Uiterlijk penis man

13-05-2024 20:37 77 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey! Ik heb een vraag aan de dames, hoeveel waarde hechten vrouwen aan het uiterlijk van een penis. Ik ben besneden, hij staat scheef en ik vind dat hij er niet mooi uitziet. Maakt het uit voor een vrouw hoe het eruit ziet of echt totaal niet? Ik heb het gevoel dat vrouwen van mijn leeftijd rond de 21 jaar dit wel heel belangrijk vinden.. ben benieuwd!

Uiterlijk van een penis belangrijk

Totaal aantal stemmen: 113

Ja het moet er heel mooi uitzien (16%)
Nee het gaat er alleen om of hij schoon is en wat de man er mee kan. (84%)
Alle reacties Link kopieren Quote
En jij denkt dat het hier vol 21 jarige vrouwen zit ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
blijfgewoonbianca schreef:
13-05-2024 20:39
En jij denkt dat het hier vol 21 jarige vrouwen zit ?
Dat zegt hij toch helemaal niet?
Hij vraagt wat wij vinden en dat hij denkt dat vrouwen rond die leeftijd het belangrijk vinden dat een piemel en perfect uitziet.
Het een kan los van het ander staan.

Ik vind het belangrijk dat een schoon is en wat een man er mee kan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Luister, this girl has been around.

Ik wil gewoon minimaal 23-25cm. Dat is soms lastig te begrijpen voor mannen met een gemiddelde, maar zo is het nu eenmaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil alleen fotomodelpenissen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Champoo schreef:
13-05-2024 20:47
Ik wil alleen fotomodelpenissen.

Slay Queen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zolang de penis maar een beetje aerodynamisch is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zou me een worst wezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, het maakt voor mij wel uit hoe getver uit ziet. Perfect hoeft niet, maar ik heb zeker wel mijn voorkeuren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nul waarde aan uiterlijk, maar mijn kinderen vallen in de leeftijdscategorie die je zoekt, ik heel erg niet. Je bezorgdheid heeft waarschijnlijk een grotere invloed op een fijne en bevredigende vrijpartij dan het uiterlijk van je geslachtsdeel.

Ik kan niet spreken voor vrouwen van jouw leeftijd maar mijn ervaring heeft me geleerd dat hoe beter je bent in voorspel hoe minder al het andere er toe doet. Zorg dat je je bedpartner maximaal opgewonden maakt. Bezorg haar een uitgebreid en mooi opgebouwd orgasme voor penetratie überhaupt aan de orde komt. Een door en door bevredigde vrouw heeft geen tijd of interesse voor gepieker over hoe je penis eruit ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is of 1 of 2? Wat een kortzichtig polletje.

Ik zou het in jouw geval overigens wel op je voorhoofd laten tatoeëren, dat voorkomt nare verrassingen.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
13-05-2024 21:25
Ja, het maakt voor mij wel uit hoe getver uit ziet. Perfect hoeft niet, maar ik heb zeker wel mijn voorkeuren.
Deze autocorrectie is zo grappig! :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle penissen zijn lelijk.
Daarom snap ik ook niet dat er mannen zijn die dickpicks sturen. Daar wordt een vrouw echt niet opgewonden van.
Alle reacties Link kopieren Quote
slekire schreef:
13-05-2024 21:28
Deze autocorrectie is zo grappig! :proud:
:lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
sprankelend schreef:
13-05-2024 21:25
Nul waarde aan uiterlijk, maar mijn kinderen vallen in de leeftijdscategorie die je zoekt, ik heel erg niet. Je bezorgdheid heeft waarschijnlijk een grotere invloed op een fijne en bevredigende vrijpartij dan het uiterlijk van je geslachtsdeel.

Ik kan niet spreken voor vrouwen van jouw leeftijd maar mijn ervaring heeft me geleerd dat hoe beter je bent in voorspel hoe minder al het andere er toe doet. Zorg dat je je bedpartner maximaal opgewonden maakt. Bezorg haar een uitgebreid en mooi opgebouwd orgasme voor penetratie überhaupt aan de orde komt. Een door en door bevredigde vrouw heeft geen tijd of interesse voor gepieker over hoe je penis eruit ziet.
Het enige moment waarop je die penis níet ziet is tijdens penetratie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goudglitter schreef:
13-05-2024 22:03
Alle penissen zijn lelijk.
Daarom snap ik ook niet dat er mannen zijn die dickpicks sturen. Daar wordt een vrouw echt niet opgewonden van.
Ja ik heb nog nooit een mooie gezien. Als je maar weet wat je er mee moet doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
okkervil schreef:
13-05-2024 22:07
Ja ik heb nog nooit een mooie gezien. Als je maar weet wat je er mee moet doen.

Ik wel! Er zit wel degelijk verschil in, maar mooie piemels bestaan zeker weten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
13-05-2024 22:05
Het enige moment waarop je die penis níet ziet is tijdens penetratie.

Meh, als mijn ogen achterstevoren in hun kassen rollen van genot zie ik ook niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil alleen een penis (goorrrr woord) als hij een zelfzoekende kop heeft
Alle reacties Link kopieren Quote
Al je topics gaan over je (besneden) piemel. Verwacht je nu andere antwoorden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
13-05-2024 20:58
Het zou me een worst wezen.
:HA:

Worst stond niet tussen de opties...
Alle reacties Link kopieren Quote
Champoo schreef:
13-05-2024 20:47
Ik wil alleen fotomodelpenissen.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
sprankelend schreef:
13-05-2024 21:25
Nul waarde aan uiterlijk, maar mijn kinderen vallen in de leeftijdscategorie die je zoekt, ik heel erg niet. Je bezorgdheid heeft waarschijnlijk een grotere invloed op een fijne en bevredigende vrijpartij dan het uiterlijk van je geslachtsdeel.

Ik kan niet spreken voor vrouwen van jouw leeftijd maar mijn ervaring heeft me geleerd dat hoe beter je bent in voorspel hoe minder al het andere er toe doet. Zorg dat je je bedpartner maximaal opgewonden maakt. Bezorg haar een uitgebreid en mooi opgebouwd orgasme voor penetratie überhaupt aan de orde komt. Een door en door bevredigde vrouw heeft geen tijd of interesse voor gepieker over hoe je penis eruit ziet.
Nou, dit dus.
Prima omschreven hoe het werkt….
Alle reacties Link kopieren Quote
EsterInside schreef:
13-05-2024 20:48
Slay Queen.
:HA:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey!

Ik zou niet weten waarom ik het met een scheve besneden piemel moet doen als er ook rechte besneden piemels zijn.
Dus pech voor je, zeg maar.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven