Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.



Schrijf gezellig mee!



NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!



Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Ik wil heeeeeel graag het geslacht weten Zou leuk zijn als ze dat morgen zien, en anders heb ik de 20 weken echo midden maart. Hoef niet lang meer te wachten.



Ik spuug nog steeds 1 a 2 keer per dag. Het gaat niet zo goed met eten, ik heb wel honger, maar geen trek. en als ik dan net te laat eet gaat het mis. Sowieso sochtends. Savonds gaat iets beter.
lukte dat dan bij de tandarts? Ik moet soms kokhalzen of overgeven van tandenpoetsen...

durf daarom nog niet gaan naar de tandarts
Dat moet ik ook van tandenpoetsen, maar bij de tandarts ging het goed. Toch heel anders dan zelf poetsen
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 16+1 en de nub klopte!! Wij krijgen een meisje!!! Zo blij!! Dus ik heb weer een excuus om te shoppen!
Leuk princess! (wel grappig, bij jongetjes ga ik dat natuurlijk ook zeggen!) Het is vooral leuk om het te weten, wat het ook wordt denk ik
Alle reacties Link kopieren
Hihi idd! Maar zo leuk omdat we al een jongen hebben en straks ook een meisje!
Leuk princes! Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Sara: zo laat nog een termijn echo?



Princess wat leuk een meid! Gefeliciteerd! Straks een koningskoppel! Wauw!



Ik weet niet meer wie het vroeg... maar met mijn diabetes wordt ik inderdaad eerder ingeleid.
Wanneer word jij dan ingeleid Lola? Of weet je dat nog niet.



Gefeliciteerd Princess, super leuk voor jullie! Wij moeten nog even 2,5 week wachten voor de echo waarbij we het geslacht weten.



We hebben wel afgelopen weekend 2 namen, voor beide geslachten, bedacht die we momenteel als favoriet hebben.



Fijn om te horen dat ik niet de enige ben en het dus compleet normaal is om nu al zo veel aan te zijn gekomen. Ik ben echt van dikkig naar zichtbaar zwanger. En normale kleding van onder zit echt niet meer. Ben volledig overgestapt op zwangerschapsbroeken en leggings. Boventruitjes gaat nog wel. Zeker met de mode van de laatste jaren dat alles lekker lang is.
Hoeveel positie broeken/leggings hebben jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nu 1, de andere kon ik niet meer terug vinden... wel nog wat korte maar die kan ok nu natuurlijk mog niet aan. Dit weeken ga ik shoppen kan ik gelijk ook babykleren halen!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Princess, gefeliciteerd!



Ik heb nu 3 broeken gekocht en vandaag een legging besteld bij de HM, ben benieuwd hoe die zitten. Vind het makkelijk met bv een jurkje te combineren.



Wij gaan woensdag voor de echo ????, ben zo ontzettend benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf princes! Gefeliciteerd!
Positiekleding ik heb 3 broeken (2 oude broeken en een nieuwe, vorige keer had ik er 2 maar wilde nu wat nieuws aangezien verschillende mensen ze aan gehad hebben en ze niet meer shinen) en ik heb 2 leggings. Heb bij de hm ook 2 lichte zwarte panties gekocht.



Op het einde draag ik vooral zwangerschapsjurkjes, als je buik echt dik is aan het einde gaat de band van de broek knellen. En het zal zomer zijn, dan vind ik een korte legging onder een jurk wel fijn.

De meeste van mijn zwangerschapsjurkjes kan ik ook normaal aan, zie je niet van dat het positiekleding is
Alle reacties Link kopieren
Spannend Stylo... is dat dan de geslachtsbepaling of gewone controle echo?



Pocas: ik zal worden ingeleid tussen de 37 en 39 weken.... vorige keer bevallen met 37+6.



Positiekleding: ik heb laatst nieuwe gekocht... die al eerder gedragen zijn zijn nog iets te ruim dus zakt steeds af.... nieuwe zit wel wat lekkerder... Jurkjes wordt voor mij een uitdaging... vanwege insuline spuiten
Alle reacties Link kopieren
Nee bedoelde niet de termijn. K had vanmorgen de praktijk even gebeld om te vragen of ik morgen een echo krijg of alleen een controle, maar zij doen met 20 weken pas weer een echo, dus moet nu tot die tijd geduld hebben. Misschien dat we tissendoor nog een pretecho laten maken als we echt niet kunnen wachten
Alle reacties Link kopieren
Ja morgen de geslachtsbepaling Mijn vriend had het idee om het zelf ook nog niet te weten, het wordt opgeschreven en in een envelopje gedaan. Deze geef ik aan een vriendin en zij maakt een taart voor ons met blauwe of rose binnenkant. Deze wordt dan zaterdag met naaste familie + vrienden aangesneden.



Ik hoop maar dat het mij lukt om te wachten, ben nu al zo nerveus.



Ook denk ik elke keer maar, als alles maar goed is. En we niet bij de echo te horen krijgen dat er iets aan de hand is. Eind maart hebben wij 20 weken echo, pff ben benieuwd hoe ik de week daarvoor door moet komen
Alle reacties Link kopieren
quote:Sara1990 schreef op 20 februari 2017 @ 16:08:@Jess-zz, Ben benieuwd of je dan het geslacht al kan zien. Ik heb woensdag de termijn-echo en ben dan 14+3. Waarschijnlijk is dat nog te vroeg om echt al met zekerheid te zeggen wat het geslacht is. Of het moet wel heel duidelijk zijn! Ik hoop het!



Het geslacht is met 14+ 3 echt al wel te zien!

spannend zeg! Succes alvast morgen!



Ik heb maandag 6 maart de geslachtsecho/bepaling en dan ben ik 15 +1 of 15 + 2. Ze kunnen vanaf 15 weken al met zekerheid zeggen wat het geslacht is, ze kunnen het tegenwoordig al aardig vroeg. Tussen de 12 en 14 weken dan passen ze de " Nub theorie " toen en soms is het dan al overduidelijk... bij ieder kindje rond de 12 weken is het geslacht nog hetzelfde, er zit een knobbeltje, het verschil tussen een jongetje en een meisje is dat het knobbeltje bij een jongetje meer omhoog staat en het knobbeltje bij een meisje ligt plat of gelijk met de ruggengraat. Ze dacht het bij mij voor 80% zeker te weten maar ze had nog wel twijfels... maar ik denk dat ze wel gelijk heeft, heb zelf de Nub theorie ook geprobeerd toe te passen aan de hand van een echo waarbij het goed te zien was en ik denk dat ze het wel bij het rechte eind had maar 6 maart weten we het zeker, Haha! Blijft toch spannend, ook al denk ik het al te weten
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
quote:pocas schreef op 19 februari 2017 @ 07:03:

Welkom Jess, tuurlijk ben je welkom. Wij zijn wel allemaal iets eerder uitgerekend. Maar dat maakt niets uit. Fijn dat alles goed gaat. Ik herken het gevoel in je buik niet. Ik heb wel dat ik meer vol zit de hele tijd, ook al 'moet' ik wel eten. Alsof je de hele tijd met een volle buik zit. En wat leuk dat een vriendin rond dezelfde tijd is uitgerekend zeg!!!



Dankjewel! ik ben 26 of 27 augustus uitgerekend dus inderdaad iets later dan jullie allemaal ... ik ben 13,5 week nu.



Ik heb gisteren een extra controle gehad in het Z-H en alles is goed met de kleine, dat was iig fijn om te horen en zien! Ze dacht dat de pijn die ik heb van m'n maag af komt maar ze wist het niet zeker, heb nu wat middeltjes voor de maag meegekregen en nu hopen dat het werkt.



Ja echt super toevallig dat we tegelijk zwanger zijn geraakt zeg, heel bijzonder!
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
quote:Stylo schreef op 21 februari 2017 @ 15:15:

Ja morgen de geslachtsbepaling Mijn vriend had het idee om het zelf ook nog niet te weten, het wordt opgeschreven en in een envelopje gedaan. Deze geef ik aan een vriendin en zij maakt een taart voor ons met blauwe of rose binnenkant. Deze wordt dan zaterdag met naaste familie + vrienden aangesneden.



Ik hoop maar dat het mij lukt om te wachten, ben nu al zo nerveus.Ohh super leuk! Een taart met roze of blauwe vulling! Dat gaan wij ook doen, 6 maart weet ik het geslacht en dan 7 maart in de avond met familie een bakkie koffie en een stukkie taart Haha, alleen ik wil het zelf echt wel weten... ik kan niet wachten Haha, duurt me allemaal al veel te lang ... wat dat betreft ben ik echt ongeduldig, wil zo graag gericht gaan shoppen.
Carpe Diem
jess-zz wat kreegje mee voor de maag? Heb er ook erge last van...

ik pak nu antimetil
Alle reacties Link kopieren
quote:rieta123 schreef op 21 februari 2017 @ 18:53:

jess-zz wat kreegje mee voor de maag? Heb er ook erge last van...

ik pak nu antimetil



Ik heb van het ziekenhuis meegekregen: maagzuurremmer HTP Omeprazol 20 Mg en een drankje Antagel Sandoz 300 ml suspensie, deze 2 moet ik iedere dag innemen en schijnt de maag rustig te maken. Ik heb overigens geen bewust voelbaar maagzuur maar wel giga maagpijnen en pijnen in de bovenbuik. Ik moest wel 11 euro betalen want niet alles werd vergoed maar het is het proberen waard!



Succes met je maag... kan echt veel vervelend zijn, bah!
Carpe Diem
Alle reacties Link kopieren
quote:Stylo schreef op 21 februari 2017 @ 15:15:

Ja morgen de geslachtsbepaling Mijn vriend had het idee om het zelf ook nog niet te weten, het wordt opgeschreven en in een envelopje gedaan. Deze geef ik aan een vriendin en zij maakt een taart voor ons met blauwe of rose binnenkant. Deze wordt dan zaterdag met naaste familie + vrienden aangesneden. Hiihihih dit gaan wij ook doen wij hebben vrijdagmiddag echo en zaterdag gaan we de taart aansnijden hihihihi
Wat hebben jullie al lekker vroeg de geslachtsbepaling, wat leuk. Ik moet wachten tot 19 weken.



Misschien heb ik wel een leuke tip voor sommigen, iets wat wij de vorige keer gedaan hebben. We hebben gevraagd of degene die de echo deed op een papiertje wilde schrijven wat het zou worden. Dat heeft ze in een envelopje gedaan zodat we dat samen met zijn tweeën erna open konden maken.



Moet zeggen dat we de hoek nog niet om waten en de envelop ging al open

Het was wel leuk om het moment met zijn tweetjes te delen.



Dit keer doen we het overigens niet. Nu gaat ons zoontje mee, en is het wel leuk om het gewoon ter plekke te horen tijdens de echo. Ben er ook te ongeduldig voor dit keer hahahaha, kan niet meer wachten!
Ik heb het tijdens de echo gevraagd vandaag 'als je al ziet wat het geslacht is wil ik het dolgraag weten' en toen heeft ie even goed gekeken. De beentjes zaten bij elkaar, maar hij is er 90% zeker van dat het een meisje is.



En ze heeft naar me gezwaaid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven