Uitgerekend 3de week april

17-08-2016 10:08 431 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd/partnerKindjeUDjongen/meisjeBijzonderhedenMHvdW29 / 292de (zoon van 13 mnd)21 apriljongen Zaphyra31 / 321ste23 aprilmeisje 1 april Eline geborenDoor8729 / 1ste25 aprilmeisje Olifantjes28 / 281ste17 apriljongen Marielle848431 / 2de (dochter 1,5 jaar)16 april Miezemuis39 / 406de (andere kids tussen 2 en 14 jaar)19 aprilmeisje Julia 19 april geboren Maki9322 / 271ste20 april Zonnestraal8829 / 2de (dochter 13 mnd)18 april april zoon geboren Tweety0124 / 271ste25 aprilKaatje 1431 / 311ste21 april mamastudentvrouw284de16 aprilmeisje

23 januari geboren
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er een beetje mee dat het strippen dan evt volgende week dinsdag zou zijn en ik de kans dan wel vergroot om op koningsdag te bevallen, dat wil ik eigenlijk liever niet, al kan het er natuurlijk volgende week dinsdag allang al zijn! En de andere kant is dat je er toch totaal geen invloed op hebt.



Werkt je man ver van huis?
Alle reacties Link kopieren
Nee valt wel mee.



Hebben jullie dat gevoel ook alsof die kleine naar beneden word geduwd? Vraag me echt af wat dat is Haha
Alle reacties Link kopieren
Oke, nou dan komt het goed toch ;) is hij vast op tijd thuis ;)



Ja hij/zij drukt pittig naar beneden. Het zullen vast allemaal voorbereidingen zijn, niet gek ook toch, binnen nu en 2,5 week is het er zeker ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja idd bij mij binnen nu en 3 weken. Zo spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe denken jullie over strippen??
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden



Sorry ik heb heel lang niet meer meegeschreven. Ik denk er gewoon niet aan op even te kijken. Zie dat er al een aantal dames bevallen zijn! Gefeliciteerd! Lekker genieten nu



Ik ben vandaag 40+2 en nog geen tekenen helaas. Wel sinds vanmorgen pijn achter mn schaambot. Baby zal nog wel verder zijn ingedaald denk ik. Morgen naar de vk en ik hoop dat ze me dan kunnen en willen strippen



Ik hoop net als jullie heel hard dat de beeb niet op koningsdag geboren wordt!!
Alle reacties Link kopieren
Ja idd ik wil dat ook liever niet... ik ben vandaag 39 + 4 volgende de verloskundige en 39 + 6 volgens het ziekenhuis maar ik ben echt emo aan het worden. Kan om helemaal niks huilen zie alleen maar werk en heb totaal geen rust. En de stress van geen idee hebben hoe of wat maakt het echt niet beter. Heb vanmiddag afspraak bij de vk dus ga even overleggen hoe en wat.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Koningsdag is echt wel een dingetje he...



Strippen lijkt mij een prima plan va maandag dus ga haar maandag nog een x bellen of ze echt niet maandag wil komen ipv dinsdag.

Jouw man zag het niet zitten toch door?



Lieve door, moet jij niet eerst even rust nemen meid, je hebt zo hard gewerkt, je lichaam moet wel de kracht hebben he. Ik heb een aantal hele dagen geslapen in de eerste weken van t verlof, probeer er even de tijd voor te nemen, blijf lekker een dag in bed. Het zal je goed doen en is ook beter voor je bevalling en herstel. En boek een gezichtsbehandeling oid ;) even me time.



@ olifantjes leuk dat je er weer bent. Vind het persoonlijk wel jammer dat het zo rustig is hier. Heb je verder al tekenen wat er op lijkt?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Zonnestraal, fijn dat de bevalling goed is gegaan. Hoe vindt jullie kleine meid het? Beseft ze inmiddels dat ze grote zus is geworden?



Waarom is koningsdag zo'n dingetje voor jullie? Op zich heb je dan altijd een dag vrij op de verjaardag van je kind en je kunt altijd leuke dingen doen.



Strippen vind ik prima, ik heb vanmiddag een afspraak bij de VK dus dan ga ik even met haar overleggen vanaf wanneer ze dat zouden doen. Ik hoop eigenlijk wel snel. Ik krijg namelijk steeds meer last van mijn rug, ik slaap heel slecht en sinds vandaag ook pijn in mijn linkerheup/been. Al dat slaaptekort wat ik nu opbouw is gewoon al een achterstand als de kleine er straks is. Maar goed, even overleggen met de VK dus.



Wat vervelend Door dat je zoveel onrust hebt. Het lijkt me verstandig om te proberen om zoveel mogelijk te slapen en uit te rusten. Je hebt een onwijs drukke periode achter de rug. De kleine kan in principe zonder probleem komen toch? Alles is zo goed als klaar toch? Dan lijkt het me verstandig om de kleine dingen die nog moeten lekker aan anderen over te laten en echt even je rust te pakken!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Door, dat je je zo voelt. Ik had in het begin van mn verlof het gevoel alsof ik tijd tekort kwam maar de laatste twee weken heb ik echt tijd teveel. Dagen duren zo lang nu. Laat de baby's maar gewoon komen, toch!



Kaatje ik heb geen tekenen nog van een naderende bevalling, jij wel?

Het is hier inderdaad erg rustig! Best jammer inderdaad. Ik zit ook in een fb groep met april mama's en moet zeggen dat ik dat toch veel makkelijker vind als op een forum



Mhvdw voor mij is koningsdag wel een ding omdat ik in de zorg werk. Daar gaat het werken gewoon door. Mn moeder is jarig op 30 april en was dus altijd op koninginnedag jarig, maar iedereen was altijd weg. Dat was nooit zo leuk
Alle reacties Link kopieren
Even een ego post. Gisteren is na een pittige bevalling ons meisje Julia geboren!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!! Wat super leuk!!



Ik ben vanmiddag naar de vk geweest en ik stapte binnen en begon met huilen niet meer opgehouden eigenlijk. En dat is gewoon niet wie ik ben en dat stoort mij enorm. Ik huil nooit ben altijd sterk wat er ook gebeurt maar het is gewoon klaar op over uit. Snap er helemaal niks van het ging echt top tot gister ofzo. Heb vandaag veel geslapen doe rustig aan en heb niks op de planning staan voor vandaag. Nou hoorde ik vandaag ook nog is dat de waarneemster die eigenlijk geen waarneemster was voor mij omdat de verloskundige tot half maart op zwangerschapsverlof is geweest ook vandaag haar laatste dag had. De andere is op vakantie en nu is er dus vanaf aankomende week een nieuwe vervangster en dat wil ik niet niet nog een nieuw gezicht. Dus de vk die dienst heeft ken ik wel en komt aankomende week naar ons thuis en belt me zo op over een afspraak en dan gaan we waarschijnlijk ook kijken naar het strippen zodat ik wat meer rust in mijn hoofd vind. Voor mij is koningsdag ook wel een ding omdat het echt een groot feest. Dus dan heeft niemand tijd. Ik voel me echt een zeur trouwens mijn god.
Alle reacties Link kopieren
Verloskundige net gesproken ze komt volgende week vrijdag strippen dan ben ik 40 + 5. Geeft heel veel rust dit heb nu een punt om naar toe te gaan... Ik weet dat het niet altijd werkt maar goed er gebeurt dan in ieder geval iets haha.
Alle reacties Link kopieren
Jeej!! Weer een baby geboren. Gefeliciteerd. Hopelijk herstel je snel na de heftige bevalling...



Fijn dat je iets meer rust hebt nu je goede afspraken hebt kunnen maken met je vk Door.



Ik ben vanmiddag ook bij de vk geweest, ik wordt woensdag gestript als de kleine zichzelf dan nog niet spontaan heeft aangediend.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd miezemuis! Op je uitgerekend datum ook echt!/hoe gaat het met je?



Koningsdag is wel een dingetje omdat iedereen plannen heeft en niemand dan echt tijd heeft voor de verjaardag van de kleine, hier in het dorp zijn ook optocht en festiviteiten, denk dat je je dan niet echt jarig voelt ;)

Dus liever een andere dag ;)



Wat zei de vk mhvdw?



Wat goed Door dat het gevoel van volgende week vrijdag strippen jouw rust geeft, probeer tot die tijd lekker uit te rusten, je hebt het veel te druk gehad en ws komt dat er nu even uit.

En wie weet is de kleine er dan al he ;)



Hier voel ik ook nog niets van een naderende bevalling hoor, kleine is wel pittig ingedaald, maar verder allemaal kleine dingen maar na een google sessie schijnt het allemaal niets te zeggen, ben morgen uitgerekend, (staat in de tabel fout zie ik) maar vrees dat ik wel lekker over ga lopen dus leg me er ook maar bij neer...



Oh dat geloof ik ook olifantjes, dat dat makkelijker communiceert, ik vindt het wel leuk om nu ervaringen uit te wisselen wat je voelt of wat anderen gingen voelen vlak voor bevalling ofzo hihi

Vind je het vervelend om over te lopen nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zaterdag ook nog is condoleren als het me nog lukt. Mijn achterneef heeft zich vorige week doodgereden. Hij had teveel gedronken is gaan rijden tegen de vangreel aangekomen 3 keer over de kop gegaan en opslag overleden. Op een 1 of andere manier hakt het er harder in dan normaal denk idd omdat alles samen komt.



Ik ga idd lekker rustig aan doen vanaf volgende week zaterdag zijn mijn ouders hier, En ik had net mijn vader aan de telefoon en ik gok gewoon dat ze de 29ste ook echt komt. Dan zijn ze meteen de hele week hier super fijn. Hebben jullie ook dat je eigenlijk niemand meer kunt bellen ze zijn bijna teleurgesteld als je voor iets anders belt haha
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig Dorien, gecondoleerd met je achterneef.de emoties komen idd harder aan nu hoor, doe wat je denkt wat je kunt. Lukt het je niet zullen ze het ook vast begrijpen.



Dat doe je goed!

Komen je ouders bij jullie over huis?



Hihi best gek, vandaag uitgerekend zijn en nog niets voelen haha, naja op naar de volgende dagen dan maar ;)
Alle reacties Link kopieren
Nee dat mag niet Haha ze gaan lekker in een hotel :p
Alle reacties Link kopieren
Miezemuis gefeliciteerd!!!



Wat heftig Door, gecondoleerd. Wel fijn dat je wat meer rust hebt nu je met de vk hebt afgesproken voor het strippen! Hopelijk komt de baby al eerder!



Maar inderdaad ik durf echt niemand meer te bellen haha. Denken ze wss dat het zover is haha



Ik kom net bij de vk vandaan. Alles zag er goed uit. Maandag heb ik een afspraak in het zkh voor een echo en ctg. Gaan ze kijken of ik nog voldoende vruchtwater heb etc. Als alles dan goed is moet ik gewoon afwachten en zo niet dan wordt ik ingeleid. Dinsdag gaan ze me voor het eerst strippen. Ben dan 41 weken
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad heftig zeg! Gecondoleerd. Het is dan allemaal ook wel veel bij elkaar zo.



Heel fijn dat je ouders binnenkort een weekje aanwezig zijn. Aha, gelukkig in een hotel. Ik zou het denk ik ook niet trekken om mijn ouders een hele week in huis te hebben.... :P hoe lief ze ook zijn. Een beetje eigen ruimte is toch wel fijn.



Ik zal de tabel even aanpassen. Vreemd dat het er verkeerd in staat Kaatje.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik zou m'n ouders ook geen week in huis willen hoor en zeker niet rond de bevalling hihi.

Maar t kan natuurlijk ook dat andere dames dat heerlijk zouden vinden en misschien ouders wel bij bevalling zouden willen hebben oid ;)

Misschien dat je ouders nog net wat van die rot klusjes kunnen doen ;)





Even een extra controle olifantjes, super, ik heb eerder ook ctg gehad en dat geeft toch wel een geruststelling dan!



Ik denk dat het van het hele begin is geweest en ik gewoon nooit gemeld heb dat het aangepast is hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend al 3 appjes gehad of er wat gaande is Haha hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat valt vooralsnog mee. Ik verwacht wel dat dat komende week steeds meer gaat worden.



Gisteravond heerlijk uit eten geweest. We dachten als de kleine zich dan toch niet aandient gaan we gewoon lekker uit eten. Hebben we bij de vorige zwangerschap ook gedaan. Heerlijk even een avondje samen.... Hoewel ik de oppas nog bijna af wilde bellen omdat het toch wat rommelde. Uiteindelijk is het gerommel gewoon opgehouden en heeft het dus niet door gezet helaas. Gewoon maar weer verder afwachten dus.



Gaan jullie nog veel het huis uit om dingen te doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me top fit heb nergens last lichamelijk dus ik kan eigenlijk alles nog maar ik doe niet zoveel meer gewoon omdat ik echt wil uitrusten nu. Vanmiddag nog wel ff naar de ikea en ik wil nog ff voor vazen kijken.Ik heb besloten om niet naar het condoleren te gaan. Het is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug. Ik moet gewoon mezelf ff op 1 zetten.



Wat heerlijk zeg ff lekker uit eten. Ik hoop dat wij dat ook nog een keer redden wij zijn gister wel even wezen lunchen.



Verder dames nog meer baby nieuws??
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Nog geen baby nieuws hoor!



Ik wilde gisteren eigenlijk ook uit eten gaan, maar manlief was erg laat van werk en moest later ook nog weer terug naar t werk :(



Misschien voor vanavond even wat verzinnen.



Ik doe alles nog hoor, wel op een ander tempo natuurlijk maar ben ook al diverse keren de stad in geweest deze week en vorige week ook nog IKEA, ik blijf er niet voor thuis hoor, merk het vanzelf wel ;) wat gaat doe ik gewoon.



Ik krijg idd vaak de app alles nog rustig? Haha net of ik daar nee op zou antwoorden als het niet zo was haha.. Maar goed maakt niet uit, vindt het wel lief dat mensen aan je denken.



Dat doe je goed door, om eerlijk te Zijn zou ik ook geen 1,5 uur x 2 meer in de auto gaan zitten hoor, dat soort dingen ontwijk ik wel.

Lukt het met rust nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven