Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.



Schrijf gezellig mee!



NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!



Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg mezelf trouwens niet in de tabel. Kan dat te maken hebben met dat ik een Mac Book heb?

Dit zijn iig mijn tabel gegevens:



KittB

31/30

1

5 aug

nnb



Afspraak met de VK ga ik morgen maken voor in de laatste week voor kerst of mss al eerder vanwege de onzekerheid qua symptomen. Vanaf week 6 kunnen ze volgens mij het hartje al horen kloppen toch?
Alle reacties Link kopieren
Saar_87 Mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 36 dagen, dus dat is ongeveer de marge. Ik heb wel een vermoeden wanneer mijn ovulatie was, maar heb geen testen gedaan ofzo.



Mennes Want naar van je miskraam! Kan me voorstellen dat je deze weken niet onbezorgd beleeft. Ik ben er ook wel bang voor, al heb ik gelukkig nog nooit een miskraam hoeven meemaken.



Rosings Wat fijn dat het na al die tijd/moeite eindelijk raak is. En leuk is het om te testen nu inderdaad. Ik testte maandag met een licht, maar duidelijk streepje en gister nog een test gedaan die bijna even fel als de controlestreep was.



Ik gebruik bloedverdunners waarvoor ik ook bij de gynaecoloog onder controle zal moeten. Moet nog even uitzoeken of ik een verwijzing via de huisarts of verloskundige nodig heb. Maandag maar even de huisarts bellen. Ook moest ik contact opnemen met mijn internist zodra ik zwanger was zodat er bloed geprikt kan worden om te kijken of mijn bloedverdunners voldoende zijn. Hoop medisch gedoe helaas, maar zal er wel niet onder uit komen.



KittB welkom! Fijn dat het na een jaar toch nog op de natuurlijke manier gelukt is. Begrijpelijk dat je onzeker bent door die wisselende symptomen, maar heb daar wel vaker over gelezen. Ik heb zelf behalve gevoelige borsten eigenlijk nog geen symptomen.

Wat betreft de tabel: een macbook zou volgens mij niets moeten uitmaken, geeft hij een foutmelding aan? Ben je wel ingelogd onder augustus2017? Ik heb je nu in ieder geval vast in de tabel gezet.
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe dames! Heb een heel druk weekend dus zal morgen even uitgebreid reageren. Maar toch even snel, super leuk dat we al met zoveel dames zijn!



Goeie tips ook voor apps, ga ik ook nog even naar kijken! Hier alles goed ging vanmorgen sporten auw, m'n borsten! Even iets anders verzinnen dan hardlopen de komende maanden...



Fijne zondag
Gefeliciteerd allemaal!



Ook ik testte positief (ruim weekje geleden al) maar durf nog niet echt aan te haken door een miskraam in september! Ik volg jullie dus op afstand en als er over 2 weken nog plek is (dan echo met 7 weken) kom ik erbij
Jaaa patsyy



Ik vond het ook heel eng hoor om mezelf hier in de tabel te zetten. Maar hee.. van het positieve uitgaan





Bedankt voor jullie medeleven trouwens

Was inderdaad een hele nare gebeurtenis die ik niemand zal toewensen. Was ook verbaasd hoeveel dames zich aanmeldde bij mij topic zwanger worden na miskraam. Maar nu heel leuk om te zien dat de lijst met zwangeren daar steeds groter wordt.



Ook voor nu vind ik het erg spannend allemaal. Is nu al zo anders als de vorige keer. Toen nooit misselijk geweest en nu echt al een paar keer naar de wc gelopen met het idee van ik ga zo giga over mijn nek.



Morgen ook nog een hele spannende dag. dan is mijn "nod" namelijk. Maar had gister 2 positieve testen en vanmorgen een nog duidelijkere test in handen. Maar op een of andere manier blijft t spannend morgen. Denk dat ik het dan pas echt ga beseffen..



Hoe zit het bij jullie nu met kwaaltjes? Merken jullie al iets? Ik nu dan een paar keer flink misselijk. en een bijna altijd aanwezige sooet kramp/druk bij baarmoeder. Tepels zijn iets gevoeliger. Maar verder nog nergens last van..
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik schrijf ook graag mee! Gisteren en vanmorgen positieve test gehad! Wat een verrassing in de 2e ronde...we hadden afgelopen maand niet de mogelijkheid om precies op de juiste dagen sex te hebben,dus het was echt een verrassing! Blijkbaar ergens anders mn eisprong gehad...

Ik ben als het goed is 3 augustus uitgerekend.



Ik heb enkele dagen wat gevoelige borsten en tepels...sinds gisteren ook steeds wat krampjes en soort drukkend gevoel,denk dat mijn darmen ook meespelen...

Ik las dat jullie allemaal al bij verloskundige hebben ingeschreven,ga ik morgen maar even uitzoeken..

Hoe gaan jullie het doen met sporten?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er al zoveel geschreven wordt! Ik vind het wel heel bijzonder hoe verschillend ons startpunt allemaal is. En het maakt nogmaals voor me duidelijk dat het niet bij iedereen zomaar gemakkelijk en vanzelfsprekend is/gaat. Ik vind het echt onwerkelijk allemaal. Had altijd bedacht dat als ik eenmaal zwanger zou zijn dat ik dan dit en dat enzovoorts zou gaan doen. Maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Merk bij mezelf toch wel steeds de gedacht: eerst nog maar eens even zien of het goed blijft gaan. Hebben jullie dat ook? Een afspraak maken bij de verloskundige vind ik ook wel echt spannend. Misschien eind van deze week. Hebben jullie het al aan andere mensen verteld? Al leuke reacties gehad? Of wachten jullie tot een bepaalde datum?
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het nog niemand verteld..gaan het waarschijnlijk met kerst aan de familie vertellen..wil ook eerst een paar weken verder zijn!



Wil iemand mij in de tabel zetten? Ik krijg op mm telefoon en tablet allemaal rare tekentjes.. wij zijn 30/33 1e kindje geslacht nnb en uitgerekende datum is 3 augustus...alvast bedankt!!
Hier vertellen we het waarschijnlijk rond kerst aan familie. dan heben we ook onze eerste echo achter de rug .



Voor nu weten alleen mijn beste vriendin, en de roosteraars op mijn werk het ( ik werk in de zorg en ze gaan nu al beginnen met t februari rooster )



Met 12 weken komt de rest wel.

Hier blijf ik van het positieve uitgaan, dat deze beeb wel blijft zitten
Bij mij weet iedereen het al.... dat is extra lastig als het mis gaat natuurlijk, maar de IVF behandelingen heb ik ook gedeeld (bij gebrek aan partner en toch je ei kwijt moeten), en kan me niet voorstellen dat ik met nieuws het voor mezelf kan houden En als je dan eenmaal begint met vertellen dan maakt het niet meer zoveel uit wie je het verteld



Alleen op het werk nog, maar dan wacht ik tot na de echo.



Och, als het mis gaat heb ik hun steun ook nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden!



Ik kom uit hetzelfde groepje als Patsy en Mennes. Ik heb in oktober een hele emotionele miskraam gehad en nu net al pril zwanger! Ik lees en schrijf heel graag mee en kijk hoe en of ik me toevoeg in de tabel Ik wacht misschien even tot ik alles op een plekje heb.



Toch wil ik graag met deze positieve flow mee gaan! En uitkijken naar de komst van deze hopelijk mooie plakbaby in begin augustus!





Oke net gekeken hoe ik me dan zou moeten toevoegen maar ik begrijp het niet helemaal?? (sorry) Kan iemand mij misschien anders toevoegen??



Naam: Pistache91

Leeftijd: 25/27

Kindje: 1e

UD: 7 augustus momenteel

Diervriendelijk vlees bestaat niet
Net de huisarts gesproken; het is wel goed om nu al bloed te laten prikken (voor m'n trage schildklier), en ik krijg gelijk de verwijzing voor de gynacoloog. Helaas geen verloskundige voor mij. (leeftijd en schildklier zijn indicatie). De gyn heeft een wachtlijst, maar ik kan nu de afspraak vast maken voor na 20 december (eerste echo bij de vruchtbaarheidskliniek). Mocht het voor die tijd mis zijn kan een afspraak altijd afgezegd tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een afspraak bij de verloskundige gemaakt voor 23 dec en bij het afzeggen van de vervolgafspraak bij gyn (die stond vanwege het uitblijven van een zwangerschap) boden ze me een echo aan op 21 dec. Dus dubbelcheck voor de kerst! Mocht dat allemaal goed zijn, dan delen wij het ook met de kerst met naaste familie. Nu weten alleen mijn 2 beste vriendinnen het, die heb ik ook hard nodig wanneer het mis zou gaan... en daarbij kennen ze inmiddels mijn cyclus en is 1 vd 2 ook nog een huisarts!

Spannend allemaal zeg. Vooral voor diegene die al eens een miskraam achter de rug hebben...



Ik krijg nu ook de afspraak niet in de tabel, idd allemaal vreemde tekens!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de eerste afspraak staan! 19 december de eerste echo!

Ik heb best wel wat krampjes steeds, hele kleine steekjes... herkennen jullie dit?

Ik heb vandaag ook wat meer afscheiding,ga steeds even op de wc controleren of er geen bloeding is,zo stom eigenlijk!
Ik vind het wat vroeg om met kerst te vertellen, maar het is wel een mooi moment. Onze ouders vertellen we het na de echo (23-12). De rest moeten we even over nadenken.



Ik las dat iemand iets vroeg over sporten. De vk zei zonder te weten welke sport ik doe dat ik gewoon door kon gaan met sporten. Het enige wat niet meer mag is roken, drinken en de verboden levensmiddelen ;).
Hallo dames,



Ik zou graag met jullie mee schrijven. Zie dat Saar, oude bekende uit het andere forum het heeft opgericht, top!

Het lukt me niet om de tabel aan te passen, krijg allemaal tekens waar ik niet wijs uit wordt, dus als iemand van jullie handiger daarmee is dan hoor ik het graag. Ik lees al iemand eerder over apple laptops die het niet goed weergeven, misschien is dat het..



Ik heb vandaag positief getest (een keer een vaag streepje, lees turen, tweede keer CB test digitaal 1-2 weken..).. Super spannend! Ben denk ik rond 10 augustus ongeveer uitgerekend maar mijn cyclus was niet heel regelmatig dus ik weet het niet precies. Kan het ook nog helemaal niet geloven allemaal, maar dat komt jullie vast bekend voor ;).

Voor in de tabel: Leeftijd 29/31, Kind 1, UD 10 augustus (denk ik), geslacht nog onbekend ;), afspraken -, bijzonderheden -
Oh dat heb ik ook maatje! Sommige krampjes lijken op menstruatie kramp en dan wil ik eigenlijk gelijk naar de wc om te checken, bij afscheiding ook.



Heb toevallig nu krampjes waarvan ik maar hoop dat het nestelen is, maar de kat ligt zo lief op schoot dat ik haar niet wil storen voor een zinloos rondje broekloeren
Alle reacties Link kopieren
Maartje & Rosings ik herken de krampen heel erg! Bij mij zijn ze goed te doen met een paracetamol en een warme kruik. Misschien werkt dit ook voor jou? Het wordt gelukkig minder nu.



Wat betreft vertellen, hier weten ook al veel mensen het! Beste vriendinnen, vrienden van man en ouders. Moet iedereen voor zichzelf weten uiteraard maar ik wilde dit nieuws graag delen met mensen die dichtbij mij staan. Dit zijn ook de mensen bij wie ik mijn hart wil luchten als het misgaat.



Kwaaltjes: ik hoop zo ontzettend dat de misselijkheid me gespaard blijft.. Kan daar zo slecht mee omgaaan!



Leuk om te zien dat we allemaal voor de kerst de eerste echo gehad hebben!



Tabel: even korte uitleg; het klopt dat je verschillende tekens ziet. Met behulp van deze tekens wordt de tabel opgebouwd. Ik heb per regel een nummering aangebracht. Als je jezelf wilt toevoegen dan moet je je gegevens invullen tussen de haakjes. [] xxxx []. Dus eerst je naam, volgende haakjes je leeftijd, volgende haakjes # kind etc etc etc.. je vult de gegevens dus continu tussen deze haakjes in. Je kan als voorbeeld even naar de gegevens kijken tussen de haakjes van degene die er al in staan... succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje87 schreef op 28 november 2016 @ 21:42:

Hallo dames,



Ik zou graag met jullie mee schrijven. Zie dat Saar, oude bekende uit het andere forum het heeft opgericht, top! [/b] GEFELICITEERD!!!! Las al dat je een vaag streepje had, en nu 2 positieve digitale testen! Welkom hier! Heb net even korte uitleg gegeven over de tabel, misschien is het fijn voor je als je zelf dingen kan aanpassen.
Dank je, voor felicitaties en de handleiding van de tabel, ik ga er nog naar kijken



Buikkrampjes en afscheiding checken heb ik ook, hahaha
Vanacht voelde de krampjes echt als menstruatiekramp, dus ik ging vanochtend met tegenzin naar het toilet. Kreeg vervolgens een hartverzakking van het roze patroon op het wc papier. Maar nog steeds nul bloed en wel 'kwaaltjes' (kwaaltjes is niet helemaal het goede woord; heb er niet echt last van maar merk het wel op)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Saar voor de uitleg! Ik heb mezelf even in de tabel gezet en kom even mijn power positieve test bij jullie flashen!



http://nl.tinypic.com/m/jl3t3p/1



Mega gelukkig hier! af en toe wel angstig vanwege de miskraam maar vandaag kan ik echt de hele wereld aan!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Oh! zo donker heb ik de mijne nog niet gezien! Ik ga toch nog even bijkopen :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben nieuw hier. Ik heb mezelf net geprobeerd toe te voegen aan de tabel (nog wel eng), maar het lukt mij helaas ook niet (wel ingelogd onder juiste account).

Ik ben vandaag 5 weken zwanger, 1 augustus uitgerekend van ons tweede kindje. Ik ben de afgelopen 3 weken veel misselijk en duizelig geweest. Nu worden de symptomen ineens minder. Ik merk dat ik hier best een beetje onzeker van wordt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nauwelijks symptomen dus ik weet dat dat geen graadmeter is. Op 19 december (de verjaardag van onze zoon) hebben wij de eerste echo. Ik kan niet wachten.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Welke alle nieuwe dames! Leuk dat we nu al zo’n groepje hebben.



Ik vind het ook allemaal erg spannend, maar kan me voorstellen dat dat voor degene met eerdere miskramen helemaal zo is.

Ik heb behalve wat gevoelige borsten nog geen symptomen. Maar mijn moeder, ze is de enige die weet dat ik zwanger ben behalve mijn man, had tijdens haar zwangerschappen helemaal geen misselijkheid oid. Dus wie weet blijft mij dat ook bespaard. Al wordt ik juist ook weer onzeker van zo weinig symptomen.



Mijn schoonouders willen we het waarschijnlijk met kerst vertellen. Hoop alleen dat we voor die tijd de 1e echo gehad hebben. Verder zijn er twee vriendinnen die weten wat we bezig zijn en regelmatig vragen hoe het gaat. Ga het wel zeggen denk ik als ze er weer naar vragen, want mocht het toch mis gaan dan zal ik dat ook met hen delen.



Heb gisteren mijn huisarts gebeld en die heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik krijg mijn eerste afspraken thuisgestuurd. Hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten.



Willen jullie trouwens meedoen met moeders voor moeders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven