Uitgerekend 15 t/m 30 september 2015 - Deel 2

24-03-2015 15:57 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,



Alweer deel 2 van ons topic. Dat er nog vele delen mogen volgen!! Link naar deel 1 Uitgerekend 15 t/m 30 september 2015



Hierbij het algemene topic voor dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn tussen 15 en 30 september 2015. Hier praten we over onze kwaaltjes, onzekerheden, mooie momenten en minder mooie momenten



We kunnen dan zelf de tabel bij houden. Mocht het niet zelf lukken. Zet je gegevens dan even in vetgedrukt dan kan iemand anders het voor je doen.



De tabel is vol!



NaamLeeftijd#UitgerekendVolgende echoBijzonderhedenGeslachtUiltje198529/271ste kindje10-09-2015 hartje gezien goede 20-weken echo jongen Strandjutter233/401ste kindje16-09-2015 hartje gezien goede uitslag combinatietest en goede 20 weken echo jongenBieno29/281ste kindje18-09-2015Hartje gezien goede 20-weken echomeisjeAriadne8331/321e kind19-09-2015 gezien goede 20-weken echo jongenNouke2933/342e kind19-09-2015 gezien goede 20-weken echoTitato26/321e kindje19-09-2015hartje gezien en goede uitslag combinatietest en 20-weken echomeisje Jola93 21/28 1e kindje 19-09-2015 20 mei hartje gezien meisje Ninnoc31/44eerste kindje20-09-2015 gezien goede 20 weken echomeisjeLatteke29/29tweede kindje 21-9-2015 Hartje klopt! goede 20-weken echosuprise me Vlammetje-129/321e kind21-09-2015 meerdere keren gezien, combinatietest en 20-weken echo waren goedmeisjeDiamonds8728/351ste kind22-09-2015 gezien en goede 20-weken echo famkeMama_lin33/302e kindje26-09-201515 juli Goede 20 wkn echo! wordt ingeleid met 38 weken (begin-half september)Bekend, maar niet op het forum Patsy_Stone33/392e kindje27-09-2015hartje gezien groei echo met 30 wekenjongetjeVlasje8826/301ste kindje27-09-2015 Goede 20 wkn echo en nu groeien maar! suprise me Baby4284e kind28-09-2015 gezien Goede 20-weken echo geslacht wel bekend Meisie9024/291e kind28-09-2015 klopt! Goede 20-weken echojongenSchmutzonio35/361e kind28-09-2015weet ik nog nietwoont in t buitenland, gezien, kindje zien bewegen!jongen Appelientjex33/312e kindje, al een zoon van 329-09-2015 hartje gezien Goede 20 wkn echo! meisjeRanonkeltje8826/331e kindje29-09-2015 13-5 20 wkn echoOnder controle in het ziekenhuis ivm bloeddruk en BMI. 11 april voor het eerst het gehoord!meisjeJen198529/291e kindje01-10-201520 weken echo 12 Mei hartje gezien,kindje zien bewegenjongetje



jongens: 7

meisjes: 8
Alle reacties Link kopieren
gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Oeps... Ik had zin in een blokje chocolade. Was 1 blokje vanaf. Hele reep inmiddels op. 85% chocolade, je weet wel, van die chocolade waarvan iedereen zegt 'na 1 blokje ben ik echt verzadigd' hahaha nou ja, ik kan het hebben en ik eet nu voor 2 toch? Wel jammer dat het nu op is
Alle reacties Link kopieren
Even een dubbele post voor het vorige en dit forum..



geniaal titato! Kom niet meer bij!!!



Ja sorry mamalin dat is wat ik dan weer heb gehoord over de wortels..



Ben benieuwd ranonkeltje!!



Meisie oooh klinkt alsof je idd vrijdag dan een echo gaat krijgen..



Vlammetje je kunt idd met 14 weken hartje horen. Mijn vk gaat volgende week hartje luisteren volgens mij kan het met 12 of 13 al maar toen was ze op vakantie (en dit is ook een vriendin, dus ik wacht geduldig tot ze terug is). Ik had trouwens ook bij haar collega's gemogen, maar ja dit is toch ook wel heel bijzonder vind ik zelf



Zo leuk de kinderwagen binnen. Ik weet het we zijn vroeg, maar ja dit is dus een opkoper van oude lijnen van winkels die eruit gaan. En ja anders hadden we hem dadelijk niet meer gehad. We weten dat we dit graag willen hebben dus ja..



Oepsie meissie! Hihi
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Jeej deel 2!
Hier maar weer in no time vol kalken dus!



@meisje, bah bah bah chocolade helemaal die pure soort. Nee ik lust t niet en nooit gedaan. Ik ben n echte drop eter.



vorige topic heb ik nog ff mijn domme fout neergezet. Ik was ooit op vakantie in India en door de vermoeidheid vergiste ik me in de tubes. En stond ik mijn tanden re poetsen met handcreme. Heeeel vies
Alle reacties Link kopieren
Haha JA dames mn lichaam was iig wel lekker glad🙈



Hahah mama_lin dat lijkt mij Idd heeeeel erg vies
Alle reacties Link kopieren
Aaaaai mama lin baaaaah!!!



Chocolade, kaas, drop niks is veilig in mijn omgeving
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag trouwens al heel de dag last van mijn onderrug en het trekt nu ook door naar de rest van mijn rug. Doet pijn niet fijn! Iemand anders komt dit bekend voor.
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
@vlasje, hoeveel chocoladeletters wil je hebben hihi, de hele lade ligt vol hier. Ik kom er niet aan. Hele pot choco eitjes hier (ik vis de witte eruit hihi) manlief wil geen grammetje aankomen, want ow ow ow dan moet ie weer n dag extra hardlopen

weet je wat lekker is? Autodrop en dan t doosje total loss omnomnom

en wat ook lekker is: cherrytomaatjes door de helft doen en heksenkaas op smeren!!! Lin hou op!



en idd ik kan jullie verzekeren, handcreme is echt ranzig!



@vlasje, ik geloof je gelijk over de haarwortels, maar bij mij haalt t niks uit....die zijn juist grijs



Ik geloof niet dat er ooit n 'uitgerekend in...' topic een deel 2 heeft gehad. En al helemaal niet na 2 maanden!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook al zitten spieken bij wat eerdere uitgerekend topics... Wat weinig pagina's!
Alle reacties Link kopieren
we hebben gewoon te weinig te doen op het werk :D
Of teveel te vertellen
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Eens kijken of ik de tijd heb om op alles te reageren...



Appel, nee je hebt me niet voor het hoofd gestoten hoor.



Euhm er is wel erg veel geschreven sinds ik vanmiddag checkte. Jeetje! Geen wonder dat we nu al bezig zijn met ons tweede topic haha.

Ik heb ook last van mijn onderrug hoor, het straalt gelukkig niet door verder maar ik wil wel wat extra rust nemen. Ga morgen ook eens wat info opzoeken over een birthball, als ik die op werk zet heb ik misschien minder last. Pff ben zo moe ineens! Echt een mega-inkakmoment. Vanavond weer naar yoga. Hmm weet niet of ik dat ga redden, anders moet ik maar opzeggen zo werkt het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Yeah nieuw topic! Ga straks even uitgebreid reageren
Alle reacties Link kopieren
Zo terug van de kapper, heb heel slecht even heel makkelijk een frietje gehaald omdat ik geen tijd meer had om te koken. Was een lange zit bij de kapper! Was om 5 uur uit de stoel. En toen wilde ik afrekenen.. En ja hoor portomonee vergeten. Snel terug naar huis, en toen weer terug. Dus nu even snel wat eten. Notulen uitprinten en weer weg.



Hier heel de dag al een beetje een zeurderig gevoel in de onderbuik.. Tijdje stil geweest maar nu heb ik het weer. Gisteren toch wel net weer wat meer gedaan als normaal. Misschien komt het daar door. Vind het geen fijn gevoel elke keer. Lijkt namelijk op zeurderige menstruatiepijn.. Bah!



Hoop dat ik me nog een beetje kan op tutten zo. Heb zo'n moe hoofd :( Al doet mijn nieuwe kapsel veel goed!



Ik heb wel terug gelezen maar niet echt tijd nu om uitgebreid te reageren dat komt als ik terug ben of morgen wel weer ;) We schrijven zo veel!!
Alle reacties Link kopieren
Wohoooo, deel 2!

Happy new topic

Zo snel aan een deel 2 terwijl we nog niet eens op de helft van onze zwangerschappen zijn.

(Mijn vorige 'uitgerekend in..' topic kreeg wel een tweede deel maar veel later pas)



Ik moet nog even de laatste berichten in het oude topic lezen.

Als het forum nog werk na kinderbedtijd zal ik dat doen..
Alle reacties Link kopieren
Wauw, deel 2 al, wat gaan we sneheellll!!



Dan hier ook maar even een bericht, met de ipad erbij om bij te lezen en op de pc typen



@strandjutter, wat jammer van je schoonmoeder, ik heb geen schoonouders, vind dat wel heel jammer, maar t is niet anders. Mijn vriend heeft geen contact met zijn vader en zijn moeder is heel jong gestorven, hij heeft haar nooit gekend (was 11 maand oud)

@filet, dat ga ik dan maar kopen, waar haal jij dat vandaan mama lin?

Grappig dat er meer trek in hebben haha



@hier, vandaag de extra echo, ze wilde eerste even de bloeddruk meten maar omdat ik wel iets zenuwachtig was, was die wat te hoog. De echo was goed, rafeltje was ook weg en baby was weer lekker bewegelijk, ook het hartje gehoord. Ook mijn vk wou geen uitspraak over geslacht doen, ze vind het te vroeg. Vandaag 14 weken.

@titato, haha geweldig!

@mama lin, fijn dat je bij je vk kan blijven!
Alle reacties Link kopieren
Oh trouwens, volgens de echo was beeb 14 weken 2 dagen oud, maar we houden het op 14 weken
@diamonds, filet is bij de ah te krijgen. Had r voor t gemak ff n foto van gemaakt met de verpakking erbij. Ideaal dat we gewoon kunnen toegeven aan de filet verslaving! Ik vind m echt goed te doen met peper zout en ui en proefde eigenlijk geen verschil, maar misschien ook omdat ik me had ingebeeld dat t heel vies zou zijn. Iemand moet toch de eerste zijn met proberen he haha.



Laten jullie weten wat jullie ervan vonden (voor diegene die t ook halen)?



Heerlijk he dat hartje horen. Mijn kleine zwom steeds weg vanmorgen, maar heb t hartje wel gehoord.



ben benieuwd wat morgen bij de gyn allemaal gaat gebeuren.



@ouders= lastige situatie hier, ga ik niet over uitweiden hier. Aangezien heel nl hier mee kan lezen.



@ranonkeltje, we willen ff je nieuwe kapsel zien he!
Alle reacties Link kopieren
Jippie, deel 2!



@Mamalin; wat fijn dat je bij de vk-praktijk kan blijven. Tof van ze. En je bouwt toch wel n band op, dus dat stukje vertrouwdheid is natuurlijk prettig.



@Titato; haha, grappig.



@Vlasje; oh, leuk dat de kinderwagen er al is!



@Ranonkeltje; fijn dat je n paar leuke uren met je moeder had. Lekker om dan even rustig bij te kletsen.

En ben benieuwd naar naar je nieuwe kapsel



@Diamonds; gefeliciteerd met de goede echo!



@(schoon)ouderperikelen; wat vervelend dat dat bij n aantal speelt.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, geen ah hier in de buurt, morgen maar ff bij de nieuwe plus neuzen
Alle reacties Link kopieren
@meisje: ik had net een zak chips geopend...ineens is ie leeg! Ook heel erg...en nu moet ik nog eten maar rara wie er geen honger heeft! Ik maak maar gewoon een salade en een eitje denk ik.



Ouders en schoonouders hier allemaal super, wat een geluk! Het enige is dat ik dus niet bij mijn ouders om de hoek woon, zeg maar. En dat vind ik wel lastig, vooral voor hen. Ik zadel ze toch met mijn keuze op zo. Heb er voor ik zwanger werd wel over nagedacht ook, maar ik dacht ze hebben liever een kleinkind op afstand dan helemaal geen kleinkind! En zonder die afstand was ik ook niet met die leuke man samen!



edit: heb de uitslag vd combinatietest binnen. 1:10766 kans op Down, 1:20000 op trisomie 18. Goed dus!
anoniem_216527 wijzigde dit bericht op 24-03-2015 19:55
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@meissie oooh heerlijk chocola!! Sinds kort heb ik ook een grote behoefte aan chocola. Normaal ben ik daar niet speciaal dol op. Zou ik dan toch echt zwanger zijn? Ik overweeg zo nog even mezelf van de bank af te trekken en naar de winkel te gaan... Of... Zal ik vriend proberen over te halen? Heheheh



@latteke oh gelukkig!



@vliegramp erg he van die vliegramp. Er zaten ook babies en kinderen aan boord :(
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag dus naar de VK geweest en het hartje gehoord! Bijzonder hoor..ging erg snel. Verder nog even de bloeduitslagen behandeld en daaruit blijkt dat mijn rhesus C negatief is. Dat houdt in dat ik met 27 weken nog een bloedonderzoek moet doen en als dan blijkt dat er antistoffen in mijn bloed zitten dan moet ik onder verscherpte controle. Maar de VK geeft aan dat dat echt heel weinig voorkomt bij rhesus C (anders dan bij rhesus D). Dus maak me er ook niet druk om.



Leuk een tweede deel! Gaat goed met ons groepje!



@schmutzonio, mooie uitslagen! Mijn VK ging niet verder dat een kans kleiner dan 5000 op alle 3. Dat kan betekenen 1 op 5001 maar ook 1 op 100000. Het wordt niet verder gespecificeerd zeg maar. Is dat niet overal hetzelfde? Of misschien omdat je in het buitenland woont? Hoe dan ook fijn om te horen voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven