Uitgerekend 15 t/m 30 september 2015

15-01-2015 14:44 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensjes



Hierbij het algemene topic voor dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn tussen 15 en 30 september 2015. Hier praten we over onze kwaaltjes, onzekerheden, mooie momenten en minder mooie momenten



We kunnen dan zelf de tabel bij houden. Mocht het niet zelf lukken. Zet je gegevens dan even in vetgedrukt dan kan iemand anders het voor je doen.



De tabel is vol!



NaamLeeftijd#UitgerekendVolgende echoBijzonderhedenUiltje198529/271ste kindje10-09-2015 hartje gezien Strandjutter233/401ste kindje16-09-201529-04-2015 20-wekenhartje gezien (al 3x! 5/2,18/2 en 2/3) goede uitslag combinatietest 2-3Bieno29/281ste kindje18-09-201519 maartHartje gezien Ariadne8331/321e kind19-09-2015 30 april 20 wkn Echo gezien Nouke2933/342e kind19-09-201528 Jan EchoTitato26/321e kindje19-09-20159 april pretecho voor het geslachthartje gezien en goede uitslag combinatietestNinnoc30/44eerste kindje20-09-201511 maart (combitest) gezienLatteke29/29tweede kindje 21-9-2015 19-2 echoHartje klopt! Vlammetje-129/321e kind21-09-2015Nog niet gepland meerdere keren gezien, combinatietest was goed! Diamonds8728/351ste kind22-09-201524 maart goede echo met 10 weken Mama_lin33/302e kindje26-09-2015volgende echo met 20 wkn gezien. Tweeling, waarvan 1 kindje leeftPatsy_Stone33/392e kindje27-09-20154 mei 20 weken echohartje gezien Vlasje8826/301ste kindje27-09-2015 Nog niet gepland 10-2 kloppend gezien en 2-3 echo alles erop en eraan Baby4284e kind28-09-20151e echo 3 maart10 weken echo was goed Meisie9024/291e kind28-09-2015Nog niet gepland klopt!Schmutzonio35/361e kind28-09-2015weet ik nog nietwoont in t buitenland, gezien, kindje zien bewegen!Jen198529/291e kindje28-09-2015volgende echo 6 maart hartje gezienAppelientjex33/312e kindje, al een zoon van 329-09-201518 maart combinatietest27 maart 2e afspraak verloskundigeRanonkeltje8826/331e kindje29-09-201511 April geslachtbepalende echo, 16 april controle gyn en afspraak verpleegkundige verlosafdelingOnder controle in het ziekenhuis ivm bloeddruk en BMI. 11 februari kloppend gezien!



Inloggegevens zijn verwijderd!

Goudvis, pedaalemmer, Melli en lentefruit zijn uit de tabel gehaald
Alle reacties Link kopieren
link naar het oude topic



Uitgerekend 15 t/m 30 september 2015!
Alle reacties Link kopieren
hier kunnen we verder kletsen dames



@hier: toch een klein beetje zorgen. Heb vandaag nauwelijks klachten, voel geen steekjes in mijn buik meer. Vanmiddag wel een broodje wat niet lekker smaakte, maar kan ook gewoon zijn omdat het écht niet lekker was of je nou zwanger bent of niet. Kortom, mijn hoofd maakt op dit moment overuren. Heb geen heftige kramp of bloedverlies, maar het voelt gewoon gek dat ik nauwelijks wat heb gevoeld vandaag
Alle reacties Link kopieren
Super gedaan thanks!



@strandjutter hier vandaag psies hetzelfde! voel me goed nx aan het handje ma word zo onzeker.. kan wel huilen en t andere moment ben ik happy gekke dag vandaag.

Eerder voelde ik wel steeds iets..

Geloof dat je wel echt iets moet voelen micht het mis zijn toch?

zo onzeker bah!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal vanavond even de bestaande tabel hier kopieren goed?

kunnen we dan alles zelf aanvullen
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook dat sinds je weet dat je zwanger bent, je anders voelt.

Ik zei tegen mijn vriend, ik voel me niet zwanger ( ookal weet ik niet hoe je je zou moeten voelen) maar sinds twee uurtjes ouzo voel ik toch steeds een soort spanning in de buik.



Heb morgen overigens een afspraak staan bij de huisarts, zijn jullie ook bij de ha geweest?

Ik heb vorige week een darmonderzoek gehad en een roesje, vandaar
Alle reacties Link kopieren
nee niet bij de HA. Is nergens voor nodig als je niks medisch hebt. Alleen contact gehad met de VK.

@N89: ja fijn als je de tabel wilt knippen plakken in de OP.

@onzekerheid: ik heb geen idee wat je wel/niet moet voelen als je zwanger bent. Is de eerste keer. had echt niet verwacht dat je je zo onzeker zou kunnen voelen. Dacht gewoon: positieve test dus hoppa alles is oke. Niet dus
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames en nieuw topic!



Oh dat onzeker is echt niks! Ene moment voel ik van alles, dan weer niks.. bah...

Helaas kunnen we weinig anders dan wachten op de echo...
Alle reacties Link kopieren
haha dat dacht ik dus precies hetzelfde ma mooi niet dus

mega onzeker!

er groeit nu gwn een klein mini mensje in onze buik zo mooi



en hebben jullie al een gevoel wat het word?

mijn man denken eigl altijd bij alles hetzelfde bijna eng

maar nu zegt hij meisje en ik.jongen

dus een van ons zal wel gelijk hebben he

wel spannend

maar eerst maar eens een paar weken verder zijn



ik denk zelf dat ik het echter ga vinden als de buik gaat groeien hoop snel
Alle reacties Link kopieren
Hi dames! Nieuw topic zag ik!

Welkom nieuwe dames

Ik heb vandaag de begravenis van mijn oom gehad, erg emotioneel

Wel aan mij vader vertelt dat ik zwanger ben en hij was super blij voor ons!



Ben erg moe wel, en toen ik m'n vader net gedag zei kon ik wel weer huilen , heel raar maar goed

Nu lig ik even met hoofdpijn op bed

Afentoe buikkrampen maar verder voel ik mij nog best goed

Fijne dag nog allemaal
Alle reacties Link kopieren
Wanneer gaan jullie het aan de familie vertellen? Ik kan het denk ik erg moeilijk voor mij houden tegen mijn ouders. Daarbij komen er straks verjaardagen aan en daar hoort altijd standaard een biertje bij
Alle reacties Link kopieren
Diamonds ik wilde wachten tot na de eerste echo (die krijg ik net 8 weken) maar afgelopen dinsdag toch al verteld tegen onze ouders, vooral mijn man kon niet wachten haha.



N89 ik heb van de week gedroomd dat we een meisje kregen! Verder absoluut geen gevoel erbij of het een jongen of meid wordt dus we zullen zien of mijn droom klopt! Heb wel altijd gedacht meer een jongens moeder te zijn maar we zullen zien



Titato gecondoleerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat wij het met 7-8 weken en ouders en zussen en broers gaan vertellen.. lijkt me wel een mooi streven. maar of we het zolang volhouden is de vraag! haha

Ben zo benieuwd na de reactie



Wij hebben over 2 weken al carnaval in ons dorp... drink bijna nooit maar die dag normaal wel dus ben benieuwd na de reacties haha



Hebben jullie ook zon werkelijke dromen sinds dat je zwanger bent?
Alle reacties Link kopieren
Vertellen ook pas na de eerste echo. Geeft ook een wat fijner gevoel. Maar goed sinds positieve test mijn moeder niet gezien. Scheelt ook altijd de helft.

Wat het wordt geen idee: man denkt dat het een tweeling is. Zit bij hem in de familie.
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie weten waar het wordt? Ik wel denk ik
Alle reacties Link kopieren
http://i60.tinypic.com/2nc0xug.jpg



Even kijken of het lukt zo, mijn Action test en Clear Bleu
Alle reacties Link kopieren
@strandjutter haha hier moeder die dag de hele dag gezien en de dag erna zus hele dag.

Niet erg makkelijk haha



@diamonds jaa wij willen het graag weten ook voor het gemak met kamertje enz en zijn gwn veel te nieuwschierig

Bij ons mag dan ook iedereen het weten.

ben benieuwd na de rest
Alle reacties Link kopieren
Ik droom altijd al veel dus geen idee eigenlijk of het erger is nu ik zwanger ben..



Strandjutter dat scheelt inderdaad dat je je moeder nog niet hebt gezien, anders had ik het ook nog niet verteld nu hoor.



Ik wil zeker wel weten wat het wordt! Veel te nieuwsgierig voor haha.
Alle reacties Link kopieren
Zo dames de tabel staat er in, nu kan iedereen deze zelf aanpassen blijft die ook super actueel!







Wanneer denken jullie voor de kamer ed. te gaan kijken?

Wij dachten eraan om dit tussen de ong 12 weken en 20 weken te doen.

Na de gevaren zone en voor dat we weten wat het word (dus miss eerder als 20 weken) omdat we de kamer en de wagen ook voor een eventuele 2de willen gebruiken en dat je dan niet onbewust toch uit gaat zoeken op geslacht haha



Wat spannend allemaal he
Alle reacties Link kopieren
Ik was zonet ingelogd om de tabel aan te vullen alleen ik kon nergens een wijzigingsknop vinden * schaam

Zou iemand het voor mij willen doen evt?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, zet maar even vetgedrukt. Wordt wel morgen
Alle reacties Link kopieren
Top dankje!



Diamonds87 28/34 1ste 21/9 uitgerekend
Hoi meiden,



Mag ik me hier ook aanmelden? Ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben! Voor mij is dit onvoorstelbaar. We zaten namelijk voor een tweede kindje weer in een IUI traject. Ons dochtertje van 2,5 is verwekt middels iUI en ondanks dat er uit de onderzoeken niets afwijkends naar voren was gekomen ben ik in al die jaren niet spontaan zwanger geworden. Begin december hebben we geen succes gehad bij de eerste ronde en toen ik weer 9 dagen in m'n cyclus zat en voor IUI kon gaan was het kerst waardoor die ronde niet door kon gaan. Ik was gisteren dus aan het wachten op m'n menstruatie zodat ik het ziekenhuis kon bellen voor een eicelmeting en toen ik 2 dagen overtijd was dacht ik, laat ik testen dan voel ik deze spanning tenminste niet meer. Heel onwaarschijnlijk was de test positief! Kan het nog niet bevatten en ook m'n man wist niet wat hij hoorde. M'n uitgerekende datum is 19 september. Ik heb nog niet gebeld naar de verloskundige omdat ik nog even af wil wachten. Pff, heftig he?

Ik heb geen computer, wil iemand misschien m'n gegevens in de tabel zetten? 33 jaar, 2de kindje, 19 sept uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Welkom @nouke29

Wow wat heftig en een verrassing zeg

Maar wel een mooie verrassing!

Ik ben ook 19 sept uitgerekend volgens de berekening

Gezellig dat je meeschrijft !
Alle reacties Link kopieren
Dames, zou iemand voor mij het tabel kunnen aanpassen (geen computer in gebruik)



Dit word ons eerste kindje en de eerste echo is verplaatst naar 18 februari

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven