Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2017

13-11-2016 07:53 569 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na bijna twee jaar proberen houd ik voor de vierde keer een positieve test in mn handen. Ik hoop dat het mij deze keer wel gegund is, want de vorige keren ging het helaas mis. Ondanks de spanning ben ik ook hoopvol en voel ik 'gelukkig' momenteel van alles aan mn lijf, waardoor ik vertrouwen heb dat het voor nu in ieder geval goed zit. Mn oplopende testen ondersteunen dat. Alle keren dat ik zwanger was heb ik een topic geopend en nu dacht ik: ik doe het gewoon weer! Uitgaan van het positieve! Wie schrijft er gezellig met mij mee?



Wil je in de tabel, geef dan even je gegevens door! Heb je aanpassingen? Zet het dan even dikgedrukt neer.

Zou iedereen die dat nog niet heeft een avatar willen uploaden? Zo houden wij de verhalen wat makkelijker uit elkaar



NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendAfsprakenmupje12330/322e**14 juli echo 19 decemberkorbakimmy821/261e17 juli _pebble_31/311e*20 juli Frensie8135/321e22 juliecho & intake 19 decemberEspana33/361e23 juliecho 15 december, intake 27 december, termijnecho 28 decembertulpenrood31/401e**23 juli echo & intake 19 decemberEverThine26/321e28 juliecho 15 december, termijnecho 9 januariLavendel_Madelief32/361e*28 juliecho & intake 27 december_imaginairy_31/342e30 juliecho 19 decemberPassiepasje33/322e30 juliecho & intake 22 december, termijnecho 11 januari



april88

Hormonster1982

Autumn_87

Boogschutter_87

Bloempje300

stellarules
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee!

Ik ben April,28 jaar. Man van 25. Ons eerste zoontje is nu 14 maanden en ik ben vooralsnog uitgerekend op 16 juli.



Spannend zeg! Ik hoop echt dat het dit x goed mag gaan voor je! Ik vind het wel enorm knap hoe hoopvol en positief je durft te zijn ook!
Alle reacties Link kopieren
Dit moet meant to be zijn he Bloem! Zijn we weer gelijk zwanger

Ik schrijf ook graag mee. 20 juli uitgerekend van ons 1e kindje. Helaas ook een heel voortraject afgelegd maar met goede hoop gaan we deze zwangerschap verder in!

Ik ben 33, man 35. 1 december echo.



Gefeliciteerd April! Leuk dat jullie de 2e verwachten. Hoe voel jij je?
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Hey hormonster(leuke naam trouwens haha!)



Ja voel me wel goed. Bij de vorige had ik een HG zwangerschap(lees: 38 weken zon 20 tot 30 x p dag overgeven) continue misselijk, uitdroging .. Eindigde met een inleiding ivm pre eclampsie.

Nu heb ik so far alleen last van vermoeidheid en rommelende darmen. Hoop dat het zo mag blijven.



Merk ook dat ik er deze keer relaxter onder ben. Nu is de eerste echo gewoon 1'dec en dat is prima. Ik zit me niet dagelijks zorgen te maken of alles wel goed is/gaat. Hopen het natuurlijk wel!! Dat alles heel goed mag gaan.



En hoe voel jij je? spannend zeker wel! Al last van kwaaltjes of ook nog redelijk okay?

Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat jullie rond 20 juli jullie 1e kindje mogen knuffelen!
Alle reacties Link kopieren
Haha thankks april. Ik ben echt een monster onder invloed van hormonen, dus doe mijn naam eer aan ;)



Wow! Wat is dat heftig zeg! Dan heb je echt niet kunnen genieten denk ik? Is de kans groot dat dit weer zal gebeuren? Hoop zo hard van niet voor je. Lijkt me verschrikkelijk!

Ga voor je duimen.



Ben je nu rustiger omdat je al een keertje een zwangerschao uitgedragen hebt? Ben heel benieuwd.



Ik ben licht misselijk, darmen hoor ik rommelen, zeurend gevoel in mijn onderbuik en zere tietjes. O en sinds gister 1 puist. Ik noem hem mijn zwangerschapspukkel :P
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa Hormonster! Dit moet een succesverhaal voor ons worden.



Jeetje April wat heftig zeg jouw eerste zwangerschap. Was dat nog een drempel om voor een tweede te gaan? Een vriendin van mij heeft ook een hele zware eerste zwangerschap gehad en vindt voor een tweede gaan nu ook best lastig.



Ik ga jullie toevoegen aan de tabel!
Alle reacties Link kopieren
He Bloem, weetje wat ik me afvraag? Stel nou dat het nu lukt he. Zou ik dan na 3 maanden een nieuwe tp mogen? Zodat 1 en 2 binnen het jaar zijn? Of zullen ze in het zh zeggen dat je minimaal 9 maanden moet wachten?
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Je wil graag twee kids kort op elkaar?

Ik zou het niet weten...ik weet wel dat het niet zo goed is voor je lijf om zo snel weer zwanger te worden, dus ik kan mij voorstellen dat ze willen dat je even wacht.
Alle reacties Link kopieren
bloempjeik kom je even heel veel succes wensen. ben zo blij voor je.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me wel leuk

Maar ik dacht hetzelfde hoor! Dus zal geduld moeten hebben als het zover komt!
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

ik ben helaas nog niet zwanger, dus zal ook niet met jullie meeschrijven.. Misschien dat ik over een week wel positief test ;)



Ik schrijf even, omdat ik een vraagje heb: hoe is jullie uitgerekende datum berekend? Daar ben ik nieuwsgierig naar... Als je op internet surft naar het uitrekenen van de uitgerekende datum dan moet je de eerste dag van je laatste menstruatie invoeren. Hebben jullie dat op die manier gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi jo! Dat klopt maar dat is een indicatie. Het hangt er vanaf wanneer je je eisprong hebt. Weet je dat? Dit kan je (ongeveer) weten door ovulatietesten, temperaturen, slijm checken enz...

Als he je eisprong weet dan tel je 14 dagen terug en dat stel je dan in als 'eerste dag van je laatste menstruatie'. Zo'n berekenmachine op internet kan dan je uitgerekende datum berekenen. Al kan het zijn dat bij de echo de dag nog een beetje gaat veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Kim!

Hoe verloopt jouw zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, van harte gefeliciteerd allemaal!! Ik vind het heel spannend om mee te gaan schrijven omdat het bij mij helaas ook 2x is misgegaan, maar ik voel me opzich goed en wil positief zijn dus sluit me heel graag aan bij jullie als dat mag. Dit topic is vanaf 16 juli en ik ben volgens eigen berekeningen (weet mn ei ongeveer gezien ovulatietesten) op 15 juli uitgerekend, maar kan zomaar een dag later gezet worden dus hoop dat ik in de tabel mag :-)

Ik ben 30 en mijn man is 32. Dit wordt ons 2e kindje. Ik heb in mei een mk gehad met 7 wkn en in juli een bbz. Ons 1e zoontje is met 26 wkn geboren (gaat nu overigens heel erg goed gelukkig) dus ik vind het allemaal maar spannend en hoop een zwangerschap te hebben die ik mag uitdragen, maar helaas kunnen we niet in de toekomst kijken

Kwaaltjes tot nu zijn zere borsten, wat misselijkheid en vermoeid. Ik heb vorige week bij de ha mijn hcg laten prikken en die kwam overeen met de termijn dus was op dat moment een kleine geruststelling. 1e echo staat 21-11 gepland. Vanwege vroeggeboorte sta ik sowieso onder controle in het zkh en vandaar ook de vroege echo.



Bloempje voor jou ook extra spannend meis maar we gaan voor het positieve!



Hormonster, jij hebt een tp gehad lees ik, bedoel je hiermee een terugplaatsing? Heftig ook hoor!
Alle reacties Link kopieren
He jowe, ik ben zwanger dmv ivf, dus weer exact wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. En anders idd berekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie. Ga voor je duimen dat je over een week ook een positieve test hebt!
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat klinkt als een heftige tijd mupje! Hoop en duim dat deze zwangerschap je meer geluk zal brengen... in elk geval kan je hier altijd je gevoel komen uitten. We helpen je erdoorheen.



Ja ik heb idd een terugplaatsing gehad. Ik ben nu voor de 6ex zwanger, heb 2 miskramen gehad en de afgelopen anderhalf jaar 3x een bbz gehad en ben in juli onvruchtbaar geworden doordat ik geen eileiders meer heb. Dit is de 1e poging met ivf en gelukkig gelijk succes. Ik vind het dus ook allemaal erg spannend! Maar dit keer is de eerste keer dat alles in mijn lijf goed zit dus heb al meer vertrouwen
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw Hormonster, wat heftig allemaal! Hele dikke

Je klinkt echt als een heel sterk persoon en wat super fijn dat je wat vertrouwen hebt nu alles in je lijf goed zit. Hopelijk hebben we allemaal over een maandje of 8 een gezond babytje in onze armen
Alle reacties Link kopieren
Ik gun het ons ook allemaal heel erg! Genoeg verdriet geweest lijkt me zo.

Op naar een mooie zwangerschap en allemaal gezonde, knappe en lieve babies
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloempje300 schreef op 13 november 2016 @ 11:31:

Thanks Kim!

Hoe verloopt jouw zwangerschap?Goed hoor , ondertussen alweer bijna 22 weken. Ik blijf je volgen hoor
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa Hormonster!!

Jij ook

Gezellig met Bloem in een topic!! Dat moet goedkomen! Succes met die eerste weken meiden.. Ik ga jullie volgen...



Ook gefeliciteerd voor de andere dames hier!!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames! Ik lees morgen even bij en reageer dan.

Vandaag gewerkt en ben echt supermoe! Kleine nr 1 moet morgen weer vaccinaties dus als t de nacht erna een rotnacht word kan ik nu even slapen;).
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk april! Hoe oud is nr 1? En jongen of meisje?

Edit: haha sorry lees het net terug in je openingspost

Een zoontje dus, leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:mupje123 schreef op 13 november 2016 @ 20:15:

Groot gelijk april! Hoe oud is nr 1? En jongen of meisje?



Een jongetje:) wat ik dus superleuk vond want in mn familie kreeg iedereen alleen maar meisjes. 14 maanden bijna.



Nu zou ik nog een knul hardstikke leuk vinden ook! Maar in the end als hij/zij maar gezond is en gelukkig en blij vind ik het allemaal prima
Alle reacties Link kopieren
Nou toch even bijgelezen. Kan het dan weer niet laten he;)..



@bloempje & hormonster: ja in het begin was het wel een enorme drempel. Ook na zijn geboorte zijn we 4 maanden ziekenhuis in en uit gelopen met hem wegens allerlei zaken (zware verborgen reflux, koemelkallergie, glutenallergie, bronchiale problemen, ALTE's(life threatening events) omdat zijn luchtpijpje was verslapt en bij hard huilen hij letterlijk stopte met ademhalen). Hij krijste op het ergst zon 20 uur p dag. We sliepen niet, aten niet.. Geen goeie tijd. Dus als je dan denkt dat de misselijkheid t ergste was.. Nee helaas niet.



Om het over mn bevalling maar niet te hebben zoonlief lag met zijn arm verkeerd, had de navelstreng dubbel om zn nek geknoopt en 2 tellen na zn geboorte stond de kinderarts er al bij omdat hij kreunde. En mn ruggenprik had nooit gewerkt;)



Maar goed Toen we eindelijk een dokter troffen welke ons serieus nam ipv mij in een pnd proberen te duwen ging het zoveel beter. Ons kind is binnen 2 weken gigantisch opgeknapt en is sindsdien de makkelijkste baby /dreumes ooit. Hij slaapt altijd klok rond op een uitzonderlijke nacht na, is altijd vrolijk en grappig.. Tsja als je dat dan ziet: je vergeet alles weer. Ik riep t hardst: NOOIT MEER, maar dan gaat het kriebelen he.. En dan vergeet je dat kotsen, en dat ziekenhuis en alles wel weer.



@mupje: welkom: zo dat zal ook spannend voor je zijn zeg! Hoe oud is jullie eerste kind? Bij 26 weken geboren.. Wat een doorzetter moet dat geweest zijn zeg! Daarna nog een mk en een bbz.. Dat is niet niks. Ik duim heel hard ook voor jou! Dat alles goed mag gaan en je over een maand of 7,5/8 een wolk van een baby mag vasthouden.



@iedereen anders: welkom! Ik hoop dat we hier heel veel steun mogen hebben aan elkaar en natuurlijk ook een hoop lol!



@algemeen: hebben jullie al in jullie hoofd of je een combinatietest gaan doen? Ik heb het bij de eerste niet gedaan, maar gezien we nu al 1 kind hebben wil ik het nu wel doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hormonster1982 schreef op 13 november 2016 @ 14:15:

Nou dat klinkt als een heftige tijd mupje! Hoop en duim dat deze zwangerschap je meer geluk zal brengen... in elk geval kan je hier altijd je gevoel komen uitten. We helpen je erdoorheen.



Ja ik heb idd een terugplaatsing gehad. Ik ben nu voor de 6ex zwanger, heb 2 miskramen gehad en de afgelopen anderhalf jaar 3x een bbz gehad en ben in juli onvruchtbaar geworden doordat ik geen eileiders meer heb. Dit is de 1e poging met ivf en gelukkig gelijk succes. Ik vind het dus ook allemaal erg spannend! Maar dit keer is de eerste keer dat alles in mijn lijf goed zit dus heb al meer vertrouwen Wow ik lees dit nu pas. Wat vreselijk moeilijk lijkt me dat. Wat knap dat je zo positief durft te blijven! Ik gun je echt heel veel goeds deze zwangerschap!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven