uitgerekend 15-31 oktober 2017

25-02-2017 13:26 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

allemaal gefeliciteerd .

vinden jullie het ook leuk om mee te schrijven in een kleine groep ? (met tabel )

lijkt me leuk om met een groepje van maximaal 10/15 dames gezellig te kletsen over de zwangerschap.



NaamLeeftijd (v/m)# KindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenBijzonderhedenyo_wy28/281e kindje20 oktobernnb- klopt!sneeuwwitje8630/321e kindje24 oktobernnb07-04 termijnecho klopt!Kashri27/331e kindje25 oktobernnb04-04 termijnecho-lelie-27/312e kindje25 oktobernnb13-04 intake + tweede echo klopt! Miskraam nov '16 Appelsap51e kindje27 oktobernnb27-03 eerste echoEnitreg29 oktobernnb21-03 echo (in ziekenhuis)Olivia19902e kindje29 oktobernnb22-03 tweede echo klopt!



Zwangeres, Babbes83



gebruikersnaam: uitgerekendoktober2017

wachtwoord: uitgerekendoktober
Er zijn al 2 uitgerekend in oktober topics. Zou het niet een idee zijn om het op te splitsen in 3 topics? Een voor elke 10/11 dagen van de maand?
Alle reacties Link kopieren
Ja goed plan
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik schrijf graag mee! Vorige week zaterdag positief getest, uitgerekend op 29 oktober (denk ik). Ik ben via de MMM zwanger geworden: na drie rondes Clomid was het bij de eerste eisprong gelijk raak. Heb eigenlijk nog niet veel lastige kwaaltjes. Wel zere borsten en menstruatiekrampen. Gelukkig absoluut niet misselijk, hopelijk blijft dat zo .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
TO je kunt evt de topicnaam laten aanpassen in 21-31 oktober via het modtopic. Als je het ziet zitten tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Vanochtend positief getest! Na de eerste ronde is het gelijk raak voor ons! Alle symptomen wezen er al op maar nu dus de definitieve bevestiging via de test. En nu nog 2 maanden onze mondjes houden, lastig! Voor zover ik het nu kan berekenen zijn we op 30 oktober uitgerekend! Het is voor ons de eerste dus extra spannend!! We zijn enorm blij!



Nu dacht ik; ik ga maar eens even op het viva forum zodat ik er toch met anderen een beetje over kan babbelen want geheimpjes bewaren is niet mijn sterkste kant ????????
Enitreg wat heftg dat jullie de MMM in moesten. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enitreg schreef op 25 februari 2017 @ 14:20:

Hoi! Ik schrijf graag mee! Vorige week zaterdag positief getest, uitgerekend op 29 oktober (denk ik). Ik ben via de MMM zwanger geworden: na drie rondes Clomid was het bij de eerste eisprong gelijk raak. Heb eigenlijk nog niet veel lastige kwaaltjes. Wel zere borsten en menstruatiekrampen. Gelukkig absoluut niet misselijk, hopelijk blijft dat zo .Ik ben ook dmv mmm/Clomid zwanger geworden. Heb je ook Pcos? Ronde 4, maar vorige ronde helaas wel een miskraam gehad met 7 weken. Nu dus extra spannend. Ik durf nog niet echt blij te zijn, eerst die eerste 12 weken maar eens overleven.
Babbes wat erg, een miskraam. Ik vind het nu al zo spannend dus kan me voorstellen dat jij helemaal niet kunt wachten tot het tweede trimester.
Alle reacties Link kopieren
quote:Babbes83 schreef op 25 februari 2017 @ 16:02:

[...]





Ik ben ook dmv mmm/Clomid zwanger geworden. Heb je ook Pcos? Ronde 4, maar vorige ronde helaas wel een miskraam gehad met 7 weken. Nu dus extra spannend. Ik durf nog niet echt blij te zijn, eerst die eerste 12 weken maar eens overleven.Ja klopt, PCOS. 50 en 100 mg werkte niet, 150 leek t ook niet te gaan doen (niks te zien op de echo's). Uit mn bloed bleek echter dat ik toch een eisprong had gehad, die hebben we dus ook benut. Nog steeds heel onwerkelijk!! Ik vind t ook echt heel spannend.. Hoeveel mg sloeg bij jou aan?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enitreg schreef op 25 februari 2017 @ 22:04:

[...]





Ja klopt, PCOS. 50 en 100 mg werkte niet, 150 leek t ook niet te gaan doen (niks te zien op de echo's). Uit mn bloed bleek echter dat ik toch een eisprong had gehad, die hebben we dus ook benut. Nog steeds heel onwerkelijk!! Ik vind t ook echt heel spannend.. Hoeveel mg sloeg bij jou aan?O jeetje, das helemaal bijzonder dan! Of ze hebben gewoon niet goed gekeken... ik heb gelukkig elke ronde maar 50 Mg gehad.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, extra bijzonder dus dat het is gelukt! Gefeliciteerd! Het lijkt me heel heftig voor jullie. Hopelijk zijn de eerste 12 weken snel voorbij.



Bij ons was het bij ronde 7 raak. Ik had er inmiddels niet meer op gerekend dat het zomaar zou gaan lukken. Een grote opluchting dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf in het uitgerekend in de tweede helft van oktober hoor



Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwwitje, zo heftig vond ik het niet hoor. Ik was wel teleurgesteld dat de eerste doseringen niet lukte, maar verder viel het wel mee. Ik had al verwacht dat wij de MMM in zouden moeten, omdat ik maar zo weinig ongesteld was voor de pil. Dus dan hou je er onbewust al rekening mee. Ik vond de doorverwijzing van de ha ook echt fijn, weer een stapje verder naar een baby .



Babbes, ik denk dat de echo gewoon te laat was, de eerste was pas op dag 13, waarschijnlijk is mn ei daarvoor al gesprongen en hebben ze m daarom niet gezien.



Ik ben vandaag denk ik 5+1. Ik voel me echt best wel ok. Hoe gaat het met de rest?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar!



Ik ben nu 5w en 5d. Hier gaat het tot nu toe prima. Zere borsten en vermoeid maar voor de rest niet al teveel kwaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het prima gaat! Wanneer heb je de eerste echo? Ik nog in het ziekenhuis: 21 maart. Duuuurt lang!



Ik heb sinds vandaag ook echt dikke pijn in mn linkerheup. Echt heel irritant. Als ik Google kom ik bij bandenpijn uit, maar dat lijkt me zo vroeg met 5 weken. Herkent iemand dit?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste echo ook in het ziekenhuis, 10 maart. En heb ook al de intake bij de verloskundige ingepland op 20 maart en krijg daar gelukkig ook een echo op 17 maart. Maar dan moet jij inderdaad nog lang wachten zeg, ik vond 10 maart al zo ver weg....
Ik zou ook wel graag meeschrijven. Afgelopen woensdag positieve test gehad en volgens internet rond 30 oktober uitgerekend. 21 maart hebben we intake bij de VK. Dit was ronde 10. Hebben jullie ook dat je het zo moeilijk loslaten vindt? Het is niet dat ik me steeds zorgen maak, maar ik ben er continu mee bezig in mijn hoofd. En ook wel veel over dat het nog zo pril is en nog mis kan gaan. Iedere wat heftigere kramp vind ik dan toch wat eng. Ik hoop dat de situatie snel wat normaliseert. Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste echo op 9 maart (volgende week donderdag).



Ik heb hetzelfde Zwangeres. Ik merk dat ik er zo ongeveer de hele dag mee bezig ben. Mijn kwaaltjes zijn wisselend aanwezig, en als ik dan niks geks voel dan denk ik ook meteen dat het misschien wel een miskraam zal zijn. Ik denk dat het ook wel normaal is hoor, dat we deze fase spannend vinden! Je bent enerzijds zo blij dat het nu gelukt is, maar weet ook dat de kans op een miskraam nu nog vrij groot is. Ik ben blij als die eerste fase achter de rug is :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Gefeliciteerd allemaal

Wij zijn ook uitgerekend eind okt. Datum nu zou 25 oktober zijn.

We hebben al 1 zoon van 3.

Afgelopen nov bij 13wk de miskraam laten opwekken dmv pillen. Bij 9wk was het hartje gestopt.



Erg spannend nu weer. 23 mrt de echo bij 9w3d. Voor nu niet echt klachten. Soms wat vaker naar het toilet maar mag zeker niet klagen.
Oe wat heftig lelie, kan me voorstellen dat het nu extra spannend is.



Ik had vannacht echt van die ongesteldheidskrampen en nu bloed. Ik ben bang dat het hier helaas over is. :(
Alle reacties Link kopieren
Ach Zwangeres wat ontzettend naar voor je! Heb je de verloskundige al gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh jeetje zwangeres. Ik zou inderdaad de verloskundige even bellen. Het kan hopelijk voor je loos alarm zijn, maar dan kan ze het wel even voor je checken. Ik heb helaas vorige ronde een miskraam meegemaakt en dat gun ik niemand. Begon ook met bloedverlies....
Ja die zegt dat ik nog niet gelijk met een fles wijn de boel mag opgeven. ;) Dat veel vrouwen bloeden in het eerste trimester en toch verder een prima zwangerschap hebben. Dus ik moet afwachten en eind van de week weer een test doen.



Ik ben het met je eens, blij als deze fase voorbij is. Aan de andere kant: vanaf nu zijn alle fases spannend, inclusief wanneer het kind er is. Laten we er maar aan wennen....
Alle reacties Link kopieren
Spannend zeg Zwangeres, ik duim voor je dat het onschuldig is.



En ja, wat jij zegt over die spanning die erbij gaat horen, klopt natuurlijk helemaal... Maar het is wel wennen zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven