Uitgerekend begin oktober 2017

28-01-2017 12:12 1790 berichten
Dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin oktober 2017
Schrijf gezellig mee!

Gebruikersnaam: Oktober2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Naam Leeftijd (v/m) # Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Mariel1986 31/31 1e 30 september Meisje! :heart: Bevallen op ... september! :love:
Theeleut88 28/31 1e 30 september Jongen! :heart: Bevallen op ... september! :love:
89Marloes 27/28 2e 13 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 13 september! :love:
PSVgirl 29/33 1e 15 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 19 september! :love:
BelgischMeisje 27/29 1e 12 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 23 september! :love:
Yastra 32/27 2e 8 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 25 september! :love:
Stefaniee 28/29 1e 3 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 28 september! :love:
Enorah 28/27 1e 7 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 2 oktober! :love:
Baggal 33/50+ 1e 9 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 3 oktober! :love:
Merl 28/30 1e 1 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 4 oktober! :love:
00suus00 28/34 1e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 5 oktober! :love:
Ingelke_Kepringelke 30/35 2e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 16 oktober! :love:
ennasje91 25/28 2e 19 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 18 oktober! :love:
Piena01 30/36 2e 2 oktober Verrassing :heart: :duckie:
Zwaan28 28/28 1e 5 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Pantoffeldiertje 36/39 1e 5 oktober Meisje! :heart: :duckie:
English.breakfast 28/30 1e 6 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Belle11 28/27 1e 12 oktober Jongen! :heart: :duckie:
LynLyn 31/33 2e 18 oktober Meisje! :heart: :duckie:
:redrose: Litano, Dorien_85, Aankleefsjaan, Mini-m & Innerpeace :hug:


LienKo, Car33, Aapje2015, HappyJoyJoy, Flower253 & Bloempje100 - jullie zijn zo stil, we hebben jullie uit de tabel gehaald. Als jullie toch nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf er gewoon weer inzetten!
anoniem_328227 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 11:40
74.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen een heel fijn weekend! En voor iedereen die het gaan vertellen heel veel plezier!



Hier gaan we volop carnaval vieren voor zover dat gaat met de vermoeidheid.. zal dus later reageren.
Alle reacties Link kopieren
Heel begrijpelijk Piena - dat zou ik ook hebben. Niet weten waar je aan toe bent en dealen met onzekerheid is gewoon rot. Hoe dan ook je kan op de uitslag geen invloed uitoefenen. Ben je maandag een beetje vroeg aan de beurt?



Mini: veel plezier met carnaval vieren!



Hier neemt de misselijkheid toe. Kon vanmiddag mijn lunch amper op. Lijkt wel een soort van bizarre wagenziekte. Gelukkig een weekend vrij - zo moe en was weer druk op kantoor... Heb mijn consultant van de prive kliniek nog laten weten dat mijn man en ik e-i-n-d-e-l-i-j-k zwanger zijn. Hij is inmiddels naar een andere kliniek gegaan, maar reageerde erg verheugd op het nieuws. Nice!



Inner peace: wanneer mag jij weer voor een echo?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal: ik mag maandag avond voor de intake. Dan zal ze gelijk ook weer even kijken. Waar ik heel veel behoefte aan heb. Want ben alweer onzeker als de klachten wat minder zijn.
Alle reacties Link kopieren
Inner peace: Ik weet niet of het je enigzins gerust kan stellen, maar mijn klachten varieren ook enorm - gister voelde ik me beroerd in de morgen en best ok in de middag om 's avonds pas weer misselijk te zijn. Hetzelfde heb ik met mijn boezem: het ene moment knap ik bijna uit mijn BH het volgende moment zijn ze weer "gewoon". En kwaaltjes zeggen ook niet alles he?! Hopelijk heb je weer prachtige echo op Maandag!



Piena: Ik duim nog steeds voor jou!



Flower: jij ook succes maandag!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Baggel! Moet ook pisitief denken!
Hoi ik breek even in. Sorry. Dit topic en het topic 2e helft oktober zijn redelijk druk en er is net een 3e topic voor oktober geopend. Is het een idee om op te splitsen in 3 topics? Een voor elke 10/11 dagen van de maand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 25 februari 2017 @ 13:39:

Hoi ik breek even in. Sorry. Dit topic en het topic 2e helft oktober zijn redelijk druk en er is net een 3e topic voor oktober geopend. Is het een idee om op te splitsen in 3 topics? Een voor elke 10/11 dagen van de maand?Lijkt me niet nodig, druk is gezellig toch? Wij schrijven al bijna een maand met elkaar, lijkt me niet leuk om nu ineens met anderen te 'moeten' schrijven. Prima dat er een nieuw topic is geopend, zullen ongetwijfeld nog zat mensen aansluiten.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames het lukt me even niet om op iedereen te reageren. Ik zit in het geweldige pizza land met mijn lieve vriend! Het is super hier helaas speelt de misselijkheid af en toe behoorlijk op.. maar mag de pret niet drukken!



Piena jeetje meid wat een zenuwslopend weekend is het voor je! Hoe voel je je? Hoop dat je maandag een goede echo hebt! Innerpeace jij ook maandag!



Nog een paar weken wachten tot de magische 12 weken grens, hopelijk kunnen we daarna wat meer genieten met z'n allen! En dan uiteraard weer in de stress voor uitslag NIPT en 20-wekenexcho.. Hopelijk is het snel oktober!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik toch wel een beetje van zoveel onzekerheid en negativiteit bij zoveel dames. Wat zonde dat onbevangen genieten bij zoveel niet lukt. Ik ben zelf erg nuchter en positief ingesteld en ben ook erg op zoek naar dat soort lotgenoten.



Hoop hier ook wat meer positiviteit en gezelligheid te vinden anders (sorry!) is dit toch niet helemaal mijn groep denk ik. En dat zou ik jammer vinden want ben zeker op zoek naar bondgenoten om ervaringen, adviezen en tips uit te wisselen.



Ik wil hiermee niemand aanvallen. En hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten. Wellicht ben ik de enige en is het mijn verwachtingspatroon.
Alle reacties Link kopieren
HappyJoyJoy: Ik zie je punt en ik begrijp volledig waar je vandaan komt. In mijn eerste zwangerschap was ik volledig onbevangen en super gelukkig en ging het in een vroeg stadium mis. Sindsdien hou ik een slag om de arm, omdat het, als ik even puur voor mezelf spreek, een wonder is om na 3,5 jaar 2 puncties en 4 terugplaatsingen en twee vroege miskramen eindelijk zwanger te zijn en een kloppend hartje te zien. Ik geniet ontzettend van mijn zwangerschap, maar ik kan het gebeurde niet zomaar uitschakelen en er maar vanuit gaan dat het vanaf heden allemaal goed gaat. Voor mezelf kan ik alleen zeggen dat ik hoop dat met de tijd ook het vertrouwen wat toeneemt en het spijt mij als jij het daardoor minder gezellig vindt hier.



Theeleut: geniet!



Op een hele andere note: vanmiddag voor het eerst maternity bras gehaald bij Mothercare in London. Mijn reguliere BH's konden niet echt meer en vandaar dat ik twee BH's rijker ben. Natuurlijk ook even gezwijmeld bij de baby bedjes en de kinderwagens !!
baggal wijzigde dit bericht op 21-02-2019 22:03
1.13% gewijzigd
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
@happyjoyjoy: ik snap je wel.. goed dat je het aangeeft. Ik doe mijn best om positief te zijn maar ik vind persoonlijk deze periode heel moeilijk/zwaar en onzeker. Wat jij hebt voel ik eigenlijk precies andersom.. met de mensen die onbezorgt vrolijk zwanger zijn (zoals jij) daar kan ik totaal niet bij meepraten omdat dat gevoel zo ver van mij afstaat. Ik voel me echt verbitterd/negatief en vooral heeeeel bang sinds de 2 missed abortions. Dat heeft er bij mij enorm ingehakt en heb daar zelfs psychische hulp voor gekregen (traumaverwerking o.a.) om je een beeld te geven hoe heftig het zwanger zijn voor mij persoonlijk was/is. Ik ben dus juist de persoon waar jij allergie tegen hebt nu en dat snap ik heel goed! Ik word zelf ook gek van mijn gedachtes en mijn negativiteit/angs. En dit is ook niet prettig voor mijn partner die er veel optimistischer in staat, hebben daar al best wel conflicten over gehad.

Het nieuws dat ik zwanger ben is in mijn omgeving al uitgelekt (door mijn optimistische partner) en ben al een paar keer iemand tegengekomen die mij enthousiast is komen feliciteren, en dat terwijl ik juist heel sterk voel dat ik het nog helemaal geen tijd voor een feestje is. Ik reageer dan ook niet echt leuk terug op die mensen. Pff zo stom ik baal ook echt van mijzelf! Is echt een gevolg van wat er is gebeurd. De 1e zwangerschap was ik juist super blij en onbezorgd en vind het zo jammer dat ik dat niet meer heb! misschien dat het over paar weken nog wel komt, en anders moet ik toch echt een knop om gaan zetten!

Hier dus eigenlijk het tegenovergestelde van jou happyjoyjoy, snap jou ook echt dat dit irritant is! Ik wou dat ik er zo in stond als jij, dus geniet er van en trek je niet zo veel aan van mijn negativiteit :p Andersom kan ik juist beter wat van jou leren nu!!

Ik hoop niet dat mijn bericht heel negatief overkomt, ik probeer mijn situatie alleen meer uit te leggen... of ik gooi het maar op de hormonen hier haha !
Alle reacties Link kopieren
HappyJoyJoy, je bent niet de enige.

Ik deel de manier waarop jij er in staat. Daarom reageer ik bewust wat minder op veel posts omdat ik het soms lastig vind goed te reageren aangezien ik de onzekerheid niet herken.

Ieder hier heeft zijn eigen verhaal en reden om te forummen en daarin moeten we elkaar vooral vrij laten.

Ik verwacht dat wanneer de eerste weken voorbij zijn en iedereen (zover mogelijk) zekerheid heeft de sfeer wel wat omslaat en het dan vaker over vrolijke, onbezorgde mutserige dingen zal gaan.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jullie dames. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde reageren.



Sterker nog, ik vind juist dat een forum als dit een podium moet zijn voor alle facetten van de zwangerschap, ook de negatieve.



Dus denk ook eerder dat het bij mij ligt in plaats van jullie!
@happyjoyjoy: ja, weetje iedereen heeft hier zijn eigen verhaal. En voor mij en sommige andere is het gewoon niet zo vanzelfsprekend meer als je ten eerste lang erover gedaan hebt om uberhaupt zwanger te worden en dan ook nog eens ervaring met miskramen.. dat maakt t gewoon minder onbezorgd. En wieweet wat de hormonen ook wel niet met je hoofd/humeur doen he! Ik merk het dus in mijn 'reallife' omgeving ook dat ik conflicten heb met sommige andere mensen. Een nicht van mij (ze is inmiddels 6 maanden zwanger) bleek precies evenver als mij zwanger (bij mijn 2e zwangerachap), we vertelde tegelijkertijd aan elkaar dat we zwanger waren. Ik was toen ook al minder onbezonne gezien mijn 1e miskraam en terwijl mijn nicht juist geen enkele bezorgdheid had, ze heeft al zonder moeite een zoontje gekrege en werd nu ook direct zwanger van haar 2e. Ze was super enthousiast en blij en ik kon totaal niet met haar connecten. Nu weet ze inmiddels dat ik weer zwanger ben maar ik hou haar bewust een beetje op een afstand omdat ik gewoon echt niet zo goed tegen die onbezorgdheid kan. (Zo stom van mij!!!) Maar ik zie het dan dus juist wel als mijn eigen probleem hoor!! Ik moet er echt mee leren omgaan en moet meer vetrouwen gaan krijgen.
Maar genoeg over mij nu!



Hoe gaat het met jullie??



Theeleut: lekker op vakantie ! Lekker genieten samen!!



Mini: veel plezier met carnaval! Ik ga morgen ook even! Ik mag nu natuurlijk bobben voor mijn vrienden haha! Weten al veel mensen van je zwangerschap? Anders is dat wel heel lastig geheim houden met al die alcohol!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kashri schreef op 25 februari 2017 @ 13:39:

Hoi ik breek even in. Sorry. Dit topic en het topic 2e helft oktober zijn redelijk druk en er is net een 3e topic voor oktober geopend. Is het een idee om op te splitsen in 3 topics? Een voor elke 10/11 dagen van de maand?Ben het volledig met Theeleut eens. Ik schrijf al een tijdje mee met de meiden hier en heb niet zo veel behoefte om opeens met anderen te schrijven. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!



Merl: Ik begrijp jou ook hoor. Kan niet wachten tot het begin April is. Mijn man en ik zijn helemaal "verliefd" op onze sweet pea. Om hem/haar zo op de echo te zien maakt het wel heel echt
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat er dames minder reageren omdat er veel geschreven wordt over onzekerheid! Dit lijkt me bij uitstek de plek om álle gevoelens te kunnen delen; onzekerheid en onbevangenheid we kunnen juist van elkaar leren nu. Ik sta er gemengd in, snap heel goed dat er mensen heel onzeker zijn door miskramen, heb er zelf namelijk ook 1 gehad. Snap dat de dames die dit niet eerder hebben meegemaakt hier niets over willen horen maarja helaas wel de realiteit..



Even voorbeeld van Piena, het is toch logisch dat ze nu heel onzeker is? Dit is toch bij uitstek de plek om dit te delen? Moet toch niet zo zijn dat deze dames die gevoelens hier niet neer kunnen zetten omdat andere dames op zoek zijn naar positieve en nuchtere lotgenoten??



Wat mij betreft moet iedereen hier kunnen melden waar zij behoefte aan heeft, is dit onzekerheid en negativiteit dan is dat zo. Is dat vreugde en blijdschap dan is dat zo. Want hé that's life!



Excuus als ik wat bot uit de hoek kom maar juist voor de dames die wel wat steun kunnen gebruiken nu moet dit een veilige plek zijn om te schrijven en zich niet bezwaard te voelen als ze niet positief of nuchter zijn! Merk dat ik al wat moedergevoelens begin te ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Even een luchtig onderwerp, hebben jullie al een voorgevoel wat betreft het geslacht? Bizar maar ik ben er zó van overtuigd dat ik een klein meisje in m'n buik heb. Vraag me niet waarom maar ik weet het bijna zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb het idee dat het wel eens een meisje zou kunnen zijn. Als het maar gezond is, maakt het geslacht mij niet zo veel uit. Mijn man zou een meisje erg leuk vinden: dan heeft hij twee jongens en twee meisjes

We doen over 3 weken de NIPT- en zullen het daarna wel zien. Zag zulke schattig we dingen bij mothercare vandaag. Ook hele mooie wandelwagens, al overweeg ik een bugaboo op EBay the scoren tzt
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang moet je wachten in Engeland op de uitslag van de nipt? Ook max 10 werkdagen?



Vriend heeft hier vandaag een wens gedaan in de fontein: hij wilde een gezonde zoon! Haha wel lekker eerlijk.. Mij maakt het niets uit!
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,



Sorry happyjoyjoy, maar ik moet even mijn zorgen kwijt. Ik hoop zo dat iemand mij even "gerust kan praten".. zucht



Ik heb echt mega veel last van kwaaltjes gehad elke dag en nu zijn ze weg. Ik heb wel kramp in mn baarmoeder. Ik voel me gewoon zo onzeker op dit moment, kan er wel van huilen.



Happyjoyjoy; ik snap je maar ik wou ook dat ik wat meer zoals jou was en onbezorgd kon genieten! Ik heb niet zo een heftig verhaal als Baggal en Merl, maar heb genoeg mee gemaakt om niet helemaal het vertrouwen te hebben. Daarnaast hebben mijn 2 vriendinnetjes allebei een miskraam gehad (vorige maand en eind 2016), en dat helpt mij ook niet mee (laat staan de heftige verhalen die ik hier lees). Ik heb het nu aan meer mensen verteld omdat ik me voor vandaag zo ellendig voelde, maar nu heb ik daar spijt van omdat ik bang ben dat het mis gaat.. kan je mij wat vertrouwen en zekerheid doorsturen?
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden! Klein berichtje vanuit Lanzarote!

Ik vond het super om terug te lezen van alle kloppende hartjes! Zo fijn!!

Piena, positive thoughts, sterkte nog de rest van het weekend



Hier gaat alles geloof ik wel goed! Ben heel blij dat ik nu even 2weken niets hoef en rustig aan kan doen, maar tegelijkertijd ben ik nog ontzettend onzeker of alles nog goed zal zitten. Eten is een dingetje voor mij, eigenlijk de hele dag door.. ik houd alles binnen (gelukkig), maar ik eet muizenbeetjes. Moet vooral ook zorgen dat ik geen honger krijg! En vooral brood en kornflakes gaan goed. Maar al die lekkere Spaanse ham moet ik laten liggen, dat is toch wel jammer hoor!



Ik heb niet zo heel veel WiFi, maar zal af en toe wel even meelezen met jullie Vind het wel fijn om van iedereen zo een andere kant te lezen terwijl we (globaal gezien) allemaal in hetzelfde schuitje zitten. +- 7weken zwanger!

Anyways, Veel liefs en tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Theeleut: Ik vermoed dat het 10 dagen is in de UK, maar zeker weten doe ik het niet.



Zwaan: geniet!



Mariel: mijn klachten komen en gaan. Ik weet van inmiddels bevallen vriendinnen dat het heel normaal is dat de je je ook een dag gewoon goed voelt!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal; ja ik had het inderdaad bij je gelezen! Echter zijn mijne nooit eerder gegaan vandaar dat de enorme twijfel en spanning dan meteen weer toe slaat. Kon je dan maar even een echo'tje bij jezelf doen he
Alle reacties Link kopieren
Hoi vakantieganger Zwaan! Wat een heerlijkheid zeg, 2 weken niks doen én warmte! Tenminste, warmte, daar ga ik vanuit. Hoe is het daar? Zitten jullie in een all inclusive hotel of appartement? Geniet vooral en blijf maar kleine porties eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven