Uitgerekend 14 t/m 20 augustus 2017

04-01-2017 21:26 489 berichten
:cheer2: Joehoeee wij zijn zwanger!!! :cheer2:

Lekker schrijven over alles wat ons bezig houdt tijdens onze zwangerschappen!
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bloempie8
(28/29)
Eerste 16 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 7 augustus! :love:
Geluksboompje
(30/34)
Eerste 13 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 9 augustus! :love:
Wanhopia
(34/33)
Eerste 21 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 13 augustus! :love:
Skopje
(30/41)
Eerste 13 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 15 augustus! :love:
Estrella
(32/34)
Tweede
(4 jr)
17 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 18 augustus! :love:
Stjerna
(33)
Eerste 22 augustus Jongen! :heart: Bevallen op 22 augustus! :love:
Cupcake1988
(28/28)
Eerste 19 augustus Meisje! :heart: Bevallen op 25 augustus! :love:
Beetje-vreemd
(38/23)
Derde
(13 + 11 jr)
17 augustus Jongen! :heart:
Kleinedingen
(28/31)
Eerste 18 augustus :heart:
Sleepingbeauty87
(29/31)
Eerste 20 augustus Verrassing! :heart:
:hug: Eva777, phlee87 & Babbes


Inloggen: Augustus-2017 en wachtwoord: Augustus
anoniem_324163 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 22:21
68.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beetje vreemd, om maar even met de deur in huis te vallen: hoe was je echo?

Wanhopia, hoe was je intake? Wat jammer dat ze je intake en echo niet tegelijk hebben gedaan...!

Estrella hoe was jouw afspraak bij de vk? Heb je al een echo afspraak ingepland?

Spannend hoor!



Geluksboompje, pf lastig dat de misselijkheid zo wisselt.. dat van dek opgeblazen buik savonds en dan smorgens helemaal plat heb ik ook...!



Sleepingbeauty, waarschijnlijk komt die kou dan toch van een lage bloeddruk, maar dat zul je bij de vk nog wel meten. Wanneer vertellen... komend weekend mijn broertje en ik denk schoonouders en schoonbroer met gezin. Wilde eerst langer wachten met schoonouders omdat pa uit enthousiasme z'n mond niet zo goed dicht kan houden, maar vind het zo toch beter haha. De week Vd 16e mijn andere broertje en zus en alvast n paar vrienden die dichtbij staan en dan t weekend van de 21e eerst de kids van mijn partner en dan de rest van onze sociale omgeving. Ik snap je worsteling wel hoor, ik wilde t liefst ook pas met 12 weken, maar dat zou voor de kids te laat gaan worden. Dus daarom mooi compromis gesloten :-) daarna een keer m'n werk denk ik..



Estrella, Spanje, dat klinkt heerlijk! Woon je er al lang? Jullie systeem klinkt inderdaad ook erg prima! Hoe is het met je verlof geregeld?



Beetje vreemd, mooi om te horen dat dit van de ene kant voor de 3e keer is maar dat het voelt als een hele nieuwe ervaring! Mijn partner heeft dat ook! Hij vind het nog steeds super speciaal (zijn 3 kids via MMM) en is er heel veel mee bezig. Je kids ook al helemaal in hun rol, ik ben benieuwd hoe dat bij ons zal gaan, ik hoop ook zo!



Hebben jullie huisdieren? Ik vraag me namelijk best eens af hoe die van ons (3 katten, 2kittens van 8mnd en een oude kater van 12 jaar) gaan reageren op n kleintje straks...
Alle reacties Link kopieren
Haha Geluksboompje, dat heb ik dus ook, erg benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
@beetje vreemd: hoe was het?



@Skopje, ja ik vind het ook niet echt logisch...eerst de intake en daarna pas een echo..ik heb de afspraak vanavond pas en heb een stille hoop dat ze dan toch een echo doet..weet niet eens of het kan hoor. Ik heb deze 'vroege' echo ook zelf aangevraagd want anders moest ik wachten tot de termijnecho op 18 januari!!! En anders morgenavond dus...
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, steeds even aan het spieken hier! Lig lekker met de hond op de bank. Ik ben ook benieuwd hoe die gaat reageren op een baby! Wat leuk 2 kittens skopje! Zitten ze nog in de 'kattenkwaad' fase of zijn ze al wat rustiger? Ik ben gek op dieren. Ik had mijn vriend al laten weten dat als een kindje niet zou lukken, we een huis vol dieren zouden nemen. Haha was hij niet zo blij mee dat idee.



Vreemd idd Wanhopia dat je eerst de intake hebt. Zou leuk zijn als je vanavond toch even mag kijken. Ik heb de intake heel laat trouwens, pas in februari.
Ik heb de intake ook pas de 25e hoor. Die doen ze pas later. Die eerste afspraak is puur om te kijken of het goed zit.



Vind het echt spannend voor jullie.



Zelf heb ik vandaag heel veel last van mijn rechterlies met uitstraling naar mijn rechterbeen. Heel naar gevoel. En ben weer vreselijk moe. Werkdag heeft wel weer lang genoeg geduurd, maar moet nog een half uur.
Alle reacties Link kopieren
Meiden!!!!



Het was weer zo bijzonder vandaag.

De verloskundige vroeg toen we binnen kwamen eerst de echo of eerst de intake.

Nou dat werd natuurlijk eerst de echo.



En ja hoor een piepklein kindje met een mooi kloppend

Wat is dat toch bijzonder, je kon goed het hoofdje onderscheiden en beginnende armpjes zien, het lag ook niet stil.

Heel grappig om te zien.

De uitgerekende datum staat op 17-8-2017



veel uitleg gekregen omdat ik al wat ouder ben, we laten wel de eerste test doen om te zien of er een verhoogde kans is, dan zien we wel verder.

Bij de volgende echo mogen mijn kinderen mee, echt een super leuk vooruitzicht.



Na het eten reageer ik even op de rest!!

Maar voor nu zijn jullie op de hoogte......
Alle reacties Link kopieren
Joepie! Super nieuws! Lekker genieten en wat super dat je kinderen bij de volgende echo mee mogen!
Gefeliciteerd!! Wat super nieuws. Geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Beetje-vreemd! Super dat alles goed is en jullie het kleine wondertje even hebben mogen zien. Geniet ervan:-)

Ik reageer snel uitgebreider, maar wilde alvast even komen feliciteren.

Ik was vandaag ook bij de VK en heb eindelijk de datum van de eerste echo...2 februari!

Wanhopia, laat je ook even weten hoe het is gegaan? Wie weet toch vanavond een echo... Succes!
Alle reacties Link kopieren
Yes, wat een fijn nieuws @beetje vreemd!! En wat mooi dat je het al zo goed kon zien!

Ben benieuwd hoe het bij jou was wanhopia. Hopelijk ook een echo.



Wat is er al weer veel geschreven. Leuk! Ik was een weekend weg met een vriendin dus wat minder actief maar heb even alles teruggelezen.



@skopje: fijn dat je een compromis kan sluiten over het vertellen. Hier liggen we lekker op 1 lijn, we wachten de echo donderdag af en vervolgens willen we het langzaam aan onze hechte vrienden vertellen als we ze persoonlijk spreken. Kan nog best een aantal weken duren. 24ste staat de termijnecho gepland en die week willen we het aan meer mensen vertellen.



Mn werk licht ik waarschijnlijk volgende week al in. Ik ben zo misselijk smorgens dat ik even wat aanpassingen nodig heb qua begintijd in de ochtend. Maar ik weet zeker dat dat geregeld kan worden.



Hier ook huisdieren 1 poes van 2,5 en een gezellig drukke kitten van 7 maanden. Ben heel benieuwd hoe ze reageren!



@bloempie vervelend van de pijn in je lies. Kan het een soort bandenpijn zijn?



@estrella fijn dat je eerste echo gepland staat. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Beetje-vreemd: wat super fijn nieuws zeg! Joepie!



Helaas geen echo bij de intake, deze verloskundige was helaas niet ook echoscopist, anders had het wel gekund zei ze. Morgenavond dus. Verder was intake duidelijk, en bloeddruk gemeten en die is perfect zei ze. 100 over 60 als ik het goed heb onthouden.



Ik ben al heel de dag onwijs huilerig, ik denk dat het komt door mijn nieuwe baan, dit is de 2e week en ik vind het gewoon echt niet leuk..ik voel me zo kut erover..weet ook echt niet wat ik moet doen. Ja gewoon doorgaan, want ik heb een half jaar contract maar ik trek het nu al zo ontzettend slecht. Reistijd is bijna een uur, en er wordt van je verwacht dat je langer dan 8 uur blijft zitten. Begin om 0830 en niemand gaat weg voor 1815...dat kan toch helemaal niet?! Ik heb getekend voor 40 uur...ik zit echt met mijn handen in het haar en kan de schijn maar moeilijk ophouden. En de misselijkheid en het geen eten kunnen binnenhouden speelt ook niet bepaald mee. Moest het even kwijt dames, morgen gaat het hopelijk weer wat beter, dan zullen het de zenuwen zijn voor de afspraak om 1900...



Ik ga mijn mandje opzoeken, met wederom een lege maag tot morgen!!
Slowly getting there....
Jeetje Wanhopia. Wat balen dat je het niet naar je zin hebt bij jou nieuwe baan. Vraag mij ook af of ze dat mogen eisen van medewerkers dat ze zolang blijven.

Goed nadenken in ieder geval of je dit wel echt wil. Je gezondheid is nu ook erg belangrijk. Let goed op jezelf.



Spannend vanavond!! Hoop voor jou ook een hele mooie echo. Ik zal om 19 uur duimen voor je!
Alle reacties Link kopieren
Wat balen wanhopia dat het zo gaat op je nieuwe werk en het niet naar je zin is..kan me voorstellen dat lange werkdagen en reizen ook opbreekt. Wat bloempie zegt inderdaad: je gezondheid is belangrijk!

Ik las ergens volgens mij dat je met zwangerschap ook recht hebt om niet over te hoeven werken en meer pauze krijgt..

Sterkte! En spannend vanavond! Ik duim mee
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel lieve dames.

Vannacht was ik heel de nacht wakker, kon er echt niet van slapen. Ik heb me ook afgemeld omdat ik me zo enorm beroerd voel.

Ik moet gaan uitzoeken hoe en of wat met deze baan.

Heb nu een glas melk op en hoop dat het binnenblijft en ik snel iets kan eten want heb best honger.

Fijne dag voor iedereen, word een lange dag voor mij tot 1900.
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik heb even niet gereageerd en zal dat in de toekomst ook niet echt doen. Al zal ik zeker nog eens komen piepen.

Ik wil jullie allemaal nog eens heel erg bedanken voor de bezorgdheid en steun.

Uiteindelijk is het toch uitgedraaid in een curettage. Dit hebben ze vandaag gedaan. Ik heb wel voor lokale verdoving gevraagd ipv narcose. Dit is me heel erg goed bevallen. Ik was meteen weer op de been.



ik mag nu een maand niet zwanger worden en eerst een cyclus voorbij laten gaan. De eerste maand heb ik een hoger risico op een nieuwe miskraam blijkbaar.

Deze verplichte maand geven mij en mijn man de tijd om rustig alles op een rijtje te zetten of we het avontuur echt nog eens aan willen gaan, of het hier bij zullen laten. Want het moet gezegd. Het 3de kindje was de kers op de taart geweest. Al is de taart al mega lekker zonder de kers. We zijn al een gelukkig gezin met 2 fantastische gezonde kinderen.



Heel veel succes allemaal!!!
Eva, jammer dat het alsnog een curretage is geworden, maar wat ben jij onwijs sterk!

Ik vind echt dat je zo'n power hebt in hoe je het beschrijft.

Deze maand alles maar rustig laten bezinken en anders nog wat meer maandjes. Niks heeft haast en als jullie toch die kers graag willen, hoop ik dat het jullie snel gegeven is.

Alle reacties Link kopieren
@Eva, balen dat het een curettage heeft moeten worden, maar fijn om te horen dat het goed is gegaan en dat je er niet te veel last van hebt gehad. Die "verplichte" maand rust zal je inderdaad goed gaan doen. Het is een hele moeilijke keuze, en ik vind je omschrijving zo treffend! Precies dat is het...! Hierin kan denk ik niemand je adviseren, behalve jij en je man; dus volg jullie gevoel en doe vooral wat goed voelt!! Fijn dat je nog even iets van je hebt laten horen. Ik wens je ook heel veel succes met de te maken keuze(s)!



@Beetjevreemd, jeeeeej een kloppend hartje!! Wat een opluchting he!! Fijn om te horen en wat leuk dat je kids mee mogen naar de echo!



@Geluksboompje, jaa ik ben ook al zo'n dierenvriend! De kittens halen nog wel eens kattenkwaad uit, maar ik kan er vooral om lachen. Vooral de "gekke 5 minuten" dan razen ze hier het hele huis door! Verder hebben we ook nog wat geitjes in de tuin en daar liepen ook nog ooit wat kipjes bij. Die komen er in de toekomst weer bij denk ik :-) Heb je een grote of kleine hond?



@Bloempie, die liespijn klinkt herkenbaar (bij mij links), gister yoga gehad en toen werden de liezen nog extra opgerekt, pffff echt een misselijk gevoel. Dus ik denk dat dat er echt bij hoort!



@Estrella, fijn dat je echodatum nu vaststaat! Maar je mag nog even geduld hebben..... Lukt je dat goed?



@Wanhopia, wat balen dat het op je werk zo zwaar is... net een nieuwe baan en zo te lezen niet precies wat je er van verwachtte. En dan nu met beginnende zwangerschap heb je het nog extra zwaar ook! Kun je niet voor jezelf kiezen en wel gewoon na 8 uur (of 8,5 incl. pauze) naar huis gaan? Dat is immers wat je hebt afgesproken (ja ik heb makkelijk praten vanaf mn laptopje ik weet het...) maar dit is anders niet vol te houden. Goed dat je je hebt ziek gemeld. Dan heb je in ieder geval een beetje rust tot vanavond. Heb je inmiddels al iets meer naar binnen gewerkt gekregen? Het lijkt me inderdaad vreselijk om wel honger te hebben maar niets te kunnen eten. Gaf de vk je gister daar iets van tips voor? Veel succes en hopelijk ook veel plezier vanavond met het "zien" van jullie kleine wondertje(s)!



Hoe staan jullie tegenover de combinatietest? Het is hier al eerder even over gegaan, maar ik blijf dit een hele lastige vinden. Van partner hoeft het niet want die heeft niets met kansberekeningen. We zouden naar België kunnen gaan om meteen een NIPT-test te doen, maar dat kost 400-500 euro en dat vind ik meteen weer overdreven (denk ik). De vk geeft ons alleen advies, beide kanten op. Het lastigste van het NIET doen van de test vind ik dat ze het bij de 20 weken echo ook niet altijd kunnen zien of hij/zij een van de 3 syndromen heeft en dat stukje beangstigt me. De vk gaf wel aan dat ze bij de termijnecho wel altijd kijken naar de nekplooi. En als die afwijkend is tov normaal, dan melden ze dat wel direct. Ik denk dat we pas aan de hand van die meting beslis of we de combinatietest (dus daarna alleen nog maar de bloedtest) doen of niet. Als die nekplooimeting oke is, dan is het wel oke denk ik. Toch ben ik benieuwd naar jullie overwegingen.



Oehh ik ga vanavond naar mijn vriendinnetjes van mijn studie, op kraamvisite. Omdat iedereen verder weg woont ga ik vanavond daar het goede nieuws al brengen! Ook omdat ik ze anders niet meer in persoon het nieuws kan brengen. Ik ben er stiekem wel zenuwachtig voor, maar vd andere kant ook weer erg leuk en met name om dat tijdens een kraambezoekje te vertellen denk ik!



Ohjaa ik heb ook de tabel even bijgewerkt, mocht er iets niet kloppen of nog niet instaan, let me know! Hoe gaat het met Jyla? Daar hebben we al even niets meer van vernomen?
Alle reacties Link kopieren
Eva wat heb je dat mooi geschreven wat ben jij sterk! Wat vervelend dat je alsnog een curettage moest ondergaan. Gelukkig was je snel weer op de been. Veel succes met jullie besluit!



Wanhopia wat rot dat je het niet naar je zin hebt op het werk. Lastige situatie omdat je net begonnen bent. Hopelijk kom je er uit. Denk inderdaad om je gezondheid nu, dat gaat voor! En het schiet nu op, bijna 4 uur! Spannend hoor ik duim voor je



Skopje ooh heerlijk die razende katten door het huis! Wij hebben een klein hondje. Was voor mij liefde op het eerste gezicht, mijn vriend wilde liever wat groters maar heeft toch ingestemd. Onze volgende hond wordt een wat grotere, een labrador ofzo! Heel veel plezier vanavond met het vertellen aan je studie vriendinnen! Altijd spannend, maar leuk spannend!
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, daar ben ik weer eens. Ik kan nu op de computer typen. Yeaaah!



@Eva, wat fijn dat je ons een update komt geven en je klinkt heel sterk inderdaad. Heel mooi dat je in deze tijd zo duidelijk het geluk kan voelen dat je hebt met twee kindjes. Wat er uit eindelijk ook gebeurt, wel of niet een derde kindje, ik wens jullie heel veel geluk met jullie gezin. Voor jou nu tijd om even bij te komen van een rare periode. Hopelijk zal het na vandaag als een opluchting voelen, maar het kan natuurlijk ook zijn dat er nog veel verdriet komt. Kom je ons nog eens vertellen hoe het met je gaat? Liefs!



@Wanhopia. Goed dat je bent thuis gebleven vandaag. Een nacht niet slapen is zo funest. Wat een rottige situatie zeg. Is deze baan erg belangrijk voor je? Hoe zit je er in? Kan het zijn dat je door de hormonen en doordat je je beroert voelt het nog minder leuk vindt op je werk? Misschien gaat het beter als je je straks weer beter voelt? Ik vroeg me af of je misschien iemand in vertrouwen kan nemen over hoe er nu mee om te gaan. Misschien even los van dat je het niet leuk vindt, ook gewoon even gezien je gezondheid. Misschien kan je een afspraak met de bedrijfsarts maken en bespreekbaar maken dat je tijdelijk wat minder werkt?



En wow, al drie kloppende hartjes! Hopelijk komen er de komende twee weken nog heel veel bij!



skopje, wat fijn dat jij yoga doet. ik heb zelfs daar geen energie voor. Maar wil het thuis weer een beetje proberen, want de hele tijd zitten en liggen helpt ook niet natuurlijk. Doe jij gewoon alle oefeningen? Of pas je al dingen aan?



Ik heb me vandaag even verdiept in mom in balance, maar het was me niet echt duidelijk vanaf wanneer het goed is daarmee te beginnen. Wel duur zeg! Maar misschien voor je gezondheid wel het geld waard.



Ik zit wel te denken om de combi test te doen. Ik wacht nog even af wat de vaders willen. Eerst wilde ik het niet, maar lijkt me nu toch wel fijner om te weten waar we aan toe zijn en wellicht toch af te kunnen breken. al lijkt me dat een heel heftige beslissing waar ik liever niet aan wil denken.



Esterella, ben benieuwd hoe het bij jou was bij de VK en of het anders was dan hier. Je krijgt de echo nu denk ik met 10-11 weken?





Met mij gaat het redelijk. Ik ben heel moe en soms behoorlijk chagrijnig en op momenten misselijk. Ik vind het moeilijk om mijn dagen op werk vol te houden en doe s avonds niks meer. Ook heb ik, net als sommigen van jullie, best regelmatig steken in mn buik. Niet steeds op 1 plek, maar verschillend. Ik probeer er niet te veel bij stil te staan en me vooral voor te stellen dat er een mooi babytje groeit.

Ik leef dus erg naar de echo toe en vindt het heel spannend. Ik had nog met de VK-praktijk gebeld en die dame was zo lief dat ik eerder mocht komen, alleen is een van de vaders niet beschikbaar, dus moeten we tot volgende week wachten. Ik vond het belangrijker om met ons drietjes te gaan, ze zijn zo lief en zorgzaam voor me, dat is echt geweldig om te merken.



Ik ga trouwens vandaag eens op de weegschaal staan, voel me toch wel dikker dan eerst. Vraag me af of het komt door het vele eten tegen de misselijkheid...
Alle reacties Link kopieren
quote:kleinedingen schreef op 09 januari 2017 @ 19:51:

Mn werk licht ik waarschijnlijk volgende week al in. Ik ben zo misselijk smorgens dat ik even wat aanpassingen nodig heb qua begintijd in de ochtend. Maar ik weet zeker dat dat geregeld kan worden.







Ja, het is fijn om daar over te kunnen praten. Ik heb het ook al aan veel collega's verteld. We zijn ook een hecht team en iedereen wist van mijn plannen, dus kon het ook niet voor me houden. Maar is ook makkelijk om te bespreken als het niet gaat.



Wat leuk trouwens al die dieren vrienden. Ik wil ook wel een poesje, maar durf het ook niet zo goed aan. Ben ook beetje bang voor hoge dierenartskosten, die je niet kan voorzien. Eerst maar eens kijken hoe het met een kindje gaat allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ohja die combinatietest! Ik had gister een emo dag, hing wat op de bank en ben ook gaan lezen over de combinatietest. Ik vind het zo moeilijk! Ik ben er dus ook nog steeds niet uit.. Volgende week maar om advies vragen bij de verloskundige.



Fijn dat je weer kunt schrijven via de computer stjerna! Wat vervelend dat je zo last hebt van buikpijn/steken. Ik heb juist geen last van steken en denk soms dan wel eens, groeit het nog wel? Het is ook nooit goed hé.... Fijn dat je 2 mannen goed op je passen. En hopelijk gaan die kwaaltjes na de 12 weken een beetje weg en worden we weer wat fitter!
Skopje; ik heb een hond ben heel benieuwd hoe dat gaat. Hij is nogal aandachtsgek dus zal wennen zijn voor hem.



Beetje vreemd; lijkt me zoo gaaf een kloppend hartje



Stjerna bijzonder hè met 2 papa's de echo.



Eva wat schrijf je het mooi, Hoop dat jullie samen eruit komen. Hoe reageren je kinderen erop?
Alle reacties Link kopieren
Ja geluksboompje, hoop ik ook zo, dat we ons na 12 weken echt fitter voelen.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat is er veel geschreven!

Eva, fijn dat je hier even komt vertellen hoe het nu met je gaat! Je staat echt sterk in je schoenen! Gelukkig is de curettage je meegevallen qua pijn. Heb je nu nog een aantal dagen vrij van je werk of ga je morgen gelijk weer beginnen? Ik wens je heel veel geluk met je gezin en hoop dat jullie in alle rust de komende maanden kunnen uitzoeken of jullie voor een derde kindje willen gaan of niet. Een dikke knuffel!

Wanhopia, jij hebt de echo vanavond! Spannend, meid! Wat naar dat je het niet naar je zin hebt op het werk en dat je zulke lange dagen moet maken. Goed dat je je afgemeld hebt voor vandaag. Zou je misschien voor jezelf een soort deadline kunnen stellen om meer rust te krijgen in je hoofd? Misschien kan je jezelf voornemen om het nog een X aantal weken te proberen en al je energie die je hebt erin te stoppen (ik snap dat dat erg moeilijk is als je zo misselijk bent). Mocht het dan niet beter worden, dan kan je misschien een gesprek aanvragen met je baas om naar mogelijke oplossingen te gaan kijken samen. Hoe dan ook, ik ben het eens met de meiden dat je gezondheid op nummer één staat. Goed naar je eigen lichaam en geest luisteren!

Stjerna, goed dat je weer op je computer kunt forummen. Ik kan ook echt geen posts schrijven op mijn mobiel! Wat fijn dat de twee vaders van jullie wondertje zo lief zijn nu je vaak zo moe bent en soms misselijk.

Skopje, bedankt voor het bijwerken van de tabel! Veel plezier met vertellen vanavond. Reageerden je vriendinnen erg verrast of hadden ze al vermoedens?

Kleinedingen, goed dat je al weet dat je op je werk wat meer ruimte gaat krijgen om op te starten ´s ochtends vanwege de misselijkheid! Ik heb vrijdag een lange vergadering en daarna een warme lunch met het hele team om het nieuwe jaar in te luiden. Hoop dat ik weinig last heb van de misselijkheid dan en dat er geen gerechten geserveerd worden die ik niet mag, haha.

Mijn afspraak bij de VK was dit keer echt routinewerk voor haar. Ze was vooral bezig met het inplannen van de afspraken voor het bloedprikken en de echo. Ik schreef geloof ik al eens dat hier de combinatietest standaard wordt gedaan.

Ahhh, huisdieren en kindjes! Ik zie al honden, katten en geitjes voorbij komen... Wij hebben ook een kat, een lekkere wilde van vijf jaar. Ik stond echt versteld van de veranderingen in zijn gedrag de eerste maanden na de komst van de baby. Hij was opeens zo stilletjes en voorzichtig, maar tegelijkertijd natuurlijk heel nieuwsgierig. Toen mijn zoontje leerde kruipen, merkte ik wel dat hij het er moeilijk mee had. Volgens mij had hij toen echt last van stress, maar toen hij eenmaal gewend was aan die nieuwe fase werd alles weer zoals voorheen.



Ik zie in de tabel dat kleinedingen en sleepingbeauty overmorgen de echo hebben! We duimen voor jullie!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, even een snelle post van mij, zal morgen uitgebreider reageren.

Maar de echo was goed, een kloppend hartje en alles ziet er goed uit. Vriend wilde het meteen aan zijn vader vertellen dus hebben daar nog even gezeten. Aanstaande opa is verrast en heel erg blij.

Nog wel beroerd en weinig gegeten en ben best moe dus het mandje maar weer opzoeken.

Tot morgen lieve dames!
Slowly getting there....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven