Uitgerekend 15-30 juni 2015 met tabel

16-10-2014 22:01 590 berichten
Laten we hier verder schrijven met tabel en link naar het oude topic.



DE TABEL IS VOL. MEESCHRIJVEN MAG NATUURLIJK ALTIJD!

Inlognaam: tweedehelftjuni2015

Wachtwoord: uitgerekend



NaamLeeftijden # Kindje Uitgerekend/geboren Echo/afspraak VK Geslacht Babbel199024/26 1e kindje 9 juni 2015 / 20 mei 2015 21-10 gezien

21- 11 Goede termijnecho gehoord

22-01 Goede 20-wekenecho! Meisje geboren, was een verrassing! Jodi 27/27 1e kindje 10 juni 2015 26-11 Goede termijnecho gezien

16-01 Goede 20-wekenecho! Jongetje Rouge1234 33/30 2e kindje 11 juni 2015 Eind oktober - gezien

24-11 Goede termijnecho gehoord

Eind januari - Goede 20-wekenecho Jongetje Bibi86 28/31 1e kindje 14 juni 2015 / 17 mei 2015 14 november - Goede termijnecho gezien

20-12 Geslachtsecho!

5-2 De 20-wekenecho Jongetje geboren Pinadien 32/33 1e kindje 15 juni 5-11 gezien

26-11 Goede termijnecho gezien

28-01 Goede 20-wekenecho Meisje Maribos 26/27 1e kindje 15 juni 2015 29-10 gezien

25-11 Goede termijnecho

27-01 De 20-wekenecho Jongetje Rzz82 31/36 1e kind 18 juni 2015 19-11 gezien

1-12 Goede termijnecho

2-2 De 20-wekenecho Verrassing armbandje85 29 / 33 1e kindje 26 juni 2015 12-11 gezien

26-11 Goede termijnecho

4-2 De 20-wekenecho Verrassing voor topicschrijfsters, zelf weten we het wel Juffie000 26/31 1e kindje 26 juni 2015 12-11 gezien

5-12 Goede termijnecho gehoord

2-2 De 20-wekenecho Meisje Rozen1985 29/29 1e kindje 27 juni 2015 27-11 Goede termijnecho gezien en gehoord

29-12 Pretecho

5-2 20-wekenecho Verrassing Guusie 27/26 1e kindje 27 juni 2015 2-12 Goede termijnecho gezien en gehoord

2-2 Goede 20-wekenecho Jongetje Eendje85 29/30 2e kindje 29 juni 2015 ?? Goede termijnecho gezien en gehoord

?? 20-wekenecho Meisje



Oude topic:

Oudere berichten
Alle reacties Link kopieren
@ op iedereen reageren: volgens mij is dat idd nauwelijks bij te houden en wat mij betreft hoeft dat niet per se. Ik ben in elk geval niet beledigd als niet steeds door iedereen op al mijn berichten wordt gereageerd .



@ waar bevallen: in het ziekenhuis, wegens mijn eigen gezondheid is dat verplicht maar ik vind het niet erg.



@ chocoladeletteridee: wat een leuk idee! Ik heb nog niet echt iets bedacht, maar dit is wel een leuke optie zo rond sinterklaas.



@ vertellen op werk: op zijn vroegst na 12 weken als ik het zo lang verborgen kan houden. Lijkt me toch fijner dat even af te wachten.



@ rouge: ik loop eerst naar beneden, ga plassen en dan ontbijt pakken. Ik probeer morgen wel eens een crackertje op bed, maar het stomme is dat het overgeven en de echte misselijkheid pas een kwartier na het ontbijt begint.



@ ongemakken: hier is de stoelgang erg wisselend. De hoeveelheid scheten is inderdaad stabiel en fors



@ verwijsbrief: morgen is die als het goed is klaar en kan ik eindelijk achter een afspraak bij de gynaecoloog aan
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Ik heb de tabel aangemaakt.Volgens mij heb ik iedereen er in gezet. Iedereen moet zelf de ontbrekende gegevens maar even aanvullen, als je dat niet zelf kunt dan even in dikgedrukte letters in een post, dan zet ik ze er voor je in.



Ik ga in de lunchpauze nog even inhoudelijk reageren!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!

En aangepast!



Ik ga het kort houden want mobiel en we liggen gezellig nog in bed met het hele gezin. Straks weekend weg!



Pinadien ik hoop dat het vanmorgen beter met je gaat!
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb jullie gevonden en ik had ook ingelogd en toen ik de tabel wilde gaan veranderen kreeg ik zo'n raar bericht met allemaal codes dat ik er maar snel vanaf ben gebleven. Zoals ik nu kan zien heb ik er niks per ongeluk aan veranderd.



@bibi86

Leeftijden: ik 28 mijn man 34, 1e kindje, afspraak vk 28 oktober, bijz. heden overgewicht bedankt dat je dit voor mij wil doen!



Sinds vanmorgen weet ik wat zwangersschapstranen zijn. Ik was RTL late night aan het terug kijken van gisteravond. Humberto kwam terug van het televizierringgala met zijn televizierster en ik begon me toch een partij te jankenn toen hij juichend de auto uitstapte met zijn ster. Oke ik ben een echte all you need is love janker, maar janken voor iemand die een prijs heeft gewonnen doe ik normaal niet en al helemaal niet bij iemand die ik niet ken.



@op iedereen reageren

Ik vind dat af en toe ook best lastig en zeker als ik op mijn telefoon zit. Ik snap het als niet iedereen reageert op mijn reactie.



@ waar bevallen

Ziekenhuis in verband met gewicht.



@pinadien

Hopelijk is je verwijsbrief vandaag klaar!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Er wordt ook veel gereageerd en dat is super gezellig en ik lees alles wel. Maar op alles reageren is lastig hoor..



@ bibi: thanks voor de tabel: super!!



@rouge: fijn weekend!!



@ waar bevallen: ziekenhuis. Ik val flauw als ik veel pijn heb.. en kan dan best lang 'weg' zijn. Dus vandaar graag ziekenhuis.



@ vertellen op het werk: pas met 10-12 weken. Nadat we onze familie hebben ingelicht iig.



@ ongemakken: stoelgang wel vaker en steviger (sorry voor deze taal) dan normaal..



@ pinadien: hopelijk is je verwijsbrief klaar!!



Hoe zijn verder jullie klachten? Ik voel vooral mijn borsten en kan moeilijk slapen op mijn buik. Ik slaap ook slechter en kan echt klaar wakker zijn midden in de nacht. En dan zo ook tijd wakker liggen. Herkennen jullie dat? Verder voel ik mijn buik wel, vooral onderin mijn buik. Maar heel erg is dat niet.. Ben benieuwd wat voor klachten ik ga krijgen in de zwangerschap.. aan de ene kant hoop ik zo min mogelijk, maar door het gevoel etc. in mijn buik weet ik in ieder geval dat het er nog zit



Alvast een fijn weekend iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
Mien, herkenbaar. Toen ik met verlof ging heb ik de hele dag gehuild omdat ik het zo erg vond dat ik moest stoppen.



Rzz, is niet erg. :-)
Alle reacties Link kopieren
Als ik inlog zie ik ook alleen codes, raar toch? Hoe doen jullie dit?



Bibi, bedankt voor de tabel, fijn zo! Zou jij of iemand anders mijn gegevens willen toevoegen:



Leeftijd 32/33, 1e kindje, afspraak gyn/vk 5 november, bijz.heden: chronische ziekte en mk leeg vruchtzakje in 2012.



@ eerste afspraak: Ik heb dus mijn verwijsbrief! Ik kan pas 5-11 terecht, dan ben ik ruim acht weken dus op zich wel laat voor een vroege echo. Maar goed, dan is het misschien allemaal wel duidelijker te zien.



@ misselijk/overgeven: gaat veeel beter! Ik heb vannacht en vanmorgen bij het wakker worden in bed eerst koekjes/crackertjes gegeten en pas 15 minuten later naar de wc/eruit gegaan en dit helpt gelukkig toch wel. Dus bedankt voor de tip! Ik heb wel alleen nog maar hele droge dingen gegeten en water drinken gaat nog wel lastig, dus ik moet dat even zien op te bouwen want qua voedingsstoffen is dit niet goed natuurlijk. En ik moet er eigenlijk ook vanaf dat ik elk uur wat eet om maar niet te misselijk te worden want anders ben ik straks na een paar maanden al kilo's zwaarder...



@ huilen: check! Ik voelde bij de speech van Humberto Tan al tranen opkomen en ben niet eens een liefhebber van de show, hahaha. Meteen maar weggezapt!



@ slecht slapen: wel veel last van gehad, precies zoals rrz beschrijft maar nu is het over, behalve nog 1-2 keer omdat ik moet plassen maar ook dan val ik weer in slaap gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
@ sporten: ik ben niet zo sportief, ik doe in de lente en zomer aan een balsport maar dat is met de zwangerschap te gevaarlijk. Ben wel van plan om veel te gaan wandelen tijdens de zwangerschap.



@ foliumzuur: ik heb ook de mamafit met visolie.



@ rozen: welkom en gefeliciteerd.



@ mvm: komende maandagavond de intake, nog steeds wel heel bang dat ik dan ineens toch negatief test.



@ verloskundige: Ik heb gekozen! Ze komen heel betrouwbaar en goed over en dan kan ik ook automatisch in het ziekenhuis bevallen. 13 november de intake en 1e echo. Dat duurt voor mijn gevoel nog wel heeeeeeeel lang.



@ vertellen: onze ouders en schoonouders hebben we een slabbetje gegeven met daarop opa en oma. Mijn broertje woont in Azie. Met de kerst gaan we daar heen. Ik wil hem dan allemaal Nederlandse dingen cadeau doen, drop, stroopwafels enz en dan daarna beschuit en dan daarna muisjes. Zijn vriendin zal er wel geen bal van snappen maar hij denk ik wel!



@ pinadien: Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Fijn dat je nu een afspraak bij de gyn hebt. Ik zal je gegevens even toevoegen.



@ darmen: ik wordt elke ochtend al rond 6 uur wakker met buikpijn. Moet dan naar de wc en daarna gaat het wel weer.



@ rouge: ahhhh wat heerlijk, lekker uitslapen…. Sinds ik zwanger ben, ben ik helaas elke ochtend om 6 uur wakker  Geniet van je weekendje weg!



@ mien: Graag gedaan hoor, ik zal het zo aanpassen.



@ klachten: geen eetlust, ’s ochtends buikpijn (darmen), ’s avonds moe en buik en rugpijn. En huilen, om alles. Merk helemaal niets aan mijn borsten…. Moet ik me daar zorgen om maken?



@ hier: vanavond een bezichting voor een nieuw huis en dan lekker herfstvakantie!!!!
Alle reacties Link kopieren
Rouge, fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Bibi, bedankt! Volgens mij hebben meer vrouwen dat, dat ze geen zere borsten hebben. Als ik het zo lees heb je meer dan genoeg verschijnselen dus doet die hcg zijn werk wel . Komt vast goed. Veel plezier met de bezichtiging!
Alle reacties Link kopieren
Heeej gevonden!!



Wil iemand voor mij ook de ontbrekende gegevens invoeren

partner 27, uitgerekende datum 15 juni ongeveer bijzonderheden missed abortion juli 2014!!



Dankjewel... Nu weer aan het werk,



Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!! Ik heb alles gelezen, maar op iedereen reageren is heeel lastig en ik vind het ook niet erg als niet iedereen reageert op mijn berichten hoor!



Heerlijk om weer thuis te zijn! De wasmachine draait overuren haha. Manlief is druk bezig met de foto's uit te zoeken en op te slaan;-) vanochtend om 9 uur naar de verloskundige geweest! Alle vragen beantwoordt en allemaal leuke en ook informatieve folders meegekregen! Genoeg om te lezen:-) Ze zijn daar nog in opleiding voor echoscopiste, dus ze kunnen al wel veel maar niet officieel, dus dat moet nog in het ziekenhuis. Ik heb dus een echo gekregen, want als ik al 9 weken zou zijn (15 augustus was eerste dag laatste menstruatie en negatieve test op 22 september) dan zou zij dat zeker kunnen zien zei ze. Ze zag dat er wat zat, maar verder niet zeg maar. Dus het is in ieder geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dat weten we dan weer wel:-) Heb een doorverwijzing voor het ziekenhuis en meteen gebeld, heb a.s. dinsdag een echo om half 12 om te bekijken hoe ver ik ben en dat wórdt hoogstwaarschijnlijk een inwendige zei ze al! Dus heeel spannend! En balen dat manlief niet mee kan, zit echt met zijn werk, dus niets aan te doen. Mams moet ook werken, dus schoonzus gaat mee!



Familie hebben we dus gisteravond verteld! Paps en mams berepen de hint meteen op Schiphol en tranen in de ogen:-) schoonouders begrepen het ook en zelfs schoonpaps tranen in zijn ogen en belde net al hoe het was bij de verloskundige hihi. Trotse opa's en oma's en ooms en tantes! Zij weten het ook, we wilden het toch graag delen met hen! Broertje van mij vertellen we zondag!



@klachten: nog steeds misselijk en die moeheid is vreselijk! Verder geen last van mijn borsten, meer de tepels en verder af en toe krampen. Maar nu al weer een hele tijd niet. Geen peil op te trekken hihi.
Alle reacties Link kopieren
Fijn te lezen dat jullie hetzelfde hebben met reageren

@ bibi maak je niet druk, je hebt zoveel andere kwalen. Snap je onzekerheid wel hoor.



@foliumzuur, ook hier Davitamon mama met visolie



ook ik kon niks in tabel zetten.

Vriend en ik allebei 27, 1e kindje en 21 oktober afspraak vk
Alle reacties Link kopieren
Ooow sorry dik drukken doet ie niet via ipad blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Wil iemand voor mij ook de ontbrekende gegevens wijzigen.

Ik ben 31 en mijn partner is 34. 28-10 heb ik mijn eertse afsprAk bij de VK.
Alle reacties Link kopieren
Tabel: als je even goed kijkt dan zie je hoe je je gegevens er in moet zetten. Je ziet td met een haakje er om heen geloof ik. Dus: [td] zuultje [td]. Staat daar niets, dan zie je dit [td][td ] daar tussen moet je de informatie zetten.



Huisje is leuk, we gaan fietsen huren!



Pinadien fijn dat het geholpen heeft!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Mag ik ook mee schrijven?

Ik heb afgelopen week al een beetje meegelezen, want was al over tijd. Maar hadden besloten om vanochtend pas te testen omdat ik anders op het werk ermee zat (goed of slecht nieuws). Vanochtend dus al om 07.00 uur getest was op van de zenuwen hihi. Maar ook ik ben zwanger en zijn dolgelukkig

Wel zijn we er een beetje rustig onder, want heb in juli ook een miskraam gehad.



Morgenavond gaan we uiteten met mijn schoonfamilie dus meteen een goede gelegenheid om het ze te vertellen.

Mijn ouders vertellen we het morgenmiddag. Vind het al lastig zat om mijn mond te moeten houden.



Maandag ga ik de verloskundige bellen.. Mag met 6 weken al komen.. Dat zou dan volgende week moeten zijn ongeveer.. Spannend!!



@symptomen.. Heb niet echt symptomen...Wel moet ik vaak plassen en ene dag veel honger, en andere dag heb ik amper eetlust...



Ik hoor het wel of ik mezelf ook in de tabel kan zetten. Weet namelijk niet wanneer jullie het vol genoeg vinden hier
quote:tweedehelftjuni2015 schreef op 16 oktober 2014 @ 22:01:

Laten we hier verder schrijven met tabel en link naar het oude topic.



Inlognaam: tweedehelftjuni2015

Wachtwoord: uitgerekend



NaamLeeftijden # Kindje Uitgerekend Afspraak VK/Gyn Bijz.heden Pinadien 32/33 1e kindje 5 november - eerste afspraak VK Miskraam, leeg vruchtzakje 2012 Jodi 13 juni 2015 Miskraam in juli

Lotus87 21 juni 2015 Miskraam in januari Zuultje 31/34 2e kindje 17 juni 2015 28 oktober 2014 Rozen1985 1e kindje 27 juni 2015 19 november - 1e echo Bibi86 28/31 1e kindje 17 juni 2015 13 november intake + 1e echo Annabella22 15 juni 2015 Miskraam in juni Dota 23 juni 2015 Traagwerkende schildklier Rzz82 31/36 1e kind 21 juni 2015 19 november 1e afspraak VK Babbel199023/25 17 oktober – intake VK Rouge1234 33/30 2e kindje 12 juni 2015 Eind oktober 1e echo+intake vk Mien dobbelsteen 14 28 / 34 1e kindje 18 juni 2015 28 oktober - 1e afspraak VK Overgewicht Maribos 26/27 1e kindje 15 juni 2015 29 oktober – 1e afspraak VK -





Oude topic:

Oudere berichten
Alle reacties Link kopieren
@rouge dank voor de tip. Heb het eerst wel verkeerd aangepast maar uiteindelijk is het mij wel gelukt



@lovlylady89 gefeliciteerd! Ik heb het vrij snel aan familie en schoonfamilie verteld. Ik kan heel slecht mijn mond houden
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wat schrijven jullie veel.



Vitamine mama. Van ettos.

Bevallen ziekenhuis omdat ik twee keizersnee heb gehad,



Echo 22 NOv

Omdat ik alleen op vrijdag kan.

Uitgerekend weet. Ik niet ongeveer 4 weken.

Derde kindtje 40 jaar.
Brigette is het al nog gelukt met een van jullie cryo's. Gefeliciteerd ipv gelijk loop ik nu een maand voor. Super in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
@iedereen: sorry dat ik even niet gereageerd heb! Iphone5s heeft besloten om alleen nog maar blauwe schermen te geven (blue screen of death) en iPad was even uitgeleend maar nu weer terug! Wat fijn dat er een tabel is. Ik heb deze meteen aangepast.

Hoe voelen jullie je? Ik heb totaal geen last van misselijkheid, dus dat vind ik wel gek (heb juist alleen maar heel veel trek in alles). Alsof het dan misschien toch niet echt is. Wel last van mijn borsten en krampen in buik. En slaap erg slecht, word vroeg wakker en op mijn buik slapen is niet zo fijn.

We hebben het inmiddels afgelopen donderdag aan mijn moeder en zussen + aanhang verteld. We hadden toevallig een etentje bij mijn moeder thuis. We gaven m'n moeder een boek "het grote opa en oma voorleesboek" van uitgeverij Ploegsma. Kwartje viel niet meteen bij haar maar des te meer bij mijn zussen! Die werden gek (positief) van blijdschap en m'n moeder daarna ook toen t doordrong :D

Verder weten 3 vriendinnetjes het. En bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
@dota bij mij weten mij ouders, schoonfamilie en vriendinnen. Op werk weten ze het nog niet. Wacht op mijn eerste echo. Als het aan mij ligt slaap ik de hele dag door. Zodra ik op de bank lig val ik in slaap...



@iedereen niet dat dat zo belangrijk is, maar wel leuk om te weten waar al die juni baby's geboren worden ☺️ En gaan jullie nog iets met een zwangerschaps yoga doen of zwemmen?
Alle reacties Link kopieren
@dota bij ons weet nog niemand het. We willen eerste het hartje zien kloppen, hopelijk dinsdag. Dan zullen we het snel aan ouders en paar belangrijke grienden vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven