Uitgerekend 14 t/m 20 augustus 2017

04-01-2017 21:26 489 berichten
:cheer2: Joehoeee wij zijn zwanger!!! :cheer2:

Lekker schrijven over alles wat ons bezig houdt tijdens onze zwangerschappen!
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bloempie8
(28/29)
Eerste 16 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 7 augustus! :love:
Geluksboompje
(30/34)
Eerste 13 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 9 augustus! :love:
Wanhopia
(34/33)
Eerste 21 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 13 augustus! :love:
Skopje
(30/41)
Eerste 13 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 15 augustus! :love:
Estrella
(32/34)
Tweede
(4 jr)
17 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 18 augustus! :love:
Stjerna
(33)
Eerste 22 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 22 augustus! :love:
Cupcake1988
(28/28)
Eerste 19 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 25 augustus! :love:
Beetje-vreemd
(38/23)
Derde
(13 + 11 jr)
17 augustus Jongen! :heart:
Kleinedingen
(28/31)
Eerste 18 augustus :heart:
Sleepingbeauty87
(29/31)
Eerste 20 augustus Verrassing! :heart:
:hug: Eva777, phlee87 & Babbes


Inloggen: Augustus-2017 en wachtwoord: Augustus
anoniem_324163 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 22:21
68.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Wanhopia en Bloempie! Wat fijn dat de echo´s goed waren.

Fijn dat jullie trouwens zoveel uitleg hebben gekregen bij de echo, Geluksboompje en Skopje!

Goh, ik ben echt nog nooit in de Babydump geweest. Ik stel me echt een megagrote winkel voor bij die naam, een soort magazijn. Leuk dat jullie daar zoveel kunnen aanschaffen in één keer en, zoals ik lees, ook nog met flinke kortingen, hè!

Ik heb ook eens even een lijstje gemaakt van de dingen die wij nog willen aanschaffen. Het zijn vooral kleine dingen, behalve een simpele commode, een ligstoel en zo´n trip trap stoel. Ik denk dat we het meeste via internet gaan bestellen.

Cupcake, ik heb dus inderdaad ook gelezen dat het babynestje niet helemaal veilig is. Alleen als je in de buurt bent, dan is het natuurlijk wel heel handig en zo schattig! Ik had het in gedachten voor als de baby bij ons in bed slaapt als hij/zij erg verdrietig is ´s nachts, maar ik durf het bij nader inzien toch niet aan door die hoge randen van stof. Mijn zoontje wilde in het begin onder geen beding in de wieg slapen, dus had ik toen een constructie gemaakt van het aankleedkussen en het matrasje van de wagen, zodat hij veilig tussen ons in kon liggen.

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met kleinedingen en stjerna is.

Fijne avond!
Cupcake; jumbo hoef je niet speciaal voor naartoe hoor zaten 2 boekjes in met knuffel. Hebben jij ook last van bekkeninstabiliteit? Bij mij komt de klap ook vaak avonds of de volgende dag.

Wij hebben de muren gesaust, nog goede schoonmaak beurt en dan is het goed. Babyfoon hebben wij ook nog niet. Grote spul is nu uitgezocht, dan de rest: -)



Geluksboompje: voel ook heel soms plopjes denk dat dat het is haha...

Fijn een goede echo!

Zou ook opgelucht zijn!



Estrella; wel vroeg dat je vriend het kan voelen! Wat bijzonder.



Wanhopoa; fijn goede 20 weken ook!



Skopje: Leuk eerste dingen aangeschaft! Hier ook geen aerosleep bij babypark gaven ze ook aan dat er andere prima matrasjes zijn.

Wij lenen soort van cosleeper van vriendin.



Ik vind babypark ook een super fijne winkel!

Nog 1 weekje dan hebben wij de 20 weken.

Spannend! Wij zoeken nog een vakantie weekje weg ergens??? Iemand ideeën???



Bloempje; ook goede echo super fijn!
Alle reacties Link kopieren
Estrella: ja precies dat heb ik ook gelezen over het nestje. We kunnen inderdaad altijd nog het voedingskussen tussen ons in leggen met daarover een kussensloop. Dat zou ook moeten werken haha.



Sleepingbeauty: ja mijn fysio noemt het niet zozeer bekkeninstabiliteit maar bekkenpijn. Heb er inderdaad flink last van. Avonds in bed komen is lastig en draaien in bed doet gewoon altijd pijn. Daardoor nu elke dag wakker met rugpijn omdat ik niet goed kan liggen/draaien. Baal er echt van! Heb wel wat tips gekregen. Als je je navel inhoud bij bewegingen dan 'schiet ' het niet zo snel in je bekken/stuitje. Een speciale bekkenband adviseerde ze nog niet omdat het nog zo vroeg is en de spieren dan alleen maar slapper worden.



Hier voel ik sinds zondag echt elke dag plopjes in de buik, moet haast wel de baby zijn. Mijn vriend kan het ook al voelen inderdaad maar het vergt wel wat geduld.



Er zijn idd zoveel matrasjes! Die van de Ikea hadden wij eigenlijk willen kopen maar uiteindelijk met topper erbij was dat even duur als de aerosleep dus vandaar.



Ik denk dat wij de stokke tripp trapp, autostoel en buggy pas later gaan kopen. Misschien bij de volgende aanbiedingsronde.



Wij gaan proberen dit weekend het kamertje te verven. Van de fysio mag ik wel verven op werkhoogte maar niet eronder of erboven dus helaas zal mijn vriend bijna alles moeten doen omdat we alleen de onderste helft van de muur willen verven. Baal wel want is toch iets wat je graag doet! Misschien dat ik het toch gewoon doe haha ben meestal niet zo een zeurpiet.

Morgen de 20-weken echo!!
Alle reacties Link kopieren
Ohja vakantie sleepingbeauty: misschien is de Spaanse kust een idee? Of de Canarische eilanden?

Griekenland en Turkije trekt mij de laatste jaren niet meer zo door alle toestanden die daar spelen en hebben gespeeld. Wij zijn de laatste keer in Spanje geweest vlakbij torremolinos en dat was best wel heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hi, ja wij hebben vandaag de 20-weken echo gehad! Ik heb nog nooit eerder gehuild maar toen ze ons kleine meisje heel even in 3d liet zien schoot ik echt helemaal vol. Ik heb dus net niets kunnen zien zoveel tranen had ik haha. De echoscopiste voelde heel goed aan dat ik ontzettend gespannen was en toen ik vertelde van de eerdere miskraam deed ze nog even extra de 3d echo. Ik heb echt 3 sec haar gezichtje gezien met een duimpje in haar mond en toen had ik het niet meer.

..

Alles was helemaal in orde! Iets aan de kleine kant maar dat groeit er misschien nog wel uit en anders vinden wij dat helemaal niet zo erg een kleintje haha.



Ohja het was nog steeds een meisje :D en daarna maar weer even de Prenatal leeg gekocht en nu weer met flinke bekkenpijn op de bank maar ik heb het er voor over! En ik voel dus ook al echt sinds een week duidelijk de baby. Ze zit helemaal onderin op mijn blaas en gebruikt niet de hele baarmoeder, ze zit eigenlijk heel vaak opgevouwen met haar benen boven haar hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ooh cupcake wat fijn!! Is toch ook heel mooi, zeker omdat je even in 3d mocht kijken! Lekker van genieten. En een beetje kleiner is niet erg toch? Ons jongetje werd geschat op 7 pond uiteindelijk na alle metingen.



Bij mij lag hij tijdens de echo nog steeds horizontaal. Ik denk soms te voelen dat hij draait ofzo. Dan voel ik overal druk en voelt 1 kant erg hard. Zo grappig! Ik voel het ook elke dag inmiddels. Wij hebben van de week ook weer wat baby gerelateerd gekocht hihi. Een droger hadden we nog niet maar straks wel erg handig met een baby. Gelijk vandaag het washok/bijkeuken even opgefrist.



Wat vervelend van je bekkenpijn zeg! Ik heb daar totaal geen last van. Vanmorgen zelfs nog even paard gereden. Klein half uurtje, lekker rustig aan..
Alle reacties Link kopieren
Ooh heerlijk geluksboompje, ja hier wel veel last van. Vooral als ik even ga winkelen dan na een half uurtje lopen gaat het gewoon echt niet meer. Dan lijk ik wel een zwangere die 2 weken over tijd is. Ik hobbel nu al overal naar toe haha.



Een droger is inderdaad handig, hebben wij ook! Ik voel haar ook eigenlijk echt de hele dag door. Soms heel vervelend want ze ligt recht op mijn blaas en blijft daar dus ook lekker liggen. Voel dus alleen trapjes net boven mijn schaambot, zo laag!
Alle reacties Link kopieren
Ha dat gevoel ken ik wel, die druk op mijn blaas heb ik ook regelmatig. Als ik dan ga dan komt er bijna niets.. vooral op mijn werk last van als ik de hele dag sta/loop. Helpen je oefeningen van de fysiotherapeut dan wel? Echt vervelend lijkt me.. ga je dit weekend de muur nog verven?



Ohja sleepingbeauty vakantie: ik ga volgende week een paar dagen weg met mijn moeder. Eind deze maand nog een weekendje weg met mijn schoonfamilie. Mijn vriend neemt in augustus rond mijn uitgerekende datum 3 weken vakantie dus dan zit een vakantie er niet meer in natuurlijk. Doen jullie dat ook? Een vakantietip: Portugal vond ik erg mooi en daar is het dan ook al heerlijk weer denk ik?



Ik heb via marktplaats het boek oei ik groei gekocht vandaag. Schijnt heel nuttig en interessant te zijn. Hebben jullie dat boek ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor kleertjes kopen jullie eigenlijk? Ik heb nu 1 pakje in maat 50 en 3 setjes in maat 50-56, 1 setje in 56 en een vestje in 62. Maar alles is met lange mouwen. Nu weet ik dat baby's zich nog niet warm kunnen houden in het begin maar is het ook handig om iets met korte mouwen te kopen?
Alle reacties Link kopieren
Geluksboompje: ik heb ongeveer nu 15 broekjes/leggings verschillend in maat 50 of 50/56. Ik heb 2 boxpakjes maat 50 en dan heb ik nog ongeveer 4 jurkjes maatje 56 en truitjes heb ik allemaal maat 50/56. Verschillend met lange mouw en korte mouw en zelfs zonder mouw. Ik heb ook rompers met lange mouw en korte mouw. Het ligt echt heel erg aan het weer volgens mij en de een vind het handig om een romper korte mouw aan te doen en daarover een trui lange mouw maar je kunt dat natuurlijk ook weer andersom doen...

Ik vond het zo lastig! Dus ik heb maar gewoon gekocht wat ik leuk vond haha. Opzich lees ik overal dat maat 50/56 de eerste 2 maanden gedragen wordt dus dan heb ik genoeg variatie.



Ik heb een vestje gekocht in 56 en een jasje in 56. 5 paar sokjes hebben we en tot nu toe 2 mutsjes. Omdat ik niet meer lang kan lopen hebben we al veel gekocht. Wij hebben kleertjes van hema, wibra (leuke dingetjes soms ertussen!) en prenatal (verschillende merken).
Alle reacties Link kopieren
Ooh jij hebt echt al heel veel verzameld, leuk! Ik heb wat van noppies maar dat lijkt erg klein vind ik. Ook een setje van dirkje, en noeser.. Ik ben even los gegaan bij de sale afdeling van jayno haha. Rompers heb ik ook veel mouwloos van de hema. Lijkt me veel handiger als je er ook nog een truitje overheen moet frummelen. Maar romper lange mouw en shirt korte kan inderdaad ook, had ik nog niet bedacht. Op mijn lijstje van de kraamzorg staat dat je 6 setjes kleding moet hebben.. best weinig vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vond ik ook weinig toen ik las dat ze toch vaak 2 maanden die maat hebben. Ik ben niet van plan om 3x per week kleertjes te gaan wassen dan koop ik voor die paar euro wel een extra setje .



Ja lopen gaat gewoon steeds moeilijker dus we hebben vorige weekend en vandaag echt het grootste deel van de uitzet ingekocht. Achter een maand lukt me dat misschien helemaal niet meer en in de winkel is net even wat leuker als beperkt zijn tot straks alles online moeten bestellen.

Ik vond de kleertjes van babyface ook echt heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja er zijn zoveel leuke kleertjes te koop! Hihi. Ik kan ook niet wachten om alle kleertjes te wassen en in de kast te leggen. Ik heb inmiddels ook de datum voor mijn verlof: 3 juli. Vandaag nog precies 3 maandjes dus! Het schiet best op vind ik..



Estrella ik heb vandaag aan je gedacht! Hoe was de echo?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de goede echo, cupcake! Een hele geruststelling dat alles er goed uitzag. Het is inderdaad heel emotioneel om weer even je kleintje te mogen zien. Wat naar dat je zoveel pijn hebt trouwens. Heel veel sterkte daarmee. Hebben jullie het kamertje nog kunnen verven dit weekend? En was jij niet degene die met zwangerschapszwemmen zou beginnen? Lukt dat wel met de pijn aan je bekken?



Geluksboompje, ik ken het boek "Oei, ik groei" inderdaad, maar heb het zelf niet in huis. Wat leuk dat je een paar dagen weggaat met je moeder. Geniet van je vakantie! Mijn vriend neemt ook voor de uitgerekende datum een paar weken vrij. Vaders hebben hier na de geboorte van hun kind sowieso één maand verlof. We willen in juli nog wel twee weekenden weg, maar ik moet even kijken hoe ik me dan voel.



Sleepingbeauty, ik kom ook even reclame maken voor Spanje als vakantiebestemming:-) Wanneer gaan jullie een weekje weg?



Ik had vandaag de 20-weken echo! Alles was helemaal goed. Wij krijgen een jongetje!!! We zij echt dolgelukkig dat we er nog een zoontje bijkrijgen. Het exemplaar dat we hebben is al zo fantastisch. De gyn legde dit keer alles heel rustig uit aan ons en we hebben ook wat fotootjes meegekregen. Op het verslag dat hij heeft gemaakt staat dat mijn uitgerekende datum volgens de berekeningen nu 10 augustus is. Ik ben benieuwd of mijn VK het nu wel gaat aanpassen of dat ik nog steeds blijf staan op 17 augustus. Er zit nu namelijk wel een hele week tussen.



Wat betreft de kleding voor de baby moet ik dus nog het één en ander inslaan. Nu we weten wat het wordt, is het makkelijker;-) Ons zoontje is van de winter, dus de dikke kleding in de kleinste maten van hem heb ik nu niet nodig. Vorige keer had ik niet heel veel in maat 50, maar vooral dingen vanaf maat 56.



Overmorgen heb ik de eerste yogales. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik zie net je nieuwe berichtje, Geluksboompje.

3 juli met verlof klinkt goed! Die drie maanden zullen omvliegen.
Esterella: Wat gaaf een jongetje. Gezien mijn bekkenpijn blijven we in Nederland. Het weer is overal nog niet super en weet niet hoe het dan gaat



Geluksboompje: je kan aftellen! Ik ga weekje later 10 juli!

Ik ken het boek niet, is het Wat?

Leuk even ertussen uit. Geniet ervan!



Cupcake: Wat leuk dat je al zoveel hebt gekocht! Gaat het echt zo slecht met je bekkenpijn? Ik moet morgen naar bedrijfsarts ook voor mijn bekken werk in zorg en heb veel last



Morgen dus bedrijfsarts en donderdag 20 weken echo best spannend!

Volgende week lekker vakantie :-)

Vandaag de grote dingen besteld, kamertje, wandelwagen, maxicosi
Alle reacties Link kopieren
Hey Estrella! Geweldig nieuws, wat fijn! En nog een zoon, superleuk. Wat vreemd dat ze je uitgerekende datum verplaatsen. Wat ik heb begrepen is dat na 16 weken zwangerschap elke baby zijn eigen groeicurve volgt. Kan dus best zijn dat hij nu wat verder is en later de groei weer iets langzamer gaat. Ik denk dat ze daarom gewoon je eerste datum aanhouden bij de vk? Veel plezier bij je eerste yoga les! Ik zit nog steeds te twijfelen maar denk dat ik me deze week ook maar aan ga melden.



Sleepingbeauty wel zo verstandig om in Nederland te blijven ja. Ik ben zelf helemaal gek op de waddeneilanden maar misschien is dat te ver weg voor jullie? Anders lekker relaxen in centerparks ofzo? Succes bij de bedrijfsarts vandaag! En fijn dat de grote spullen inmiddels besteld zijn!



Ik heb het boek nog niet, wordt vandaag bezorgd maar ik ben inmiddels onderweg tm donderdag. Ik zal jullie later laten weten of het de moeite waard is.
Alle reacties Link kopieren
Geluksboompje: jaa ik wil ook graag alles wassen en het echt 'af' hebben maar daar moeten we dan nog maar even mee wachten haha. Geloof dat mijn zus dat boek ook heeft, leuk boek is dat. Ik heb van MvM een boek gekregen ook ongeveer zoiets alleen heet het dan anders (weet de naam even niet). Moet er nog steeds voor gaan zitten om erin te lezen haha.



Estrella: jaa het kamertje is geverfd! Ik heb instructies gegeven en mijn vriend heeft geverfd haha. Zo kon ik er toch een beetje mijn bijdrage aan leveren. Ik word behandeld voor mijn bekken en de laatste behandeling heeft me echt goed gedaan! Zolang ik niet te veel op een dag doe gaat het redelijk goed gelukkig. Maar een dag winkelen of lopen zit er echt niet meer in helaas. Ik ging inderdaad zwemmen maar de groep was al vol :(. Nu start er een nieuwe groep in juni dus misschien dat ik met die groep mee ga doen maar dat wil ik tegen die tijd even bekijken. Wat fijn dat de echo ook goed was, heerlijk he! Ik kon echt een hoop zorgen los laten en nu echt genieten. En een jongen! Gefeliciteerd! Overigens hier was de baby aan de kleine kant en mijn termijn was dan ook wat anders maar dat gaan ze niet officieel aanpassen geloof ik omdat inderdaad zoals Geluksboompje zegt alle baby's groeien dan anders. Ik ben ook pas 2 kilo bijgekomen maar heb wel al een flinke toeter.



Sleepingbeauty: hoe is het gegaan bij de bedrijfsarts? Ja hier oppassen met het bekken. Een hele dag winkelen gaat echt niet meer, na een half uurtje slenteren begin ik echt pijn te krijgen en zodra ik dan ga rusten slaat het pas echt in. Doe het dus rustig aan maar gelukkig hebben we ook het meeste al in huis. Spannend ook de echo donderdag, veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Estrella, fijn dat alles goed is.

Daar je toch reclame aan het maken bent voor Spanje als vakantie bestemming heb ik een vraag voor jou. Ik wil heel graag in juni een weekje naar de zon, lekker all inclusive, ik hoef niet perse excursies te maken ofzo maar op zich als ik me nog steeds goed voel is een dagje beetje cultuur opsnuiven ook wel leuk. Ik wil het liefst tegen de 30 graden/30+ graden zodat ik heerlijk kan zwemmen en luieren. Kennissen zeggen dat ik moet kijken voor de Canarische eilanden..wat adviseer jij mij?



Hier gaat alles wel goed, babykamer kan eerdaags worden geverfd en behangen en nieuwe vloer erin. Ik heb echt heel veel kleding cadeau gekregen, vanaf maat 50 tm 62. Heb echt mazzel want hoef zo bijna niks meer te kopen joh. Wat betreft bedje en commode en kast enzo hebben we ook veel keus want er zijn best wat vrienden die inmiddels uit de luiers zijn dus dat is ook mooi meegenomen.



Ik had gisteravond ineens best wel pijn in mijn buik en ben toen vroeg naar bed gegaan. Denk dat het bandenpijn was ofzo want vanochtend keek ik in de spiegel en dacht ik: OMG ben echt zwanger! Als in je ziet het nu best wel goed.

Voel de baby trouwens volop bewegen, druk mannetje!
Slowly getting there....
Wanhopia; wauw gaaf dat je al zoveel voelt ik voel nog niet super veel leven wel af en toe als ik zelf rustig ben. Lekker als het mooi weer was zou ik naar Spanje of Canarische eilanden gaan in die tijd. Begin april is het mij nog iets te onzeker zeker nu ik niet zoveel ga ondernemen. Wij gaan naar het zuiden van Nederland vakantiepark lekker relaxt



Cupcake; ja irritant ik moet met winkelen ook oppassen idd.



Vandaag bedrijfsarts was super meelevend. Ben nu deels ziek gemeld kan vervangend kantoor werk doen en mijn dagen wat beter afstemmen.

Stomme discussie met mijn man die vindt dat ik mijn 24 uur tijdelijke contract moet opzeggen en op mijn 32 uur moet terugvallen nu met ziekte uren. Zakelijke gezeur hou ik niet van en nu al helemaal niet....

Ik had 24 uur half jaar gekregen tot juni i.v.m. lange ziekenhuis periode die we hadden om zwanger te raken en ik trok dat slecht met 32 uur werken. Puur voor mezelf gedaan anders moest ik mij misschien wel ziekmelden en dat vond ik ook zon gedoe...met bedrijfsarts en alles wat erbij komt kijken.

Vanaf juni heb ik weer 32 uur.
Alle reacties Link kopieren
Wanhopia: fijn dat je zoveel van kennissen en vrienden kan overnemen! Wij konden in principe de hele baby-uitzet overnemen van een kennis alleen ik heb nu geloof ik al 10x gevraagd wat er alleen ligt en in welke staat het is maar daar krijg ik geen complete reactie op. We hebben dus maar gewoon gekocht wat we willen kopen in de aanbieding. Jammer voor diegene die het aan ons wilde verkopen. Ik heb wel gehoord van de canarische eilanden dat er soms op sommige eilanden stevige wind staat als het nog geen zomer is dus dat het dan toch best fris kan zijn. Weet niet of dat in juni ook nog zo is.



Is er hier iemand die een Joolz gekocht heeft? Ik zie dat er namelijk speciale hoeslakens en lakens te koop zijn voor in de kinderwagen maar ik weet niet of je dit nu 'verplicht' moet aanschaffen bij de kinderwagen? Geld dat voor andere merken ook? Iemand die daar ervaring mee heeft? Lakentje kan ik me zomaar ook voorstellen dat je een hydrofiel of dekentje gebruikt alleen het hoeslakentje lijkt me dan wel weer iets wat je apart moet kopen?



Hier voel ik de baby trouwens echt volop. Ze zit natuurlijk laag en daar zit misschien weinig buikvet? Hoewel ik heel slank ben en de placenta ligt aan mijn rugkant. Soms is het echt genieten maar soms heb ik ook wel zoiets van ja nu even rust hahaha
Alle reacties Link kopieren
Sleepingbeauty, wat ontzettend fijn dat de bedrijfsarts je situatie zo goed inschat en dat je nu vervangend kantoorwerk kan doen. Zo hoef je je lijf niet meer te forceren! Snap dat je hoofd nu niet staat naar zakelijk gezeur trouwens. Anders laat je het gewoon zo. Als je vanaf juni weer naar 32 gaat, is dat ook prima. Is al over twee maandjes. Veel plezier in Zuid-Nederland. Ben daar vroeger ook een paar keer op vakantie geweest. Mooi!



Wanhopia, ik ben zelf nog nooit op de Canarische eilanden geweest. Het is daar inderdaad lekker weer (eigenlijk in juni wel overal in Spanje, alleen in sommige gebieden is de warmte dan al echt niet uit te houden). Lanzarote en Fuerteventura hebben een nogal vulkanisch landschap. Tenerife is wat meer gevarieerd. Ik zou je anders ook de Balearische eilanden kunnen aanraden (Menorca, Mallorca, Ibiza, Formentera...). Menorca heeft een prachtig landschap! Als je op Ibiza verblijft kan je ook een dagje op en neer met de boot naar Formentera. Dat is echt een paradijs. In Nederland heeft Ibiza volgens mij vooral een party imago, maar de Spanjaarden die willen genieten van prachtige stranden, schattige dorpjes en mooie natuur gaan ook daarnaartoe en ontvluchten de drukte en bezoeken geen clubs;-) Ik hoop dat jullie een keus kunnen maken!



Geluksboompje en Cupcake, bedankt voor de uitleg over mijn verwarring over de uitgerekende datum. Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat de gyn het inderdaad voor zijn eigen administratie heeft veranderd, maar dat de VK er niet meer aan gaat komen!



Cucpake, ik heb geen Joolz, maar bij onze kinderwagen konden we gewoon een hoeslakentje van de wieg om het matras heen doen en daaroverheen lag de wagenzak, dus je zag het hoeslakentje eigenlijk niet eens.



Leuk dat jullie de baby allemaal voelen! Een aantal druktemakers zie ik al.



Nou, ik ga weer snel aan het werk! Fijne dag:-)
Alle reacties Link kopieren
Cupcake wij hebben de joolz day tailor en ik heb er gewone hoeslakens, dekentjes en lakentjes bij van de prenatal. Dat past gewoon dus volgens mij hoef je niet speciaal iets van joolz zelf te kopen.



Mallorca ben ik ook eens geweest. Op die eilanden kan het af en toe wel eens waaien.. Echt vervelend vond ik dat niet. Vaak wel lekker verkoelend even. Succes met het maken van je keuze voor een fijne vakantie Wanhopia.



Fijne vakantie alvast sleepingbeauty! Wat een gedoe met je werk, fijn dat het nu geregeld is en juni is het zomaar. Wil je 32 uur blijven werken?



Ik voel de baby ook volop. Soms schrik ik zelfs van die schopjes. Het voelt soms als schokjes, bij jullie ook? Terwijl ik dit typ zit ik heerlijk in het zonnetje in de deuropening van een vakantiehuisje op 1 van de waddeneilanden. Genieten dit!
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk geluksboompje! Hier is het al de hele morgen grijs weer dus nog geen zon te zien. Van het weekend wordt het gelukkig wel lekker dik 20 graden.



Ja die hoeslakens ga ik dan even universeel kopen. Ik had overigens hoezen voor het waskussen gekocht en die al erom gedaan maar ligt het aan mij of hebben die dingen echt geen pasvorm? Heb het gevoel dat ik twee kussens in 1 hoes gestopt krijg zo groot zijn die hoezen. Misschien krimpen ze nog een beetje in de was maar ik vind het nu niet echt een succes.



Ik heb gelezen als het schokjes zijn dat het de hik kan zijn van de baby dacht ik. Ik vooral met eten of als ik na het eten even ga zitten dan gaat ze goed bewegen. Kan het omschrijven maar je weet gewoon dat het schopjes zijn. Soms draait ze zich helemaal en dan krijg ik even een harde plek waar ze dan met haar kont of hoofd zit denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Nou dat vond ik dus ook cupcake! Ik zag ze bij de babydump ook liggen, zo'n aankleedkussen met zo'n slappe hoes erom in de showroom. Zei toen ook al tegen mijn vriend, wat ziet dat er lelijk uit haha. Wij hebben wel voor hele goedkope hoezen gekozen van jollein, waren 2 voor 8 geloof ik. Het kussen zelf hebben we een duurdere, dus dikkere, genomen. Ik hoop daarom stiekem dat die hoezen daar wel mooi strak omheen zitten. En anders maar even heet wassen inderdaad!



Ah oké! Ja dat draaien voelt heel apart vind ik! Mijn vriend voelt aan de buitenkant alleen nog helemaal niks, maar hij heeft ook geen geduld. Na een minuut haalt hij z'n hand weer van mijn buik omdat hij niks voelt Ik voel het zelf ook nog niet aan de buitenkant trouwens, zal nog komen.. De placenta ligt bij mij juist aan de voorkant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven