Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.



Schrijf gezellig mee!



NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!



Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Heb net dit topic geopend voor de dames die uitgerekend zijn begin augustus.



Afgelopen maandag heb ik positief getest, eerst een vage test van de Action, de volgende ochtend een duidelijke clearblue test die me vertelde dat ik echt zwanger ben! Vind het nog steeds super onwerkelijk en kan het nog niet zo goed bevatten. Er kan nog zoveel misgaan maar toch heb ik er een goed gevoel over.



Hopelijk kunnen we een gezellige hechte groep worden en samen uitkijken naar de zomer van 2017.
Dag Saar,



Ik heb deze week ook positief getest, UD 4 augustus. Ik heb eerder 2 vroege miskramen hoor (eind week 5) dus ik vind het nog rete-spannend. Deze keer 'voelt' het wel anders. Over drie en halve week de eerste echo, als het goed blijft gaan.



Ik schrijf ook in wat andere 'zwanger' topics mee, maar dit toch ook wel leuk als iedereen zo gelijk op loopt.



Zo'n tabel vind ik altijd een beetje hogere wiskunde, doe ik vanavond even.
Alle reacties Link kopieren
Pfoeh dat lijkt me heavy om mee te maken zeg,twee keer! Hopelijk gaat het deze keer goed, daar gaan we gewoon van uit. Heb je een vroege echo ivm je eerdere miskramen?



Hoe voel je je verder? Last van kwaaltjes?



Je kan je gegevens ook hier neerzetten als je wilt dan zet ik je in de tabel.
Oh, dank je!



Rosings

39

kind 1

UD 4 augustus

onbekend

20-12 eerste echo

alleenstaand



Nee, geen eerdere echo ivm de vorige keren, je kan er toch niks op zien, als het fout gaat wil ik wel verder onderzoek. Maar het voelt anders deze keer. Ik hoop dat ik tot augustus blijf
Hallo! Ik heb mezelf ook toegevoegd, vind het leuk om mee te schrijven. Volgens internet ben ik ook op 1 augustus uitgerekend, maar laat het nog even afhangen van de eerste echo



Ik kan het nog moeilijk beseffen, hebben jullie het besef al wel echt? Ben wel super blij.
Alle reacties Link kopieren
Rosings fijn dat het deze keer anders voelt. Begrijp ik het goed dat je een BAM bent? Ben je zwanger geworden dmv IUI? Als dit te persoonlijk is, voel je vrij om hier niet op te reageren!



Reflectione Leuk dat je ook mee schrijft! Ik kan het ook nog helemaal niet beseffen. Verwacht elke ochtend dat ik toch ongesteld ben geworden.



Liep vanmiddag even de stad in en stond ineens bij de HEMA bij de babykleertjes, wat ontzettend schattig is dat toch. Durf nog niks te kopen, eerst maar eens aftellen naar de echo *nog 24 dagen *



Fijne avond!
Leuk he, ik vind het zo bijzonder ook! Ik kan niet wachten tot de echo!
Heftig Rosings! Hopelijk gaat deze keer alles goed
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Ik schrijf graag mee! :D Gisteren heb ik ook positief getest. Wij waren nog maar net bezig voor ons eerste kindje... maar het is zó welkom. <3

Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes?

Ik ga dit weekend even mijn info in de tabel invullen.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik schrijf ook graag mee. Heb maandag positief getest, maar kon het de eerste dagen nog niet echt geloven... Mijn uitgerekende datum weet ik niet zeker omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig was, ben maar uitgegaan van het gemiddelde.
Hoi meiden!



Ook ik schrijf graag met jullie mee! Vanmorgen positief getest!! Een heel dubbel gevoel voor ons. Afgelopen juni hebben we met 9 weken een miskraam gehad. Dus we gaan een zenuwslopende tijd tegemoed!

Heel erg blij ook met het idee dat we voor mijn 1e uitgerekende datum (7 januari) opnieuw zwanger zijn en volgends internet uitgerekend zijn op 7 augustus. !
Alle reacties Link kopieren
Welkom dames! Beseffen jullie het al een beetje?



Mensje bizar hoe snel het kan gaan he? Bij ons ook de tweede ronde raak, kan het nog nauwelijks bevatten. Zie helaas van dichtbij hoe het ook kan gaan; 1 of 2 jaar proberen zwanger te worden. Moeilijk.



Hartje voor jou nog even spannend dus. Heb je geen idee wanneer je eisprong is geweest? Ben benieuwd wat er uit je echo komt! Al aangemeld bij de verloskundige?



Mennes wat vervelend van je miskraam! Ben daar zó bang voor nu. Wat fijn dat je weer zwanger bent nu als snap ik dat deze tijd wat minder onbezorgd zal zijn.



Ga me vanavond eens verdiepen in de zorgverzekering van volgend jaar. Hebben jullie dit al gedaan?
Mijn laatste test die ik in huis had was vanochtend fel te noemen Ik vind het zo leuk om te testen nu



Bij mij heeft het heel lang geduurd voor het raak was (2e ivf), en dan twee keer vroeg mis, maar het voelt nu anders, zo'n oplopende test heb ik ook niet eerder gehad dus dat is super fijn.



Ik kan het nog niet echt geloven, steeds als ik ga broekloeren op het toilet is het vreemd dat het toiletpapier gewoon wit is en blijft
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Ik schrijf ook graag mee! Ik heb vanmorgen voor het eerst (ooit) een positieve test in m'n handen gehad. Het voelt vreselijk voorbarig om hier mee te gaan schrijven. Maar ik ben zo geschokt en blij! Ik moet het toch echt kwijt!

Het heeft bij ons ook lang geduurd, zo'n vier jaar en we zijn nu zwanger geraakt door IVF1. Ik moest erg lachen om het broekloeren van rosings. Erg herkenbaar. Al voel ik al wel de afgelopen dagen steeds een soort krampen. Anders dan ongesteldheid. Dat stelt me vreemd genoeg een soort gerust. Als ik m'n berekening goed heb gedaan zou ik uitgerekend zijn op 5 augustus. Bizar om over na te denken!
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Saar_87 schreef op 26 november 2016 @ 14:32:

Welkom dames! Beseffen jullie het al een beetje?



Mensje bizar hoe snel het kan gaan he? Bij ons ook de tweede ronde raak, kan het nog nauwelijks bevatten. Zie helaas van dichtbij hoe het ook kan gaan; 1 of 2 jaar proberen zwanger te worden. Moeilijk.



Hartje voor jou nog even spannend dus. Heb je geen idee wanneer je eisprong is geweest? Ben benieuwd wat er uit je echo komt! Al aangemeld bij de verloskundige?



Mennes wat vervelend van je miskraam! Ben daar zó bang voor nu. Wat fijn dat je weer zwanger bent nu als snap ik dat deze tijd wat minder onbezorgd zal zijn.



Ga me vanavond eens verdiepen in de zorgverzekering van volgend jaar. Hebben jullie dit al gedaan?Ga ik dit weekend ook doen, zit al jaren bij de Menzis i.v.m. de korting die ik daar kan krijgen. Waarschijnlijk een extra pakket erbij dus, eerst kijken of dit überhaupt nut heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ah rosings dat heb ik inderdaad ook! Ik denk steeds dat ik alsnog ongesteld ben geworden.
Gek is dat hè Sunny, het voelt echt anders dan menstruatie krampen maar een ander woord dan krampen kan ik er toch niet voor verzinnen.



Ik test al vanaf maandag positief met 'tuurstreepjes' en 'ik hoop dat ie duidelijker wordt streepjes'. Vandaag en gister echt een duidelijk verschil, zo tof om te zien, de eerste twee keer positief testen werd het streepje niet beter en nu is het echt al een streep!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Inderdaad rosings. Het is een vreemde kramp.

Ik heb me heel erg ingehouden met testen. Dus echt vandaag pas getest. Jeetje, dat kostte moeite. Moest wel een paar minuten wachten voor er iets verscheen op de test. Maar toen was hij best duidelijk. Geen twijfelstreep zeg maar. Morgen test ik nog een keer met een digitale test. Toch wel fijn om het "zwart op wit" te zien staan.

Ik zie in de tabel dat er al veel mensen zijn die een echo afspraak hebben. Hebben jullie al de verloskundige gebeld? Ik zat me een beetje af te vragen wanneer een goed moment daarvoor zou zijn.
The eyes are useless when the mind is blind.
Leuk, nieuwe meeschrijvers ;).



@zorgverzekeringen: moet ik nog uitzoeken. Ik heb nog geen idee wat ik moet, is een extra pakket nodig als je niet in het zkh wil bevallen?



@miskramen: dat lijkt me zo erg, daar ben ik wel een beetje bang voor.
Ik heb het extra pakket zodat de eigenbijdrage van de kraamhulp etc ook gedekt wordt, en de lactatiedeskundige. Veel van de andere zorg zit in het basispakket.



Ik ga maandag even de huisarts bellen om te overleggen. Het kan zijn dat de kliniek me doorverwijst naar de gynacoloog, of misschien moet toch de huisarts het doen; ik gebruik medicatie voor een te trage schildklier dus als dat nou zsm al moet, bloed prikken om de waardes te meten, dan weet ik dat liever nu al en niet over 3.5 week. Ik wil daarna OOK nog een verloskundige praktijk bellen om te vragen of het echt een harde regel is om de basis controles dan ook via het ziekenhuis te doen; ben de klinieken en klinische omgevingen wel een beetje beu eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee! Heb afgelopen donderdag positief getest, nadat ik maandag voor een eerste afspraak bij de gyn zat omdat het zwanger worden al een jaar niet lukte. Bleek het dus juist deze maand gelukt te zijn! Moet wel zeggen dat het allemaal wel erg onzeker voelt. Had tot vanmiddag behoorlijke zere borsten, maar vanavond op eens niet meer! Ik ga maandag de vk bellen voor een eerste afspraak! Die weken tot dan zullen spannend blijven... maar dat hebben jullie vast ook?!
Sunny side up, ik kan online bij onze verloskundige een afspraak inplannen voor een jonge zwangerschapsecho. Dat heb ik dus vandaag gelijk gedaan.

Ik bel van de week ergens naar ze ivm mijn eerdere miskraam.
@rosings ah ja en hij welke verzekeraar zit je (volgend jaar)? En is een lactatiedeskunige nodig? (Ik weet echt nog zo weinig, maar ga het allemaal leren



Ik lees pijnlijke horsten, hebben jullie verder al symptomen? Ik ben een ochtend een beetje misselijk geweest maar of het er mee te maken heeft geen idee. Verder merk ik helemaal niks, dat maakt het ook zo onwerkelijk nog (maar is natuurlijk hartstikke fijn en nog vroeg)



Gebruiken jullie een app? Ik wel, vind het leuk om bij te houden hoe ik me voel etc. Ik gebruik Nurture. Die geeft ook info over hoe groot de baby nu is etc
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor mijn NOD al pijnlijke borsten (vrij was mn NOD en di-avond begon ik mn borsten te voelen).

Ik testte woe ochtend een heel licht streepje en do een knaller. Die pijnlijke borsten zijn dus gebleven tot gistermiddag. Do en vrij ook latent misselijk, maar dat was gister ochtend alweer over. Nu voel ik niets. Zou bijna weer willen gaan testen.. wat natuurlijk nergens op slaat! Ik vind die onzekerheid maar niets. Al was die onderzekerheid van de periode tussen je positieve ovulatie test en evt. menstruatie nog meer killing. Ik leg me er maar bij neer dat ik nu in ieder geval de bevestiging heb dat wij zwanger kunnen worden. Dat was tot vorige week maandag nog de vraag...



Iemand toevallig ervaring met wisselende symptomen in de eerste periode?



Ik gebruik de 'mama app'. Dat is een verzamelapp waar je alles kunt bijhouden; van je cyclus voordat je zwanger bent tot aan de flesvoedingen als het kindje er is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven