Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2017

13-11-2016 07:53 569 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na bijna twee jaar proberen houd ik voor de vierde keer een positieve test in mn handen. Ik hoop dat het mij deze keer wel gegund is, want de vorige keren ging het helaas mis. Ondanks de spanning ben ik ook hoopvol en voel ik 'gelukkig' momenteel van alles aan mn lijf, waardoor ik vertrouwen heb dat het voor nu in ieder geval goed zit. Mn oplopende testen ondersteunen dat. Alle keren dat ik zwanger was heb ik een topic geopend en nu dacht ik: ik doe het gewoon weer! Uitgaan van het positieve! Wie schrijft er gezellig met mij mee?



Wil je in de tabel, geef dan even je gegevens door! Heb je aanpassingen? Zet het dan even dikgedrukt neer.

Zou iedereen die dat nog niet heeft een avatar willen uploaden? Zo houden wij de verhalen wat makkelijker uit elkaar



NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendAfsprakenmupje12330/322e**14 juli echo 19 decemberkorbakimmy821/261e17 juli _pebble_31/311e*20 juli Frensie8135/321e22 juliecho & intake 19 decemberEspana33/361e23 juliecho 15 december, intake 27 december, termijnecho 28 decembertulpenrood31/401e**23 juli echo & intake 19 decemberEverThine26/321e28 juliecho 15 december, termijnecho 9 januariLavendel_Madelief32/361e*28 juliecho & intake 27 december_imaginairy_31/342e30 juliecho 19 decemberPassiepasje33/322e30 juliecho & intake 22 december, termijnecho 11 januari



april88

Hormonster1982

Autumn_87

Boogschutter_87

Bloempje300

stellarules
Alle reacties Link kopieren
Och Stella, wat een vreselijk nieuws hebben jullie gehad. Ik leef erg met je mee, het lijkt veel op hoe het bij mijn miskraam was. Toch nog even vasthouden aan een sprankje hoop nu... Sterkte met het doorkomen van de dagen



Ook aan Bloem en Boogschutter een dikke het is gewoon ongelofelijk moeilijk om dit te moeten meemaken. Hopelijk hebben jullie steun aan mensen om je heen.



Ik heb goed nieuws gekregen gisteren. Ik vind het nu moeilijk om te zeggen na dit alles want ik weet dat het pijn kan doen, ik had het jullie ook zo gegund.

Het hartje klopte goed snel en de grootte klopte met de termijn. Volgens het boekje, zei de verloskundige. De zorgen laten me alsnog niet los na de zenuwen van afgelopen weken, maar dat komt hopelijk later.
Alle reacties Link kopieren
Pebble wat fijn om te horen!
Wat fijn Pebble! Lekker van genieten hoor.
Wat een goed nieuws Pebble!
Alle reacties Link kopieren
Pebble, gefeliciteerd met de mooie echo! Mooi zeg! Hebben jullie ook al een afspraak gemaakt voor de termijnecho? Kan me voorstellen dat het niet meer onbezorgd is als je eenmaal een keer een miskraam hebt gehad, ook al heb je net een prachtige echo gezien. Maar het is wel echt ontzettend goed nieuws!



Stella en boogschutter, sterkte maandag. Hoop dat julllie dit weekend wat afleiding hebben om jullie gedachten een beetje te verzetten.



Passiepasje ik las nog even terug over vertellen op het werk. Wat een nare streek vorige keer zeg! ik begrijp helemaal dat je het nu pas later wil vertellen. Je bent dan ook net 7 weken toch? Hartstikke vroeg nog.



Om verschillende andere redenen zit ik er wel al over te denken om het nieuws te vertellen op mijn werk. Ik heb gelukkig een vast contract, dus hoef me daar geen zorgen over te maken. Maar ik ga straks aan een stage beginnen voor mijn opleiding voor een jaar en daar ben ik nu van alles voor aan het regelen. Terwijl ik al weet dat ik er zoals het er nu uitziet een paar maanden tussenuit ga midden in dat jaar. Dat voelt niet helemaal lekker, dus denk dat ik het maandag toch ga opengooien. Ik ben heel benieuwd hoe er op wordt gereageerd, ik heb zo'n vermoeden dat niet iedereen er zo blij mee gaat zijn aangezien er een hele hoop zal moeten worden omgegooid :-)
Wat is het 'voordeel' om het nu nog niet te vertellen Imaginary? Het levert je stress op toch? En het moment van vertellen komt hoe dan ook. Of zijn nog niet al je naasten op de hoogte? Dat omgooien zullen ze dan toch moeten doen, maandag of over een maand als je het vertelt. Denk ook aan jezelf!



Hier gaat het redelijk. Het lijkt alsof iedereen het ineens over zwangerschappen en baby's heeft. Dat is niet zo, ik reageer er gewoon heel emo op. Net zoals je ineens overal zwangeren lijkt te zien als je er zelf mee bezig bent. Hier op t forum kies je ervoor om te lezen en wel, niet of later te reageren. Dat kan in real life niet. Ik vind het lastig merk ik. Zal blij zijn als het maandag is. Dan weten we het in ieder geval.



Ik heb toch nog hoop, misschien dom. Maar hoop doet leven. Boogschutter en Bloempje alle respect voor jullie dat jullie een week wachten moeten volhouden. Lijkt me heel erg taai. Maar wie weet... ik duim.
Alle reacties Link kopieren
Ach Stella, dat lijkt me inderdaad erg confronterend, je bent zo met een kindje bezig en dan valt het nog eens extra op hoeveel mensen er zwanger zijn en kindjes krijgen, dat wil je gewoon ook zo ontzettend graag!



Precies, dat is ook de reden dat ik het ga vertellen op het werk. Maar spannend vind ik het wel een beetje. Heb natuurlijk nog helemaal geen echo gehad, net 7 weken zwanger, en geen idee of het goed zit. En mocht het dan toch misgaan, dan is er al een hele hoop teweeggebracht en misschien ook wel al omgegooid. Maar ja, het is even niet anders :-). En kans is natuurlijk veel groter dat het gewoon goed gaat allemaal!
Stella ik snap heel goed dat je nog hoop hebt.



Het is inderdaad een lastig dilemma Imaginary. Het is goed dat je nu een besluit genomen hebt. Het zit toch steeds in je hoofd. Goed om te lezen dat je er nog zoveel vertrouwen in hebt.



Ik houd rekening met alle opties. Ik kijk daarom uit maar ik zie ook op tegen de eerst echo over 2,5 week.
Huh ik had net gepost. Pagina ververst en weer weg. Als het er straks twee keer staat: excuus..



Imaginary de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed. Hou je daaraan vast. Het lucht vast op als je het hebt gezegd morgen. Heel veel succes in ieder geval!



Snap ik Lavendel. Probeer er gewoon van te genieten zolang je geen reden hebt om je zorgen te maken. Ik las je in een ander topic wat ging over enorme zin hebben in iets van eten of drinken. Heerlijk symptoom toch!



Nog een nachtje. Pff. Dames die morgen moeten: succes!
Ja, Stella ik trakteer mezelf inderdaad wel eens op iets lekkers + sommige dingen smaken me ineens veel beter. Dat ik bepaalde dingen totaal niet meer hoef, dan heb ik het gewoon niet over.



Dat de nacht maar snel mag gaan Stella. Boogschutter en Bloem, ik denk ook aan jullie
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes en sterkte lieve meiden voor morgen!
Haha Lavendel lekker van genieten! Ook vreemde combinaties of dat niet?



Ik ben al ruim een uur wakker. Bah die zenuwen. Dat het maar snel tijd mag zijn. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Ik moet daarna gewoon naar mijn werk. Daar zie ik wel tegenop als het slecht nieuws is.



Dankjewel meiden. Fijn dat jullie er zijn.



Boogschutter en Bloempje: ik denk aan jullie!
Alle reacties Link kopieren
Bloempje , stellarules en boogschutter :sterkte en succes allemaal vandaag . denk aan jullie
Sterkte vandaag meiden, ik denk ook aan jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hi girls,



Bloempje, Stellarules & Boogschutter: ik denk ook aan jullie!

Hoop op goed nieuws..
Alle reacties Link kopieren
Ik was weer even afwezig de laatste dagen zoals jullie merkten.



Ik heb aankomende woensdag 'pas' de tweede echo, maar omdat ik aan mn lijf al voelde dat het afgelopen zaak was heb ik met een andere praktijk gebeld en gevraagd of ik eerder terecht kon. Ik mocht gisteren eind van de middag komen. Mijn vermoeden werd bevestigd, sinds afgelopen dinsdag is het vruchtje niet meer gegroeid en ook geen hartje meer. Ik heb mij ziek gemeld van mn werk. Weet het allemaal even niet meer. Vier keer achter elkaar....waarom denk ik dan. Wat is er aan de hand met mij? Gelukkig gaan we in februari naar Gent toe, hopelijk kunnen ze ons daar verder helpen.



Ik wacht het een paar dagen af en ga sowieso woensdag bespreken in het ziekenhuis of ik nog even afwacht of het weer wil gaan opwekken met medicatie. Ik weet het nog niet zo goed.



Ik zal de tabel zo veel mogelijk bijwerken en dan in een nieuw bericht zetten, zodat als jullie willen, er een nieuw topic geopend kan worden met de tabel bovenin.



Ik wens jullie allemaal prachtige zwangerschappen toe.

Boogschutter voor jou nogmaals een dikke knuffel! Hopelijk krijg je vandaag te horen dat alles nu schoon is, dan kan je verder!

Stella jij heel veel succes, wie weet ben je toch minder ver dan je dacht of had de kleine even een dia-pauze. Ik denk aan jou!
Wat een vreselijk bericht Bloem en zo intens oneerlijk.

Stuur mij maar een PB met de inloggegevens voor de tabel. Ik zal hem dan bijwerken en bijhouden. Zo hoef jij niet langer verplicht op dit topic te komen. Het zou van de gekken zijn als jij nu een tabel moet bijwerken.



Dankjewel voor je lieve wensen. Bloem, heel veel sterkte met het verwerken. We blijven aan je denken.
Alle reacties Link kopieren
Hey Bloem,



Wat naar:( Ik kan me zo voorstellen dat het fijn is als het nu snel vanzelf op gang komt in plaats van dat je moet afwachten en medicatie moet nemen..
Wat vreselijk Bloem. Zo ontzettend oneerlijk en ik had het je zo gegund Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Het is zo oneerlijk, Bloem, dat je zoiets pijnlijks alweer moet meemaken, ik kan er met m'n hoofd niet bij. Hopelijk heb je een beetje steun aan het vooruitzicht van Gent, en helpen ze je eerst in je eigen ziekenhuis hier doorheen.



Stella en Boogschutter sterkte/succes vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Bloem. :heart:Ik had het je ook zo gegund. Hopelijk kunnen ze in Gent wat voor je betekenen. Ik vind het zo naar voor je



Boogschutter en Stella: veel succes vandaag, sterkte. Ik hoop op een wonder voor jullie
Ach Bloempje wat een klotebericht. Wat ontzettend droevig dat jullie dit nog een keer moeten meemaken. Lijkt me onwerkelijk en hartverscheurend tegelijk. Hopelijk kunnen ze je in Gent meer inzicht geven.



Ook hier is het definitief mis. Ik besef het nog niet echt. Dat stomme lijf van me werkt daar ook niet bepaald aan mee met die misselijkheid etc. Maar het is toch echt zo, geen hartje meer. Ik heb medicatie meegekregen waar ik woensdag mee start. Zie er enorm tegenop. Het voelt heel tegenstrijdig zelf handelingen te verrichten die een miskraam opwekken. Maar afwachten zie ik ook niet zitten. Bloempje jij twijfelt nog zei je of je afwacht of ook de pillen inbrengt. Vanwege je ervaring ermee de vorige keer? Als je er niet op wil antwoorden snap ik dat ook hoor.



Ik wens je heel veel kracht toe



Alle andere meiden, bedankt voor de succeswensen vandaag. Waardeer ik enorm.
Alle reacties Link kopieren
Bloem en Stella wat een ontzettend verdrietige berichten



Bloem, ik heb echt heel erg met je te doen en hoop heel erg dat ze je in Gent verder kunnen helpen. Echt een oprechte hele dikke knuffel van mij! Wat een hel maak jij elke keer weer mee, echt heel verdrietig!



Stella, ik begrijp je tegenstrijdige gevoelens heel erg! Je wilt hier ook helemaal niet over na hoeven denken ik hoop echt heel erg dat het zowel voor jou als voor Bloem niet lang op zich laat wachten. Ook voor jou een oprechte hele dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat verdrietig om het nu zeker te weten Stella. Hopelijk gaat het lichamelijk meevallen. De mentale klap kwam bij mij pas later (dalende hormonen helpen ook niet mee), dat kwam ook nog een paar keer terug... Sterkte



Vreselijk, 6 van de 16 meiden hier hebben slecht nieuws gekregen ondertussen
Oh nee Stella Is nu toch gebeurd waar je zo bang voor was. Klotezooi allemaal!



Ik snap dat het tegenstrijdig voelt om die pillen te slikken maar zo heb je het wel zelf meer in de hand. Is je verteld hoe het waarschijnlijk zal verlopen? Mijn vroege miskraam was zo aangrijpend voor mij omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Stuur me een pb als je vragen hebt. Ik wil verder niet in details treden omdat het te confronterend lijkt voor de anderen bij wie het mis gegaan is.



Een dikke knuffel en veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven