Uitgerekend 23-31 augustus 2017! Deel2

18-12-2016 20:01 2160 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger en uitgerekend zijn tussen 23 en 31 augustus 2017!

Jullie kunnen zelf de tabel bewerken met deze gegevens:


Als het niet lukt, kun je ook de wijzigingen dik gedrukt doorgeven dan doet iemand anders het voor je!
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Diene10
(23/26)
Eerste 19 augustus Meisje :heart: Bevallen op 1 augustus! :love:
Justmsd
(?/?)
Tweede 21 augustus Meisje :heart: Bevallen op 6 augustus! :love:
Marly89
(28/34)
Derde 31 augustus Meisje :heart: Bevallen op 16 augustus! :love:
Renske023
(26/33)
Tweede 31 augustus Meisje :heart: Bevallen op 17 augustus! :love:
Cupcake1988
(28/28)
Eerste 19 augustus Meisje :heart: Bevallen op 25 augustus! :love:
Kipkerrie
(32/32)
Tweede 31 augustus Meisje :heart: Bevallen op 29 augustus! :love:
Tozie
(28/28)
Eerste 27 augustus Meisje :heart: Bevallen op 30 augustus! :love:
Yelley
(37/38)
Tweede 24 augustus Meisje :heart: Bevallen op 4 september! :love:
SanPellegrino
(31/40)
Eerste 25 augustus Meisje :heart: Bevallen op 4 september! :love:
Wiennie
(25/27)
Tweede 2 september Meisje :heart: Bevallen op 5 september! :love:
Ikjuh
(27/27)
Tweede 24 augustus Meisje :heart:
Johma23
(29/27)
Tweede 28 augustus Jongen :heart:
Snowy89
(27/31)
Eerste 26 augustus Jongen :angel: Eind april 2017, in eeuwige herinnering :hug:
:redrose: Maisnon3, Pianella2016, Summermom, kerstcadeautje, Skippybal10
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:54
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
68.18% gewijzigd
Wil je ook in de tabel erbij augustus?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zou ook graag hier aansluiten qua datum (23 augustus). We zijn 37/38 jaar, het is onze tweede en 30 december is de eerste echo.



Spannend hè, die eerste periode...
Alle reacties Link kopieren
Welkom yelley en augustus! Kom op de lijst en klets mee zou ik zeggen. Hoe oud is je kindje yelley?



Jeetje maison wat heftig dat er zo lang wat bleef zitten. Pff dan is het mis en kun je nog niet door.. bij mij bleef er ook wat zitten maar dat was 1 dag maar doordat "het" in de baarmoedermond bleef hangen bleef m'n lijf als een malle bloedstolsels maken om het weg te spoelen. Met spoed naar het ziekenhuis omdat ik super veel bloed was verloren. Maargoed we hebben het achter de rug.



Vind het nog wel spannend hier. Vanmorgen nog eens getest en die was niet duidelijker dan zondag. Dat is toch raar? Beide met ochtendurine...



Toch de gyn gebeld 16 januari echo. Ben dan precies 8 weken. Mocht ook eerder maar ben bang dat er dan niks te zien is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Augustus en Yelley, welkom! Leuk dat jullie mee komen schrijven.



Marley, dat klinkt ook pittig, zoveel bloed verliezen en dan ook nog naar het ziekenhuis moeten! Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Ik ook hoor! Moet eerst nog zoen dat het nu wel goed gaat. Heb nog niet opnieuw durven testen, haha. Ook niet zo veel symptomen. Aan de ene kant wel fijn, andere andere kant vraag ik me dan wel af of het nog goed gaat. Maar ja, de vorige keer had ik ook niet het gevoel dat de symptomen minder waren en was het niet goed, dus dat zegt blijkbaar ook niks!



Ik ga morgen ook de verloskundige bellen en een afspraak maken voor een echo!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven. Ik vraag me wel nog even af of ik echt zwanger ben. Afgelopen zondag heb ik een positieve test gedaan van clear blue met weken indicator. Vanochtend deed ik een kruidvat test (2 voor €5) en het streepje daarop was echt ontzettend vaag. Zo vaag dat ik eraan twijfelde of er wel een streepje was, maar ik dacht toch iets te zien.

Nu weet ik dat je de clear blue al kunt gebruiken 4 dagen voor NOD en de kruidvat test pas bij 1 dag overtijd. Dus misschien heb ik gewoon nog niet genoeg HCG aangemaakt om met de kruidvat test positief te testen. En mijn NOD vind ik moeilijk in te schatten, aangezien mijn cyclus varieert tussen 27 en 30 dagen. Vandaag zit ik op dag 28.

Morgenochtend ga ik opnieuw een clear blue test doen.

Welke testen hebben jullie gebruikt?



Als ik inderdaad zwanger ben, dan ben ik uitgerekend op 29 augustus (volgens een site op internet).
Alle reacties Link kopieren
Welkom kerstcadeautje, leuke naam



Jou berichtje geeft me hoop want ik had met die van kruidvat 2 voor 5 euro vandaag (dag 30) ook een vaag streepje net zoals zondag met dezelfde soort test. Zullen we het er maar gewoon op houden dat we zwanger zijn? Ik doe er vrijdag nog eentje en hoop dat die een stuk duidelijker is.



Grappig dan heb je een andere site gebruikt als ik want ik kom bij een cyclus van 29 dagen op 31 augustus uit. Achja je weet het toch pas na de echo's. Ik ben bij beide zoontjes 6-7 dagen terug gezet....
Welkom nieuwe dames, zal jullie straks even in de tabel zetten!



Kerstcadeautje ik heb 14dgn na IUI met de kruidvat 2v5 getest en had een dikke streep! Maar de aanmaak van hcg verschilt ook wel weer per persoon natuurlijk niet iedereen test meteen duidelijk positief. Gewoon morgen of overmorgen nog een keertje testen!



Iedere site zegt iets anders met uitgerekende datum viel mij op, bij mij stond ook 27 of 28 maar heb het net zelf uitgerekend en kom op 27 uit.
Alle reacties Link kopieren
Dank je! Ja als ik inderdaad zwanger ben, is dat toch een mooi kerstcadeautje.

Dan zal onze uitrekendatum net iets verschillen, omdat de eerste dag van de laatste menstruatie verschilt denk ik. Maar het zal inderdaad nog wel bijgesteld worden met de echo's.



Voor mij wordt het het eerste kindje.

Wel fijn om hier te kunnen schrijven. We willen het voorlopig stilhouden en eerst weten dat alles goed is (voor zover mogelijk) en het pas na de eerste echo vertellen. Maar ik vind het wel lastig om er nu bijvoorbeeld met mijn zus niet over te kunnen praten. Zij heeft net een maand geleden haar 3e kindje gekregen, dus ze heeft er wel ervaring mee.



Mijn vriend woont elders in Europa (we wonen nog niet samen). Hij is wel oorspronkelijk een Nederlander en hier opgegroeid. We kennen elkaar dan ook eigenlijk al 17 jaar. We hadden niet verwacht zo snel zwanger te zijn. Maar hadden wel zoiets van als het komt dan komt het. Dus nu zullen we bekijken welke stappen we gaan zetten richting de toekomst.



Maar eerst maar eens de test van morgenochtend afwachten.



Ik ben overigens 31 en mijn vriend 32.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snowy89 schreef op 20 december 2016 @ 19:27:

Welkom nieuwe dames, zal jullie straks even in de tabel zetten!



Kerstcadeautje ik heb 14dgn na IUI met de kruidvat 2v5 getest en had een dikke streep! Maar de aanmaak van hcg verschilt ook wel weer per persoon natuurlijk niet iedereen test meteen duidelijk positief. Gewoon morgen of overmorgen nog een keertje testen!



Iedere site zegt iets anders met uitgerekende datum viel mij op, bij mij stond ook 27 of 28 maar heb het net zelf uitgerekend en kom op 27 uit.



Ik had jouw bericht even gemist geloof ik.



Ja het is afwachten. Ik neem aan dat ik zondag dan in elk geval zwanger was. Dat die clear blue test anders niet 'zwanger 1-2 weken' had aangegeven. Maar het is natuurlijk vroeg, dus kan nog misgaan. Vervelend, die onduidelijkheid. Wat dat betreft heb ik niet veel geduld haha. Dan wil ik ook gewoon zeker weten of het wel of niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
Oh heeeel herkenbaar kerstcadeautje. Maar kan zomaar zijn dat je pas 10 dagen na je ei zat ofzo. En daarnaast hoe dun het lijntje op de kruidvat test ook was zichtbaar = positief.



Ik heb een paar maanden geleden ovulatietesten gedaan toen bleek ik mijn ei pas op dag 18 te hebben met een cyclus van 30 dagen. Zit nu ook op dag 30 dus dat zou zomaar pas 12 dagen na ei kunnen zijn. Al blijft het raar dat m'n test niet donkerder was dan 2 dagen ervoor.



Wat bijzonder je vriend ver weg. Hoelang zijn jullie al een stel? Hoe vaak zie je hem nu?



Had trouwens een super lieve assistente aan de lijn toen ik het ziekenhuis belde. Ze kent me zonder in dossier te kijken en was heel blij voor me. En medelevend over de mk. Heb gewoon weer zin om die mensen allemaal te zien. Kwam daar toch zo'n 1-2 keer per week 1,5 zwangerschap (bij oudste pas vanaf de 20 weken echo).
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Op uitnodiging van snowy en marly kom ik hier ook schrijven.

Mijn voorlopige uitgerekende datum is 21/22 augustus, maar kan nog veranderen natuurlijk.

Voor wie mij nog niet kent:

Ik ben 22jr. Al een aantal jaar de wens om jong moeder te worden. Het afgelopen jaar ben ik getrouwd, zijn we verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning. Ook nog eens een vast contract op mijn werk gekregen. Dus we zijn er nu helemaal klaar voor! (Gevoelsmatig) Als klap op de vuurpijl ook nog eens in de eerste ronde zwanger!

Ik vind het leuk om jullie ervaringen te lezen en te delen. Hoe gaat het met jullie?
kerstcadeautje hier is het ook echt een kerstcadeau!

Lastig he om het zo stil te moeten houden! Vind het ook lastig om te moeten liegen als iemand erna zou vragen.

Succes morgen met testen! En anders overmorgen nog een keertje, je hcg verdubbeld iedere 48uur dacht ik! Anders nog een keertje een clear blue proberen eind van de week?



Marly super fijn dat ze je nog herkennen! Begrijp het helemaal dat je er dan weer graag heen gaat om ze te zien. Ik heb dat ook met bepaalde dames die mij meer als een jaar hebben bijgestaan met alle echo's
Welkom Diene!

Voor mij echt geen probleem hoor dat je op 21/22 uitkomt, dat komt Augustus ook als ik het goed heb uitgerekend dus je bent niet de enige.

Ik voel me opzich best goed! Heb gisteren wel enorm last gehad van mijn darmen, had echt een hele opgeblazen buik. Vandaag gelukkig een stuk minder last ervan! Hoe voel jij jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het GEEN probleem is Haha.

Dat van die darmen herken ik, maar nu geen last meer van.

Ik voel me elke dag weer anders.. gisteren en vandaag wat minder eetlust en voel me vandaag ook best moe. Ik neem zo een lekkere warme douche en ga dan met een tijdschrift in bed liggen!
Alle reacties Link kopieren
Oh en zou je mij in de tabel kunnen zetten?

Leeftijd 22jr en man 25

Houd de uitgerekende datum maar op 22 augustus.

Het is ons eerste kindje.

En eerste afspraak bij de verloskundige is 5 januari (intake gesprek) week erop echo. Alvast bedankt!
Haha bedoel geen ja! Zie het nu ook dat ik het verkeerd typte

Groot gelijk heb je lekker warm douchen en dan lekker vroeg op bed met een tijdschrift!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Diene en Kerstcadeautje! Leuk, ineens meer mensen die mee willen schrijven.



Lijkt me lastig Kerstcadeautje, als jij en je vriend zo ver van elkaar wonen. Hadden jullie wel al plannen om samen te gaan wonen? En wordt het dan Nederland of het land waar je vriend nu woont?



Ik voel me best wel ok op dit moment. Soms wat misselijk, maar dat valt erg mee. En mijn borsten zijn wel erg aan getoond groeien! Dat herken ik van mijn vorige zwangerschap. Toen waren ze ook in drie weken een cupmaat groter. Dus wie weet wat er gaat gebeuren als dit kindje wel blijft zitten
Alle reacties Link kopieren
Oeps, schrijven op mijn mobiel gaat niet helemaal goed geloof ik... Ik bedoel aan het groeien. :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Voor mij is dit forum helemaal nieuw, leuk zeg!

Ik zal kort onze situatie vertellen. Gestopt met dit pil, omdat ik veel vage buikklachten had. Een echo in het zhuis liet zien dat ik erg kleine eierstokken had en een gekantalde baarmoeder, niet hee ideaal. Mijn man en ik besloten om het maar eens te proberen. Toen bleek ik een onregelmatige cyclus te hebben dus totaal niet bezig met hoe wat en wanneer.

Gisteren een clearblue test in mijn handen.. zwanger 1-2 weken. Waaaaat! Die hadden we niet zien aankomen,maar wat een blije verrassing. Alleen nu zit ik met een vraag,wellicht niet een hele snuggere.. Ik had dus geen regelmatige eisprong en ben 12 nov voort laatst ongesteld geworden. Heeft iemand een idee hoe lang ik nu zwanger ben?



Liefs X
* breekt in vanuit het 2e helft februari topic *



Maisnon! Wat fijn hier te lezen dat je weer zwanger bent! Wat vervelend dat je MA uiteindelijk zo lang geduurd heeft, maar wel super dat je daarna zo snel zwanger bent geraakt! Ik duim voor je dat alles deze keer goed zal verlopen en je eind augustus een prachtig baby'tje zult hebben



En alle anderen natuurlijk ook: gefeliciteerd! Wat een spannende weken zo in het begin, zenuwslopend vond ik het zelf tenminste.



* breekt weer uit *
Maisnon oeh al zoveel groter in 3 weken! Dat hoop ik hier toch niet! Heb al niet de kleinste cupmaat.



Charlotte gefeliciteerd! Bij een onregelmatige cyclus is het lastig rekenen vanaf menstruatie datum. Als de test 1-2 aangeeft ben je 3-4 weken zwanger! Jou eisprong is waarschijnlijk pas begin december geweest uitgaande op de test. En zul je ook ergens eind aug uitkomen!
Alle reacties Link kopieren
Hee Charlotte. Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus. Variërend van ong. 35 tot 66 dagen... ik heb daarom getest met ovulatie testen en wist toen wanneer Mn eisprong was.

Maar het maakt eigenlijk niet uit hoe lang je cyclus is. Meestal ben je ong. 2 weken voor je volgende menstruatie vruchtbaar.

Zo heb ik het uitgerekend.

Als je clearblue 1-2 weken aangeeft, ben je eigenlijk 3-4 weken zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ik vind het zoooo mega spannend! We zagen het totaal niet aankomen, maar het is zo erg welkom. Ik heb het besef nu nog helemaal niet, omdat ik verder ook nergens last van heb. Heel raar idee dat er misschien wel zo een kleine frummel is over acht maanden.

Bij hoeveel weken hebben jullie de vk gebeld?



Eeeen voor degene hier op het forum gefeliciteerd natuulijk!
Alle reacties Link kopieren
Lenne, wat leuk! Dank je wel voor je lieve bericht :-) Af en toe lees nog wel eens bij jullie mee. Fijn om te lezen dat het bij iedereen goed verloopt tot nu toe. Succes met de laatste loodjes... Nog maar een maand of twee!



Charlotted, ik ga morgen de verloskundigen bellen, anderen hebben dit al gedaan.



Snowy, ja dat ging wel erg snel ja, maar daarna vlakte het wel wat af hoor. Maar mijn cup is van zichzelf niet zo groot, dus vond het eigenlijk wel fascinerend. En vriend was er ook wel over te spreken, haha! Maar hoop toch wel dat ze niet zo blijven groeien, anders ben ik straks zo uit verhouding voor m'n gevoel
We dachten precies hetzelfde Diene



Charlotte het is echt heel onwerkelijk allemaal he! Hier ook hoor na zo'n lange tijd eindelijk eens positief! Volgens mij kun je vrij snel al bellen of via de website inschrijven? Ik doe dit zelf denk ik pas als ik de vroege echo in het ziekenhuis heb gehad, dit is standaard in het traject waarin ik heb gezeten.



Maisnon oh gelukkig hihi. Maar gelukkig groeien ze niet bij iedereen tijdens de zwangerschap, daar hoop ik maar een beetje op.

Haha snap dat vriend het wel geweldig vind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven