Uitgerekend21-31augustus2017

11-12-2016 11:58 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!



Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!





Naam

(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89

(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19

(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988

(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen

28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89

(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie

(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144

(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86

(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!





De algemene gegevens van het account zijn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
6.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik trap af! Merk dat ik de behoefte heb om het forum te openen omdat ik dat de vorige keer als heel prettig heb ervaren.



Ik ben Cupcake. Ik zit vandaag nog 2 dagen voor mijn NOD maar heb de afgelopen 3 dagen steeds positief getest. In oktober hebben wij helaas een miskraam gehad en ik vind het echt heel jammer dat ik niet meer 'pas' in de oude groep daardoor. Dus daarom een nieuwe start en we hopen natuurlijk dat het deze keer wel goed gaat.



Ik ben 28 en mijn vriend ook. Hoop dat dit een leuke groep gaat worden waar we onze ervaringen kunnen delen .
Alle reacties Link kopieren
17 augustus... mag dat ook? en alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk! Tenzij het mega druk wordt maar dattracties zal wel meevallen! Leuk dat je meeschrijft:)



Hoeveelste kindje wordt dit voor jullie? Voor ons de eerste
Alle reacties Link kopieren
2e...de oudste is een meisje van een jaar. Het andere forum hier is voor begin augustus, dus daar hoor ik ook niet bij...



Vervelend van je miskraam, maar fijn dat je snel daarna weer zwanger bent geworden. Kan me voorstellen dat het extra spannend is nu. Wij zijn trouwens ook heel gelukkig met de zwangerschap aangezien we de medische molen hebben mogen doorlopen, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Jaa klopt. Oh wat leuk al een dochter! En wat een traject moet dat dan zijn geweest! Ben bekent met iui vanuit een familielid en dat ging gelukkig allemaal heel snel en goed maar ik lees ook andere verhalen hier.



Voor ons allebei dus hopen dat deze vruchtjes mogen uitgroeien tot gezonde baby's!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik wil wel meeschrijven! Hier ook een UD van 17 augustus, zoals ik het berekend heb zag inderdaad het topic voor begin augustus en die zit ook al vol.



Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben. Mijn nod was woensdag al dus ik had gelijk een knaller van een streep. Echt een verrassing, het heeft ruim 1,5 jaar geduurd. Maar we zijn superblij! Het wordt onze eerste.



Jullie gefeliciteerd! Hebben jullie al last van kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Ooh wauw wat leuk! Welkom in deze nog kleine groep haha. Zal wel snel gaan groeien het aantal! Wat moet dat een fijn gevoel zijn na 1,5 dan eindelijk zwanger!



Hier nog steeds 2 dagen voor nod maar voel me reuze zwanger. Ik heb geen kwaaltjes maar de vorige keer kwamen die pas na de nod. En toen had ik alleen last van duizeligheid, moe en borsten. Ik heb nu vooral last van m'n baarmoeder die groeit flink en dat voel ik ook echt. Heb de hele dag 'last' ervan. Verder heb ik soms het idee dat ik misselijk ben tijdens het eten maar dat is heel minimaal. Vorige keer niet misselijk geweest dus ik laat me verassen. Ben benieuwd wanneer de eerste kwalen zich voordoen, kan niet wachten! Ik ga deze week moeders voor moeders bellen. Denk woensdag ofzo als mijn nod voor bij is.



Jullie al last van kwaaltjes?



Denk dat komende week zich wel wat meiden gaan melden voor het topic omdat dan alle nod 's zijn wil je uitgerekend zijn tussen 17 en 31 augustus.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de middag steeds misselijk en heb pijnlijke borsten en sneller moe. Dus ik voel t zeker al...

misschien leuk om een tabel te maken met leeftijd, uitgerekende datum, volgende echo, etc?
Alle reacties Link kopieren
Babbes: ja ga ik morgen even maken die tabel! Nog geen tijd voor gehad
Alle reacties Link kopieren
Een tabel is een goed idee! Ik had voor en rond mijn nod een paar heftige steken. Nu voel ik ook van alles daar beneden, en pijnlijke borsten heb ik ook erg last van! En honger hihi. Vannacht om half 5 uit bed en een beschuitje gegeten. Ik kon gewoon niet meer in slaap komen, daarna wel.



Cupcake1988 wat super dat je je al echt zwanger voelt! Goed dat je het zegt, ik moet me ook nog even inlezen over moeders voor moeders. Wil daar ook aan mee doen.



Ik heb me vandaag ingeschreven bij de verloskundigepraktijk dus daar verwacht ik deze week een telefoontje van. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_267729 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 00:37
Reden: Prive
99.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom navyblue; ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders, vind dat ik dat wel verplicht ben aangezien ik zelf die medicatie nodig heb gehad. Goed dat jullie ook meedoen. Ik heb de eerste echo nog in het ziekenhuis. Daarna waarschijnlijk over naar verloskundige denk ik. Spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames

Ik meld me ook aan, weet sinds donderdag dat ik zwanger ben, uitgerekend 20 aug 2017.

Dit wordt voor mij nr 3 , ik heb al een dochter van 12 en een zoon van 11.

Mijn vriend heeft nog geen kinderen.

Ik vind het mega spannend en hoop dat het kindje blijft zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik sluit ook graag aan bij jullie Ik had gisteren ineens een positieve test in handen! En dat pas bij 9 dagen overtijd! 1 dag na NOD en 3 dagen na NOD getest en beide waren negatief, dus ik dacht dat mijn cyclus dit keer gewoon wat langer was maar toch een mooie plus gisteren Uitgerekende datum weet ik daardoor niet helemaal, of ik heb pas laat positief getest, of ik heb een late eisprong gehad. Ik gok er nu op rond 18 augustus Ik ga eind van de week of volgende week de verloskundige bellen; ik moet dit nu nog even laten bezinken namelijk

Oh en over mij, ik ben 29, man is 35 en wij hebben al een zoontje van anderhalf.



Cupcake, wat goed dat je je inderdaad al zwanger voelt! Ik heb alleen een beetje zwaar gevoel onder in mijn buik, maar verder niets. Vandaar ook mijn verbaasdheid bij de test.



Oh en natuurlijk gefeliciteerd allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe meiden! Ik ga zo een tabel maken. Ik zal de titel van het topic even aanpassen maar mochten er straks heel veel meiden zich bijvoegen dan moeten we misschien even kijken of we de groep splitsen om het overzichtelijk te houden.



Spannend allemaal!



Beetje-vreemd wauw jouw kinderen zijn wel al wat ouder, leuk! Die zullen het wel reuze leuk en spannend vinden een broertje of zusje. Die maken dat natuurlijk heel 'echt' mee.



Boontje: spannend! Ben benieuwd naar de uitgerekende datum.



Ik heb morgen officieel pas mijn NOD maar vanmorgen echt een hele duidelijke test. Begin wat misselijk te worden, dat heb ik de vorige keer helemaal niet gehad. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Ohja gaan jullie de zorgverzekering nu al aanpassen op de zwangerschap? Ik twijfel of ik het nu doe of pas na de 12 weken..



Heb de tabel gemaakt! Kunnen jullie de ontbrekende gegevens nog even toevoegen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is....maak de groep niet te groot.

Dan wordt het erg onoverzichtelijk.

Ik ga straks eens kijken of ik die tabel aan kan passen, maar ben een beetje een digibeet
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt! In mei zaten we op gegeven moment met 45 meiden in totaal geloof ik. Toen hebben we de maand in 3 gesplitst. Merk dat augustus ook een top maand is haha, ik had laatst een artikel gelezen dat oktober en november de maanden zijn waarin de meeste kindjes worden verwekt.. Ik schrijf ook nog mee in het topic zwanger worden na een mk, daarin zijn in november alleen al 8 meiden zwanger geworden haha .



Als het niet lukt dan roep je maar.
Alle reacties Link kopieren
Zorgverzekering moet ik nog naar kijken, wel een goeie tip

Wel vervelend dat je al misselijk wordt Cupcake. Anderzijds, je hebt dus wel echt zwangerschapskwaaltjes wat het nog echter maakt. Ik was bij mijn vorige zwangerschap ook steeds misselijk vanaf week 6 tot week 17 Niet om je bang te maken hoor! Maar het gaat dus wel echt over
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik kan er nog niet echt een pijl op trekken die misselijkheid. Kwam toevallig net even opzetten. Nu geen last meer van, ben benieuwd haha. Ik heb net even gekeken naar de zorgverzekering maar geloof dat vgz een hele goede dekking heeft. CZ is erg duur vind ik, daar zit ik nu maar dat gezinnenpakket is echt duur tov de andere verzekeringen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom meiden! Gefeliciteerd!



Beetje-vreemd wat leuk dat je al 2 oudere kinderen hebt! Die gaan het inderdaad bewust mee maken, bijzonder lijkt me!



Ik zal de tabel zo even aanvullen. Dat is via de telefoon niet zo handig.



Ik zit al jaren bij dezelfde zorgverzekering met alleen een basis pakket. Aanvullend verzekeren is wel verstandig denk ik. Wat doen jullie?



Ik ben nog niet echt misselijk, kan nog komen dus. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_267729 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 00:37
Reden: Prive
99.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen of woensdag bellen voor de eerste echo!
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik heb net gebeld voor de eerste afspraak bij de verloskundige.......9-1-2017

Pffff wat duurt dat nog lang zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ooh spannend beetje-vreemd. Goh dat duurt wel nog even zeg, hoe ver ben je dan als je de echo hebt? Ik mag dit keer voor een vroege echo met 7 weken maar de vorige keer had ik ook met 7 weken de eerste echo.



Hier vandaag nog niet ongesteld want dat zou vandaag moeten gebeuren. Ben wel ziek en hoofdpijn dus echt fit voel ik me niet. Ga vandaag of morgen ook de vk bellen. Vreemd genoeg heb ik nu zoiets van het komt allemaal wel terwijl ik de vorige keer al aan de telefoon hing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven