Uitgerekend 3de week april

17-08-2016 10:08 431 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd/partnerKindjeUDjongen/meisjeBijzonderhedenMHvdW29 / 292de (zoon van 13 mnd)21 apriljongen Zaphyra31 / 321ste23 aprilmeisje 1 april Eline geborenDoor8729 / 1ste25 aprilmeisje Olifantjes28 / 281ste17 apriljongen Marielle848431 / 2de (dochter 1,5 jaar)16 april Miezemuis39 / 406de (andere kids tussen 2 en 14 jaar)19 aprilmeisje Julia 19 april geboren Maki9322 / 271ste20 april Zonnestraal8829 / 2de (dochter 13 mnd)18 april april zoon geboren Tweety0124 / 271ste25 aprilKaatje 1431 / 311ste21 april mamastudentvrouw284de16 aprilmeisje

23 januari geboren
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!



Lekker genieten nu!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Fijn dat jullie alweer thuis zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Geniet lekker van elkaar
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jullie meiden?



Hier alles rustig ;)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alles rustig! Weinig energie alleen.
Alle reacties Link kopieren
Zo... wij zijn een beetje bijgekomen.

Vrijdagochtend om half 7 naar toilet geweest, ging daarna in bed liggen maar had wat menstruatieachtige krampen. Op zich geen punt hoort erbij.

Even later voelde ik wat vocht, maar dacht dat is gewoon afscheiding want daar had ik laatste wejen meer last van. Ik wil opstaan om op toilet inlegkruisje te verschonen, maar zodra ik naast bed stond voelde ik allemaal vocht langs mijn benen lopen!

Manlief wakker gemaakt met de mededeling dat ik vocht verloor. Hij antwoord half in slaap, ok schat en nu? Weet ik veel... dacht ga wat op proberen te vangen, maar lukte niet echt. Ik met een handdoek tussen mijn benen naar beneden gelopen en de vk gebeld. D u e kwam half uur later naar ons.

Getest; was vruchtwater, maar wel gewoon helder. Ik was 36+5, dus net te vroeg om thuis te bevallen.

Naar t zkh waar ze nog een keer deden testen en idd vruchtwater. Opgenomen, ctg maken...

Weeën waren nog niet begonnen. Hopen dat ze zelf op gang kwamen anders zondag inleiden.

Rond de middag leken ze wat regelmatiger te worden dus om een kruik gevraagd. Ze j kwamen nog niet snel genoeg en ook niet sterk genoeg. Om 23.00 geretoucheerd; 1cm

Om 1.00 spuitje gekregen om paar uur te kunnen slapen. Zou 4 werken, maar na 3 uur werd ik wakker van pijnlijke weeën. Om 5.00 3cm, rond 7.00 5 à 6cm, 11.00 8 à 9 cm.

Om 11.15 op de bel gedrukt omdat ik steeds meer druk voelde beneden, om 11.30 begonnen met persen en om 11.39 werd onze dochter geboren!

36+6 weken, 2550 gr.

Had eigenlijk de navelstreng willen laten uit kloppen, maar die was te kort.

Al met al kan ik trots op mezelf zijn. Heb alles op eigen kracht kunnen doen en de echte bevalling duurde maar 4 u 15 min.

Kleine doet t hartstikke goed! Ondanks haar formaat is het een sterke tante!

Zijn wel 24 uur moeten blijven in zkh ivm langdurig gebroken vliezen....
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Klinkt als een prima bevalling zaphyra, opzich jammer dat het erg vroeg was, had je graag thuis willen bevallen?

Geniet van jullie kleine sterke dame ;)



Hier nu exact 38 weken, denk nog even geduld hebben dus hihi. De plek van de bibs van beeb is wel zo'n 5 cm gezakt ivh tot gisteren, maar verder weinig spannend, gewoon geduldig wachten hihi..



Energie wordt ook hier minder idd.. Hebben jullie ook zo'n druk op de onderkant? En zijn jullie er een beetje klaar voor?
Alle reacties Link kopieren
Alles nog rustig bij iedereen? De uitgerekende datum komt steeds dichterbij. Hier nog niet echt tekenen dat de kleine in aantocht is. Slapen gaat alleen steeds minder makkelijk aangezien in steeds minder soepel wordt en mijn buik steeds groter.
Alle reacties Link kopieren
Hier veel last van voorweeën en harde buiken. De vk komt zo langs om te kijken of ze kan strippen, toch wel spannend!



Ja slapen is hier ook een drama. Kortom: tijd dat de april baby's geboren gaan worden
Alle reacties Link kopieren
Hier nog 3 dagen te gaan, alles rustig! Denk zelf dat het niet heel lang meer gaat duren, benieuwd of onze dame er ook zo over denkt!



Spannend miezemuis!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo al strippen miezemuis, dacht dat ze dat pas na 40 wkn deden? Je bent de 19e uitgerekend toch?



Spannend Mariëlle, hoop het voor je!





Hier morgen 39 weken. Slaap nog goed en kan eigenlijk nog te veel zelf vind ik dus denk ook dat het hier nog wel even duurt!
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad wel snel voor strippen. Is dat vanwege de vele voorweeën? Hopen dat het strippen gaat werken.



Hier morgen ook precies 39 weekjes. Fijn dat je wel nog goed slaapt Kaatje, dat scheelt een hoop. :D
Alle reacties Link kopieren
Ey dames,



En ist gelukt met strippen miezemuis?



Hier alles nog rustig ben maandag 39 weken volgens de verloskundige volgens het ziekenhuis morgen haha. Afgelopen woensdag verhuist en vandaag word nog de keuken geplaatst van het weekend nog even knallen en dan hoplijk rust en wachten op onze kleine meid. Ik moet zeggen ik mag echt niet klagen ben eigenlijk nog super fit. Maar misschien komt dat ook wel door het huis zodra dat dat af is dat ik echt moe word ik heb geen idee. Of dat ze dan komt want dat zou helemaal relax zijn. Het is niet zo zeer dat ik het zwanger zijn helemaal zat ben zoals ik soms wel is hoor maar mijn nieuwsgierigheid begint het te winnen haha.



Verder nog een nieuwtje mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd ik heb uiteraard JA gezegd volgend jaar sep gaan we trouwen! Helemaal zin in.



Hebben jullie ook dat er nu allemaal vrouwen tegen je zeggen:

- heel veel sterkte

- het komt allemaal goed

- ach dat het pijn doet dat weet je maar je vergeet het meteen weer



Kortom allemaal van die dooddoeners waar ik echt helemaal niks mee kan haha.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Door. Wat leuk dat jullie gaan trouwen!!!!

Fijn dat alles met het huis ook bijna klaar is. Dan nog even goed uitrusten



Ow en opmerkingen, pff.... Ik hoor ook vaak "succes......" Ach, laten we het er maar op houden dat mensen het lief bedoelen en ook gewoon niet zo goed weten wat ze moeten zeggen haha
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd door! Trouwen is zooo leuk!

Lekker dat jullie bijna klaar zijn. Maar gun je de rust ook hoor, ik vind mezelf ook nog bar fanatiek, jij omschrijft precies wat ik voel maar daardoor denk ik ook van t komt voorlopig nog niet want je hoort iedereen over die zware laatste loodjes waarvan ik juist denk, dit had erger gekund haha.

Succes nog even dit weekend en dan lekker genieten van jullie nieuwe stek!



Ik hoor onderstaande opmerkingen ook veel echter de sterkte schuif ik van tafel hoor, dat vind ik zo'n vervelende...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd door!!!!

Hopelijk is het huis snel klaar!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Door!



Hier babynieuws, afgelopen week bevallen van een gezonde zoon. Makkelijke bevalling gehad en ook herstel gaat heel goed. Wens iedereen dit toe!



Dus dames die nog moeten: zet hem op!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zonnestraal, en wat super dat alles soepel is verlopen. Ik hoop dat we je allemaal snel mogen volgen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zonnestraal!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de meiden met een kleintje?

Wat waren jullie voortekens op de bevalling?



Hoe gaat het bij de anderen, houden jullie het nog uit?



En door, alles een beetje klaar na dit weekend? Kun je nu je verdiende rust gaan nemen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmoeder is op het moment boven aan het poetsen dus dat is wel erg fijn! Mijn vriend moet alleen nog even de wasmachine en de droger aan sluiten en badkamer meubel de pootjes eronder zetten. Dan nog wat kleine dingen maar die komen wel als ze zich nu aandient. Mijn buik zakt enorm ten opzichte van gister kan bijna een hand doen tussen mijn buik en mijn borsten nou dat kon ik vorige week echt niet haha. Verder ben ik ook wel een beetje misselijk. Vandaag ook maar is de vluchtkoffer klaargezet voor het geval het niet lukt het thuis bevallen wat moet je veel meenemen zeggen niet normaal. Denk handbagage koffer is wel genoeg maar helaas dat zit er niet in. Ik hou het eigenlijk nog prima vol alleen ik ben zo nieuwsgierig wil zo graag weten hoe ze eruit ziet en ruikt en nou gewoon alles eigenlijk maar denk dat jullie me wel snappen haha.



Hoest met jou Kaatje? En de rest natuurlijk. Ben idd ook wel benieuwd hoe het met de mama's gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief al die hulp door!

Super ook dat jullie zo ver gekomen zijn.



Bij mij kan er idd ook een hand tussen borst en buik. Is ook sinds eergisteren, maar volgens vk zegt het helaas nog weinig.



Afspraak gemaakt voor 40+4 (volgende week) om te strippen, hoop dat het niet nodig is...



Gaat eigenlijk wel goed hier, ben het nog niet super zat ofzo, maar ben wel super nieueschierig!!! Hihi...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen ook de verloskundige gebeld dat wou mijn vriend graag. Hij moet de hele dag werken dus hij wou weten of hij back up moest in schakelen haha. Ze zei idd dat het niks uit maakte. Wel dat ik veel harde buiken heb en wat meer pijn daardoor dacht ze wel dat ik niet tot de 41 weken zou lopen. Ik zit heel erg te twijfelen over strippen of althans mijn vriend wil het liever niet hij wil graag pas opwekken als het noodzakelijk is. Maar ja hij heeft makkelijk praten natuurlijk hij voelt op dit moment niet zijn hele buik samen trekt en de kleine naar beneden duwen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven