles gelijk bested, zodat we er niet onnodig vaak naar toe hoeven

Wel zin om het kamertje lekker in te gaan richten straks, maar nog even geduld hebben tot alles geleverd wordt in december.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Hier ook weer een berichtje van mij.

@kiki heel spannend allemaal ! Ik duim voor je !!

@teja: 10 weken alweer. Tijd gaat snel zeg !

@nanny: leuk dat je tante wordt ! Proficiat ! Allemaal ook erg dubbel. Dat is ook logisch. Jullie krijgen ook een heel mooi babytje snel. Nu met goeie moed een nieuwe ronde ingaan!



@bloempje: 29 weken al. Wow ! Nog maar eventjes. Wanneer was je uitgeteld?



Hier gaat het goed. Inmiddes al 22,5 week zwanger. Voel de baby flink trappen nu en van buiten is het ook duidelijk te zien haha. Vriend heeft het ook al gevoeld. Hihi

Ik werk nu wel halve dagen ivm de bekkeninstabiliteit endoe wat lichtere werkzaamheden op het werk. Zit in de zorg. Nogal zwaar werk en veel agressiviteit dus moet toch een beetje opletten.

Wij zijn ook druk bezig met de baby uitzet. Heb al het een en ander gehaald. We gaan deze week de kamer verven. Meubels staan er al. Wij hadden een heel leuk kamertje op marktplaats gezien. We hadden al een commode van riviera maison en hebben hierop de rest van het kamertje aangepast. Dus we krijgen een beetje een landelijk kamertje voor ons meisje.



Verder ben ik gek van koeka ! Wat is dat een leuk merk wel prijzig maar probeer er toch wat dingetjes van te halen!



Fijne avond allemaal
Ja 29 weken al weer! 8 januari ben ik uitgerekend.. Spannend het nieuwe jaar in dus Nog 5 weken werken! Dan lekker verlof.

Koeka is inderdaad een super leuk merk! Zo vind ik Jollein erg leuk!

Heb je al gekeken naar zwemmen hakunama?



Ja, Salacia wat voor schommelstoel hebben wij.. Hoe leg je dat uit. Hoge rug leuning, en kan zelfs me hoofd neer leggen. De poten zijn sierlijk..kronkelend..

(Heb het even opgezocht op internet, bij Google afbeeldingen invullen; schommelstoel thonet, wij hebben dan wel een witte..)



Kiki hoe gaat het met je??????
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!



Slecht... ik heb nog niet eens getest, dus ben ik voornamelijk aan het freaken. Ik heb zo een instinctief vermoeden totaal niet zwanger te zijn.. terwijl de gynaecologe me dan weer zoveel hoop gegeven heeft! Ik moest binnen de 10 dagen ofwel een positieve test hebben ofwel zeker mijn ms hebben. Geen twijfel mogelijk.. ik zit op dag 7 van die 10 dagen. Wat een mindf*ck is het toch..

Ik ga nog even volhouden, het is wat het is...
Alle reacties Link kopieren
Spannend kiki, echt slopend ik weet het.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is verschrikkelijk! Hoe gaat het met jou? Al een echo gehad.. hopelijk deze ronde lekker raak!
Alle reacties Link kopieren
Ja het is verschrikkelijk! Hoe gaat het met jou? Al een echo gehad.. hopelijk deze ronde lekker raak!
Alle reacties Link kopieren
Knap dat je het vol houdt Kiki! Hopelijk blijft je ms uit deze ronde



Bloempje: dat schiet zeker op bij jou, leuk!! Mooie stoel Deze lijkt me ook een stuk beter zitten dan die met die houten spijlen als rugleuning die je overal ziet...
Kiki Hoe gaat het met je? Heb je ondertussen al durven testen???



De stoel zit inderdaad erg lekker! Wil er nog wel een kussen in doen, maar voor het zit vlak en rugleuning hoef je het niet te doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijdagochtend getest en testte negatief. Ik had ook echt een vermoeden. Teleurgesteld ben ik niet, wel in het verhaal dat ze mij hebben opgehangen van binnen de tien dagen of zwanger of menstruatie. Morgenvroeg heb ik een echo opnieuw en bloed prikken.. ik hou jullie op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte eventjes Kiki, hopelijk snel meer duidelijkheid. Ik hoef het komende halfjaar niet meer naar het ziekenhuis, we mogen met de pilletjes zelf gaan doen, als een cyclus langer dan 35 dagen duurt en geen positieve test, dan moet ik terug.



Ik kom nu weer in de buurt van m'n eisprong, net als de vorige keer voel ik toch wel wat gebeuren. Is nu dag 12 van m'n cyclus, vorige cyclus had ik dag 18 m'n eisprong. Maar de gynaecoloog zei dat het dez cyclus en eventuele andere cyclussen weer anders kan zijn. Ruim genomen moet je er vanaf dag 12 tot 20 rekening mee houden en afwachten. Ga vandaag tot dag 20 ook eens een keertje ovulatietesten doen. Jullie horen het wel weer!
Succes morgen dan! Hopelijk is er iets te zien.. Het is wel jammer dat ze dat inderdaad gezegd hebben van die 10 dagen... Dan zit je daar alleen maar aan te denken natuurlijk!! Ik hoop op goed nieuws morgen!!



Jij ook succes de komende dagen nanny! Hoop ook dat het bij jou goed gaat de komende dagen!!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Kiki ik kan me je teleurstelling wel voorstellen hoor. Je probeert ergens vanuit te gaan en dat lijkt dan (weer) niet te kloppen... dat is frustrerend!



@Nanny: fijn dat jullie de komende tijd niet naar het ziekenhuis hoeven en dat je ook je eisprong voelt/lijkt te voelen.. hopelijk pakt het voor jullie ook snel positief uit.
Alle reacties Link kopieren
Oh dames, even van me af praten. zit nu op dag 21 van m'n cyclus en heb nog geen eisprong gehad. Wordt gek hier, voel wel nog steeds van alles. Lage rugpijn, buikkrampen, zelfs kramp in mn benen. Hoop toch echt zo dat mn eisprong komt, maar dat wordt met de dag kleiner. het kan ook nooit eens gewoon goed lopen! kan ik straks weer opnieuw beginnen met ziekenhuis bezoekjes, zijn we weer 2 maanden verder. ..



Als er niks aan de hand is, vanwaar dan al die klachten, dacht toch echt dat er wat aan zat te komen, nog even geduld misschien, wie weet...
Alle reacties Link kopieren
Nanny hoe weet je zo zeker dat je geen eisprong hebt gehad? Waar meet je het mee bedoel ik eigenlijk?



En Kiki hoe is het met jou? En met de andere dames natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het aan mijn temperatuur, die is nog steeds niet omhoog gegaan. Ik temperatuur al een tijdje, dus weet precies waar ik op moet letten in mijn geval.. hoeveel graden die omhoog gaat op z'n minst en zo..
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



Sorry dat ik even niks meer liet weten, maar ik was het echt zoooo beu. Het is 1 van de zwaarste beproevingen in het leven om door een rollercoaster van positieve en negatieve emoties te gaan om voor mij zwanger te worden terwijl sommige mensen er amper moeite voor moeten doen. Maar ja, het leven is niet eerlijk en daar zal ik mee moeten leren leven. Het positieve nieuws is dat de operatie gelukt is en ik vorige week maandag gewoon mijn menstruatie heb gekregen. Uit mezelf, dus ook een eisprong... nu zit ik op dag 9 van een nieuwe cyclus en word ik via echo's gevolgd om te zien wanneer de eisprong zal zijn zodat we meer kans maken. Maar ik laat het los.. ben er amper mee bezig en gewoon als ik naar het ziekenhuis moet voor een echo.. we zullen wel zien. Ooit lukt het ons wel.



Nanny hopelijk ga je toch snel een eisprong hebben, bij clomid rijpen ze wel langzamer. (Was bij mij toch zo..) veel succes nog!
Alle reacties Link kopieren
Aha ok! Dat zou wel een duidelijk beeld moeten geven inderdaad. Hopelijk snel meer duidelijkheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven