Uitgerekend 1e helft april 2017

29-07-2016 09:17 347 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uitgerekend 1e helft april 2017!



NaamLeeftijdKindje?GeslachtUitgerekendDataMupsy30-312e*1 april2 september echomoorkop9025-271e 3 april23 september termijnechoMuppet198431-342e 3 april2 september vervolgecho zh, 9 september gesprek artsDuna_201531-331e 4 april5 september 2e echoPinkPearl31-362e 4 april5 september 2e echokruimel2332-311e5 april1 september intake, 12 september echoAnemoon1532-301e5 april30 augustus echoTomaat8630-311e6 april29 augustus echo en intake VivaBaby201733-491e 7 april5 september intakeNiezo25-271e8 aprilminnim27-311e 10 april29 septemberIcedT29-321e10 april26 augustus echoikxi8431-331e11 aprilRaisinGirl33-361e 12 april20 september vk-afspraakPalmboompje12331-323e12 april31 augustus vitaliteitsecho, 13 sept. termijnecho, 20 sept. intakeXervy31-311e 19 april12 september echo

Bloempje300, Piony, Jayla2
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iedereen die zich in het andere topic had gemeld toegevoegd.

Minnim: ik zag jouw berichtje ook in het topic van Badedas: zal ik jou er ook hier bijzetten?
Hoi! Ik meld me ook graag aan. Uitgerekend (volgens eigen berekening) 09-04-2017. Heb gisteren positief getest op 11dpo
Alle reacties Link kopieren
Ah kijk, dank je. Hoop dat alles bij iedereen blijft plakken!! Ik vanochtend 4 dagen na eerste test nog een rest gedaan (kruidvat had de 2e meegenomen op vakantie) en nu een streep die net zo duidelijk is als de controlestreep. Toch wel ff fijn.. Al zijn het geen garanties natuurlijk ;).



Zit nu beetje te dubben wat te doen: de eerste echo krijg ik bij de fertiliteitskliniek bij ongeveer 7 weken lees ik op de site.. zal ik alvast mailen dat ze vast kunnen plannen of wachten en bellen als ik terug ben.. ben dan denk ik 6 wk. Ik neig naar 't eerste dan weet ik iig al wanneer ik een afspraak heb haha.
Leeftijden 24-31 1e kindje
Alle reacties Link kopieren
Top Arinna!



Ik hoop ook echt dat de rest plakkerds zijn!!



Mupsy ik snap dat je naar het eerste neigt maar misschien dat ze dan nog geen hartje kunnen zien/horen? The same bij mij met dat testen haha, ik heb de afgelopen 5 dagen elke dag een test gedaan om te kijken of het hcg omhoog ging en dat deed het gelukkig. Streep was nu ook net zo duidelijk als controle streep.



Heb nog steeds geen klachten, prima maar ook spannend haha...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog amper klachten hoor, aan de ene kant niet zo erg aan de andere kant is het ook wel een soort van bevestiging. En verslavend haast hé die testen ;)



En ik hoef ook niet eerder een echo dan met 7wk, maar als ik met 6wk pas bel dan wordt 't misschien nog later, dus vandaar dat ik.misschien al wil mailen voor een afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh zo, ik las het verkeerd denk ik. Ik zou dan zeker even mailen, dan weet je zeker dat het kan!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat we hier verder kunnen schrijven. Al had ik zo gehoopt dat iedereen die zich aangemeld had lekker mee had kunnen blijven schrijven in het topic van bloempje....

Bloempje, als je dit leest



Muppet, dan zou ik zeker even bellen, dan staat de afspraak maar vast. Ga je op vakantie?



Hier ook nog weinig klachten, alleen gevoeligere borsten.

Ik heb vanmorgen nog een zwangerschapstest gedaan en dat was echt een knaller, zo fijn. Ik zou nu volgens eigen berekening 4wk6d zijn. Als het dit weekend allemaal nog goed blijft gaan, dan ga ik maandag naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor een vroege echo bij 7 weken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arinna schreef op 29 juli 2016 @ 09:40:

Ik heb iedereen die zich in het andere topic had gemeld toegevoegd.

Minnim: ik zag jouw berichtje ook in het topic van Badedas: zal ik jou er ook hier bijzetten?

Heel graag, dankjewel! 27 en 31, 1e kindje, uitgerekend 3 april.



Voor degenen die al een echo hebben, hebben jullie eerst een afspraak gemaakt bij je huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Mimmin, vanwege mijn miskramen heb ik de echo's nu in het ziekenhuis. Maar bij de eerste zwangerschap belde ik de verloskundigenpraktijk hier in het dorp en bij hen kreeg ik een intake en een verwijzing naar het echocentrum waar hier normaal gesproken de echo's plaatsvinden. De huisarts speelde hier geen rol in.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij alleen de huisarts bij nr 1 ivm allergie medicatie, verder kan je inderdaad gewoon zelf een verloskundige bellen.



Ik heb gemaild naar de kliniek dus even reactie afwachten. En ja ben al op vakantie, zit nu lekker int zonnetje (goed ingesmeerd ;)).



En voor de tabel: volgens eigen berekening 5 april uitgerekend, dus die mag er onder voorbehoud in!
Wanneer is het gebruikelijk om te beginnen met een verloskundige te zoeken. Ben erg snel al in positief testen volgens mij (3w5d vandaag volgens eigen berekening. 2 weken voor de positieve ovutest en ovu krampen, dat +40 weken)
Alle reacties Link kopieren
Valentina; je kan bijv net na nod (dus 4 weken) bellen, heb ik ook gedaan. Was best vroeg maar was helemaal prima. Je kan je afspraken maar hebben staan.



En fijn Jayla, de bevestiging van zo'n knaltest! Hopelijk een goeie plakkerd.
Alle reacties Link kopieren
Welkom minnim, ik heb je in de tabel gezet!



Valentina; ik ga begin volgende week denk ik bellen naar de verloskundige, zodra het nieuws hier een beetje geland is. Volgens mij ben ik daarmee niet bijzonder vroeg, maar ik zal vast ook niet de laatste zijn. We hebben nog steeds echt moeite met wennen aan het idee.



Hier wisselen de 'klachten' elkaar een beetje af: gisteren minder misselijkheid, maar weer een stuk gevoeligere borsten. Ook moet ik beduidend vaker naar het toilet, ook 's nachts.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag er ook bij.:) 29 en 32 j. Gisteren 3 dagen voor Nod getest en bloedtest bevestigde dit.

Volgens eigen berekening voor 10 april 2017 - eerste kindje
Oke dan ga ik ook maar eens even rondkijken hier in de buurt. Nieuws is bij mij ook nog niet helemaal binnen

Net al wel tegen mn zus verteld, ze geloofde het niet
Alle reacties Link kopieren
IcedT: welkom! Ik heb je toegevoegd! Ben je bij de huisarts geweest voor die bloedtest? Met een speciale reden of gewoon omdat je het echt zeker wilde weten?



Valentina: lijkt me spannend om het voor het eerst tegen iemand te zeggen. Was je het van plan of kon je het gewoon niet voor je houden?
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik ben namelijk in behandeling bij een fertiliteitsarts. Dit is mijn eerste cylcus IUI en meteen succesvol . Voorheen clomid en pregnyl gebruikt zonder IUI. Het was de 'laatste kans' alvorens we gingen overstappen op Menopur omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun werd door de clomid. Maar als bij wonder.. Misselijk en constant honger dus toch heel vroeg eens getest. Hcg staat dus nog maar aan +-72 zo een 3 dagen voor de nod. Ik wou bevestiging of het al dan niet van mijn pregnyl spuit kwam .
IcedT oh wat goed dat dan toch in de eerste ronde IUI raak is! Gefeliciteerd. Lijkt me toch best prettig om ook een bloed bevestiging te hebben. Ik test ook nog met nog een thuis test, gewoon als bevestiging. Klinkt allemaal zo onwerkelijk nog



Arinna ja was het van plan maar wist even niet hoe ik het moest brengen. Heb uiteindelijk gewoon gezegd: ik ben zwanger haha
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de behandeling heeft geholpen IcedT!



Ik heb ook alleen nog maar een thuis test gedaan. Maandag ga ik een afspraak maken bij de verloskundige. Ik heb gisteren weer getest en het streepje leek niet donkerder, eerder lichter, dan de eerste keer. Maar goed, dat kan natuurlijk ook liggen aan hoeveel water je drinkt etc. Ik wacht maar gewoon af!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik zou ook graag meeschrijven. Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst positief getest. Ik durfde het eerst niet te geloven, want eindelijk na 2 jaar knokken is het dan toch zo ver. Heel bijzonder.

Hier ook afspraken in het ziekenhuis en dus de eerste echo op 19 aug op de afdeling fertiliteit. Bij ons was het bij de 2e IUI raak (met Gonal-F en pregnyl), nadat ik een HSG heb gehad. Ondanks dat het verwacht was dat het ooit zou lukken, toch nog zo ongelooflijk onverwacht. Maar zooooo blij!

Sinds dit weekend begin ik het eindelijk een beetje te geloven

Mag ik ook in de tabel? (leeftijden 31/33, 1e kindje, uitgerekende datum 5 april 2017(zelf berekend), 19aug eerste echo, 3 aug intake Moeders voor Moeders).
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Duna!!



Edit: vandaag een mooi donker streepje :D
Alle reacties Link kopieren
Leuk, allemaal nieuwe mensen!



IceT; wat fijn dat die eerste poging raak was!



Duna, ook voor jou dus geen makkelijke weg, wat moet je na al die tijd blij zijn! Gefeliciteerd beiden.



En toch fijn he minnim, even bevestigen haha.



Morgen alweer een week voorbij en 5 weken. Als ik er niet teveel mee bezig ben dan gaat de tijd best snel haha. Hebben jullie dat ook? Dat die echo's nog een eeuwigheid duren.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook meeschrijven? Afgelopen donderdag deed ik een zwangerschapstest en zag ik met heel goed turen een dun streepje. Gisteren was die streep al een stuk duidelijker. Omdat ik geen regelmatige cyclus heb, weet ik nooit wanneer ik moet testen. Anyway, zwanger dus! Het is nog heel onwerkelijk hoor!



Voor de tabel: 33/36, eerste kindje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven