Uitgerekend begin September 2017

26-12-2016 10:40 1143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lieve Dames,



Het lijkt me leuk om samen een te kunnen praten over het wel en wee van de zwangerschaps periode.

Zijn jullie uitgerekend in begin september (1 t/m 14 sept?) Dan lijkt het me leuk om samen erover te schrijven.

We hebben op eerste kerstdag positief getest, en vandaag nogmaals positief getest.

Wie sluit gezellig aan?

Naam
(leeftijd)
U.D. J/M KindjeAfsprakenBijzonderheden
BB87
29/28
01-09 Meisje 1e31/05 vk, 11/07 32 wk echogeen
RiverJoy
26/23
04-09 Meisje 1e4e ronde, 18/03 pretecho--
Bloes
32/32
03-09 Jongetje 2e--Gyn, bevallen in zkh, groeiecho's, zwangerschapsdiabetes
Ri88
28/32
03-09 Meisje 2e--vanaf wk 32 extra groeiecho's
Knotje
27/27
10-09 verrassing! 1econtrole vk 07/06ziekenhuisbevalling (poliklinisch tot nu toe)
dali80
36/40
06-09 Meisje 4e20 wk echo ?--
Toverspiegel
--/--
06-09 Meisje 2e--Gyn, ziekenhuisbevalling, groeiecho met 27 wk
Flowerzzz
29/--
04-09 Meisje 1e20/04 20 wk echo--
Fistik86
30/--
10-09 Jongetje 2e--endomyeriose en adenomyse, controle bij de gyn
NorthCape
31/31
15-09 Meisje 1e--bevallen in ziekenhuis, 32 weken extra echo

Mirriemirrie, Champignon & Mamsan(meisje), (tijdelijk) uit de tabel, ivm liever niet meer mee schrijven, lezen zo nu en dan wel mee.

Rovie, Cey_sam, Highfligh en Schuimblokje heb ik uit de tabel gehaald, hebben sinds een tijdje niet meer mee geschreven, willen jullie weer meeschrijven/in de tabel laat het me weten.

:rose: Lovelynoukske (meisje)
:rose: Eefje
:rose: Promesso
:rose: Sarina87
:rose: Sabrina-
anoniem_283049 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 11:03
44.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Schuimblokje ik zie dat jij vandaag de eerste echo hebt! Veel succes gewenst!!
Alle reacties Link kopieren
Succes schuimblokje!



Gelukkig ben ik niet de enige met al een buikje word voor mij ook lastig om t te verbergen. Op werk weten ze t' wel allemaal al omdat ik bepaalde dingen niet mag doen. Ik werk met medicijnen dus ik moest het wel vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden had echt een rotnacht gehad dus de vk gebeld



Net echo gehad en het hartje knipperde!



Ze kon uiteraard geen garantie geven maar voor nu zag het er goed uit
Alle reacties Link kopieren
Ah Dali wat naar vannacht, maar wat fijn dat je gelijk langs mocht komen en wat suuuuuuperfijn dat het hartje klopt!!! Yes! Blij voor je! Geen garantie misschien maar voor nu in ieder geval een goed en geruststellend gevoel.



Dankjulliewel dames! Ben best zenuwachtig, mijn man ook merk ik
Alle reacties Link kopieren
Fijn Dali! Mooi dat het er goed uit ziet en je dus iets minder onzeker kan zijn.



Haha dat was mijn vriend ook Schuimblokje! Leuk he om te zien hoe betrokken ze zijn.
Oh dali wat fijn dat je gelijk mocht komen en een mooi hartje hebt gezien Even van genieten nu!



Spannend schuimblokje! Hopelijk voor jou ook een prachtecho! Hoe laat mogen jullie?
Alle reacties Link kopieren
wat fijn dali!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, Dali wat fijn! Hoe ver ben je volgens de echo?
Alle reacties Link kopieren
Hi! Tijdje niks geschreven, niet zoveel te melden maar lees wel mee. Nog steeds zo goed als geen kwaaltjes, 's avonds wel moe en een flinke buik al.



Vanmorgen de intake bij de vk gehad, grappig dat ik dezelfde vk had die mijn 1e bevalling heeft gedaan.



Ik heb 1 feb de 1e echo, ik ben dan rond de 8 weken.
Alle reacties Link kopieren
Pff, vandaag dus ook bloedverlies. Zit op zes weken en 3 dagen. Ben BANG! Verloskundige al gebeld, maar kan niet anders doen dan afwachten...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte highflight, wanneer heb je de echo?
Oh bah wat naar highfligh! Is het bruinverlies of rood? Heb je al een echo staan? Als dat nog erg lang duurt, kan je dan niet wat eerder komen? Die spanning en vooral onzekerheid is zo naar!!
Alle reacties Link kopieren
Het was eerst lichtroze en nu echt wel helderrood. Niet veel, paar druppels, maar toch...



Heb 31 januari de echo. De verloskundige adviseerde me toch tot die datum te wachten. :-s
Alle reacties Link kopieren
Spannend Highfligh.... verder geen krampen oid?
Alle reacties Link kopieren
Pff highflight dat is wel lang wachten hoor!
Ja heel lang wachten!! Als je je nou heel erg ongerust maakt zou ik toch nog eens bellen als ik jou was.. Gelukkig is het maar een heel klein beetje bloed en zolang je geen krampen hebt zou het niks kunnen betekenen. Ik duim met je mee...
Alle reacties Link kopieren
thanks lieve meiden...



Ik heb lichte kramp...en bij het afvegen nog beetje bloed. Pff, heftig dit, dat in spanning wachten...



Ben vandaag ook een stuk minder misselijk dan de afgelopen dagen. Toch probeer ik maar vertrouwen te hebben! Het kan nog alle kanten op.
Alle reacties Link kopieren
@ Dali : Wat goed een kloppend hartje! in ieder geval fijn dat het er voor nu goed uit zag! Konden ze ook zien waar het bloedverlies bij jou vandaan kwam?



@ Highfligh : Oh ik hoop zo voor jou dat het bloedverlies gewoon onschuldig is! Dat is altijd zo'n onzekerheid ik vind het dan ook nog lang wachten tot de 31e. Hopelijk stopt het bloeden snel!
Alle reacties Link kopieren
Highfligh, kan me je angst goed voorstellen!! Dat is ook echt nog lang wachten..... sterkte en een dikke knuffel voor nu. Probeer inderdaad vertrouwen te hebben, het hoeft niks te betekenen.



Ik heb net een kloppend hartje gezien! Zo blij! Ik ben (ook) een week teruggezet dus zou nu 6.5 weken pas zijn... vreemd maar het zal wel. Ik hoor het vaker en we zien het wel met de termijnecho op 9 februari....
Oh wat fijn schuimblokje Samen van nagenieten!!
Alle reacties Link kopieren
@ Schuimblokje : Oh super fijn! Weer een kloppend hartje erbij! Wie weet wordt je inderdaad weer een paar dagen vooruit gezet met de termijnecho, het hartje klopt dus da's goed nieuws
Alle reacties Link kopieren
Fijn nieuws Schuimblokje!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, wat fijn he, zo'n kloppend hartje zien! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn alle kloppende hartjes! Gefeliciteerd!!!
quote:Schuimblokje schreef op 20 januari 2017 @ 16:56:

Ik heb net een kloppend hartje gezien! Zo blij! Ik ben (ook) een week teruggezet dus zou nu 6.5 weken pas zijn... vreemd maar het zal wel. Ik hoor het vaker en we zien het wel met de termijnecho op 9 februari....Hey schuimblokje! we geen een beetje gelijk op zo. Ik heb een dag later dan jij de termijnecho, en tot die tijd is de termijn gewoon onzeker. Maar zolang er hartjes kloppen is het goed! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven