Uitgerekend begin oktober 2017

28-01-2017 12:12 1790 berichten
Dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin oktober 2017
Schrijf gezellig mee!

Gebruikersnaam: Oktober2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Naam Leeftijd (v/m) # Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Mariel1986 31/31 1e 30 september Meisje! :heart: Bevallen op ... september! :love:
Theeleut88 28/31 1e 30 september Jongen! :heart: Bevallen op ... september! :love:
89Marloes 27/28 2e 13 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 13 september! :love:
PSVgirl 29/33 1e 15 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 19 september! :love:
BelgischMeisje 27/29 1e 12 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 23 september! :love:
Yastra 32/27 2e 8 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 25 september! :love:
Stefaniee 28/29 1e 3 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 28 september! :love:
Enorah 28/27 1e 7 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 2 oktober! :love:
Baggal 33/50+ 1e 9 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 3 oktober! :love:
Merl 28/30 1e 1 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 4 oktober! :love:
00suus00 28/34 1e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 5 oktober! :love:
Ingelke_Kepringelke 30/35 2e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 16 oktober! :love:
ennasje91 25/28 2e 19 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 18 oktober! :love:
Piena01 30/36 2e 2 oktober Verrassing :heart: :duckie:
Zwaan28 28/28 1e 5 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Pantoffeldiertje 36/39 1e 5 oktober Meisje! :heart: :duckie:
English.breakfast 28/30 1e 6 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Belle11 28/27 1e 12 oktober Jongen! :heart: :duckie:
LynLyn 31/33 2e 18 oktober Meisje! :heart: :duckie:
:redrose: Litano, Dorien_85, Aankleefsjaan, Mini-m & Innerpeace :hug:


LienKo, Car33, Aapje2015, HappyJoyJoy, Flower253 & Bloempje100 - jullie zijn zo stil, we hebben jullie uit de tabel gehaald. Als jullie toch nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf er gewoon weer inzetten!
anoniem_328227 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 11:40
74.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Piena: laten we de positieve flow volhouden. Hoop op een prachtig
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Joehoeeeeeee gefeliciteerd meiden met de mooie echo's



piena ik mag vandaag om half 6 nog. Jij?
Alle reacties Link kopieren
Om 6uur ........
Alle reacties Link kopieren
Weer 2 mooie echo's erbij wat fijn.
Alle reacties Link kopieren
)Jullie ook gefeliciteerd ennasje en bloempje!



Ennasje; vanwege de ivf weten we precies de datum dus dat was geen verrassing.



Succes straks lynlyn en piena!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa allemaal kloppende hartjes! Fijn!



Ik tel met jullie mee af piena en lynlyn!
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik tel af met jullie Lyn & Piena: op naar twee mooi hartjes er bij in de tabel!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa hoor hier ook een kloppend wel een flinke week terug gezet. Nu zo rond de 6 weken en 1 of 2 dagen. Zag er allemaal goed uit. Loop nu ook met 2 seabands tegen de misselijkheid. Lijkt iets te helpen maar t is niet weg. Moesten de kleine hij schoonouders ophalen en t maar meteen verteld, die seabands en mijn verlepte koppie zijn niet te verbergen
Alle reacties Link kopieren
What the piep zijn seabands??



Gefeliciteerd LynLyn! Wanneer mag je weer voor een echo?
Alle reacties Link kopieren
Hihi heb gegoogled hoor. Misschien verkopen ze ze op de 9 maanden beurs, ik ga er morgen voor kijken! Ik zie niet dat je er 2 om moet... 1 om elke pols dan?
Alle reacties Link kopieren
Nou update: geen kloppend hartje gezien

Uitwendig was mijn baarmoeder niet te vinden, dus inwendig echo gehad. Baarmoeder gevonden. Hier zit een vruchtzakje in, maar niet met een (duidelijk) kloppende hartje....

Aan de rand van vruchtzakje/baarmoeder klopt wel iets, maar ze kan niet met zekerheid zeggen of dit van t vruchtje is of van de baarmoederwand.

Maandag moet ik terug komen bij haar collega, om zekerheid te krijgen. Heb haar gevraagd of het nu op dit moment een miskraam is/kan zijn, maar ze geeft nu aan dat ik daar niet aan hoef te denken en wellicht gewoon minder ver ben dan gedacht...

Wordt dus vervolgd dames....
Alle reacties Link kopieren
Vervelende uitslag Piena.. maar dus niet meteen negatief/ definitief in hoeverre ik het begrijp.



Zou je later kunnen zijn? Of kan het zijn dat een eicel trager is met de innesteling?



Afwachten in spanning nu dus 3 dagen lang. Hoelaat mogen jullie maandag?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Piena01, gelukkig dat je maandag al terug kunt komen, hoppen dat dan alles in orde blijkt te zijn en dat je inderdaad gewoon wat minder ver bent.



Vandaag op de 9 maanden beurs gestaan, gelukkig alleen over dag en niet ook nog de koopavond. Vandaag merkte ik wel dat ik zwanger was. Met wat vage steken in mijn onderbuik.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lyn! Moest ook even de sea bands googlen.



Piena: dat is niet helemaal het nieuws waar je op hoopte. Ik hoop dat je gewoon wat minder ver bent dan dat je dacht. Wanneer had jij je positieve test in handen? Sterkte met wachten!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
piena jeetje das minder nieuws na het wachten. Bij mij gaf de echoscopiste ook aan dat ik korter zwanger zou kunnen zijn dan ik dacht. Ik merkte aan haar ook enige zorg, dat gaf ze ook toe maar vandaag was dus alles in orde. Bij mijn eerste zat er zelfs tussen alleen een vrachtzakje kunnen zien en een kloppend hartje maar 3 dagen. Hoop dat je maandag ook gewoon een mooi kloppend hartje krijgt te zien. Fijn dat t al maandag kan. Heeeeeel veel sterkte t weekend



mariel ja je hebt ze tegenwoordig zelfs in de mamaband versie. Er zitten idd 2 bandjes in een verpakking. Bij onze drogist hadden ze alleen de gewone versie, heb m wel gelijk meegenomen. Op de 9m beurs zullen ze de mama versie wel hebben. Veel plezier op de beurs
Alle reacties Link kopieren
Ow Piena verschrikkelijk zoiets, hopelijk blijkt het maandag gewoon een kloppend hartje te zijn van de kleine wat jullie zagen. Duim keihard met je mee lieverd.
Gefeliciteerd lynlyn!



Piena: Dat is klote zeg.. :( hoe voel je je nu? Heb je nog vertrouwen of heb je er een slecht gevoel bij?

Zou het kunnen dat je minder ver bent dan je denkt? Als je het niet goed bijhield dan is de kans heel goed mogelijk dat je eisprong later was. En daarnaast kan de celdeling ook even stoppen en paar dagen later weer verder delen waardoor je minder ver bent dan je denkt he. Dat heeft mijn verloskundige mij verteld toen ik in zelfde situatie zat als jou, al wist ik toen zelf wel 100% zeker wanneer ik eisprong had gehad dus ik was er niet gerust meer op. Maar de verloskundige zei toen dus dat dat celdeling verhaal ook regelmatig voorkomt en dat weten ze door ivf waarbij ook de groei minder ver was.

Heel fijn dat je maandag weer mag komen, dan ben je hopelijk snel uit deze onzekerheid. Het klinkt ook een beetje alsof je vandaag een minder ervaren persoon voor je had omdat ze het ook bij collega wil checken?

Ik duim voor je dat het maandag gewoon goed nieuws is! Voor nu een knuffel en probeer wat afleiding te zoeken. Xxxxxxxx ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn lynn!!



Balen piena. Hopelijk kunnen ze maandag meer zekerheid geven!
Alle reacties Link kopieren
Ach Piena. Niet het nieuws waar je op hoopte.

Hopelijk stelt het verhaal van LynLyn je wat gerust en staan de zaken er maandag weer heel anders voor.



Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Fijn lynlyn!



En piena



Ik vind het wel opvallend dat er zoveel dames terug worden gezet in het aantal weken.. Nu ben ik helemaal benieuwd naar maandag! En nerveus aan het worden.
Everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad niet het nieuws waar je op zit te wachten Piena. Hoe voel je je verder?



@Aan de danes die op dr 9 maanden beurs zijn geweest: is het de moeite waard? Wat moet ik er precies van verwachten?
Alle reacties Link kopieren
Er waren 3 hallen, een met kleine webshops en de Hema en bakfietsen, daarnaast zat een kleine hal met een la place en een plek waar echo's worden gemaakt en wat workshops worden gegeven. Daarnaast nog een grote hal met de "grote merken" baby dump, baby park, prenatal, kruitvat, maxi cosi, mama loes, Zwitsal en zo. De eerste hal had een hoog braderie gehalte. De 2 de hal hadden ze weg kunnen laten. De derde hal had wel wat leuke aanbiedingen en veel informatie.



Ik ben er na mijn werkzaamheden in 1,5 uur over heen gelopen, had langer kunnen duren als mijn voeten niet zo moe waren geweest. Maar met een uur of 4 heb je echt wel alles gezien. Maar je kunt dan natuurlijk ook nog bij de huishoudbeurs naar binnen.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lynlyn

Piena wat jammer dat je nu nog het hele weekend in onzekerheid zit! Sterkte en ik duim voor een goede echo maandag!



Hier gister toch de huisarts gebeld voor emesafene want ik had gisteren weer zo'n dag als maandag met veel spugen en niks binnen houden, das echt ellendig.

Nu gaat het gelukkig beter en voel ik me gelijk ook vrolijker.

Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij gaan het nieuws aan onze familie vertellen JJJ

Mijn vriend is weer fijn thuis!
Alle reacties Link kopieren
Lynlyn gefeliciteerd! Ik draag de seabands ook. Had paar dagen terug hier de vraag gesteld wie er nog meer ervaring mee had. Bij jou helpt het dus ook?



Piena wat balen zeg.. Hopelijk blijk je inderdaad minder ver en zie je maandag waar je voor kwam! Gaat het met je? Hoop dat je nog een beetje van je weekend kan genieten.



LienKo wat leuk dat jullie het gaan vertellen! Heb je een speciale manier of zeggen jullie het gewoon? Fijn dat je vriend er weer is, geniet ervan!



Fijn weekend meiden!
Alle reacties Link kopieren
Deze onzekerheid is extreem killing. Ik wil weten waar ik aan toe ben...



Mijn sprankje hoop is dat ik gewoon toch iets minder ver dan ik dacht te zijn, al vindt ik dat moeilijk te geloven aangezien de eisprong overduidelijk was deze keer. En daarbij ik heb geen duidelijk vruchtzakje gezien, zoals ik bij mijn eerste met 6,5 week overduidelijk kon zien.

Maar we proberen de moed er in te houden. Dank voor jullie medeleven en te lezen dat er ook zeker hoop is en dit ukkie mij maandag kan doen verbazen met kloppend hartje

Voor nu fingers crossed...



Voor de meiden die het nieuws dit weekend gaan vertellen! Heel veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven