Uitgerekend december 2012 *deel 2*

14-10-2012 11:18 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder! De inloggegevens staan op facebook, dus iedereen kan de tabel aanpassen



NaamLeeftijd Uitger.Datum Kindje GeboortedatumMissMD32 jaar26 Nov2e+3e31 Oktober

2 meisjesJun2228 jaar1 Dec1e13 November MeisjeSaartje8428 jaar5 Dec1e14 November

Jongen_LiiL_KiiM_25 jaar9 Dec2e16 November

JongenAppletje9121 jaar1 Dec1e24 November

MeisjeNijnepijn31 jaar30 Nov2e26 November

JongenBengelie30 jaar2 Dec1e27 November

Jongenmaris29 jaar2 Dec1e28 November

JongenMikky3333 jaar6 Dec1e29 November

Jongen Schimmelteentje42 jaar1 Dec2e29 November

Jongensaudade40 jaar6 Dec1e30 November

Meisje Lady_j28 jaar2 Dec1e1 December

Meisje Lexie8131 jaar11 Dec1e3 December

MeisjeIsis2730 jaar29 Nov1e3 December

MeisjeSanne198428 jaar5 Dec1e17 December

MeisjeSenshi27 jaar10 Dec2e17 December

Meisje Sophie_8428 jaar10 Dec1e22 December

Jongen
Happy new topic! Veel schrijfplezier
Alle reacties Link kopieren
Senshi, super! Thanks voor het aanmaken van deel 2!
Zo, hebben we in 7 maanden tijd een heel topic volgekletst!
Alle reacties Link kopieren
Jeuj! Wat goed! Heb vannacht gedroomd dat ik al ging bevallen! Brrrrr .....
Alle reacties Link kopieren
Ik was ons al kwijt! Mag nog 4 keer naar mijn werk toe. 3 keer echt op de vloer staan en 1 werkoverleg en dan heb ik verlof. Heb werkelijk geen idee wat ik in mijn verlof moet gaan doen. Dus dat wordt nog een hele klus om thuis te zijn.

Ben echt wel klaar met het werken. Zal op Facebook nog wel even zetten waarom...



Vriend en ik denken trouwens dat onze kleine meid op 29-11-12 geboren gaat worden. Ben zo benieuwd naar haar!
Alle reacties Link kopieren
Saartje en.. viel de bevalling in je droom mee?



Sanne, wat een goed vooruitzicht dat je nog maar 4x naar je werk hoeft en dan lekker kan genieten van je verlof! Maar dus nog geen idee wat je in je verlof gaat doen? Ik heb al een hele lijst die ik wil gaan doen, maar vooral uitrusten, nixen, veel afspreken met vriendinnen (lunchen, high-teaen, ontbijten etc.), alles wassen voor de kleine en alle lijstjes af werken voor de kleine en de bevalling etc. Wat leuk dat jullie denken dat ze op 29 nov wordt geboren!
Gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg mijn vriend eergisteren wanneer hij dacht dat de baby geboren zou worden en toen zei hij 29-11-12 en ik had laatst in mijn agenda opgeschreven dat ik dacht dat de baby op 29-11-12 geboren gaat worden. Wel toevallig:-)



Ga in mijn verlof de enveloppen schrijven en sowieso het boek lezen Veilig Bevallen en over het geven van borstvoeding. Kleertjes wassen begin ik deze week mee, maar de babykamer is klaar, dus ik hoop dat ik veel kan uitrusten(maar dat weet je bij ons helaas nooit!)



Gelukkig nog 4 keer naar mijn werk, ben er echt klaar mee...
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Nieuw topic! Ik blijf vooral op Facebook schrijven maar lees hier nog wel mee hoor.
@Sanne, niks nog 4x werken meid. Ziekmelden met die hap!!! Heb je bericht op fb gelezen en ook gereageerd daar, het is een grote schande dat ze daar zo met je gezondheid omgaan!

Dit moet je gewoon niet pikken en zeker nu niet meer. Bel maar dat je een zware griep hebt dan ben je klaar. Misschien niet helemaal eerlijk maar zoals jij daar wordt behandeld is ook niet eerlijk. Denk eens een keer aan jezelf meid.

En wat dacht je ervan om tijdens je verlof gewoon eens lekker niets te doen? Slaap lekker belachelijk lang uit elke dag (echt, die kans heb je niet meerals je kleine er is, kleine kinderen zijn àltijd vroeg wakker ) Als het mooi weer is ga je een heerlijke wandeling maken in een rustige natuurlijke omgeving waar je het gevoel hebt dat je kan ademen. Als het shitweer is ga je lekker met een boek/dvd/tijdschrift en een beker warme chocola op de bank. Kortom ga eens lekker relaxen en uitrusten. Een bevalling is loodzwaar, daar moet je niet oververmoeid aan beginnen.



@Saartje,haha viel het mee? Ik heb ook al eens over mn bevalling gedroomd, je droomt zowieso de gekste dingen als je zwanger bent. Ben je al op pyamajacht geweest?
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Tijdens het vol schrijven van dit topic gaan onze kindjes geboren worden!!!



En Saartje hoe is de bevalling gegaan? Hoe gaat het met het maken van de wieg?



Nog 3 dagen werken! Morgen mijn allerlaatste keer therapie geven, daar stop ik helemaal mee. Toch best een raar idee. De babykamer schiet echt al aardig op, ik vind het zo leuk! Woensdag weer naar de vk, spannend want dat gaat ze ook weer kijken of ze al goed ligt.
Alle reacties Link kopieren
Ben op mobiel,alvast sorry voor typo.s. Het gewone internet is er vanmiddag opeens uitgeknalt,echt super irritant!en de upc bellen heeft geen nut,wachttijd van minimaal 15 min en je betaald per minuut!! Morgen dus maar naar de winkel, want ik heb vakantie!

De bevalling in mijn droom was echt bizar,was eigenlijk het begin en ik was hier thuis met iemand. En ik dacht dat mijn vliezen braken,dus ik belde de vk. Die kwam en ging onderzoeken hoe lang het ging duren. Ik moest in een hoekje op de grond gaan zitten,daar was namelijk een putje (huh?). Maar later bleken het niet mijn vliezen te zijn die gebroken waren,maar was het gewoon heel veel slijm .... Bizar!!

VAndaag bezig geweest met het inrichten van de babykamer,jemig wat een werk! Waar laat je alles?en wat is één logische plek voor wat? Heb ook maar een lijst gemaakt van wat we allemaal hebben,zodat ik ook weet wat nog gekocht moet worden. Heb van twee vriendinnen kleding gekregen,Jemig ons kleintje heeft nu al meer kleren dan wij twee samen! Tot maat 80 zitten we gebakken :-)

Vriend heeft grote schoonmaak gehouden,zo fijn! Hadden alleen niet verwacht er de hele dag mee bezig te zijn,Haha! Portie zere voeten nu... En ik heb ook echt dikke opgepompte benen,iemand daar een tip tegen?

Alle wiegonderdelen zijn nu klaar,nu nog in elkaar en schilderen en daarna ga ik hem bekleden (in verlof denk ik)

Morgen komt om 2 uur de kraamzorg mevrouw,hoopte eigenlijk ook de laatste giraffe af te hebben,maar dat heb ik dus bij lange na niet gered. Maar goed heb ik de rest van de week nog wat te doen!

In mijn verlof wil ik naar de kapper, een zwangerschapsmassage nemen en misschien een pedicure,maar heb dat nog nooit gedaan en ken dus hier ook geen goed adres...verder ook veel afspreken met vriendinnen,als die hopelijk ook kunnen overdag! En de kleertjes wassen natuurlijk!



Jun,nog maar vier dagen werken,heerlijk! Waarom stop je helemaal met therapie geven? (wat doe je eigenlijk?)

Ik moet ook woensdag weer naar de vk en voor mij ook spannend door de ligging!grappig dat we dat allebei hebben!

Pyama jacht gaat deze week beginnen,net als die perenium (eh....) creme.
Ook gevonden!



pfff zit hier met heel zielig ziek zoontje. Leuk die peuterspeelzaal hoor, maar hij heeft na een week dus direct een griep te pakken!! Zo zielig, 39,5 koorts werd ie mee wakker, en nu ligt ie op de bank met van die waterige oogjes zijn longen uit z'n lijf te hoesten.



Maar ik ben weer weg, want hij heeft z'n lievelingsknuffen vannacht onder gespuugd, dus die ga ik nu snel even uit de wasmachine vissen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat zielig miss dat je zoontje zo ziek is! Hoop ook voor jou dat ie snel beter is!

Vannacht gedroomd dat ons zoontje er al was, en hij was zo leuk! De hele tijd lachen, ik smolt helemaal!
Zo de zieke ligt op bed, heb ik even tijd om te reageren.



@verlof: Komt er voor iedereen nu wel aan denk, lekker hoor. Hier kan ik nog steeds wel genieten van het thuis zijn, maar omdat ik zo weinig kan, wordt ik t ook wel zat. Dus ik vind het niet zo erg dat ze over 2 weken waarschijnlijk gehaald gaan worden. Daarbij loop ik qua lichamelijke gesteldheid ook een paar weken op jullie voor, dus wat dat betreft mag het er van mij ook wel op zitten. Buik zit in de weg, veel maagzuur, opgezwollen en vooral bekkenpijn!! Maar ik moet zeggen dat ik het erger had verwacht met een tweeling, maar ben er gewoon wel klaar mee.



@Saartje: bizarre droom weer! Die van dat putje dan he. Wel leuk dat je in je dromen al kennis maakt met je zoontje haha. Hier niet zoveel dromen, slaap ik te kort achter elkaar voor denk. Krijg ieder uur op de wekker wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer :-)



Brownies, waren weer zalig, ik durf best wel te zeggen dat ik goed kan bakken :-)

We zijn ingemaakt maar dat wisten we al. Dus niemand overboord. Was erg gezellig en daar gaat het om.



Bevallen, ik heb nog geen idee.... woensdag bij de vlos maar eens over hebben. Hebben dan de uitgebreide bevallingsafspraak!



Verlof, nog 1 week en dan ga ik uit de ziektewet mijn verlof in. Studie loopt voor geen meter erg vervelend en ik merk dat ik wat somber wordt van het thuiszitten de hele tijd. Doe mijn best maar kan zo weinig.... Ach ja, voor het goede doel!



Whahaha Saartje wat een droom!!! :-)



MissMD sterkte met je kleine! Vervelend zeg!
Alle reacties Link kopieren
Saartje, dat is dan wel een leukere droom! Hoe vond je de intake van de kraamzorg? Wat ik voor werk de zal ik even op fb zetten.



Missmd, beterschap voor je zoontje! Volgens mij heerst het, bij mijn vriendinnen zijn de kindjes ook ziek of ziek geweest. Sterkte met de laatste weken!



Bengelie, nog even volhouden dan kan je weer meer ondernemen! Ik hou me daar echt aan vast! Zal zo blij zijn als ik straks gewoon 15 min kan lopen zonder dat het zeer gaat doen of dat ik gewoon helemaal niet meer het gevoel heb dat mijn schaambeen breekt!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou me daar ook aan vast Jun. Mijn therapeut zit de hele tijd dat ik blokjes om moet lopen. Dan knik ik maar, ik red de keuken net. bij wijze van spreken.
Alle reacties Link kopieren
wow, hier binnen in mijn buik is het heel erg druk! Kun je indaling voelen? Het is nu heel laag in mijn buik en in mijn rechter zij heel erg druk... Word er af en toe helemaal raar van, haha! Woensdag naar de vk, ben heel benieuwd of ie dan goed om ligt, en ingedaald is, maar misschien is ie ook gewoon weer een feestje aan het bouwen, dat kan ook.

Dromen, ik droom sowieso veel, ook toen ik nog niet zwanger was, dus voor mij is het niet hel erg raar, maar vaak zijn de dromen dat wel! Laatst ook gedroomd dat mijn moeder werd aangevallen door Gypsy's en dat ik die mensen moest doodsteken... tja...



Miss, kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent! Ik heb heel weinig klachten en zelfs ik ben er af en teo klaar mee, en jij bent al zo veel verder!



Beng, wat fijn dat de brownies zo goed gelukt waren! Nomnom! Ik heb geloof ik ook nog bakspullen in huis, ga morgen maar eens kijken! Jammer dat jullie ingemaatk zijn, maar fijn dat het zo gezellig was!

Kan me wel voorstellen dat je studie nu niet zo goed loopt, je bent met hele andere dingen bezig nu. Maar kan me voorstellen dat je je er wel vervelend door voelt. Misschien kun je iets heel anders gaan doen tijdelijk, breien/haken/schilderen/fotoboeken maken....

ik merk dat ik ook veel minder voor school (wat mijn werk dus is) doe momenteel. Wel als ik daar ben hoor, en ook het nakijken en zo, maar normaal zit ik er thuis toch veel meer aan dan nu, kom er gewoon niet toe!



Jun, die pijn in jes chaambeen, dat lijkt me zo naar! Heb daar ooit een blauwe plek gehad omdat ik om mijn fietsstuur geknalt was, jemig, dat deed zo gruwelijk veel pijn! En dan voor de ogen van de jongen die je leuk vind, dus je mag ook niet laten blijken dat het pijn doet... Het leven van een 16 jarige is echt zwaar... :D En denk dat dit van jou nog wel erger is aangezien het van binnen uit komt!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

De babydump kan hier vanaf 7 uur komen om de box, kinderwagen en commode te brengen, yeaaah!! Alleen damn, vanaf 7uur is wel errug vroeg, maar heb er wel zin in dat de spullen komen, wordt het weer een stukje echter!



Sanne, aftellen tot je verlof, heerlijk! En hoe is het boek, aanrader?



Jun, ook al aan het aftellen tot je verlof!! Morgen naar de vk, leuk! Hoop dat ze dan goed ligt!



Saartje, hahaha wat een droom van de bevalling! Wel weer een leuke droom van je lieve lachende zoontje! Ooh nog even en we mogen kennis maken met onze kleintjes!! Hoe was het bezoek van de kraamzorg mevrouw? Leuk dat je morgen ook naar de vk moet en spannend of hij ook al goed ligt!



Miss, wat zielig dat je zoontje ziek is, hoe is het nu met hem? Al iets aan de betere hand?

Fijn dat de zwangerschap meevalt met wat je had verwacht met een tweeling, maar kan het mij zo goed voorstellen dat je er klaar mee bent. En nog 2 weekjes, spannend!!



Bengelie, jammer dat het thuisteam heeft verloren, maar idd gaat het om de gezelligheid en brownies eten hahaha! I love brownies!!! Jij morgen ook al een afspraak bij de vk, leuk! Veel afspraken morgen!



Vk, ik moet vanmiddag naar de vk en zal dan ook even wat info vragen over bevallen, aangezien ik mij er ook nog helemaal niet mee bezig heb gehouden. Het enige wat ik tot nu toe weet is dat ik graag in het ziekenhuis wil bevallen, maar voor de rest is het allemaal nog 1 groot ?



Bengelie, ik begrijp het dat je studie niet zo lekker gaat op het moment, heb er hier ook zwaar last van.. Vind het zo moeilijk om mij te concentreren op de studie en het kost mij veel mee moeite en tijd en stresssss! Over 2 weken al tentamens, waarvan ik 1 (statistiek) MOET halen, maar ondanks hulp van docent snap ik er nog steeds de ballen van.. Dus de komende dagen zit ik alleen maar aan de statistiek.. De andere 2 tentamens hebben niet echt prio, dus dat wordt 2 dagen voor tentamen samenvatting in mijn hoofd proberen te stampen en kijken hoe ver ik daar mee kom op het tentamen en anders lange leven de hertentamens!!



Nou ik zal mij op statistiek storten en laat vanmiddag nog wel even weten hoe het bij de vk was!



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Lexie dat de Babydump vandaag langskomt met de kinderwagen, commode en box. Succes bij de Vk en met statistiek(lijkt me echt een rot vak)



Het boek is hier nog niet, komt als het goed is morgen binnen.



Nu nog maar 2 keer werken en dan lekker verlof. Even een tijdje geen werkdruk.

Ga vandaag beginnen aan de babywas:-)



Iedereen die naar de Vk gaat vandaag veel plezier en ben benieuwd of er al kindjes zijn die goed liggen.
Alle reacties Link kopieren
De kraamzorg mevrouw gister was een consulente en niet diegene die hier komt straks. Ben ik stiekem wel heel blij mee, dit was zo'n overdreven aardige zenuwachtig makende vrouw, daar zou ik het echt geen week mee vol houden!

Voordat ze kwam was ik nog even de stad in, voor die perenieum (ik vergeet dat woord steeds...) creme en die pyama, maar mijn kruidvat had hem niet. En nu blijkt dat het ook niet in de lijst van de kraamzorg staat van wat mee moet naar het ziekenhuis, dus ik houd het gewoon bij de pyama's die ik heb!



Net weer een hormonale break down gehad, jemig... Ik stond op en checkte mijn mail en zag een mailtje van mijn moeder: eh hallo? ben je er nog wel? Heb het gevoel dat ik alleen wat van je hoor als ik bel of mail..... Boehoe! Dat was natuurlijk helemaal niet mijn bedoeling, maar voel me zo druk dat ik steeds vergat te bellen/mailen, dus vet jankend haar op gebeld. Gelukkig alles weer goed nu hoor, maar wat zijn die hormonen stomme dingen!



Is de babydump al langs geweest Lexie? Ik had dat altijd als ze een tussen dan en dan tijd doen, ze komen toch altijd te laat!

Oh statistiek, daar hoor ik zo veel mensen over! heb het gelukkig zelf nooit gehad, maar iedereen die het wel had die ik kende, moest het weet ik hoe vaak herkansen! Heel erg veel succes!



Sanne, heerlijk nog maar 2 keer! En nu al aan de babywas, goed bezig!
* Zet Bengelie op de lijst voor wat lekkers tijdens onze meet*



@saartje: je kan indalen voelen, ik heb bij mijn zoon echt een soort weeën gehad toen. Ongesteldheidspijn en dacht dat ik buikgriep kreeg. Maar er zijn er ook genoeg die er niets van voelen. En knuffel voor je breakdown, heel herkenbaar! Voor je moeder waarschijnlijk ook.



@Lexie: zijn ze al geweest? En succes bij de VK en met statistiek. ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen!



Hier nog steeds heel ziek zoontje. Koorts is wel iets gezakt, maar nog ruim boven de 38 graden. Word nu zelf ook wel heel erg duf van het binnen zitten zeg, je voelt de baccillen hier zo'n beetje door de kamer zweven! Mijn ouders gevraagd om zo even te komen, dan kan ik er even uit voor boodschappen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha MissMD dat is standaard mijn rol



Balen dat je zoontje nog steeds ziek is! Kan me voorstellen dat je daar wat suf van wordt. Beterschap voor hem!



Indalen hier, denk het nog niet. Druk... ja hahaha. Een van mijn katten gaf net kopjes tegen mijn buik!!!! Agossie!



Statistiek heb ik ooooooit gehaald! Met die opleiding verder niets meer gedaan, dat is dan wel weer jammer hahaha.



Zit te wachten tot de post komt met de proefdruk van ons kaartje! Spannend hoor hahaha. Ik haal mijn geluk uit de kleine dingetjes momenteel.



Beginnen jullie je smaak ook wat te verliezen? Ik eet echt omdat ik iets in mijn maag moet hebben maar het smaakt allemaal niet zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven