Uitgerekend 2e helft oktober 2017

09-02-2017 20:53 3005 berichten
Hoeraaa, zwanger!

Omdat het toch fijn is om al je kwaaltjes, misselijkheid en onzekerheden, maar ook geluk, blijheid en de eerste schopjes te delen, hierbij een topic!

Wie sluit aan?


Nr Naam # Kind UD Afspraken Geslacht Bijzonderheden Bevallen op:
1 B2L 2e 18 oktober 12 juni controle Een meisje! :heart: 23 oktober
2 hsharon 1e 18 oktober 2 juni 20-wekenecho, 16 mei geslachtsbepaling Een meisje! :heart: 27 oktober
3 Sneeuwwitje 1e 20 oktober 20-wekenecho 31 mei, geslachtsbepaling 12 mei Een meisje! :heart:
4 Mazzel31 2e 15 oktober Een jongen! :heart: 23 oktober
5 EB05 21 oktober 6 juni 20-wekenecho Een jongen! :heart: 7 oktober
6 Missyd 2e 27 oktober 9 juni 20-wekenecho Verrassing! :heart:
7 Pink Lady 2e 21 oktober 22 april pretecho een meisje! :heart: 21 september
8 Miriampiej 2e 16 oktober Een meisje! :heart: 16 oktober
9 -lelie- 2e 27 oktober 13 juni vk, 14 juni 20-wekenecho :heart: 22 september
10 Kikker7 2e 20 oktober 31 mei controle 6 juni 20- wekenecho Verrassing! :heart: 20 oktober
11 Kashri 1e 24 oktober 9 juni 20-wekenecho, 13 mei geslachtsbepaling Een jongen! :heart: 31 oktober
12 Appeltaartjes 1e 23 oktober 1 juni 20-wekenecho Een meisje! :heart: 22 oktober
13 Madelief08 2e 24 oktober 8 juni 20-wekenecho een jongen! :heart: 13 oktober
14 Torina 2e 23 oktober 13 april termijnecho Verrassing! :heart:
Hanne__31, Arinna, Babbes83, Crex, Lientje57, Saar1987, _melon, Marijeens25, MoedervanA :redrose:
anoniem_654b96ba9ca56 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 13:40
56.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In de avonden zie je overigens wel iets meer aan m'n buik



@badmeester wordt het voor jullie een jongen? Leuk
Yesssss



Alleen een naam.... Kan er geen verzinnen haha
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig hebben jullie nog even badmeester leuk dat het een jongen wordt.



Hier nig niet heel erg over namen nagedacht. Komt wel als we het geslacht weten. Dan gaan we gericht kijken. Wel een paar favorieten denk ik. Fijne (werk)dag allemaal.
Leuk badmeester, een jongen! En die naam komt wel goed. Je hebt nog ongeveer een half jaar.



Wij hebben de naam ook nog niet besproken. Eerst het geslacht maar afwachten. Zal nog wel een ding worden. Man en ik hebben vaak nogal afwijkende smaak in dingen. Uiteindelijk vinden we altijd iets wat we allebei mooi vinden maar het duurt soms wel even



Vandaag zijn man en ik trouwens 5 jaar samen! Dus dat gaan we ff vieren met (visvrije) sushi. Heb me nog even druk zitten maken om kruisbesmetting etc maar ik probeer dat overvoorzichtige een beetje los te laten.
Gefeliciteerd Kashri
Alle reacties Link kopieren
Hsharon, heeeel herkenbaar al die irritaties!! Waarom gaan bijvoorbeeld bejaarden om 17.30 naar de Albert Heijn??? Die hebben de hele dag te tijd, maar als heel Nederland uit zijn werk komt schuivelen zij rustig door de gangpaden



Badmeester, leuk dat jullie een zoon verwachten. Gelukkig heb je nog maanden om een naam te bedenken.

Hier ook nog geen definitieve namen bedacht. Maar alle namen die ik opper vindt vriend "ook wel leuk". Dus het lijkt er op alsof ik zelf de knoop mag doorhakken Wel handig hoor, zo'n makkelijke man.



Gefeliciteerd met jullie jubileum, Kashri. Geniet er van vanavond.



Morgen Koningsdag. Ik zie er als een berg tegenop... normaal altijd lekker de stad in en een feestje bouwen. Maar als ik nu een uur lang achter elkaar sta of loop ben ik helemaal gesloopt, en licht in mijn hoofd. En dan? Ik kan dan niet ergens een half uurtje gaan zitten ofzo. Daarnaast wordt het ook niet echt terrasweer volgens mij. Dus ik denk dat ik mij thuis ga opsluiten
Alle reacties Link kopieren
Ja Koningsdag! Echt mijn favoriete feestje! Heb oppas geregeld en wel.. Bij zoon hoog zwanger top dag gehad, maar ik weet echt niet wat ik met dit weer er mee aan moet.. Ik ga wel even, maar ga daar niet staan koukleumen!



Kashri gefeliciteerd!



Ik ga zo op kraambezoek! Kijken hoe een mini mensje ook alweer is
Net bij de VK geweest. Helemaal goedgekeurd en hartje geluisterd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kashri! Als kers op de taart zou een goede nipt uitslag fantastisch zijn vandaag!

*leeft in spanning*
quote:EB05 schreef op 26 april 2017 @ 11:13:

Gefeliciteerd kashri! Als kers op de taart zou een goede nipt uitslag fantastisch zijn vandaag!

*leeft in spanning*Nou. Mijn VK zei dat ik er maar rekening mee moest houden dat dat pas volgende week wordt.
Alle reacties Link kopieren
Really?? En vorige wk zeiden ze eind deze wk?
Alle reacties Link kopieren
Kashri gefeliciteerd! Vijf jaar samen en een mooi hartje te horen. Goed nieuws. Eet smakelijk vanavond.



Wij zijn al een beetje begonnen met namen gisteren. We dachten dat het makkelijk zou worden maar dat valt toch tegen.



Veel plezier op Koningsdag morgen. Ook al heb je geen zin om iets te doen Appeltaartjes, je bent in ieder geval lekker vrij.

Ik heb 10 jaar in de horeca gewerkt en ik vind het heerlijk dat ik morgen niet hoef te werken!
Ja EB jij weet ook nog niks he? Komt ook door al die stomme feestdagen. Nja ik ga er gewoon nog steeds vanuit dat alles goed is.



Doet hier iemand trouwens aan centering pregnancy? Ik ben uitgenodigd door de vk maar geloof niet dat het iets voor me is.
Alle reacties Link kopieren
Nee centering pregnancy is ook mijn ding niet. Ben voor de gangbare afspraken gegaan.. Ik vind zwanger fitness voldoende.



Die nipt duurt nu wel lang voor velen. ik verwacht hem niet eigenlijk nog. Pas ruim 2 weken terug, dus zal wel minimaal nog een week duren.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe wel aan centering pregnancy, en hsharon geloof ik ook toch?



Ik vind het wel handig, het is voor mij de eerste zwangerschap dus er kwam in ieder geval de eerste keer wel genoeg voorbij waar ik iets aan had! De groepsdynamiek was nog wel een beetje ongemakkelijk en stijf maar dat wordt vast beter naar mate we elkaar beter leren kennen.



Fijne Koningsdag allemaal alvast! Ik ben er helemaal niet van dus wij zijn nu onderweg naar een hutje op de hei :-)
Alle reacties Link kopieren
Geniet er van sneeuwwitje!

Vraagje, ik heb dus nog heel weinig buik, als ik morgen leuk wil shoppen voor een zwangerschaps broek/jurk, kan dat dan nu al of is het handiget als ik echt dikker ben? Lijkt me zo leuk namelijk
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kashri met jullie jubileum!



Ik doe inderdaad ook aan centering pregnancy. Ik heb afgelopen donderdag de eerste bijeenkomst gehad. Ook ik zat eerst te twijfelen. Was bang voor een 'hoog grijze wollen sokken gehalte'. Was echt positief verrast! 10 meiden die ongeveer even ver zijn en vind het fijn daar dingen te kunnen leren en ervaringen te delen. Ook inderdaad omdat het de eerste is. Ben blij dat ik gegaan ben!! Bij ons viel het wel mee met de ongemakkelijkheid sneeuwwitje. Wordt vast snel wat beter. Had mijn twijfels vooraf met de vk besproken en afgesproken dat ik een paar bijeenkomsten zou bijwonen en als ik het dan nog steeds niets vond, zou ik terug mogen naar de reguliere controles. Ik blijf iig gewoon aansluiten. Leuke bijkomstigheid; gratis pretecho.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, bij ons zijn er ook een aantal meiden die al van bijv. de 3e zwanger zijn. Ook om hun zwangerschap weer wat bewuster te beleven en niet dat die maanden voorbij vliegen voordat ze er erg in hebben. Dat was althans hun reden
Alle reacties Link kopieren
Bij een eerste had ik er misschien wel meer behoefte aan gehad ja, maar toen deden ze niet aan centering pregnancy bij ons..



Een groot nadeel van al die zwangeren om me heen, niemand heeft puf om even gezellig een drankje te drinken vanavond. Merk dat ik het stiekem een klein beetje jammer vind, maar dan maar lekker languit op de bank.



Zwangerschapskleding zonder buikje kan prima. Denk er wel aan dat alles nog wat kan uitdijen, dus zorg dat een broek niet nu al giga strak zit of zo!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd kashri! Veel plezier vanavond!



Eb05 gewoon lekker gaan shoppen. Je zult merken dat de broeken nu misschien nog wat los zitten, omdat die band nog heel los zit. Even kijken wat je erop doet. Een strak shirt ziet en bij mij nog niet uit, dan zie je daaronder die band nog flubberen, maar goed komt vanzelf!



Gefeliciteerd met jullie zoon badmeester! Leuk een jongen en idd tijd zat om een naam te bedenken.



Jongensnaam hebben wij al (nog van de 1e keer haha), meidennaam nog niet, maar wel paar opties die we leuk vinden.



Veel plezier allemaal met Koningsdag morgen..Of je het nu thuis op de bank, in de stad of op de hei viert, wordt vast leuke dag. Wij gaan denk ik met de kleine naar een spelletjesdag in het park en daarna nog wat terrassen of binnen wat drinken als het weer een terrasje niet toelaat.

Overmorgen lekker dagje naar de dierentuin. Even lang weekend genieten met zijn drietjes!
EB05 ik loop al 2 weken in positiebroeken. En ze zitten echt lekkerder dan gewone broeken ondanks dat je bij mij ook amper iets ziet.
De nipt uitslag duurt idd erg lang bij sommige zeg....hoop dat het snel volgt bij jullie!



Ik moet morgen gewoon werken met koningsdag, vind ik niet zo erg. Het is niet mijn feestje. Het heeft ook wel wat om het met de bewoners (dementerende ouderen) gezellig te maken. Die vinden het koningshuis prachtig!



Voor degenen die wel vieren, veel plezier morgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit zo'n leuke groep he
Nou ik dacht dus...ik heb helemaal geen centering pregnancy nodig. Ik heb jullie
Alle reacties Link kopieren
Haha Kashri! Ik pik gewoon van beide mee. Win win



Deze dame gaat slapen. Ook hier morgen gewoon een werkdag. Iedereen een fijne fag morgen en Mazzel een fijne werkdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven