Uitgerekend begin oktober 2017

28-01-2017 12:12 1790 berichten
Dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin oktober 2017
Schrijf gezellig mee!

Gebruikersnaam: Oktober2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Naam Leeftijd (v/m) # Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Mariel1986 31/31 1e 30 september Meisje! :heart: Bevallen op ... september! :love:
Theeleut88 28/31 1e 30 september Jongen! :heart: Bevallen op ... september! :love:
89Marloes 27/28 2e 13 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 13 september! :love:
PSVgirl 29/33 1e 15 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 19 september! :love:
BelgischMeisje 27/29 1e 12 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 23 september! :love:
Yastra 32/27 2e 8 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 25 september! :love:
Stefaniee 28/29 1e 3 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 28 september! :love:
Enorah 28/27 1e 7 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 2 oktober! :love:
Baggal 33/50+ 1e 9 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 3 oktober! :love:
Merl 28/30 1e 1 oktober Jongen! :heart: Bevallen op 4 oktober! :love:
00suus00 28/34 1e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 5 oktober! :love:
Ingelke_Kepringelke 30/35 2e 11 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 16 oktober! :love:
ennasje91 25/28 2e 19 oktober Meisje! :heart: Bevallen op 18 oktober! :love:
Piena01 30/36 2e 2 oktober Verrassing :heart: :duckie:
Zwaan28 28/28 1e 5 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Pantoffeldiertje 36/39 1e 5 oktober Meisje! :heart: :duckie:
English.breakfast 28/30 1e 6 oktober Jongen! :heart: :duckie:
Belle11 28/27 1e 12 oktober Jongen! :heart: :duckie:
LynLyn 31/33 2e 18 oktober Meisje! :heart: :duckie:
:redrose: Litano, Dorien_85, Aankleefsjaan, Mini-m & Innerpeace :hug:


LienKo, Car33, Aapje2015, HappyJoyJoy, Flower253 & Bloempje100 - jullie zijn zo stil, we hebben jullie uit de tabel gehaald. Als jullie toch nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf er gewoon weer inzetten!
anoniem_328227 wijzigde dit bericht op 24-10-2017 11:40
74.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Theeleut; jazeker maar dan wel positief



Dat is zeker een goede deal! Komt er ook een kast bij? Wij hebben een set gekocht van een kast, ledikant en commode voor 200 op marktplaats (ipv +- 600 winkelprijs). Box vanavond ophalen voor 30.

Neig nu toch weer meer naar de nieuwe combi wagen (Mutsy Transit, alleen te koop bij Baby-Dump). Als mijn vader mee wil betalen, is het toch wel erg leuk als er ook wat nieuws komt vind ik had alleen met alle rondgierende hormonen de koop al via de mail geannuleerd ze mailden vanmiddag terug met de vraag wat de reden is. Ik heb maar even niet geantwoord, tot mijn moeder mijn vader (ziin gescheiden) vanavond hopelijk heeft overgehaald hihi
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens mijn kledingkast aan t opruimen. Haha wat een zooi! Heb van alles wat naar de kringloop gaat en spullen die rechtstreeks de container in maar het meeste moet naar zolder want dat pas ik het komende half jaar niet meer. Haal ik daarna wel weer eens van zolder. Hoef ik nu niet elke keer door mijn kleding heen te gaan met "pff pas ik niet, dat niet, dat ook niet"
Alle reacties Link kopieren
Theeleut: jij ook al zo goed aan het inslaan? Lang leve Marktplaats!! Ik heb van de dochter van mijn man een "Bloom Coco lounger/rocker" gekregen. Zij had hem nog van haar dochter en die is in September alweer 1. Echt een geweldig ding (en gaaf design).



Mariel: Erg he?! Kast opruimen. A clean home is a happy home Ik moet tzt ook eens kijken. Heb nog een aantal dingen die ik hoogst zelden aantrek. Een deel kan op EBay (mooie merk jasjes) en een deel naar de kringloop.



Suus: wat Spannend! 8 Mei D-Day! Heb je zelf een voorgevoel? Niet dat dit wat zegt, kijk maar naar Mariel en ook een beetje naar mij



Merl: jij al een NIPT uitslag? Zal vast goed zitten hoor!



Echo hier was goed. Ik voel me nog steeds niet fit (dacht dat het wat beter ging, maar niet echt) maar ons meisje krijgt er niets van mee. Was wel lief van de echoscopiste: ze zette de 4D functie even aan

Sweet Pea was alleen een beetje te druk aan het bewegen om haar gezicht te laten zien, maar dit doen we zeker nog een keer met 26 weken of zo. Hoop dat mevrouw er dan wel goed voor wil liggen. Volgens de meting is ze 16 + 1 maar ik hou 16 aan. Iedere maandag is een nieuwe week

Verder lig ik weer in bed...uuuurrgghh! Had weer overgegeven en vraag me af of dit zwangerschap of virus is . Ik mag niet klagen, met haar gaat het goed en dat is het belangrijkste
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ideaal dat marktplaats! Mijn man heeft vanavond een zo goed als nieuwe Stokke Tripp Trapp stoel opgehaald met alles er op en er aan. Inclusief newborn set.



Rustig de tijd nemen om beter te worden baggal



Goed bezig mariel wij mogen nog een slaapkamer waar nog aardig veel rommel staat opruimen. Nog geen energie voor gevonden.. maar komt binnenkort.



Vandaag de laatste keer geplast voor moeder voor moeders. Ook weer afgerond.
Alle reacties Link kopieren
Hier helemaal lekker bezig geweest nadat mijn migraine rond 15 is verdwenen na een half uurtje slapen. 2 mega volle vuilniszakken voor de kringloop en een halve voor de kledingbak. Een la helemaal vol winterkleding gestopt en de zonerkleding die ik niet ga passen apart gelegd. Daar nog even een vacuümzak voor kopen zodat het onder de schutting op zolder kan.



Mn vriend is nu weer bezig met t laatste deel van zijn nieuwe kledingkast in elkaar zetten. Onze kleinste slaapkamer was mijn inloopkast met een Ikea Stolmen kast. We hebben er gisteren nog 1 op mp kunnen scoren en deze staat nu bij. Even wennen maar zo is t wel mooi! Vorige kledingkast van mn vriend gaat dan weg (3 cm te hoog om te verplaatsen naar een andere kamer grr!). Dan is de toekomstige babykamer weer wat leger. Alleen t logeerbed en mn vriend zijn sportspullen naar zolder en dan is ie leeg. Super leuk! Dan nog bedenken hoe of wat..... dat vind ik wel t lastigste hihi



Box ook net opgehaald en die was echt in mooie staat!
Alle reacties Link kopieren
Baggal; super fijn zo een echo! Goed om te weten dat zij niks aantrekt van jouw griep! Nog lekker geluncht of zat dat er niet in met 2 nog best wel zieken?

Hebben jullie een beetje ruimte daar in Londen voor de baby?



Marloes mag ook aan de slag met t opruimen hihi! Succes alvast en handig van die Stokke! Voor hoeveel hebben jullie m gescoord? En gefeliciteerd, eindelijk is het plassen voorbij (ik was het ZOOO zat!!)!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Jullie zijn weer goed aan het kletsen :-). Leuk om te lezen.



Even alleen een reactie op Mariel; toen wij destijds onze Mutsy bij de Prenatal kochten gaven ze aan dat je heel gemakkelijk nieuwe banden kunt kopen indien nodig. Wellicht eens bellen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Mariel: lunchen zat er niet in, want ik was/ben nog steeds niet lekker en heb ook gister weer overgegeven. Of dit nu het virus is of de zwangerschap..?



Qua ruimte zit het wel goed. Ons appartement is 160 m2, is voor London niet klein. Alleen heb ik het altijd ingericht zonder rekening te houden met een baby, omdat we niet wisten of dat ooit zou lukken. Mijn studeerkamer wordt de babykamer en mijn bureau gaat naar de logeerkamer. Moet alleen een stoel weg doen, maar daar kom ik overheen...



Marloes: yeah Stokke!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
160m2?!?!??! Djeeeezz dat is groot Baggal! Onze eengezinswoning is 110 haha!

Eén stoel weg doen, daar valt mee te leven hihi!



Vervelend dat de misselijkheid nog niet over is/ weer terug is. Blijf je vandaag nog thuis?



Hopelijk komt theeleut ook lekker aan haar rust toe!



Ik wou gisteren proberen naar werk te gaan maar zag het niet zitten met de migraine. Vandaag idem maakt de zwangerschap wel echt minder leuk en ben toch erg bang dat dit nog 5 maanden door gaat. Heb as maandag op aanraden van de vk een afspraak bij een acupuncturist, hoop echt dat dat iets goeds kan doen voor die pijn in mn hoofd.



Ingelke: thanks voor de tip! Wij kwamen op 100 euro uit voor nieuwe banden, zit je op 150 voor een kinderwagen. Echter heb ik nu weer in mijn (hormonale) hoofd dat ik gewoon een nieuwe wil
Hoi meiden,



Ik kan het niet allemaal meer bijhouden hoor! Ik reageer dus even kort en onpersoonlijk..



Maar wat vervelend dat er zoveel mensen hier last hebben van virussen/kwaaltjes/hormonen etc! :( hoop dat dat snel overgaat en iedereen kan gaan genieten! Gelukkig gaat het met alle baby's wel goed!

Leuk om te lezen dat iedereen z'n babyuitzet bij elkaar aan het rapen is. Hier ben ik ook langzaam wat babyspullen in huis aan het halen en ruimte aan het maken op de toekomstige babykamer. Sommige dingen koop ik nieuw en sommige dingen wil ik ook op marktplaats gaan aanschaffen (box, kinderstoel etc). En misschien dat ik op de vrijmarkt donderdag nog iets leuks tegen kom.



X
Alle reacties Link kopieren
Merl!



Nog steeds geen uitslag?
Alle reacties Link kopieren
Mariel: Ik woon dan ook wel in Zone 4 In zone 1 of 2 was dit niet te doen geweest. Al had ik daar eigenlijk ook niet willen wonen omdat het alleen maar gillend druk is. Nu woon ik op 35 minuten van mijn werk (met de Underground) en heb ik de rust van het non-city life. Ik woon in een verbouwd psychiatrisch ziekenhuis, dus ik ik voel me erg thuis (met de nadruk op verbouwd, ben niet op dag verlof zeg maar ). Het enige nadeel is dat het dus wel een hoog is en het dus zeulen wordt met de baby wagen (of dat ik hem in de auto leg zoals Yastra al zei). De vrijstaande huizen kunnen we niet betalen, alleen als de beneden buren ooit verhuizen dan zouden we liever dat appartement overnemen. Ze hebben overigens geen aanstalten om weg te gaan, maar zijn wel erg oud. Vinden het helemaal leuk dat er een baby komt in huize Baggal.

Ik zit vandaag zo waar achter mijn bureau, maar ik werk een halve dag en ben nog steeds niet lekker. Gelukkig is het niet druk en ik kan om 16:00 naar huis. Dan heb ik mijn best wel weer gedaan...

Wat irritant van de migraine. Heb je daar ook voor je zwangerschap last van gehad? Begrijp je gevoel hoor, dat het de zwangerschap minder leuk maakt en daar hoef je je ook niet voor te schamen. Toen ik vorige week zo ziek was had ik echt zoiets van: ik vind het allemaal niet leuk meer en dat terwijl ik ook ergens niet ondankbaar wil zijn, want ik ben ontzettend blij zwanger te zijn. Is gewooon rot om je rot te voelen Ik hoop in de loop van deze week weer op te knappen, ga het qua werk zeker niet zitten pushen.



Merl: Nog geen NIPT terug? De vrijmarkt is idd top voor koopjes! Ik vond het altijd heel gezellig om te struinen toen ik nog in Nederland woonde. Qua kinderstoel vindt mijn man de tripptrapp dus niet leuk - boehoe Ik vind hem wel gaaf, maar goed... Zijn stem telt natuurlijk ook. Verder vond ik het super lief dat zijn dochter de coco lounger had aangeboden van Bloom. Niet alleen om het ding zelf, maar ook omdat de verhoudingen een beetje minder stroef lijken te gaan dan 1 jaar geleden. Ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien (Oktober 2016 voor het laatst). Is gewoon fijn wanneer er iets meer acceptatie is en respect voor elkaars keuzes en stelt mij ook in staat mij weer meer open te stellen voor haar.



English.Breakfast: Mijn collega die inmiddels 21 weken is, had het ook over vlinders vanaf week 17. Ik denk dat je je niets verbeeld! En nu voelt ze hem (ze krijgen een jongen) trappen! Zo gaaf lijkt me dat. Ik voel nog niets overigens al zag ik gister op de echo dat ze echt wel heel druk aan het bewegen is. Ze heeft ook echo zo'n tuit-mondje Voelen andere dames al iets? Yastra jij had ook wat dingen?



Theuleut: Mijn man is ook wel een lieverd hoor. Vind het ook helemaal leuk dat ik zwanger ben. Was het er niet helemaal mee eens dat ik naar werk ging, maar kent mij ook wel langer dan vandaag. Was het makrtplaats spul dichtbij? Klinkt echt als een goede deal. Ik hoop toch zo dat BXXXX (uit het IVF forum) straks ook zwanger is!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Kledingkast opruimen.. Stond hier voor vandaag op de planning maar pfff er komt niks uit m'n handen. Heb me er maar aan toegegeven en lig lekker op de bank folders te lezen van de kraamzorg enzo. Niet voor niks vrijgenomen om tot rust te komen.



Baggal ik hoop het zooooooooo voor onze B!!! Morgen punctie, super spannend en dan het telefoontje over bevruchtingen en dan afwachten. Pfff wat een zenuwslopend traject is het toch! Hopelijk deze keer raak, dan zijn we samen zwanger! Lijkt me zo leuk! Ga je zo lekker naar huis en lekker uitrusten vanavond? Je klinkt nog niet helemaal fit



Mariel echt vervelend zeg voor je die migraine. Had je daar voor de zwangerschap ook al

last van? En ik zou gewoon voor een nieuwe wagen gaan volgens mij wil je dat stiekem veel

liever! Kan misschien ook een gedeelte meebetalen? Verwacht niet dat onze ouders ons dergelijke cadeaus gaan geven (ook al zouden ze dat financieel mak-ke-lijk kunnen missen). Vind het niet zo erg, lekker zelf ongegeneerd kopen wat wij willen. Zonder gedoe (dat zou er zéker van komen...)



Qua baby voelen... ik weet het niet. Soms denk ik iets te voelen maar ik wil het ook heel graag dus misschien beeld ik het me in.



Morgen commode ophalen. Uurtje rijden, is wel echt de max voor mij! Dan kan ik eens gaan bedenken wat voor kleur ik het wil gaan geven. Vanmiddag bijna een borst kolf gekocht. Geef mezelf even een MP verbod totdat ik +20 weken ben.



Trouwens: intakegesprek met Kraamzorg al gepland voor juni. Komt allemaal wel heel dichtbij zeg.



Merl inderdaad al uitslag van je NIPT?



Flower inmiddels al nieuws over het geslacht?



Zie diverse echo's voor aanstaande vrijdag, spannend!!!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha theeleut! Jajaja een mp verbod! Maar zeker geen babywinkel/ Hema etc verbod?



Heb jij vroeg je kraamzorg intake! Hier in week 30, dus dat is ergens rond 21 juli.



Je hebt gelijk, m'n vader doet "moeilijk" terwijl ik weet dat hij genoeg spaarcentjes heeft.. en m'n moeder wil heel graag, terwijl zij geen cent te makken heeft. M'n vader vindt vooral dat ik veel te vroeg ben met alles.... zucht, mannen. M'n eigen vriend zegt dat niet eens! Ik betaal de andere helft wel bij, koop lekker een nieuwe maxi cosi die geschikt is voor isofix (isofix 300 en stoeltje 280). Heb niet voor niks gespaard je moet t toch ergens aan uitgeven, en wat is er nou leuker dan je eerste kindje?



Migraine en (erge) hoofdpijn ben ik mee bekend maar het ging juist goed de afgelopen 2 jaar. 1 keer in de 1 a 2 weken was het gemiddelde, nu ben ik naar 5 a 6 dagen in de week.... vind het echt heeel naar die pijn in mn hoofd! Ook al is het voor een heel mooi en goed doel..



Baggal; zone 4 zegt mij niks maar denk dat elke zone iets verder uit het centrum is. Hebben jullie dan een hele verdieping van de voormalige instelling? Of een halve misschien? Weet niet hoe groot het was. Klinkt prima toch, met 35 minuten op je werk en daardoor groter en goedkoper kunnen wonen. Daarvoor ben ik na 29 jaar Amsterdam ook de stad uit gegaan, al zei ik dat ik dat nooit zou doen. Nu vind ik het heerlijk, met de auto of trein zit je binnen 15 minuten in Amsterdam en we kunnen in een eengezinswoning met voor- en achtertuin wonen. Word erg blij van de tuin!
Alle reacties Link kopieren
Baggal; ik zie alleen bij ennasje een echo vrijdag! De rest heeft hun maandelijkse controle hihi
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 16 mei mijn 20 weken echo en 8 mei een pretecho om het geslacht te bepalen. Die had ik ingepland toen ze het hadden over de 20 weken echo begin juni, nu ben ik te nieuwsgierig om hem te annuleren
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Ff snel: Nee nog geen uitslag gehad :( maar zeer waarschijnlijk wel deze week..
20 weken echo wel gepland op maandag 15 mei! Had al in mn hoofd dat ik tot die 20 weken nog een beetje in spanning zou zitten ivm nipt enzo maar op de een of andere manier ben ik in een soort relax modus beland hier (totaal anders dan ik dus was haha!), heb ook het idee dat ik de kleine al klein beetje begin te voelen hier.. kan het gevoel niet echt omschrijven



Iemand anders die al wat voelt?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ga nu ook maar hier meeschrijven als dat ok is. Lees al vanaf het begin mee, maar durfde telkens niet uit angst dat er toch iets mis zou gaan.

Uitslag binnen die gelukkig goed is!!!

Bleek binnen het Radboud niet goed gecommuniceerd te zijn blijkbaar. Gelukkig heb ik een hele lieve verloskundige die voor mij gebeld heeft naar het laboratorium. En daarna kwam er goed nieuws uit het ziekenhuis.

Dus als je het wachten zat bent probeer het misschien nog eens op die manier.

Ik

vind het toch wel erg gezellig om een beetje mee te kletsen. Mijn vriendinnen hebben allemaal al kinderen dus heb ook niet echt een zwangersschapsmaatje. Wel veel wijsheid en tips.

Ik kom zoals ik al eerder schreef uit Nijmegen. Ik ben 36 jaar oud en mijn vriend 39. Ivm psychische klachten hebben we wat langer gewacht met deze zwangerschap. Dit wordt dus ook ons 1tje kindje. Ik ben 5 oktober uitgerekend.

Heb gisteren ook mijn 20 weken echo ingepland. Die staat nu op 15 mei.



Groetjes Pantoffeldiertje77
Alle reacties Link kopieren
Dames, er is veel geschreven zeg! Hoop dat ik niks belangrijks over het hoofd heb gezien!



Theeleut Geeft toch niets van die kast opruimen, die loopt niet weg Haha mp-verbod.. ben benieuwd of je het volhoudt!



Vandaag geweldige kast tegen gekomen op mp. Gelijk een berichtje gestuurd, terwijl mijn vriend nog niet overtuigd is maar mijn sterke hormonen konden zich niet in bedwang houden. In mijn gedachten is ie al geverfd in m'n lievelings kleur



Baby voelen: volgens mijn verloskundige kan het nu zeker al, maar is het pas écht gebruikelijk bij 20 wkn. Ik heb 1x een raar kriebeltje gevoeld.. kon volgens haar heel goed de kleine zijn



Weet even niet meer wie het vroeg(en) maar we hebben donderdag poging 2 voor de geslachtsbepaling. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
En welke pantoffeldiertje! Fijn dat de uitslagen goed zijn! Hoe voel je je verder?
Alle reacties Link kopieren
Suus; ik wou hem er net in zetten maar volgens mij heb je t al zelf gedaan hihi! Merl er wel ingezet



Merl; goed om te horen dat je rustiger onder je zwangerschap bent en je je niet meer zoveel zorgen maakt! Heel fijn!

Ik dacht dat ik vorige week woensdag en donderdag wat voelde maar daarna kreeg ik 4 dagen lang een stekende en zeurende pijn bij mijn baarmoeder. Hiervoor ben ik gisteren naar de vk geweest (en heb ik vandaag urine ingeleverd waar geen blaasontsteking uit kwam) waar wij het hartje voelden rondom die pijn. Waarschijnlijk is mevrouw daar druk bezig en komt die pijn daar vandaan. De vk hoopte nog voor mij dat ik een blaasontsteking had omdat die pijn tenminste te verhelpen is

Sinds donderdag dus niks meer gevoeld, op de pijn na die van de kleine komt



Pantoffeldiertje (lange naam!); welkom! Fijn dat je inmiddels nu alweer zo ver bent, bijna 17 weken! Nog geen geslachtsbepalende echo gehad? Wachten jullie hiermee tot de 20 weken echo? Ben je ook al zo aan het shoppen of kan jij je wat beter inhouden?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Pantoffeldiertje! Wat fijn dat de uitslag goed is. Kwam uit de combi-test een verhoogd risico? En super zo'n verpleegkundige die extra met je meedenkt. Weet je het geslacht al?



Merl: Goed zo! Fijn om te kunnen genieten. Ik merk dat ik na de NIPT ook meer geniet. Was wel weer in mijn angst modus nadat ik zo grieperig/ziek was. Maar na 2 echo's bestijg ik de roze wolk weer. Ben nog steeds niet helemaal beter.



Belle: is dat een kast voor jou of voor de baby?



Mariel: Het ziekenhuis waar ik woon is opgebouwd uit diverse gebouwen op het terrein. Ons appartement zit op de voormalige vrouwen afdeling: the acute cases, ha-ha. Wij hebben dan een gedeelte van dat gebouw. Aan de buitenkant heel victoriaans en aan de binnenkant modern.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Oohhh Baggal!!! Ben zo blij!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:theeleut88 schreef op 26 april 2017 @ 12:51:

Oohhh Baggal!!! Ben zo blij!!!Hi - Hi, ik weet waarom! Ik hoop zo dat het leidt tot het gewenste resultaat voor 'onze' B, want ze is ook al even bezig en bovendien, voor zover ik kan beoordelen, een hele lieve meid!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven