Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.



NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor je Kiki dat je het los kan laten! ik hoop ook dat m'n eisprong er snel aan komt toch nog..
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Hoe gaat het met iedereen?

Nanny je eisprong ondertussen gehad?

Mijn gaat er deze week aan komen, gisteren een echo gehad en had een eitje van 16 mm dus normaal binnen paar dagen groot genoeg om te springen.

Hoe is het met de zwangeren/ en/of mama's?

Geniet van jullie wondertje. Groetjes KiKi
Spannend Kiki!!! Ik duim weer voor jullie!!!



Hier gaat het goed op de bekende kwaaltjes na ????

Morgen nog een ochtend werken en dan verlof, alleen na mij verlof keer ik niet meer terug... Heel dubbel dus!!! Collega's weten het wel maar de ouders en kindjes nog niet..

Ik wilde graag 2 dagen gaan werken, alleen mijn werkgever gaat daar niet akkoord mee vanwege financiële redenen, klein bedrijfje met weinig personeel.. dus ik heb besloten niet terug te komen. Ze is nu bezig met een soort van contractje met wederzijds opzegging, zodat ik wel recht heb op ww...

Wel heel benieuwd hoe dit verder gaat lopen, want ga nog wel naar een jurist/advocaat voor advies..



Zal dus raar zijn om morgen middag weg te gaan!!! De hormonen zullen wel lekker opspelen????
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kiki!



Bloempje, kan me voorstellen dat dat raar voelt! Weet je zeker dat je zoiets nu al wil tekenen? Misschien denk je er als het kindje er is wel heel anders over en wil je bijv toch wel meer dagen werken?

Verder is zo'n overeenkomst geen probleem, wel goed laten checken door een jurist. Succes met je laatste dagen!



Hier alles goed. Nu lekker op vakantie en daarna volgens mij nog 10 weken werken. Proefles zwangerschapsyoga gehad vorige week, was niks voor mij dus daar ga ik niet nog een keer heen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kiki, ik duim ook voor je! Ben ook wel benieuwd..



Ik zit nu op dag 37 en mn eisprong nog niet gehad ik hoop er stiekem nog op, maar ik moet sowieso weer gaan bellen, omdat ik over die 35 dagen heen zit.



Wat is het snel gegaan bloempje, voor je het weet heb je de kleine in je armen!



Geniet van je vakantie salacia !
Alle reacties Link kopieren
Aaaah shit nanny!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gebeld Nanny? Heel gek dat je 1 keer heel goed reageert op clomid en nu opeens niet meer. Je zal waarschijnlijk een hogere dosis moeten nemen. Mijn eisprong is vermoed ik geweest want heb tot gisteren ovulatiepijnen gehad, vandaag is dat weg. Ik ben zeer pessimistisch en geloof er totaal niet in maar we zullen wel zien binnen 14 dagen.

Bloempje geniet van je vrijheid en de laatste zwangerschapsmaanden.. hopelijk vindt alles zijn draai op werkvlak.

Salacia: geniet van je welverdiende vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gebeld Nanny? Heel gek dat je 1 keer heel goed reageert op clomid en nu opeens niet meer. Je zal waarschijnlijk een hogere dosis moeten nemen. Mijn eisprong is vermoed ik geweest want heb tot gisteren ovulatiepijnen gehad, vandaag is dat weg. Ik ben zeer pessimistisch en geloof er totaal niet in maar we zullen wel zien binnen 14 dagen.

Bloempje geniet van je vrijheid en de laatste zwangerschapsmaanden.. hopelijk vindt alles zijn draai op werkvlak.

Salacia: geniet van je welverdiende vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gebeld Nanny? Heel gek dat je 1 keer heel goed reageert op clomid en nu opeens niet meer. Je zal waarschijnlijk een hogere dosis moeten nemen. Mijn eisprong is vermoed ik geweest want heb tot gisteren ovulatiepijnen gehad, vandaag is dat weg. Ik ben zeer pessimistisch en geloof er totaal niet in maar we zullen wel zien binnen 14 dagen.

Bloempje geniet van je vrijheid en de laatste zwangerschapsmaanden.. hopelijk vindt alles zijn draai op werkvlak.

Salacia: geniet van je welverdiende vakantie!
Zodra ik het contract heb ga ik eerst langs een jurist. Die zal mij wel vertellen wanneer ik evt moet tekenen. Ik teken iig niet gelijk hoor!

Volgens mij heeft die jurist dat ook al aan de Tel gezegd dat ik pas moet tekenen als me verlof is afgelopen! En mocht ik er dan inderdaad anders over denken (wat ik niet denk, want ze heeft me eigenlijk al te veel pijn gedaan ) dan kunnen we evt nog om de tafel gaan zitten..

Ik houd jullie verder hier wel van op de hoogte :-)



Eerst weekend verlof en merk dat ik erg veel wil voor me zelf, cadeautjes halen voor kerst (alvast) ik wil nog een keer naar ikea, evt nog een leuke babywinkel voor kleine laatste dingen.. maar dan denk ik ook weer, waarom moet dat allemaal nu gelijk

Je hebt nog wel even

Dit weekend dus maar eens rustig aan doen en alles laten bezinken.. en genieten van het getrappel in me buik

Alhoewel het soms wel een beetje zeer doet



Vind het zo knap hoe jullie hier in staan, Kiki en nanny! Leef erg met jullie mee!!!!!



(Merk dat ik met jullie toch iets meer heb dan met de uitgerekende januari meiden... Kijk daar nog maar zelden op..)
Alle reacties Link kopieren
Bloempje geniet van je verlof! En echt waar wil niet teveel dingen doen. Ik deed hetzelfde en dacht aaah heb 6 weken verlof voor de bevalling. Dat waren er uiteindelijk3.5 waarvan 1.5 met absolute rust. Als je kindje er eenmaal is dan begint er een hectische tijd. Wel vervelend van je werk.



Kiki ik hoop dat het snel raak is vind het erg rot voor je :( het ziet niet echt mee.

Ook voor jou duim ik Nanny.



Mijn laatste week verlof gaat in :( echt erg vind ik dat. Ook meteen een volle en drukke week. Mijn zoontje was gister alweer 12 weken. Tijd vliegt.
Jeetje women! We wisselen elkaar af!

Wat gaat het snel, 12 weken al weer!!!!

Gaat het verder ook allemaal goed met jullie?



Ja ik moet me knopje 'rust houden' nog even vinden.. maar dat komt van zelf wel. Ik heb dat de eerste dagen van vakantie ook altijd. Even omschakelen en er achter komen dat niks meer hoeft :-)
Alle reacties Link kopieren
Haha bloempje ik kan het mij heel goed voorstellen! Denk dat het mij ook zo zal vergaan te zijner tijd... Ik heb helaas nog geen tips voor je.



Women wat is dat snel gegaan zeg! Kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt... het is ook eigenlijk echt kort he dat zwangerschapsverlof? Ze zeggen toch 9 maanden op en 9 maanden af? Dat lijkt mij dan ook een veel betere periode voor verlof :P hihi
Alle reacties Link kopieren
En Kiki Hoe ik het er mee?!

Ik heb nog niet gebeld, ik wacht nog even. Volgens fertility friends heb ik mn eisprong toch al wel gehad. Maar doordat het weer buiten wat kouder is, is m'n blt ook lager geworden en als je daar geen rekening mee houd dan is het moeilijk zoeken. Alles is dus een beetje verschoven. Dus wie weet, ik wacht volgende week af..
Alle reacties Link kopieren
Hey Nanny!



Ik heb ook veel aan jou gedacht deze week.. afwachten dus.



Ik heb het gevoel dat mijn regels zich aan het opbouwen zijn.. heb deze week een enorm dieptepunt gehad in heel dat "gezever" van een kindje krijgen. Bij ons is het totaal niet meer leuk en ik denk dat het nog even gaat duren jammer genoeg...
Alle reacties Link kopieren
Hey dames



Hier nog eens een berichtje vanuit mijn kant.



Jammer kiki dat je je nu zo voelt. Begrijpelijk wel hoor hopelijk kun je toch de rust vinden om alles even te laten bezinken. Zodat het toch nog een beetje leuk blijft! Hopelijk snel een lieve baby voor jullie. Geef de hoop niet op !



Bloempje geniet van je verlof ! Nog eventjes ! Ik heb trouwens ook op me vorige werk een contract getekend dat ik met wederzijdse opzegging weg ging. Dit zodat ik ook ww kreeg. Heb dit ook na laten kijken. Broer is jurist dus kwam goed uit. Maar zag er allemaal goed uit. Is inmiddels alweer bijna 5jaar geleden.



Nanny hoe is het met jouw?



Woman de tijd is zo snel gegaan ! Jij alweer begonnen met werken Haha.



Hier gaat het goed. Op het moment lekker een weekje vrij. Ff genieten. Heb nog steeds snel last van de rug. Das wel shit. Werk halve dagen en dat gaat stukken beter. 13 januari ga ik met verlof. Dus nog een maand Haha! Nu nog de drukke feestdagen ertussen.

Vorige week verast met een babyshower. was erg leuk.

Inmiddels al bijna 29 weken zwanger. Waar gaat de tijd heen hè Pff.



Fijne avond allemaal!
Hoe gaat het met de dames hier..

Nanny al iets gebeurt bij jou??

En Kiki.. ik weet zeker dat het goed komt bij jullie!! Er moet een manier zijn wat voor jullie waardoor het wel lukt!! Dat weet ik zeker!!



Hier gaat het goed.. Nog 4 weken tot de uitgerekende datum... Wordt wel echt spannend nu Kijk er niet tegenop, maar ben wel heel benieuwd hoe ik ga reageren als het zo ver is.. en hoe ik met de pijn om ga enzo..



Hakunama, 29 alweer!!! Wat gaat het toch snel!!!! Lekker ook bijna verlof, de feestdagen door komen en dan lekker rustig aan doen thuis :-)

Over me contact, weer gaan het zien.. we doen dit inderdaad zo, zodat ik iig ww kan aanvragen.. hoe het allemaal verder verloopt ga ik zien...



Ik houd jullie op de hoogte!!!

Fijne zondag
Alle reacties Link kopieren
Zo, laat ik weer even wat van me horen. Afgelopen zaterdag een negatieve test gehad jammer. Maar verder nog niks te bekenen. Naar het ziekenhuis gebeld en die zeggen dat ik morgen nog een test moet doen. Omdat die eerste misschien te vroeg was en dan moet ik er een tijd tussen laten zitten. Zelf zei ik al wel dat ik gewoon echt denk dat ik gewoon niet zwanger ben, maar hun willen het doormiddel van de test toch echt nog een keer bevestigd hebben. Positief of negatief ik moet weer terug bellen om een afspraak te maken een vrijdag. Dus we gaan het weer zien. Probeer zelf nuchter te zijn. Jullie horen het wel weer!



En Kiki hoe is het met jou?



Nog 4 weken bloempje jeej!
Alle reacties Link kopieren
@ Nanny: Spannend, maar vaak klopt (helaas) je eigen gevoel wel. Wie weet durf je gewoon niet meer te hopen en is het toch ineens zo. Positief blijven, hoe moeilijk dat me soms ook lijkt



@ Kiki: hopelijk komt er voor jou ook een mooi bericht op termijn, kan me voorstellen dat ook jij het hele process zat wordt op deze manier. Je stelt het je toch anders voor als je eraan begint



@ bloempje: wow 4 weken nog maar, dat komt zeker dichtbij! Spannend hoor. Is alles in huis al klaar voor de aankomende baby?



@ Hakunamatata: schiet voor jou ook al op tot je verlof! Balen dat je zo last van je rug hebt, maar gelukkig je verlof bijna in zicht. Leuke verrassing ook een babyshower, was vast erg geslaagd Ben je goed verwend?



Hier vorige week weer controle gehad, was allemaal weer in orde. Ze beweegt goed en hartje klopt ook goed. Bij mij qua bloeddruk en gewicht ook prima in orde allemaal, dus dat is fijn. Inmiddels ook alweer bijna 29 weken op weg, tijd vliegt! Nog 7 weken werken en dan ook lekker met verlof. Tussendoor nog 2 vrije dagen rondom de feestdagen, dus eigenlijk nog 6.5 week echt werken. Komt dan ineens wel gevaarlijk dichtbij haha! De volgende controle hebben we weer een echo (om de groei te bekijken), dat is wel weer leuk! Verder zijn de spullen ook binnen gekomen, dus man kan aan de slag om het kamertje ook af te gaan maken de komende weken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Even een korte update: Ik heb zoals verwacht mijn menstruatie gekregen 14 dagen na de eisprong. We laten het nu in de laatste periode van het jaar even voor wat het is. 2016 zal toch niet haalbaar zijn. En voor volgend jaar zien we wel weer verder. Alvast heel fijne feestdagen aan iedereen, aan jullie kleine ukkies in de buik of er al uit... een goede gezondheid aan heel jullie gezin! Nanny ook voor jou succes in 2017!!
Lieve lieve Kiki,



Allereerst ben ik toch blij voor je dat je menstruatie is gekomen 'gewoon' optijd! (Klinkt misschien stond, want liever was je het niet geworden natuurlijk.. maar hopelijk snap je me wel..)



Ook voor jou en de andere dames hoop ik op een mooi vruchtbaar 2017!!! Ik zal blijven duimen voor jullie!

En zodra er nieuws van onze kant is horen jullie dit :-)



Dikke voor jullie allemaal!!!

Jullie hebben toch een bijzonder plekje in mijn hart gekregen!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Allemaal,



Vanmiddag ga ik weer terug naar de gynaecoloog ben benieuwd waarschijnlijk wordt de dosis clomid verhoogd. Ik laat het nog wel weten. Groot gelijk Kiki, nu even lekker gaan genieten van andere dingen!



Iedereen ook alvast fijne feestdagen en op naar een geweldig 2017!
Alle reacties Link kopieren
Lief bloempje! Waar is de tijd dat je zo graag begin januari 2016 een kindje wou en de twijfel die er toen nog was met je vriend.. ondertussen is het aftellen naar de laatste loodjes en ik wens jullie ook niks anders dan veel liefde, geluk en goedheid toe samen met jullie waardevolste bezit!



Nanny, ik ben heel benieuwd hoe het gesprek is verlopen met de gynaecoloog?



Fijne kerst iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Zo even een berichtje van mij, clomid is gewoon niet aan geslagen. Baarmoeder slijmvlies was te dik om dun te zijn en te dun om dik te zijn zei ze. Nu weer een menstruatie opwekken met progesteron pilletjes.. bah, ik ben er kots misselijk van en aan de diarree en dat met de feestdagen voor de deur clomid word verdubbeld, ben benieuwd wat voor plezierige dingen we daar mee gaan beleven..
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk! Veel moed Nanny! Ik weet wat het is.. clomid tot de hoogste dosis nemen. Ik heb geprobeerd er veertien dagen iets minder mee bezig te zijn maar goed het is moeilijk..

Net met kerst kondigen mensen natuurlijk graag aan dat ze in april of mei met z'n 3'en gaan zijn of in verwachting zijn. Ik zag er weer een stuk of 4 op mijn Facebook passeren en dan heb ik het wel moeilijk. :-)

Het is te hopen dan we ook snel heugelijk nieuw hebben e Nanny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven