Uitgerekend begin oktober 2017

28-01-2017 12:12 1790 berichten
Dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin oktober 2017
Schrijf gezellig mee!

Gebruikersnaam: Oktober2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Naam Leeftijd (v/m) # Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Mariel1986 31/31 1e 30 september Meisje! :heart: Bevallen op ... september! :love:
Theeleut88 28/31 1e 30 september Jongen! :heart: Bevallen op ... september! :love:
89Marloes 27/28 2e 13 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 13 september! :love:
PSVgirl 29/33 1e 15 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 19 september! :love:
BelgischMeisje 27/29 1e 12 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 23 september! :love:
Yastra 32/27 2e 8 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 25 september! :love:
Stefaniee 28/29 1e 3 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 28 september! :love:
Enorah 28/27 1e 7 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 2 oktober! :love:
Baggal 33/50+ 1e 9 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 3 oktober! :love:
Merl 28/30 1e 1 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 4 oktober! :love:
00suus00 28/34 1e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 5 oktober! :love:
Ingelke_Kepringelke 30/35 2e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 16 oktober! :love:
ennasje91 25/28 2e 19 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 18 oktober! :love:
Piena01 30/36 2e 2 oktober Verrassing :heart: :duckie:
Zwaan28 28/28 1e 5 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Pantoffeldiertje 36/39 1e 5 oktober Meisje! :heart: :duckie:
English.breakfast 28/30 1e 6 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Belle11 28/27 1e 12 oktober Jongen! :heart: :duckie:
LynLyn 31/33 2e 18 oktober Meisje! :heart: :duckie:
:redrose: Litano, Dorien_85, Aankleefsjaan, Mini-m & Innerpeace :hug:


LienKo, Car33, Aapje2015, HappyJoyJoy, Flower253 & Bloempje100 - jullie zijn zo stil, we hebben jullie uit de tabel gehaald. Als jullie toch nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf er gewoon weer inzetten!
anoniem_328227 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 11:40
74.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lynlyn vervelend dat je je zo slecht voelt en dan ook nog eens een kleine erbij!



Lieve dames die morgen de echo krijgen, heel veel succes en plezier! Hoop dat jullie allemaal mooie hartjes te zien krijgen.



Ik stap morgenochtend het vliegtuig in en ben na het weekend weer terug! Probeer morgenavond wel even WiFi te vinden om te kijken hoe het met de echo dames gaat!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie mooie echo's!



Baggel: wat een ontlading die echo he! Ik weet precies hoe je je gevoeld moet hebben! bijzonder om eindelijk dat kloppende hartje te mogen zien!

Geniet van dit moment én schrijf dit gevoel op!



Ingelke: dit weekend vertellen we het de ouders, over 2 weken hebben we een fam uitje. Denk dat ik t dan al wel vertel ipv pas met 13 weken.

Op t werk zing ik t uit tot de 13 weken, tenzij een collega iets roept, dan ga ik openkaart spelen.



Spannend morgen echo, helaas moet ik nog 24uur wachten...
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een super SUPER goede dag vandaag met alle mooie echo's!



Voor de dames die morgen de eerste echo hebben: relax en geniet!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige dag vandaag met allemaal goede echo's



Voor diegene die morgen mogen heel veel succes en geniet!!!
Hoi meiden, ik lees zeker nog mee! Met mij gaat het aardig goed. Met periodes erg misselijk maar geen vergelijk met mijn vorige zwangerschap waar ik hyperemesis had en opgenomen werd in het ziekenhuis. Ik ben al voor een intake geweest bij de verloskundige toen ik net 4 weken zwanger was en alvast een plannetje gemaakt mocht het weer mis gaan. Heb 6 maart de eerste echo. Ben nu naar eigen berekening ruim 8 weken zwanger.

Ik las over jullie borstvoeding plannen. Mijn vorige zwangerschap werd het mij bijna afgeraden om er aan te beginnen omdat ik zon zware zwangerschap had en erg weinig was aangekomen. Toch geprobeerd en uiteindelijk 11 maanden volgehouden. Ik ben er nooit een kilo van afgevallen en merkte toen ik stopte ook niet dat ik meer energie had oid. Als het om borstvoeding gaat weet ik een ding; niets valt te voorspellen en het is altijd het proberen waard . Gefeliciteerd iedereen met de kloppende hartjes!
Sorry ik was car33 stond niet goed ingelogd...
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! Ben stik zenuwachtig voor morgen.. ik hoop aan te mogen sluiten bij jullie mooie hartjes! We mogen om 10.00 uur.



Misselijkheid: heb sinds gisteren sea-bands. Ik ben écht minder misselijk en heb goed kunnen eten en drinken vandaag. Weet niet zeker of het aan de bandjes ligt. Maar ik vind het echt heel strak zitten. Iemand ervaring met sea-bands?



Theeleut fijne vlucht! Ga je voor werk op reis?



Welkom Stefaniee!
Alle reacties Link kopieren
Het is ook zenuwslopend Belle, hoewel de kans groter is dat het allemaal goed zit. De doem gedachtes helpen helemaal niet en veranderen de situatie ook niet, maar het uitzetten is soms zo lastig. Ik duim!



Lynn: Ik heb ook zo zitten dromen vannacht: maar dan uit Ludo Sanders uit GTST. Het is meer dan 6 jaar geleden dat ik een aflevering van GTST heb gezien dus hoe ik hier nu bij kom In het begin van mijn zwangerschap heb ik ook veel gekke dromen gehad. Wie had er ook alweer gedroomd over Trump? Daar moest ik vanmorgen wel om lachen



Piena: voor jou komt de echo ook steeds dichter bij. Ik had hem eerst uitwendig - en dat was ok en daarna inwendig voor het meten.



Theeleut: nog kramp? Veilige reis!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ben zo zenuwachtig!!!! Nog twee uur en een kwartier..



baggal Ik was het van Trump Man wat een ellende. Vannacht viel het gelukkig mee met de dromen.



Theeleut goede reis!



Nou tot straks allemaal, hopelijk met goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Ah lieve dames! Gefeliciteerd met de mooie echo's allemaal



En dames die vandaag hun echo hebben, veel plezier en sterkte met het wachten!



Ennasje fijn dat je al zo op tijd kan! Succes met die zenuwen!
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ennasje! Heel veel succes - komt vast goed. Hopelijk kun je straks opgelucht ademhalen! X
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Fijn al die mooie echo's, gefeliciteerd dames!



Ik ben gister een heerlijk ontspannen dagje weg geweest met mijn man ter ere van zijn verjaardag. Vandaag een dagje 9 maanden beurs voor mijn werk. Na mijn verplichte aanwezigheid nog even een rondje voor me zelf lopen, in het kader van wat doet de concurrentie ? Hopelijk valt het allemaal niet te zwaar en rijden de treinen vanavond ook als ik weer terug wil naar zuid Nederland.
00suus00 wijzigde dit bericht op 23-02-2017 09:36
Reden: Raar getypt
% gewijzigd
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Ego post: Ook hier een kloppend hartje!!! Wel iets naar achteren gezet, 6+2 nu. Zooooo blij
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteeeeeeerdddd Ennasje!!
Alle reacties Link kopieren
Ook wij hebben een kloppend hartje

Wij dachten zelf 8 weken, maar de verloskundige dacht eerder aan 7 weken
Alle reacties Link kopieren
Ennasje en Bloempje: yes - yes - yes! wat een positieve berichten hier!



Lynn & Belle: succes vanmiddag. Zal een lange dag worden maar hopelijk helemaal waard straks!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
wat goed en fijn ennasje en Bloempje! Geniet ervan



Hier alweer onzeker hoor. De echo met kloppend hartje heeft mij 2 dagen gerust gesteld maar nu alweer onzeker. Haal mij allerlei doemscenario's in mijn hoofd. pffff... kon ik maar onbevangen zwanger zijn. Gelukkig mag ik maandag weer even spieken!



Morgen toch naar de negen maanden beurs, vorig jaar liep ik op de huishoudbeurs en bleek ik achteraf al zwanger. Heb nu zoiets van, nu moet ik het maar positief inzien, dus gewoon met mijn moeder naar de beurs en genieten!



Succes Lynn vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel



Bloempje Jij ook gefeliciteerd met de mooie berichten!



Pff valt echt een last van mijn schouders. Nu over drie weken de tweede echo, zal de tabel even bijwerken. Enne nu weet ik dus ook 100% zeker dat het niet hebben van kwaaltjes dus echt niks zegt. Want ik heb nog steeds nergens last van, misselijkheid, moeheid of zere borsten. Maar verwacht dat dat nog wel komt haha.
Alle reacties Link kopieren
jeeej wat fijn kloppende hartjes!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bloempje!! En misschien haal je die week vanzelf weer in. Pas bij 12 weken kunnen ze het goed beoordelen.



Inmerpeace; ik zal naar je zwaaien :P



Ennasje; geniet er maar van, vooral de misselijkheid, daar mis je niks aan!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een kloppend hartje!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ennasje: Mijn moeder is noooooooiiiiiit

misselijk geweest en ik ben er toch echt!



Belle:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Belle TOP!! Super! En klopte jouw termijn met je eigen berekening?
Alle reacties Link kopieren
Nog een mooie echo! Gefeliciteerd Belle!
Alle reacties Link kopieren
Wat super fijn dames! Gefeliciteerd met jullie mooie echo.

Lyn heb jij vanmiddag ook nog een echo?

Of ben ik vandaag de hekkensluiter

Spanning begint nu toch wel te komen hoor.. hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven