Uitgerekend 14 t/m 20 augustus 2017

04-01-2017 21:26 489 berichten
:cheer2: Joehoeee wij zijn zwanger!!! :cheer2:

Lekker schrijven over alles wat ons bezig houdt tijdens onze zwangerschappen!
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bloempie8
(28/29)
Eerste 16 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 7 augustus! :love:
Geluksboompje
(30/34)
Eerste 13 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 9 augustus! :love:
Wanhopia
(34/33)
Eerste 21 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 13 augustus! :love:
Skopje
(30/41)
Eerste 13 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 15 augustus! :love:
Estrella
(32/34)
Tweede
(4 jr)
17 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 18 augustus! :love:
Stjerna
(33)
Eerste 22 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 22 augustus! :love:
Cupcake1988
(28/28)
Eerste 19 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 25 augustus! :love:
Beetje-vreemd
(38/23)
Derde
(13 + 11 jr)
17 augustus Jongen! :heart:
Kleinedingen
(28/31)
Eerste 18 augustus :heart:
Sleepingbeauty87
(29/31)
Eerste 20 augustus Verrassing! :heart:
:hug: Eva777, phlee87 & Babbes


Inloggen: Augustus-2017 en wachtwoord: Augustus
anoniem_324163 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 22:21
68.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geluksboompje: heb jij dezelfde vriend als mij soms ? Hahahaha. Die van mij heeft er ook geen geduld voor en ik merk ook dat hij er gefrustreerd van raakt. Ik voel het zelf namelijk wel heel zachtjes aan de buitenkant maar ik voel het natuurlijk ook van binnen. Dan zegt hij: ja maar jij voelt dat aankomen.. Ik zo aankomen? Nee echt niet haha pas als de baby trapt dan voel ik het ook pas het is niet dat ik een signaal krijg van hé, hallo, nu ga ik even trappen he! Wel fijn dat je het, ondanks dat je placenta voor ligt, toch al voelt!



Wij hebben ook die goedkope van Jolein met een dikker kussen maar helaas. Echt een domper. Ik heb ook een hoes gekocht van prenatal maar die heb ik nog niet gepast maar ik verwacht eigenlijk hetzelfde.



Van Joolz krijg ik nu ook het essential textiel pakket, ze waren vergeten me persoonlijk te informeren. De blokkendoos van de actie (die ik toch niet hoef) is niet meer leverbaar dus nu heb ik wel een mooi compleet setje straks, ik ben er wel blij mee! Nog een parasolletje en ik wil graag zo een bekerhouder voor aan de wagen voor mezelf om daar wat drinken in te doen.
Alle reacties Link kopieren
Haha heerlijk hé die mannen. Geen geduld maar wacht maar tot ze het straks gaan voelen.. Vinden ze vast heel erg leuk!



Ik moet eigenlijk ook nog een parasolletje! Had ook hele leuke doeken gezien, soort dooky maar van een ander merk. Die moet je bevestigen met van die rubberen ringen om het frame van de kap. Maar ik zou niet weten hoe want in die stof zit geen opening, zeg maar. Het zit helemaal vast aan het frame. Weet jij dat, cupcake?



Ik heb inmiddels ook de kap op de maxicosi gevonden hoor haha. Klopt het dat als je die eenmaal hebt uitgeschoven deze niet meer in schuift?



Oee er ligt een leuk pakje op mij te wachten met een vloerkleed en een wandposter met hanger van a little lovely company. Straks uitpakken, ben benieuwd.



Ik heb mijn aankleedkussenhoezen nog in plastic, misschien ruil ik ze nog om
Alle reacties Link kopieren
Ja dat dooky systeem (of van een ander merk) die ringen trek je een beetje open, dan schuif je dat over de kap van de kinderwagen en dan laat je die ringen weer los. Ze geen dus over het dikkere drama en blijven daardoor zitten. Maakt de stof niet kapot omdat ze vrij losjes zitten. De kap van de maxi cosi kun je gewoon weer opbergen onder de rubberen rand waar die vandaan komt maar je kunt hem volgens mij ook helemaal eraf halen.



Straks zal mijn vriend het ook wel leuk vinden. Hij geniet nu al. Soms dan kom ik met mijn buik en dan moet hij echt even lachen haha. Groeit nu allemaal heel snel.



Wij hebben maandag nog een leuk pakje gehad, zomerjasje voor de kleine.
Alle reacties Link kopieren
Ah zo! Ik dacht dat het harde ringen waren. Ze klemmen dus om de stof, goed om te weten. Al heb ik ook weer gehoord dat die dooky's ervoor zorgen dat er minder zuurstof bij het kindje zou komen? Ik zou die doeken daarom sowieso horizontaal hangen tegen de zon en niet helemaal voor de opening van de kap. Naar die maxicosi zal ik nog eens kijken. Heb 'm weer in het plastic gedaan tegen het stof.



Ja het gaat nu snel hé! Mijn buik is ook echt duidelijk aanwezig nu. Ik had vandaag weer die spierpijn-achtige pijn, volgens mij komt er dan een groeispurt ofzo :p



Leuk pakjes
Alle reacties Link kopieren
Sleepingbeauty hoe was de 20-weken echo?
Alle reacties Link kopieren
Geluksboompje: aan de onderkant van een dooky zitten twee touwtjes dan kun je hem schuin aan de duwstanf of drama vastknopen zodat er inderdaad frisse lucht nog bij het kindje komt. Onze wagen heeft trouwens ook nog in de bak een vakje dat je kan open vouwen en waardoor frisse lucht binnen komt.



Hier voel ik de baby volop maar al 2 dagen het gevoel dat mijn buik, en dan vooral mijn baarmoeder, veel harder is dan de afgelopen tijd. Lastig in te schatten maar begin ook wat meer last ervan te krijgen. Bijv bukken of schoenen aandoen dan wordt de buik een beetje verdrukt en echt lekker voelt dat helemaal niet. Dinsdag controle dan ga ik het even navragen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik echt een pluspunt van de joolz, die luchtroosters! Ik herken dat gevoel wel een beetje, ik vind bukken ook niet zo prettig meer. Ook een beetje bang dat ik de baby dubbelvouw



Ik heb sinds vorige week trouwens wel eetbuien zeg. Ik eet eigenlijk weinig koeken enzo maar vorige week had ik enorme zin in een mergpijp. En nog 1 daarna. Haha. Ook paaseitjes zijn niet veilig.. jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat bijna elke dag tussen de middag een broodje kroket er wel in . Vooral als ik ook zin heb om het te maken.

Ik eet ook veel meer en veel vaker. Voorheen at ik op een dag 6 sneden brood nu zijn dat er gemakkelijk het dubbele. Vorige keer was ik pas 2 kilo bijgekomen. Ben benieuwd op de volgende controle. Ik drink wel alleen maar water. Soms lastig want heb soms echt zin in iets zoets of met suiker maar weet niet goed wat te pakken vanwege maagzuur en darmen.
Alle reacties Link kopieren
Haha heerlijk, dat zou ik ook elke dag wel kunnen eten! Ik stond gister even op de weegschaal en ik heb inmiddels 3 kilo erbij. Daarvan is de helft er echt de laatste 2 weken bij gekomen. Cupcake misschien is een glaasje half appelsap half water iets om te proberen? Ik dronk voordat ik zwanger was ook alleen water, thee en soms een vers sapje (en een wijntje of radler biertje ). Momenteel ook behoefte aan sapjes. Ik mix het altijd met water zodat het niet zo zoet is en drink dan 1 of 2 glazen per dag naast water en thee. Roosvicee 50/50 is ook lekker! Jeetje dat is inderdaad veel meer dat je eet per dag!



Ik heb trouwens al een paar keer vreselijke kramp gehad in mijn kuit snachts. Vanmorgen weer. Schijnt vaker voor te komen bij zwangeren. Ik denk doordat ik soms te weinig drink maar het kan ook te maken hebben met spataderen of mineralen tekort.. echt een rot gevoel!
Alle reacties Link kopieren
He bah geluksboompje. Niet echt lekker wakker worden zo! Hier denk ik toch harde buiken te hebben dus ga het vandaag even rustig aan doen. Afgelopen 2 weken veel stress gehad en kan die stress moeilijk van me af zetten.



Die combinatie van het drinken is inderdaad een optie! Ik drink wel eens ranja maar dat ligt me op de een of andere manier niet altijd even lekker in mijn maag.

Ik ben ook wel bang dat ik te weinig drink. Meestal maar 3 glazen op een dag... Ik probeer dus soms om maar in een keer een glas leeg te teugen haha. Merk ook dat ik soms echt dorst heb! Voorheen nooit gehad dus zal ook wel iets zijn vanuit de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ik ook, soms echt dorst! Wel goed drinken hoor cupcake vervelend trouwens die harde buiken! Heb je stress van je werk? Ben je nog aan het werk eigenlijk?



Weet niet of jullie het leuk vinden. Maar er is nu een 'bevallen met...' marathon op tlc. Die met victoria had ik al gezien en nu is de aflevering met filemon. Mijn vriend is aan het werk dus ik zit hier de hele middag voor denk ik even voorbereiden... haha. Blijf die bevalling wel een ding vinden hoor. Dat je niet weet hoe het gaat lopen... ondertussen is de kleine druk aan het bewegen in mijn buik nu
Cupcake: gaaf dat je het zo goed voelt. Ik voel niet zoveel nog wel af en toe. Mijn placenta ligt voor. Bij mij Gaat het bukken ook moeilijker doet soms zelfs pijn als ik te lang voorover sta veter strikken bijvoorbeeld.



Geluksboompje; 20 weken echo was goed! Wat super gaaf om alles zo gedetailleerd te zien. Ben echt zo verliefd op mn kleine uk.



Ik ben in totaal wel 5 kg aangekomen volgens mij terwijl ik helemaal niet superveel eet....

Leuke serie lijkt mij bevallen met. Ik heb er nog niks van gezien, zou je het terug kunnen kijken?

Zo lig nu uitgeteld op de bank vanmorgen de zolder opgeruimd oeps..... niet slim alleen haha



Lekker vakantie nu :-)
Alle reacties Link kopieren
Superfijn sleepingbeauty! Ennnn weten jullie ook wat het wordt of blijft dat een verrassing?

Fijne vakantie, wanneer vertrekken jullie?



Leuk hè, opruimwoede haha. Heb ik ook zo nu en dan last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op dit moment niet nee. Met de harde buik gaat het ook beter vandaag. Ik blijf het moeilijk vinden om te moeten remmen en niet gewoon alles kan doen. Ik zou het wel kunnen maar het is niet meer verantwoord dan. Dat vind ik echt moeilijk, nu moet mijn vriend alles doen.



Die serie ken ik inderdaad! Ik heb een aflevering gezien vond ik wel leuk.



Gelukkig ben ik niet de enige die 'klaagt' van pijn/lastig bukken. Was al bang dat ik me aanstelde haha. Moeten nog wel even maar wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben.



Sleepingbeauty fijn dat de echo goed was! Leuk om te zien He! En wat wordt het bij jullie of blijft het een geheimpje?



Fijne vakantie vakantie, heerlijk even niets!
Wij weten niet wat het wordt. Een verassing :-)



Ja heerlijk haha nu uitgeteld op de bank
Alle reacties Link kopieren
Sleepingbeauty, gefeliciteerd met de goede echo. Prachtig die beelden, hè?! Een hele fijne vakantie gewenst. Dat gaat vast wel lukken na zo´n mooie echo. Spannend dat het geslacht van de kleine een verrassing blijft.



Geluksboompje, hier ook zin in lekkere dingen hoor. Paaseitjes, mmm! Als ik over een week weer in Nederland ben, sla ik die gelijk even in. Een broodje kroket klinkt ook aantrekkelijk. Ik merk dat ik geregeld behoefte heb aan suiker (in de vorm van frisdrank, chocola of wat dan ook). Ik geef er dan maar gewoon aan toe. Normaal ben ik ook niet zo van de zoete troep, maar tijdens deze zwangerschap dus wel. Hoe was je vakantie op één van de waddeneilanden? Lekker uitgewaaid? Ik ben ook een groot fan!



We waren bij mijn schoonfamilie op visite en heb gelijk de doos met de babykleding van onze zoon van zolder gehaald. Wat een herinneringen kwamen er boven toen ik de shirtjes, broekjes en rompertjes door mijn handen liet gaan. Veel kan ik denk ik weer gebruiken, maar ook een hoop niet, omdat dit een zomerbaby wordt. Ik heb afgelopen week de eerste zomerkleding gekocht voor de kleine. Geweldig om iets leuks uit te zoeken in de kleinste maten. Ben bij mijn schoonfamilie ook maar gelijk op de weegschaal gaan staan. Er is nu zo een 6 kilo bij. Ik ben benieuwd hoeveel kilo ik uiteindelijk aankom, want ik ben pas op de helft:-)



Ik heb inderdaad over die serie "Bevallen met..." gelezen. Ik kan het hier helaas niet kijken en op youtube kan ik de afleveringen ook niet vinden.



Cupcake, hier ook een onaangenaam gevoel bij het bukken hoor. Vervelend dat je harde buiken hebt. Inderdaad rustig aan blijven doen, hoe moeilijk dat ook is. Ik weet nog dat de VK tegen mij zei dat als ik last had van harde buiken, ik moest proberen mijn buik niet aan te raken, omdat ik het dan kon verergeren.



Ik heb afgelopen week de eerste les zwangerschapsyoga gehad. De oefeningen deden me echt goed. Ik voelde me serieus soepeler erna. De baby reageerde ook heel sterk op de verschillende bewegingen. Op het eind werd het wel een beetje te zweverig, maar ik kwam in ieder geval helemaal tot rust. De lerares zei op een gegeven moment dat we ons moesten voorstellen dat we in het vruchtwater aan het rondzwemmen waren met de baby. Toen moest ik wel even moeite doen om niet hardop te lachen:-)
Alle reacties Link kopieren
Estrella het was echt heerlijk, even een paar dagen weg! Mooi weer gehad, veel gefietst en met dat windje wat daar altijd staat was dat soms best wel vermoeiend hihi.



Oh wat mooi, die kleine kleertjes weer bekijken en je dan voorstellen dat je zoon zo klein is geweest! Wel fijn dat je veel weer kunt gebruiken. Mijn schoonzussen hebben alleen maar meiden dus ze vonden het jammer dat ze hun bewaarde kleertjes niet door kunnen geven. Leuk, je eerste yoga les! Dat laatste klinkt inderdaad we erg zweverig haha! Toen ik nog yoga deed sloten we ook altijd af met een ontspanningsoefening. Liggen onder een dekentje en dan ging de yoga juf ook een 'verhaaltje' vertellen. De 1 wat zweveriger dan de andere



Ik ga alweer de 23ste week in. Gaat snel hoor! Ik voel me ook echt goed nu, alleen wat moe af en toe. Allemaal genoten van het mooie weer gister?



Ik heb volgende maand de intake van de kraamzorg. Hebben jullie die ook al staan?
Alle reacties Link kopieren
Geluksboompje: jaa hier de hele dag in de zon gezeten! Was misschien niet het beste idee haha. Ik heb geprobeerd mijn gezicht uit de zon te houden dus ik ben aan een arm bruin en de ander niet . Gisteravond wel echt flink hoofdpijn gehad (nu nog steeds) en echt het gevoel koorts te hebben en voelde me echt niet lekker. Dacht misschien te veel in de zon gezeten te hebben dus hopelijk trekt het nog wel weg.



Kraamzorg ja die komen bij ons geloof ik pas na de 32ste week? Is blijkbaar echt heel laat maar ik heb dus nog niets gehoord erover. Lekker dat je even kon genieten! Wij zitten nu ook nog te denken aan een weekendje spanje ofzo omdat een week zich niet loont. Ik kan niet meer zoveel vanwege mijn bekken en heb liever dat partner zijn verlof opneemt als de baby er is dan daar nu nog vakantie van vieren. Is toch niet leuk als je niet echt weg kan of in de zon kan liggen dan is het al snel zonde van het geld.



Estrella: hier ook yoga wel eens gedaan en inderdaad ook zo een oefening met een dekentje en een verhaaltje haha. Past echt niet bij mij! Maar ik ben ook iemand die alles perfect wilt doen dus yoga is voor mij altijd een uitdaging en geen ontspanning. Ik zit dan veel meer te sporten en mijn lijf intensief te gebruiken dan dat ik er van ontspan.



Rustig aan doen blijft voor mij echt heel moeilijk. Vanmorgen het hele huis gepoetst, iets wat ik eigenlijk niet meer mag vanwege mijn bekken mja ik kan de zooi ook niet laten voor wat het is. Ik zit er nu aan te denken om gewoon een timer te zetten bijv een kwartiertje poetsen en een kwartiertje rusten mja dat is waarschijnlijk nu al gedoemd om te mislukken haha.



Gister wel nog met andere koppels en zwangeren gepraat was ook wel leuk! Wij gaan misschien toch een cursus samen doen na de verhalen van anderen te hebben gehoord. Ik vond het zelf echt veel te zweverig en nutteloos.. Beetje leren puffen of masseren lijkt mij dat dat niet zo moeilijk is allemaal. Wat ons over de schreef trok was dat je er ook leuke contacten met andere koppels maakt en dat lijkt mij dan nu weer super leuk!
Alle reacties Link kopieren
Haha heel herkenbaar cupcake, ik was ook altijd erg fanatiek met yoga. Ik deed vinjasa yoga en daar zaten ook vaak houdingen tussen die je gewoon echt niet kunt gelijk. Of soms helemaal niet kunt vanwege bouw ofzo. Ik kon daar ook niet zo goed tegen, wilde alles kunnen. Soms dus met als gevolg spierpijn en overbelasting



Ooh dat is vrij laat inderdaad. Ze zei tegen mij tijdens het telefonisch gesprek dat ik echt nog niet alles af hoefde te hebben of alle spullen al in huis. Ik vraag me dan ook af of ze later nog een keer komen om dat te controleren ofzo. Ook moeten we nog besluiten of we een stagiaire erbij willen.. mijn vriend zei gelijk nee. Maar ik denk dan, tja, die moeten het ook ergens leren natuurlijk. Al hou ik ook wel van rust in huis dusja, nog maar even over nadenken..



Leuk om een cursus te doen! Bij onze verloskundige praktijk heb je van die informatie avonden. Eentje waar ik sowieso naartoe wil is die over bevalling, kraamzorg en het consultatiebureau. Bij jullie ook zulke dingen?



Ik heb gister ook een hele tijd in de zon gezeten, hadden een feestje. Had daarna ook hoofdpijn! Toen we thuis kwamen ging het gelukkig snel weer over. Een wekker zetten is wel een goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik lees vaker dat verloskundigen informatie avonden houden maar ik heb van de onze nog niets daarover gehoord. Ik weet wel dat er in het ziekenhuis een open avond/dag is waar je kunt kijken op de verloskamer etc. Dat moeten we toch ook maar even doen.



Mijn kennis had wel een stagiaire erbij en geloof dat ze dat fijn vond want 2 handen verrichten meer werk haha. Ze lopen wel in je huis natuurlijk. Ik heb ook zoiets van ja iedereen moet het leren en vaak zijn het niet studenten die nog niets weten dus het zijn geen beginners. Tot nu toe altijd ja gezegd. Bij de vk en in het ziekenhuis allebei een stagiaire erbij gehad en dus extra lange controles en langer en vaker naar je kindje kijken haha.
Alle reacties Link kopieren
Klinken goed die informatieavonden en cursussen die bij jullie praktijken worden aangeboden. Ben er een voorstander van, want ik vind dat je er veel van opsteekt, maar dat hangt waarschijnlijk wel af door wie het gegeven wordt. Alleen puffen en masseren hoeft van mij bijvoorbeeld ook niet, maar er wordt hier bijvoorbeeld echt meer uitleg gegeven over allerlei zaken rondom bevallen, zorg, etc. En inderdaad, de contacten die je eraan kan overhouden zijn ook leuk. Volgens mij begint mijn cursus ergens in mei en zit ik dan met vrouwen die in juli en augustus zijn uitgerekend.



Bij voorbaat sorry voor mijn ontwetendheid over de kraamzorg in Nederland (ben wel erg nieuwsgierig), hebben jullie dan een lijst van het bureau meegekregen met dingen die jullie tegen die tijd in huis moeten hebben? Ik heb wel eens gelezen over het verplicht verhogen van het bed bijvoorbeeld. Komt de kraamzorg gedurende ongeveer een week als het een normale bevalling is geweest?



Cupcake, goh wat goed zo een open avond bij het ziekenhuis!



Geluksboompje, fijn dat je zo genoten hebt op de waddeneilanden. Ik krijg spontaan heimwee naar Nederland!



Hier ook heerlijk weer gister en ook goed gesmeerd. Moet ik sowieso al doen met factor 50, maar heb nu net nog wat beter opgelet dan normaal.



Ik heb morgen weer een controle-afspraak bij de VK. Ik begin weer last te krijgen van zwaar voelende benen na het zitten en dus weer kans op spataderen:-/ Ik bespreek het even met haar morgen. Ben benieuwd of ik gezellig aan de steunkousen moet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het bed moet inderdaad minimaal 80 cm hoog zijn. Dat is ook nog een dingetje, ik ben benieuwd of ons bed, boxspring, wel op klossen kan. Denk het niet. Volgens mij moet je dan apart een hoog bed huren. Ik zal het volgende maand eens navragen! Verder heb ik inderdaad een lijst gekregen van de kraamzorg met dingen die je allemaal moet hebben. Van kraamverband tot haarborsteltje voor de baby. Zo staat er op mijn lijstje ook 18 hydrofiele doeken. Nu hoor ik van iedereen dat die doeken mega handig zijn dus ik haal het wel in huis. Maar er zijn ook dingen die je nooit gebruikt heb ik wel eens gehoord.. Kraamzorg is inderdaad een week! 44 uur dacht ik. En wanneer je borstvoeding geeft nog een paar uur extra..



Ohjee, had je die zware benen bij je vorige zwangerschap ook? En heb je er bijv spataderen aan over gehouden?



Cupcake bij de echo's hadden wij ook een stagiaire inderdaad. Dat vond ik ook wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Geluksboompje ik heb nog helemaal geen lijst gekregen van de kraamzorg! Vind het maar slecht hoor. Ik heb me in week 12 ongeveer aangemeld en sinds die tijd niets meer gehoord. Volgens mij als je bed niet op klossen kan dan 'verpleegd ' de kraamzorg je niet ivm het niet ergonomisch werken.



Estrella: ik heb morgen ook weer controle! Dat klinkt minder van de steunkousen, ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik lees tussendoor wel mee, maar kom niet altijd toe aan reageren merk ik... Hier gaat verder alles zn gangetje, werk nog steeds aan het opbouwen en mijn kwaaltjes en pijntjes lijken nu juist minder te worden! Heerlijk! Ik moet ook zeggen dat ik veel beweeg; 2x per week naar het werk op en neer fietsen (11km enkele reis) en 1 a 2 x minimaal n uur wandleen en dat doet mn lichaam (en geest ) wel goed!



Estrella, wat balen van je "zware benen", wist niet dat dat het voorgevoel voor spataderen was.



Ik lees ook vanalles over n zwangerschapscursus oid. Ik twijfel gruwelijk wat ik daarmee wil. Van de ene kant wil ik graag zwemmen, en van de andere kant is een algemene cursus ook wel leuk en gezellig met meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Ik denk dat ik nog maar even door blijf twijfelen tot dat ik zo meteen te laat ben haha!



Ik heb de intake van kraamzorg op 3 mei staan, ik wilde m zelf inderdaad wat eerder, omdat ik benieuwd was naar de uitzetlijst! Ik heb serieus nog helemaal niets van kleertjes of dat soort spulletjes gekocht haha!! Toevallig afgelopen week een beetje rondgekeken hoe de "unisex" pakjes eruit zien, maar die zijn ook nog kei leuk! Wilde eerst graag een jongens en een meisjespakje kopen als "eerste pakje", maar ik denk dat het gewoon een superleuk unisexdingetje wordt!



Inmiddels ook de verf voor de muren helemaal uitgezocht en ik begin deze week met het verven van de commode en ledikantje. Vriendlief heeft de hele vloer (van ongeveer de hele bovenverdieping) geschuurd, is m nu aan 't beitsen en dan nog n beschermlaag erover.. Dussehhh projectje babykamer is projectje halve bovenverdieping geworden (want we willen ook nog de hele gang gaan verven haha)



Verder zit ik zelf een beetje te worstelen met mijn uren. Werk nu op contract 36 uur en weet niet waar ik naar toe wil na mn verlof. Ja wel dat ik 3 x 8 uur (24 uur) wil gaan werken, maar niet hoe ik dat precies wil gaan inkleden ivm ouderschapsverlof. Misschien wil ik na mn 16 weken verlof nog paar weken extra vrij/ ouderschapsverlof, maarja das ook maar net hoe het dan gaat. En ook hoe het dan psychisch gaat en in hoeverre ik dan "beter" ben, jeetje wat een regeltjes zitten daar allemaal aan zeg....



Sorry ik weet niet meer wie het schreef, maar een van jullie wilde ook begin juni met vakantie toch? Weet je inmiddels waarheen? Wij hebben voor de laatste week van mei toevallig onze "babymoon"-vakantie geboekt naar Madeira! Niet te warm, lekker rustig (lekker luxe hotel haha), maar ook nog mooi om lekker te wandelen en te luieren, ben erg benieuwd!



Ik heb volgende week woensdag (19e) weer een afspraak bij de VK.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat hebben we trouwens veel jongetjes in de groep!! Leuk hoor!! Ik denk dat die van ons dan zorgt voor iet meer evenwicht, want ik denk nog steeds dat 't een meisje wordt! Maarja dat zegt natuurlijk niets haha!



Hebben jullie nu allemaal al een naam voor jullie kleintje? Ohhh wij nog helemaal niet, ja de meisjesnaam wel enigszins, maar ja ik (eeuwige twijfelaar) twijfel dan weer ....! Totdat de kleine geboren is, binnen 3dg moet ie dan ook echt een naam hebben haha! (maar nee zo ver laten we het niet komen hoor :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven