Uitgerekend21-31augustus2017

11-12-2016 11:58 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Het forum is nog erg vroeg gezien de meesten voor NOD zitten maar ik open hem toch alvast omdat het andere topic erg druk is!



Ben je uitgerekend tussen 21 en 31 augustus 2017 kom dan graag meeschrijven! Je mag zelf je gegevens toevoegen aan de tabel, of als dat niet lukt kunnen wij je wel helpen!





Naam

(Leeftijd)KindjeGeslachtUitgerekendAfsprakenBijzonderhedenTwix89

(27/28)Eerste ntb 17 augustus- klopt!Boontje19

(29/35)Tweedentb 18 augustus-Cupcake1988

(28/28)EersteMeisje!19 augustus01-04 20-weken echo klopt!kleinedingen

28/31Eerste ntb 19 augustus-Snowy89

(27/31)EersteJongen!26 augustus10-04 20-weken echo klopt!kipkerrie

(32/32)TweedeMeisje!29 augustus- klopt!Babette144

(38/37)Tweede ntb 31 augustus- klopt!DiHappy86

(30/32)Eerste ntb 31 augustus11-04 20-weken echo klopt!





De algemene gegevens van het account zijn:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:23
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
6.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Super voor je cupcake!!! Heel fijn voor jullie!

Ik mag pas over een maand. Maar ga morgen even bellen of ik eerder mag komen.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden
Alle reacties Link kopieren
@ Cupcake, wat een fijn gevoel zal dat geven, gefeliciteerd!



Fijn dat ik hier ook mee mag schrijven! Ik schrijf niet dagelijks, maar probeer wel wekelijks zeker even wat van me te laten horen!

Morgenavond mogen wij voor de eerste echo. Vind dit ook erg spannend! Het is nu nog steeds heel abstract voor mijn idee, een positieve test oke.., niet ongesteld en ook echt wel klachten.. maar toch eerst zien en dan geloven! We denken allebei dat het dan ook pas 'echt' gaat worden voor ons.

We hebben daarom ook nog geen enkele moeite om het stil te houden. Tijdens de feestdagen was ik gewoon de bob, (familie woont allemaal op meer dan een uur rijden, in dit geval ook weer handig) dus niemand heeft iets door. Dat maakt 'ons geheimpje' des te leuker! We zijn er alleen nog niet uit wanneer we het wel willen vertellen, daar wachten de sowieso de 1e echo maar even voor af.



Zijn jullie ook zo moe? Ik heb echt geluk dat ik vorige en deze week vrij ben, ik slaap zo ontzettend veel. Dat vind ik dan weer zonde van mijn tijd en baal ik ervan, maar van de andere kant.., nu kan het en volgende week moet er weer gewerkt worden dus dan is het weer gedaan.. Maar dit is echt hoofdklacht nr 1 bij mij.



Ik zal mijn gegevens ook even in de tabel zetten!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heeeeel moe!!! Gelukkig ben ik ook nog een week vrij. Maar ben niet vooruit te branden. En erg misselijk. Dat had ik bij mijn zoon ook, negen maanden lang. Pfff. Hoop dat dat nu wel sneller weg is.

Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag vrijdag 13 januari voor een echo. Zo blij. Een maand wachten zag ik niet zitten.
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn babette dat je al eerder terecht kunt! Jeetje vrijdag de 13e haha onze verloskundige heeft die datum bewust ontweken dus wij gaan donderdag de 12de weer Spannend zeg.



Twix ik schrijf ook niet zo veel, ik merk dat ik er momenteel niet zoveel mee bezig ben maar ik kom wel af en toe checken wat er geschreven word
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn cupcake, dat alles goed was!

Wij mogen 26 januari voor de eerste echo. Eerder kwam qua data steeds niet uit.

Merk dat ik nu wat futlozer wordt, ben erg moe. Af en toe wat misselijk, maar gelukkig nog niet zo erg.



Wil iemand me toevoegen aan de tabel?

Leeftijd 32/32

2e kindje

Uitgerekend 29 augustus 2017

26 januari 1e echo
Alle reacties Link kopieren
Babette, fijn dat je eerder mag komen!
Alle reacties Link kopieren
Twix, ben benieuwd naar de echo vanavond! Hopelijk alles goed!
Alle reacties Link kopieren
Twix hoe is de echo gegaan?



Boh meiden hebben jullie ook zo een last van de darmen? Het lijkt wel of alles is stilgevallen bij mij. Zo een buikpijn!! Mijn buik is ook echt hard en opgezet. Ik heb al van kinds-af-aan darmproblemen alleen nu dus echt heel erg! Ik weet ook echt niet wat ik daaraan kan doen
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat jullie er naar vragen!

Het was geweldig! We hebben het hartje zien kloppen, en de navelstreng zien zitten enzo.. Echt heel leuk!

Daarna was ik ook echt megatrots dat het ons gelukt is,, supergek haha!

Verloskundige vond dat ik nog in m'n handen mocht klappen met m'n klachten, ook al ervaarde ik het zelf niet zo, das wel een wijze les.



@ cupcake, darmen heb ik niet veel last van (ze werken juist iets te veel, windjes laten enzo Hihi)

Dit weekend wel al een keer niet naar de wc gekund terwijl ik wel moest, daarna ff opgezocht en kiwi's eten 2per dag) en elke dag een glas lauw warm water heeft de boel binnen een dag weer op gang geholpen bij mij. Misschien heb je er ook iets aan.



@ kipkerrie, dat duurt nog lang tot je eerste echo! Wij hebben dan onze termijnecho ook al gehad. Kun je zolang wachten?



@Babette, is er een reden dat je voor de echo naar het ziekenhuis moet? Hoop dat je klachten nu geen 9 maanden voortduren! Vrijdag de 13e.. Dat moet geluk brengen
Alle reacties Link kopieren
Oh dat warm water ga ik eens proberen! Kiwi's wordt moeilijk, daar krijg ik als allergische reactie buikpijn van helaas. Pff haha mijn voeding is echt beperkt helaas. Ik heb ook nog niet veel klachten maar de klachten die ik heb ervaar ik wel als heel vervelend. Vooral last van het maag-darm systeem. Gister zei de ha trouwens tegen me dat ze echt al een buikje kon zien hihi. M'n baarmoeder steekt al een beetje uit .



Fijn dat de echo goed was twix! Wij konden ook het vruchtje zien en het dooierzak je waar die nog z'n voeding vandaan haalt. Leuk hè!
Alle reacties Link kopieren
En pruimen dan, of pruimensap cupcake? Ik heb er zelf gelukkig geen last van. Heb ook wel eens gehoord van roosvicee laxo ofzo. Misschien is dat iets?

Gefeliciteerd twix! Wat fijn dat je een goede echo had!



26 januari ben ik rond de 9 weken, dat valt toch wel mee hoe laat het is?



Misschien is het met een tweede kindje toch wat anders, minder spannend ofzo?



Ik voel me wel echt waardeloos vandaag. Veel last van m'n hormonen, heel erg moe en ik moet snel huilen. Vandaag ook wat misselijk en dan maak ik me wel zorgen over hoe het moet als ik zo weer aan het werk ga.
Alle reacties Link kopieren
Kipkerrie de eerste echo is normaal inderdaad met 9 weken dus volgens mij wel normal. Hier een vroege gehad ivm de miskraam.



Hier ook heel moe pff als ik iets onderneem op een dag ben ik meteen kapot moe. Gister om 7 uur al in slaap gevallen! Roosvice die heb ik hier inderdaad staan! Pruimen heb ik nog nooit gehad, weet niet of ik dat lust haha.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vk doet de eerste echo normaal met 8 weken, maar in die week kon ik geen geschikte afspraak maken, alle tijden kwamen me niet uit met mijn werk. Ik werk 32 uur en op woensdag ben ik vrij, maar de echoscopiste ook, dus het was even puzzelen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaar! Ja wij hebben denk ik geluk gehad omdat mijn cyclus 35 dagen is. Volgens de telling ben ik dan al een week verder maar mijn eisprong is ook later. Wij kunnen gelukkig ook in de avond terecht voor afspraken, echt heel fijn.



Phoe ik ben wel blij dat ik in dit topic ben blijven schrijven! In de andere topics zitten veel meiden en lees ik alleen maar over onzekerheid en miskramen. Gelukkig is dat hier niet het hoofd onderwerp .



Hebben jullie een voorgevoel voor het geslacht? Ik zag de echo en kreeg echt meteen een gevoel dat het een jongen was.. een meisje zou ook leuk zijn hahaha. Ben benieuwd. De vorige keer had ik juist helemaal geen voorgevoel.
Alle reacties Link kopieren
@twix, fijn dat de echo goed was.

Ik mocht een vroege echo in het ziekenhuis ivm een miskraam die ik een half jaar geleden heb gehad. 10 weken wachten trok ik echt niet ????. Vrijdag de 13e brengt ons geluk hoop ik!



In ieder geval nog steeds erg moe en veel misselijk. Vooral aan het eind van de middag. Had ik bij mijn zoon ook. Daarom denk ik dat dit ook een jongen wordt.



Gisteravond een feestje gehad. Al opmerkingen gehad omdat ik niet dronk ????. Niet dat ik zo'n drinker ben, maar mensen verwachten bij ons geen baby meer omdat onze zoon al 7 is. Dus de verrassing zal groot zijn.

Helaas al een buik te zien dus weet niet hoe lang ik het voor me kan houden.



Cupcake, ik kan ook niet zo tegen al dat negatieve. Vind het hier ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
Zo ik heb de tabel even weer bijgewerkt. Blijft een klein maar knus groepje over! Ik merk ook dat ik steeds minder de behoefte heb om continu te schrijven zoals ik dat op het begin wel had. Wellicht een beetje verdrukking door de eerdere mk maar op zich vind ik dat prima! Ben er niet meer de hele dag mee bezig en dat geeft ook rust.



Babette: hier is de misselijkheid wel al wat minder, ofja ik vond het geen misselijkheid maar de vk vond van wel. Ik heb wel weer wat meer eetlust maar nog niet alles smaakt me lekker. Ben wel enorm verstopt dus daar heb ik nu vooral echt heel veel last van! Buikpijn de hele tijd en niet naar de wc kunnen gaan pff. Ik heb al vanalles geprobeerd: glas lauw-warm water, roosvice laxo, groente, activia, sinasappelsap enz.. Helaas.

Hier wel af en toe echt last van mijn hormonen! Boh opeens lijkt het wel alsof mijn vriend heel veel aandacht van me vraagt hahaha. Niet altijd makkelijk als je zo moe bent maar hij bedoelt het gelukkig goed.
Alle reacties Link kopieren
Cupcake, hoe ging de echo?



Mijn buik is echt 'ontploft', vanmorgen m'n positiebroek maar uit de kast gehaald want ik kon m'n gewone broek echt niet meer dicht krijgen.

Verder best wel misselijk en heel heel heel erg moe. Hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik schrijf graag met jullie mee. Ik heb het tabel al ingevuld.

Na 2 jaar proberen zwanger te raken zijn we in november begonnen met IUI.

Bij de tweede ronde was het raak: zwanger! 26 januari heb ik de eerste echo in het ziekenhuis.

Ik verwacht dat ik daarna bij de verloskundige onder controle ga.
Alle reacties Link kopieren
WElkom DiHappy!



Onze echo was goed..! Hoe bizar is dat dan! Echt niet verwacht en zo onwerkelijk. Kan het nog steeds niet helemaal bevatten maar ben zo blij! Het kindje bewoog al een klein beetje en zagen al beentjes, de navelstreng, dooierzakje en aanleg van de hersentjes. Zo leuk om te zien, kon wel uren blijven liggen voor die echo! Hebben ook het hartje gehoord dus alles was goed . Mijn uitgerekende datum is voorlopig 18 augustus dus steeds een dagje erbij maar ik blijf wel gewoon graag hier meeschrijven!
Alle reacties Link kopieren
Welkom DiHappy!



Oh Cupcake, wat fijn voor jullie! Lekker genieten ervan!

Ik mag morgenochtend. Zo zenuwachtig of alles goed is!!

Laat het morgenavond weten!



Kipkerrie, hier ook bijna niet meer te verbergen die buik! Ik ook nog steeds super misselijk. Moe valt deze week nog mee, vorige week was erger.
Alle reacties Link kopieren
Yes!!

Een mooi klein kloppend hartje! Heel blij en gelukkig!

Wat een geruststelling. Gyn. zei ook dat de misselijkheid een positief ding was!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen dat jullie echo's goed zijn. Lijkt me zo bijzonder om dat voor de eerste keer te zien. Wij moeten nog even wachten.



Ik ben af en toe misselijk en heb de hele dag een hongergevoel. Ik zorg er dus maar voor dat ik genoeg gezonde dingen meeneem naar mijn werk anders wordt het snoepen.



Wij hebben onze naaste omgeving het al verteld bij 5 weken omdat ze ook met ons hebben meegeleefd tijdens de IUI behandeling. Als we straks de echo hebben gehad en die is goed mag het verder verteld worden. Hoe doen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nog iets leuks aan het bedenken om het aan iedereen te vertellen. Het zal een grote verrassing zijn omdat iedereen denkt dat wij het bij 1 kind willen houden. Onze zoon is al 7 namelijk.



De echo blijft inderdaad erg bijzonder!!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Dihappy! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is om zwanger te worden!



Cupcake en Babette, gefeliciteerd met de goede echo's! Echt super om te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven