Uitgerekend 15-31 oktober 2015

05-02-2015 12:42 648 berichten
NaamLeeftijdAndere kinderenBezig voorUitgerekendAfsprakenBijz.Debouwer34Meisje 8, jongen 6 en 5, meisje *5e kindje13-10-201527-03-15 combitestecho4e kindje geboren met 20+6Lynnette8529/30…1e kindje16-10-201502-04-2015 nekplooimetingmk nov 2014 Zwaluwtje 198133/30…1e kindje16-10-2015……kersopdetaart29/33…2e kindje10/17-10-201526-02-2015 echo…Konini28/29…1e kindje16-10-201504-03-2015 echo…nikaya39/42…2e kindje16-10-2015……Laury89……1e kindje18-10-2015…2x mk met 5,5 weekKatty27/30…1e kindje08-10-201525-02 eerste afspraak verloskundige…TumTum201532/32…1e kindje14-10-201526-03 eerste afspraak verloskundige…Mir_re31/36Meisje 12e kindje16-10-201527-02 eerste echo…blaadje2931/28…1e kindje21-10-201508-04-2015 combinatietestNov '14: 1x mk met 4,3 weekElsa198530/33...1e kindje17-10-201509-04-15 weer een echo ...Soof040428/28...1e kindje19-10-201511-03-15 1e echo...Dobber9025/30...1e kindje18-10-201517-03 echo2 MK (aug2014 en jan2015)...Zomermeiske25/33...1e kindje21-10-201509-03-15 intake verloskundige...



Wie schrijft er mee?

Wie is er nog meer uitgerekend de 2e helft van oktober?



Je kunt inloggen met deze gegevens en de gegevens in de tabel wijzigen.

Inloggegevens

naam: eindokt2015

wachtwoord: eindokt2015



Zullen we de tabel op max 15 dames zetten? Dan blijft het overzichtelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen positief getest!! Wie is er nog meer in blijde verwachting??



De tabel lukt nog niet helemaal. Zal hem snel proberen te maken.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar uur geleden ook positief getest!! Ik schrijf ook al mee met het zwanger worden vanaf oktober topic, maar zou het ook leuk vinden om hier mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik! vanochtend positieve test gedaan.

Ik ben denk ik 16 oktober uitgerekend. eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 9 januari, dus 40 weken vanaf dan gerekend is 16 okt.

Het is mijn eerste kindje!

ik ben 33 en mijn vriend is 30

liefs van Zwaluw!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ja ik ook vanochtend positief getest. Ik denk ergens tussen 10e de 17e te zijn uitgerekend! Zo leuk, het is ons tweede kindje en ik ben 29, partner 33.

Wij zijn heel blij en het is ook spannend!

Nog geen klachten, ben wel een beetje huiverig voor de misselijkheid van bij de eerste, dat was hoewel maar 3 maanden toch best pittig!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Gefeliciteerd allemaal :)!

Zou ik ook mee mogen schrijven? Heb vanochtend positief getest, een lichte streep, besef het nog niet... Ik vind het heel spannend.

Het is ons eerste kindje, volgens de berekeningen op internet ben ik 16 oktober uitgerekend. Ik ben 28, mijn vriend is 29.
Alle reacties Link kopieren
Wow dames spannend allemaal!! Gefeliciteerd!!

Zal snel proberen de tabel te maken is wel zo makkelijk!

En hebben jullie al afspraken gepland??



Bij ons komt moedersvoormoeders over een week. En de eerste echo ook ingepland. Echt heel spannend.



Bij ons wordt het ons 5e kindje. Afgelopen okt ben ik bevallen met 21 wkn van een meisje*. Dus we krijgen extra controles voor onze gemoedsrust. Dat is wel fijn. Kijk er al naar uit.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Hoera! Ook ik heb vanmorgen positief getest! Jullie allemaal ook gefeliciteerd!

Ben nu net 4 weken, vooralsnog met 16-10 als uitgerekende datum.

Het onze tweede, we hebben al een dochter van bijna drie.

Ik ben 39 en mijn andere helft 42. Toch weer spannend allemaal, nu besef ik me gek genoeg veel meer dan bij de 1e wat er allemaal op t spel staat....

Jeetje debouwer, wat verdrietig dat jullie je laatste kindje zo vroeg verloren hebben, voor jullie wordt het dan vast ook extra spannend dit keer. Gelukkig houden ze alles goed in de gaten.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd iedereen!



Heftig debouwer. Is er een reden waarom je zo vroeg al bent bevallen? Ik hoop voor je op een voorspoedige zwangerschap!



Volgens mijn berekeningen ben ik net zoals een stel anderen hier op 16 oktober uitgerekend. 9 januari was de laatste dag van mijn menstruatie. Ik voelde afgelopen vrijdag mijn menstruatie al opkomen, dus toen het aan het einde van de dag nog niet doorgezet had heb ik er toch maar een testje aan gewaagd. Ik had niet verwacht dat die positief zou zijn! In november heb ik een miskraam gehad, dus ik hoop heel erg dat het nu wel goed gaat. Het zal ons eerste kindje worden. Ik ben 29 jaar en mijn vriend 30. Ik heb nog geen afspraken gemaakt. Morgen wil ik de verloskundige bellen en mij aanmelden bij moeders voor moeders. Erg spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Zeker heftig debouwer, en dat dus na 3 voldragen zwangerschappen? Dat zie je dan niet aankomen..



En wat naar Lynette van de miskraam, nog voor een echo?



Ik hoop dat het met alle nieuwe zwangerschappen goed blijft gaan!
Hi dames

hier vrijdagmiddag en gisteren ochtend positief getest

lichte streep maar wel positief ! Erg welkom en hopen dat de baby blijft zitten, 2x vroege mk met 5,5 week dus blij als we die datum voorbij zijn! volgens berekening rond 18 oktober uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
@ Debouwer, wat verdrietig! Fijn dat je extra controles krijgt!



@ Lynnette, voor jou eveneens heel verdrietig! Kan me voorstellen dat je het nu dan extra spannend vindt.



Ik ga morgen de verloskundige bellen, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, dames! Omdat we gelijk op gaan hebben we vast een hoop steun en gezelligheid aan elkaar. Bij mijn vorige zwangerschap las ik alleen mee bij een clubje dat rond dezelfde tijd uitgerekend was, en later had ik spijt dat ik niet actief had mee gedaan. Dat ga ik dit x anders doen!

Na een miskraam ben je vaak een beetje onder voorbehoud blij, uit zelfbescherming. Ik duim ook mee dat het voor iedereen goed mag blijven gaan dit keer.

Leuk he, je eerste afspraak! Een officieel begin van een nieuw tijdperk.

Ik ben zelf verloskundige, en vanmiddag heb ik mezelf in ons systeem gezet als 1e inschrijving en mezelf een afspraak gegeven, eens kijken hoe lang t duurt tot m'n collega's iets doorkrijgen.... Ze weten wel dat we voor een 2e willen gaan, maar ben benieuwd.

Ik loop al sinds gister op een blije wolk, superblij dat t weer raak mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Nikiya! Denk je dat ze het snel door hebben? Heb je al snel een afspraak ingepland?
Alle reacties Link kopieren
Pas in de eerste week van maart, want eerder heeft weinig zin als je iets wilt kunnen zien op een vroege echo. Dan ben ik ca 7,5-8weken. Bij 6+3 zou je een hartje moeten kunnen zien, maar soms blijk je dan wat korter zwanger en zie je nog niks. Zo zit ik goed hoop ik, ik reken ruim want ik had een hele rommelige cyclus nadat m'n spiraal eruit ging.

Zou leuk zijn als ik de kalender vast een maandje verder kon draaien, de dagen duren eindeloos voor m'n gevoel. Hebben jullie dat nou ook?
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is over drie/vier weken al toch? Ik ga morgen bellen, spannend!

Nu valt het qua tijd nog mee, maar denk dat het na morgen wel lange dagen en 'lang' wachten wordt...



Weten jullie al wanneer jullie het gaan vertellen?
http://nl.tinypic.com/r/npgkrn/8

vannacht was de test zekerder en kon ik er iets meer in geloven maar blijft onzeker Door het verleden !

Heb mn verloskundige ook al een mail gestuurd, mag dan hopelijk voor een vroege echo net zoals vorige keer

spannend hoor dames !
Ik ga het aan mn ouders en schoonouders pas vertellen als die eerste echo goed is.. Wil met ongv 6,5 a 7 weken een afspraak
Alle reacties Link kopieren
ga vandaag bellen voor een afspraak, hoop natuurlijk op een vroege echo rond de 7 weken. Kreeg ik vorige keer toevallig wel.

Als ik het weet zal ik het zeggen, evt nog voor de tabel? :-). Hoop dat je die nog kan maken debouwer, dat is zo'n fijn overzicht!
Alle reacties Link kopieren
@ kersopdetaart: Wat leuk, een tweede al. Hoe oud is je zoon of dochter nu? Ik heb een vroege miskraam gekregen. Ik begon met 4.2 weken iets te bloeden en uiteindelijk heeft de miskraam twee weken later doorgezet. Gisteren was ik twee dagen over tijd en, ondanks dat het natuurlijk nergens op slaat, was het best een spannende dag. Ik merkte toch wel dat ik veel naar het toilet ging om te kijken of ik niet aan het bloeden was. Vannacht ook bijna niet geslapen omdat ik continu krampjes en steken voelde. Ik hoop dat ik het de komende periode wat meer los kan laten.



@ Laury: Ik hoop ook echt voor je dat het deze keer goed gaat, maar je hebt in ieder geval een mooie test!

@ Nikaya: dat lijkt me wel bijzonder om je eigen afspraak in te plannen. Dat de dagen eindeloos duren is helemaal herkenbaar. Ik kan echt niet wachten tot de eerste echo en wil vandaag gaan bellen.



Ik kon het vanmorgen niet laten om toch nog een keertje te testen. Het resultaat was een echte knaltest! Bij mijn vorige zwangerschap is de test nooit zo positief geweest dus ik hoop maar dat dat een goed teken is. Wij willen het al wel vroeg aan schoonouders en ouders vertellen. Mijn ouders waren op de hoogte van onze miskraam en met het aanstaande carnavalsweekend in zicht hebben mijn schoonouders het waarschijnlijk ook zo door...
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Net als jullie pril zwanger. Ik zou graag willen meeschrijven. Nu ben ik in de eerste helft van oktober uitgerekend. Is dit een probleem? Het andere topic zat al vol toen ik gewend was aan het idee zwanger te zijn:). Daarnaast ken ik konini van het topic proberen zwanger te worden.

@ laury89 ik herken die krampen. Moet zeggen dat ze mij ook zenuwachtig maken. Nu heb ik zelf geen nare ervaringen want dit is mijn eerste zwanerschap, maar mijn moeder heeft veel miskramen gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gebeld en heb 26 februari al mijn eerste echo. Ik ben dan 6 weken en 5 dagen tenminste volgens mijn berekening, maar kan ook iets langer!



gefeliciteerd Katty!

@Lynnette spannend na een miskraam kan ik me voorstellen. Hopelijk ook een snelle echo.

Ons eerste kind is ruim anderhalf.



Nog niet echt klachtjes hier, maar bij mij begon het vorige keer pas vanaf 6 weken heel duidelijk te worden.
Alle reacties Link kopieren
@ Katty, gezellig!



@ Lynnette, wat fijn dat je zo'n knaltest hebt gehad! Heb je goed! Met carnaval is dat inderdaad lastig, ik ga maar een blaasontsteking veinzen. Kan me voorstellen dat je het na een miskraam extra spannend vindt... Komt goed! Heb je al een echo ingepland?



@ Kersopdetaart, wat snel! Leuk zeg!



Ik heb vanochtend gebeld en heb 4 maart mijn eerste echo, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Zoooo jullie zijn echt actief!!! Leuk leuk leuk!!



Ik zal zo inloggegevens bij de tabel zetten, dan kunnen jullie die zelf ook wijzigen. Wel zo handig.



Wat leuk dat er al een aantal echo’s ingepland zijn.

Lynette, het is inderdaad spannend he na een miskraam. En Laury ook. Wat zal jij blij zijn als je de 5,5 week gepasseerd bent.



Kersopdetaart, waarom heb jij een vroeg echo??



Katty, ik zou zeggen schrijf lekker mee, het scheelt weinig toch??!



Nikaya, leuk zelf je afspraak inplannen!! Dat is idd afwachten hoe snel ze het zien. Leuk!!





Hier gisteren toch nog maar een test gedaan. Kon het niet geloven. Al zegt mijn lichaam ZWANGER….

Mijn vorige zwangerschap is met bijna 21 weken plots geeindigd. Mijn dochtertje was in mijn buik zonder aanwijsbare reden overleden. Maar daardoor heb ik geen extra kans op weer een vroeggeboorte. Dus dat geeft hoop voor deze zwangerschap. Al zal het wel verschrikkelijk spannend worden.

Maar het voelt nu al beter dan de vorige zwschap. Toen had ik de hele tijd het idee dat het zo nep was. Heel apart. En elke echo was goed, maar de overtuiging was er niet.

Ik zou eigenlijk met 7 wkn een echo krijgen, maar dan is de voorjaarsvakantie en hebben ze geen spreekuur. Lekker dan. Nou ja dan de week erna.

Ben wel blij met extra echos.
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn de tabel debouwer! En 15 lijkt me goed, anders ben je het alweer kwijt.



Ik heb een beetje aangedrongen op een vroege echo, maar ik denk ook dat scheelde dat ik een enorm lange cyclus had. 3 januari begon de cyclus maar ik heb een hele onregelmatige cyclus dus mogelijk was de eisprong pas de 24e oid.

Dus hoop wel op een hartje!! Sowieso iedereen hier denk ik.



Wel goed om te weten dat er deze zwangerschap geen extra risico is dan!



Als iemand het nu over zwanger zijn heeft op werk ofzo word ik rood, haha ik kan totaal niet liegen.

Toch gaan we waarschijnlijk pas na de 2e echo vertellen ivm dat we het dan alle mensen kunnen vertellen. Mijn ouders en zijn ouders. Eerder lukt dat niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven