Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.



Schrijf gezellig mee!



NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!



Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Leuk een fb pagina! Praat ook makkelijker vind ik.



Ik zie er niet dik uit hoor, was 58 en nu 65. Veel gesnoept denk ik! Maar ik weet ook dat als ik daar een maand heel erg op let ik waarschijnlijk nix aankom.



Pocos wat vervelend! Hopelijk kan de fysio je helpen, zo niet..ik zweer bij de osteopaat!! Groene sapjes en smoothies helpen wel tegen die suiker cravings! Ik ga mijn 50days boeken maar weer eens openslaan.



Vanavond naar de 9mnd beurs/huishoudbeurs. Ik sla de snoepafdeling maar even over Haha
Als iemand anders het kan plaatsen, zou erg fijn zijn:

33/34, kind 2, UD 4 aug, geslacht nnb, hartje klopt!



Er was toch ook iemand die een tweeling had, of schrijft zij niet meer mee?



Appletree heb je pijn in je billen met lopen? Het links van mijn stuitje. Eerst was het onder mijn bil, maar het heeft zich verplaatst (uitgebreid). Het heeft wel allemaal met je bekken te maken natuurlijk, dat hele gebied valt eronder. Ben blij dat ik iemand zie erover vandaag. Ik slaap sinds een paar dagen ook met een Voedingskussens tussen mijn benen (nu al). Schijnt te helpen ook.

Het lastig om rust te houden als je ook een kind hebt rondlopen.
Princess, ik dronk ook veel groene sapjes voor ik zwanger werd. Maar die zijn er helemaal uit gegaan en heb er nu geen trek in. Ik neem me wel steeds voor om het weer te maken dagelijks, maar de boterhammen met kaas en croissantjes lonken meer.



Misschien doe ik wel soort van met je mee, en probeer ik minder te snoepen en de groene sapjes weer te introduceren. Deze maand heb ik wel echt bijzonder veel taart op. Veel verjaardagen op werk, en die van mezelf ook vorige week. De high tea hielp natuurlijk ook niet
Alle reacties Link kopieren
quote:pocas schreef op 23 februari 2017 @ 14:49:

Als iemand anders het kan plaatsen, zou erg fijn zijn:

33/34, kind 2, UD 4 aug, geslacht nnb, hartje klopt!



Er was toch ook iemand die een tweeling had, of schrijft zij niet meer mee?



Appletree heb je pijn in je billen met lopen? Het links van mijn stuitje. Eerst was het onder mijn bil, maar het heeft zich verplaatst (uitgebreid). Het heeft wel allemaal met je bekken te maken natuurlijk, dat hele gebied valt eronder. Ben blij dat ik iemand zie erover vandaag. Ik slaap sinds een paar dagen ook met een Voedingskussens tussen mijn benen (nu al). Schijnt te helpen ook.

Het lastig om rust te houden als je ook een kind hebt rondlopen.



Die schrijft nog wel mee, maar een van de hartjes was helaas gestopt.



De pijn begon bij mij hoger en aan beide kanten, maar heeft zich uitgebreid naar mijn bil. De ene dag van de ene kant meer last en de andere dag weer van de andere kant. En inderdaad bij het lopen is de pijn het ergst, als ik lig of zit voel ik het ook wel maar dan op de achtergrond. Als het zo blijft ga ik maandag naar de huisarts er mee, tot die tijd wil ik kijken of rust houden helpt. Wel heel lastig inderdaad als er al een hebt rondlopen... Die van mij is ook nog eens ziek, heeft 4 keer over gegeven vandaag en dat doet hij nooit (is nu bijna 1,5 en dit is voor het eerst sinds zijn geboorte).



9 maandenbeurs veel plezier voor iedereen die gaat, met hoe ik me voel vind ik het niet verstandig om te gaan dus ik ga niet helaas.
Fb pagina zeg ik ook ja tegen!

Dan denk ik dat ik ook wat sneller en actiever reageer. Ik vergeet soms gewoon dat ik op Viva mee schrijf in forums. Haha



Voor in de tabel, 14 maart hebben wij de 20 weken echo. (Als iemand dit voor mij erbij kan/wilt zetten )
Alle reacties Link kopieren
quote:pocas schreef op 23 februari 2017 @ 14:52:

Princess, ik dronk ook veel groene sapjes voor ik zwanger werd. Maar die zijn er helemaal uit gegaan en heb er nu geen trek in. Ik neem me wel steeds voor om het weer te maken dagelijks, maar de boterhammen met kaas en croissantjes lonken meer.



Misschien doe ik wel soort van met je mee, en probeer ik minder te snoepen en de groene sapjes weer te introduceren. Deze maand heb ik wel echt bijzonder veel taart op. Veel verjaardagen op werk, en die van mezelf ook vorige week. De high tea hielp natuurlijk ook niet Ik eet veel chips... helpt ook niet ntuurlijk, maar is vaak het enige dat ik binnen hou dus dan liever toch dat. Zo vervelend, zo'n zin in peer en dat komt er gelijk weer uit en die chips die ik qua smaak zat ben hou ik wel binnen dus grijp ik daar maar weer op terug.
Oh ja, Sunny ik zie het in de tabel. Ik was het even vergeten, sorry. Mijn geheugen is echt dennetje een warboel ook.



Appletree, gek van die chips dat dat wel binnen blijft. Hopelijk kan het toch snel weer. Jij hebt ook genen makkelijke zwangerschap. Ik kan je wel aanraden naar de dokter te gaan ja. Misschien is het sowieso wel goed, voor houding tips enz. Ik ben echt te ver doorgegaan, maar had niet door dat het zo snel zo erg zou kunnen zijn ineens.

Sneu voor je zoontje. Zie dan maar rust te houden, dat gaat niet. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zaterdag ook een echo!! kan niet wachten!

FB pagina, jaaaa leuk!!
Bah, ik heb al de ganse dag last van buikpijn...

Hoewel, het is niet echt buikpijn, eerder pijn/stijfheid in de onderbuik (zowel midden als links en rechts)

Heel vervelend... Soms is het dan nog eens een extra steek...

Buik voelt precies stijf aan en trekt wat door naar de rug ook...

Zou dit de befaamde bandenpijn zijn die nu echt begint? (morgen 16 weken)



Hoe slapen jullie? Ik lag altijd op mijn zij, maar nu gaat dat niet echt meer... als ik op zij lig krijg ik last van mijn maag (wat maagzuur denk ik die dan in slokdarm loopt)... Ik lig al met schouders ook op een kussen, maar lig momenteel wel makkelijkst op mijn rug (maar het zwangerschapskussen schuif ik er een klein beetje onder, zodat ik heel licht gedraaid lig)

Maar nu lees ik (en hoor ik) dat je niet meer op de rug mag slapen...

Dat dit "gevaarlijk" kan zijn...

Maak me dar dus wel wat zorgen om... (slaap zo al niet te best, kan dan moeilijk op zij liggen en dardoor maagpijn krijgen, dan slaap ik nog minder...)

Ik begin blijkbaar ook te snurken, blijkbaar soms heel luid (volgens mijn vriend, die denkt nu al lap dat is ng tot in augustus en zal enkel erger worden )
Oja, ik wil anders wel de groep opstarten op fb...

Liefst een gesloten op geheime groep wel...

Wat verkiezen jullie?

gesloten is dat de groep te vinden is, maar enkel leden kunnen berichten zien,

geheim is alleen leden vinden de groep en zien berichten

Welke naam mag de groep dan dragen?

Wie lid wil worden, moet dan maar pb sturen met e-mailadres, dan kan ik toevoegen



(als het oké is dat ik de groep maak tenminste)
Ik heb je een pm gestuurd! Ik heb de voorkeur aan geheime groep
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik ben net terug van de 9maanden beurs! Veels te veel leuks..haha..heb ook wat mooie dingen gekocht hoor!



Ik ben zeker voor een geheime facebookgroep!ik stuur even een mailtje met mijn naam!Praten we dan verder over alles!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een mailtje gestuurd voor de fb pagina. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Appletree wat leuk nog een jongen!



Vervelend Pocas... klinkt als bekkeninstabiliteit....



Princess hoe was de 9 maanden beurs?



Rieta op je rug slapen niet meer mag... volgens mij is dat onzin.... lekker slapen zoals je wilt



FB: Ik denk dat je eerst besloten moet doen zodat ieddereen zich zelf kan aanmelden... en als iedereen zich aangemeld heeft dan op geheim zetten....



Ehm viva augustus?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een mail gestuurd!



Ik sliep altijd op m'n buik... dat ligt helemaal niet lekker meer. Dus nu lekker op m'n zij. Heb wel gehoord dat op je linkerzijde beter is voor de doorbloeding ;)
Alle reacties Link kopieren
Slapen Je mag gewoon zo slapen als je wil hoor! Er zit een kern van waarheid in, er loopt een ader die afgeklemd kan worden, maar ook als je slaapt draai je dan onbewust naar een andere houding omdat je niet lekker ligt. Alleen een bewusteloze zwangere vrouw moet je altijd op haar linker zij leggen omdat die natuurlijk zelf niet draaien. En dan nog is het gevaar er vooral bij hoogzwangere vrouwen met inmiddels een grote buik. Maar voor slapen of gewoon liggen kan het echt geen kwaad hoor! (Heb ik toch nog wat aan de kennis van mijn bhv cursus)



Fb Ik heb een berichtje gestuurd, de naam iets in de trant van babyboom augustus?



Maatje86 Leuk dat je zo goed geslaagd ben+
Alle reacties Link kopieren
Na 3 uurtjes 9mndbeurs/huishoudbeurs was ik wel klaar. Gezien ik al een kleintje heb hoef ik niet alles meer te checken op de 9mndbeurs en was met een kindloze vriendin, dus niet te lang daar rondgehangen. Kruidvattas voor 3€ met billendoekjes, voor mams oogschaduw maxfactor, babylepels (nog meer Haha), verschoningsmatjes/ slabbers (weggooi), bodylotion, badthermometer(een van de dingen die ik nooit heb gebruikt, de kraamverzorgster zei gewoon met je gezonde verstand voelen), fruitpotjes nog een gratis antilekbeker bij de kruidvatstand.

Nog wat goodies snacks gescoord voor zoon (ik hou van dat merk, geen rotzooi zoals al die nijntjekoekjes vol suiker en e nummers). Voor zoon een babyswimmer.com gekocht. Gaat hij geweldig vinden! Bandje waar ze echt bij kunnen zwemmen. Heb ook zo een rond bandje, waar ze in zitten. Die is prima voor als ze heel klein zijn. Deze is nu wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
princess84 ik ben ook fan van goodies en van ella's kitchen. Ken je dat spul ook?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik laat ook eindelijk weer eens wat van me horen. Ik heb wel regelmatig meegelezen maar heb door lange dagen op mijn werk en erge vermoeidheid niet de puf gehad om te reageren. Maar nu is het weer wat rustiger op mijn werk en ook de vermoeidheid begint een stuk beter te worden. Dus ik hoop ook weer wat meer te kunnen meeschrijven! Blijft toch leuk om dit met anderen te kunnen delen.



Wat dat betreft zou ik ook graag meedoen met de facebook groep. Vind ik toch wat makkelijker reageren dan op dit forum. En volgens mij kan je direct een geheime groep aanmaken en dan de andere toevoegen (heb je alleen alle emailadressen voor nodig). En babyboom augustus lijkt me een leuke naam.



Pocas wat vervelend die pijn. Heeft de fysio wat kunnen doen?



Appletree, wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Gelukkig krijg je met die chips nog wel voldoende calorieën binnen. En dan ook nog die pijn, het zit je echt niet mee.



Rieta ik herken je gevoel wel. Ik heb ook continu een hard/stijf gevoel in mijn buik. Ik dacht eerst dat het aan de gigantische obstipatie lag waar ik last van had, maar dat is nu over en dit gevoel blijft. Zal toch wel bandenpijn zijn denk ik dan.

En wat betreft slapen zou ik vooral zo gaan liggen als jij lekker vind. Wat appeltree zegt klopt inderdaad. Je onderste holle ader loopt net iets rechts van het midden en als je een bewusteloze zwangere hebt moet je daar rekening mee houden door ze op de linker zij te leggen of, als dat niet kan, iets onder de rechter heup te leggen. Maar bij slapen maakt dat niet uit (en zeker in deze fase van de zwangerschap nog niet), je beweegt toch wel.



Wat betreft het geslacht ben ik ook erg benieuwd! Ik ben zaterdag 18 weken, dus nog 2 weken wachten tot de 20-weken echo, dan weten we het!



Princess, kan me voorstellen dat je na een paar uurtjes klaar was op de 9 maanden beurs, zeker als je al een kleintje hebt.

Maatje, wat voor leuke dingen heb je allemaal gekocht?

Ik ga zaterdag naar de negenmaandenbeurs. Heb er echt zin in!
Ik kijk vanavond of morgen om de groep aan te maken op fb.

Moest ik het vergeten, herinner er mij eventjes aan (ik vergeet nogal wat de laatste tijd )
Alle reacties Link kopieren
Die harde buik herken ik ook. Heb er de VK nog voor gebeld... maar ze zei dat het m'n spieren van de baarmoeder zijn... we zitten in een keuken verbouwing en moest de afwas in de badkuip doen. Niet heel fijn voor m'n BM, oeps... maar heb ook het gevoel dat het erger is wanneer ik nodig moet plassen of wanneer ik een tijd geen grote boodschap heb kunnen doen.
Ik denk dat ik de baby voelde!



Heel klein tikje onder in m'n buik.. ander gevoel dan je normaal in je buik hebt van je darmen of wat dan ook..
Leuk gevoel he reflectione! Ik kan niet wachten tot ik haar vaker voel! (en tegen het eind zal ik het wel beu zijn als ze tegen mn ribben trapt :D )



Net weer gespuugd op kantoor, meestal heb ik mazzel en is er niemand in de keuken (naast het toilet), maar nu wel. vind het vervelend als ik gehoord word
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Nu je het een keertje gevoeld heb en herkent zal je het steeds vaker voelen.
Precies, ik wil het nog een keer voelen haha! Nu vinden we het nog leuk :p



Ik vind het zo kut voor je dat je zo vaak overgeeft, bah.. wanneer houdt dat eens op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven