Uitgerekend ( 2e helft van ) April 2016

15-08-2015 10:43 1994 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames!!



Ben jij ook in de 2e helft van April 2016 uitgerekend?

Wil je graag je ervaringen delen? Schrijf dan mee!





naamleeftijd kindje uitgerekend bijzonderheden linniej 291e20 april09-04-2016 bevallen van Jax!

Daar241e23 april25-04-2016 bevallen van Yinthe! Boreva 272e14 april19-04-2016 bevallen van Linde! speculoosje342e20 april19-04-2016 bevallen van dochter! Carly22 271e19 april 28-04-2016 bevallen van Gijs! nagellakje281e 18 april 15-04-2016 bevallen van Jayvi! Fabjee303e 20 april12-04-2016 bevallen van Koen! ssea1981341e 14 april 25-03-2016 bevallen van Julia! aapje31342e 14 april20-04-2016 bevallen van Jorrit! orisue271e 22 april03-05-2016 bevallen van een Meisje! guria311e 17 april21-04-2016 bevallen van Mia Ava! MissTiek2015301e 18 april 21-04-2016 bevallen van dochter! Jiggles1980361e 29 april 1-05-2016 bevallen van dochter! ukkie21341e 17 april26-04-2016 bevallen van Zoon
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!



Ik ben 18 april uitgerekend en wil graag mee schrijven.. ik heb net (helaas) een topic geschreven over hoe onzeker ik ben.

Hoe voel jij je? Is dit je eerste zwangerschap?



Groetjes nagellakje
Alle reacties Link kopieren
Ik klets ook graag mee als dat mag ik ben ook rond 21 april uitgetekend super spannend weet vanaf donderdag dat ik zwanger ben van ons 3de kindje maandagavond hele vroege echo via hormoonspuiten zwanger geworden was 1 heel mooi eitje en 1 iets kleinere
Alle reacties Link kopieren
Prive
Alle reacties Link kopieren
Prive
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zou graag zo nu en dan eens meeschrijven,

Ik ben 19 april uitgerekend van de 1ste.



Hoe voelen jullie je? Veel last van kwaaltjes? Hebben jullie het al aan iemand verteld?



Nagellakje wat rot dat je je zo onzeker voelt. Ik kan mij dat heel goed voorstellen.

Linniej wat verdrietig dat je een vmk hebt gehad! Ik duim voor jullie!
anoniem_248197 wijzigde dit bericht op 14-03-2016 19:12
Reden: Foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dames! Ik zit bij de eerste helft van april, maar wou jullie toch even feliciteren met jullie zwangerschappen!!!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Desiree! Jij ook! Hoop dat alles goed gaat!
Hallo!



Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Het lijkt mij ook erg gezellig om hier mee te lezen en schrijven.



Ik had gisteren een positieve test in handen. Dit was pas onze tweede ronde, dus wederom veel geluk! We hebben al een zoontje van ruim 1.5 jaar en hij wordt straks dus grote broer!



Als alles goed blijft gaan natuurlijk... ik ben namelijk nog steeds net zo onzeker als jullie, ik denk dat dat een beetje bij het zwanger zijn hoort. Ook vermoedde ik niet zwanger te zijn omdat ik de afgelopen week 2x bloed verloren heb en nu soms nog wat bruinverlies. Ik heb dit bij zoontje ook gehad, maar dus toch weer dezelfde "angst" al weet ik uit ervaring dat het niks hoeft te betekenen.



Maar ik heb besloten om deze zwangerschap vooral te gaan genieten, hoe het ook loopt! Zo zonde van de tijd om onzeker te gaan zijn, je verandert toch niks aan de situatie. Dus voor nu vooral: WAUW! ik ben zwanger!
Hoi dames!

Gefeliciteerd allemaal! Ik wil ook graag meeschrijven als het kan😊 Ik heb vanochtend positief getest en ik ben in shock haha!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, mag ik ook meeschrijven? Ik heb vorige week positief getest, ben zwanger van de tweede en dus ook tweede helft van april uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!!

welkom en gefeliciteerd!! Wat leuk!

Ik geloof het ook nog niet helemaal haha



Ik heb een begin voor een tabel gemaakt wie erin wil mag de gegevens vet gedrukt zetten!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven. Ik ben zwanger van de tweede. Heb al een dochter van 17 maanden. Ik vind het ook weer heel erg spannend! De eerste echo staat gepland op 27 augustus. Ik denk dat ik ongeveer 14 april ben uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ook ik zou graag mee willen schrijven.

Afgelopen vrijdag positief getest (met een goedkope test). Toen een clearblue test gehaald en gister daarmee getest en ook positief! Durf het niet te geloven en vind het ook erg spannend! Het is ons 1e kindje. Ik ga morgen ochtend de verloskundige bellen voor een afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Boreva en Daar!



Spannend he!

ik ga morgen ook de vk bellen!



Hebben jullie ook dat je alles wat je eet nakijkt of het wel mag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linniej!



Ja zeker spannend! Ben benieuwd wanneer we voor de 1e keer bij de verloskundige mogen langskomen!



Ja ik let goed op het eten. Ik heb de app 'zwanger&zo' gedownload en daar staat precies per product in of het mag etc, erg handig!



Het lukt me trouwens niet om mij mijzelf in de tabel te zetten. Ben helemaal nieuw op her forum haha. Maar ik ben 24, 1e kindje en uitgerekende datum is lastig te bepalen omdat ik heel onregelmatig ongesteld was (ben sinds februari na 10jaar pil gestopt en m'n lichaam leek nog beetje in de war haha) maar tis ergens rond 22 april!
Alle reacties Link kopieren
Prive
Alle reacties Link kopieren
Zou je mij ook in de tabel willen zetten? Ik snap het ook niet eigenlijk... Mijn leeftijd is 27.

Eten is echt weer even lastig ja! Vorige zwangerschap alles uitgezocht maar ben heel veel weer vergeten hahaha. Ik ga ook eens kijken voor die app!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden!

Ik schrijf ook graag mee!

Ik ben 34 en heb al een zoon van bijna 3.

Ik vermoedde al dat er wat aan de hand was toen ik van alles begon te ruiken dat vriend niet rook en omdat ik me steeds wagenziek voel. Begin van de week een heel vaag streepje, vandaag een stuk duidelijker en "zwanger" op de clearblue test! Als het goed is ben ik rond 25 april uitgerekend.

Vind het leuk maar ook weer spannend!

Gezellig om ervaringen uit te wisselen!
Ik wil ook wel graag in de tabel! Door mijn onregelmatige cyclus weet ik mijn ud niet maar zal rond 20 april zijn.. spannend allemaal he...! Ik ben trouwens 25 en het is mijn eerste kindje..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap!

Ik ben 27 en voor ons ook het 1ste kindje. Ik ben 19 april uitgerekend.
strandbal, 28 jaar, 2e kindje, ???



Ik durf niks zinnigs over mijn uitgerekende datum te zeggen. Ik heb een lange cyclus en bij zoontje werd ik ook al zo'n 1.5wk terug gezet na de echo. Die laat ik dus nog even open



Ik denk er aan morgen nog een keer te testen en dan toch maar weer aanmelden voor moeders-voor-moeders. Vond het de vorige keer echt een gedoe en nu helemaal met een rondlopende dreumes en oma's/tantes die hier vaak onverwacht langs komen (zie die flessen dan maar te verstoppen!) Maar als ik op deze manier andere mensen kan helpen....



Met verloskundige bellen heb ik op een of andere manier helemaal geen haast. Al is het maar omdat ik toch al weet dat ik nog lang moet wachten op intake en echo....
Alle reacties Link kopieren
Prive
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de medicijnen wat uit de urine van zwangere vrouwen gehaald wordt hard nodig gehad.

Echt top als jullie mee willen doen. Ik wacht even HCG uitslagen af en dan meld ik mij ook aan!



Hebben jullie het al aan iemand verteld? Ik tot nu toe alleen aan mijn ouders. Binnenkort de rest van de naaste familie en ergens rond 12 weken de "buitenwereld"
Precies Carly! Zwanger worden (en blijven) is niet voor iedereen iets vanzelfsprekends. Van de vorige keer MvM kan ik me herinneren dat Ze vertelde dat er een zwembad vol urine nodig is voor 1 kuur/dosis (kan ik me niet meer herinneren) medicijnen. Vriendin van mij was aan MvM begonnen toen ze toch nog een miskraam kreeg. Het gaf haar juist een goed gevoel dat haar zwangerschap en verdriet "niet voor niks"was geweest: zij en haar kindje hadden iemand anders kunnen helpen. Mooie gedachte vind ik.



@vertellen: nog niemand. Zwager vermoedt wel iets, zat gisteren te vissen bij mijn man. We wachten sowieso op een goede echo, misschien wel tot de 12 weken. Man en ik genieten nu ook van ons "geheimpje".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven