Uitgerekend december 2012 *deel 2*

14-10-2012 11:18 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder! De inloggegevens staan op facebook, dus iedereen kan de tabel aanpassen



NaamLeeftijd Uitger.Datum Kindje GeboortedatumMissMD32 jaar26 Nov2e+3e31 Oktober

2 meisjesJun2228 jaar1 Dec1e13 November MeisjeSaartje8428 jaar5 Dec1e14 November

Jongen_LiiL_KiiM_25 jaar9 Dec2e16 November

JongenAppletje9121 jaar1 Dec1e24 November

MeisjeNijnepijn31 jaar30 Nov2e26 November

JongenBengelie30 jaar2 Dec1e27 November

Jongenmaris29 jaar2 Dec1e28 November

JongenMikky3333 jaar6 Dec1e29 November

Jongen Schimmelteentje42 jaar1 Dec2e29 November

Jongensaudade40 jaar6 Dec1e30 November

Meisje Lady_j28 jaar2 Dec1e1 December

Meisje Lexie8131 jaar11 Dec1e3 December

MeisjeIsis2730 jaar29 Nov1e3 December

MeisjeSanne198428 jaar5 Dec1e17 December

MeisjeSenshi27 jaar10 Dec2e17 December

Meisje Sophie_8428 jaar10 Dec1e22 December

Jongen
Alle reacties Link kopieren
Sanne, druk bezig met de babywas? En nog maar 2x werken, heerlijk! Leuk dat het boek morgen komt, laat je weten wat je van het boek vindt?



Saartje, fijn dat je niet de consulente krijgt als kraamzorg als het zo`n overdreven aardig zenuwachtige vrouw is. Ben best wel nieuwsgierig naar de kraamvrouw, hoop echt dat het een leuk aardig lief niet-betweterig mens is...

Even een knuffel voor je hormonale mental breakdown.. Niks aan die hormonen en fijn dat het nu weer goed is!



Miss, wat zielig dat je zoontje nog ziek is, beterschap voor hem en hopelijk is hij snel weer beter!



Babydump kwam rond 10 uur, dus ben gelukkig voor die tijd een stuk opgeschoten met statistiek, want nadat babydump was geweest had ik natuurlijk andere prioriteiten! Kinderwagen zit in elkaar, yeaaah!!! Ben er super blij mee! Ook een poging gedaan om de box in elkaar te zetten, maar dat is niet gelukt, ben al niet zo handig en geduldig en nu met die buik ging het helemaal niet, dus dat klusje laat ik aan vriendlief over. Die is nogal precies dus eigenlijk doet hij het ook liever zelf!



VK, net terug van vk en alles is goed! Ze ligt nog steeds met haar kopje naar beneden en ze is al bezig met indalen! Heb info boekjes meegekregen over bevallen en geboorteplan, dus die ga ik nu maar ff doornemen met in handbereik een lekkere kop thee en bakje pepernoten, jammie!
Alle reacties Link kopieren
WOOT WOOT!!!!!!! IK BEN KLAAR MET DE BABYKAMER!!!!!!!

sorry voor het geschreeuw, ben zo blij! Nu het wiegje nog en dan mag de kleine komen. Foto's in mijn mapje op fb!



Miss, eerst schrok mijn moeder dat ik zo overstuur was, maar toen ze doorhad dat het de hormonen waren, moest ze eigenlijk wel een beetje lachen, haha!

Naar dat je zoontje nog steeds zo ziek is... En dan met die kleintjes, oh, das zo naar, je zou het graag van ze overnemen!



Beng, heb je het kaartje al? En ben je tevreden?

Smaak is hier gelukkig nog normaal! Echt naar als je geen smaak meer hebt...



Lexie, fijn dat je toch wel een stuk studie hebt kunnen doen! En leuk dat je de kinderwagen in elkaa rhebt gezet! En dat je kleine goed ligt en aan het indalen is, super!



Ik zou eigenlijk morgen een afspraak hebben bij de vk, maar die hebben ze verzet naar donderdag ochtend. Maar dan komen ze bij mij thuis langs, weet eigenlijk niet waarom, maar dat kon beter. Vraag me af of alles dan kan, kunnen ze dan wel naar het hartje luisteren? En moet ik dan op de bank liggen als ze gaan voelen? of op bed? Vind het maar raar, vooral omdat ik me toch wel een beetje druk maak over hoe die ligt...
Alle reacties Link kopieren
Whoohoo Saartje!!!! Well done!!



Kaartje is er, mooi!!! Zit nu alleen een mm aan wit omheen op een stukje door het afsnijden denk ik. Vriend niet blij mee. Dan moet hij hetmaar regelen met de klantenservice :-)



Smaak is vreemd. En ik heb nauwelijks meer zin om te koken enzo daardoor. En normaal ben ik daar dol op!



Momenteel lekker een druk kind in mijn buik... voor de verandering hahaha :-)
Hoi dames,



Heb al jullie postings gelezen maar geen puf te reageren. Rug leek een paar dagen wat beter maar de laatste dagen weer dikke shit dus ik kan niet lang zitten. Hoop op een betere dag weer wat langer achter de computer te kunnenzitten en dan op jullie te reageren.



Fijne avond en geniet van jullie mooie kamertjes, goede echo's en binnengekregen spulletjes!
Alle reacties Link kopieren
Saartje, yeaaaah!! En wat is jullie babykamer mooi geworden!! Jammer dat de vk afspraak is uitgesteld naar morgen, gelukkig is het maar een dagje.. Ik denk niet dat het heel erg is als ze bij je langs komen, nemen ze gewoon dat ding mee om naar het hartje te luisteren en denk idd dat je op je bed/bank moet gaan liggen zodat ze kunnen gaan voelen hoe het kindje ligt. Gaat vast helemaal goed komen!!



Bengelie, fijn dat het kaartje mooi is geworden! Kan je weer iets van je things to do lijstje afstrepen!



Steentje, wat balen dat het weer zo slecht met je rug gaat, niet leuk!! Sterkte ermee en ff een dikke knuffel!



Vriend heeft gisteren de commode en box in elkaar gezet, leuk, leuk! Al staat ons kleine huisje nu vol met babyspullen en dozen en troep, dus zal straks maar eens gaan herindelen ofzo... Vandaag de laatste dubbele dienst, yeaaaah!



Volgens mij hadden vandaag een paar dames een afspraak bij de vk, maar ben dus vergeten wie.., maar iig veel succes en plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Beng, heeft je vriend het nog voor elkaar gekregen dat het witte randje er af gehaald wordt? Kan me voorstellen dat het irriteert!



Steen, maak je niet druk! Het belangrijkste is dat jij nog enigszins okee bent, niet of dat je hier reageert of niet! Heel veel sterkte met je rug, echt klote zeg!



Lexie, dank je wel! Leuk he, herindelen en inrichten en alles hebben staan! En fijn dat je de laatste dubbele dienst hebt!



Zit nu op de vk te wachten, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Saartje, veel plezier bij de vk! Laat je nog even weten hoe het was?



Ik gisteren de laatste dubbelde dienst gedraaid! Was gelukkig een leuke dienst met leuke mensen. Afscheid genomen van de biljartclub en die oude mannetjes waren allemaal erg lief, kreeg een toespraak en een geldbedrag voor de baby en van ieder afzonderlijk kreeg ik nog een leuke fooi!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lief van die mannetjes Lexie! Super leuk! Moet je nou nog wel gewone diensten draaien? (weet het even niet meer)



Hier was alles goed, ook ligt hij nu goed en is al een klein beetje ingedaald! Ik ben super blij! Maakte me best druk om dat ie misschien gedraaid moest worden, maar het was allemaal goed zo! Toen ze aan het voelen was, gaf hij haar een behoorlijke schop, haha! IJzergehalte was ook goed, bloeddruk ook, en zijn hartslag ook. En de grote van mijn buik ook.

Ze hebben niets gezegd over of hij groot of klein gaat worden, en heb er ook vergeten naar te vragen, haha! Maar denk dat ze daar pas meer onderzoek naar doen als ze zich echt zorgen maken of zo.
Alle reacties Link kopieren
Lexie wat leuk!!!! Lief hoor



Gisteren kraamzorg en vlos. Kraamzorg was erg leuke dame. Een echte dame hahaha maar erg hartelijk. Ze vond ons ook wel leuk hahaha. Dat komt goed. Vlos was een dubbele afspraak ging over de bevalling... deze afspraak begreep ik niet helemaal. Niet echt iets nieuws geleerd hahaha. Maar vriend en ik hebben besloten dat dat komt doordat wij goed voorgelicht zijn hahaha. Oh en de kleine ligt al goed en is begonnen met indalen! Nou dat is positief. :-)



Saartje, vriend is er nog niet achteraan gegaan. Hij zal een dezer dagen wel mailen :-)
Hoi dames,



Vanavond eindelijk intakegesprek gehad met de kraamzorg. Aardige dame, heb maar gewoon de uren geaccepteerd die ze aanbood, het kan altijd nog aangepast naar meer of minder zei ze.



@Borst/flesvoeding, heb besloten voor de fles te gaan. Heb dit ook aangegeven aan de kraamhulp dus dat staat genoteerd. Het geeft me rust dat ik nu een beslissing heb genomen.



@Lexie wat een leuk afscheid!



@Kamertjes en bedjes: Zo leuk om op FB al jullie kamertjes en bedjes te zien. Zal binnenkort een foto van onze bay plaatsten maar heb hem nog niet opgemaakt.



Verder niet zoveel te melden, na de echo as dinsdag heb ik meer nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Saartje, ja ik moet nog wel gewone diensten draaien... Dit weekend een dagdienst en een sluitdienst, daarna nog 2x een biljartclub en 1x een dagdienst, aftellen!! Vond het afscheid van de mannetjes erg lief, fijn dat ze laten merken dat ze je waarderen en je niet zien als diegene die alleen de drankjes inschenkt..



Indalen, Saartje en Beng, wat fijn dat jullie kleintje ook al aan het indalen is en dat ze goed liggen! Hebben jullie ook last van het indalen of voelen jullie het niet? Ik had gisteren onwijze buikkrampen en denk dat het door het indalen komt, was er gewoon misselijk van, dus ben snel op bed gedoken om te slapen in de hoop dan niets meer te voelen. Als dit al zo pijn deed dan wordt ik helemaal angstig voor de bevalling...



Beng en Steentje, fijn dat jullie een leuke dame hadden bij de intake van de kraamzorg, dat geeft toch een wat fijner gevoel! En Steen idd je kan de uren toch altijd nog aanpassen?



Steentje, fijn dat je nu rust hebt omdat je hebt besloten om flesvoeding te geven. Heb je je dochter ook fles gegeven? Je hebt het vast al eens verteld, maar ben het alweer vergeten..



Nog leuke weekendplannen dames? Ik moet dus hele weekend werken (gelukkig laatste keer dat ik het weekend moet, heerlijk!) en vandaag zal ik weer verder met statistiek, damn, wat heb ik een hekel aan dat vak..

Fijne dag!
hier even een ego post hoor, want op m'n telefoon lukt t niet zo lekker om alles terug te lezen en ik ben met die verweekte hersenen ook binnen 1 seconde vergeten wie wat schreef!



Maar eerst zoontje: er zijn gisteren longfoto's gemaakt, maar gelukkig geen longonsteking. Waren wel wat plekjes op de longen, dus dat moeten we goed in de gaten houden. Hij is heel zielig, want snapt natuurlijk nog niets van ziek zijn en alles doet hem pijn. Wel erg lastig, want ik moet hem steeds alle trappen opdragen en door het huis tillen, niet goed voor m'n bekken. Daar gaat t dus helaas ook echt slecht mee.



Zelf gisteren ook in ziekenhuis geweest en datum voor de inleiding gekregen! De datum staat op facebook, maar zet ik hier liever niet neer, want ben best herkenbaar en wil verder niet dat bekenden precies de datum weten. Scheelt een hoop ongeruste telefoontjes!

Wel jammer dat ze verwachten dat de kleinste in het ziekenhuis moet blijven, terwijl de grootste en ik waarschijnlijk vrij snel naar huis mogen. Als alles loopt zoals gepland natuurlijk. Mss loopt het wel uit op een KS en moeten we allemaal in t ziekenhuis blijven. We zien wel.
Alle reacties Link kopieren
lexie, inderdaad dat voelde ik gister ook... Werd er ook een beetje bang van ja!

Lekker dat je nog maar een paar keertjes hoeft te werken! en nog maar 1 keer tot sluit, fijn!

Weekend plannen, vanavond komt een van mijn schoonzusjes met vriend langs, en zaterdag misschien vrienden. Verder gaat vriend natuurlijk weer met het wiegje verder en ik denk dat ik maar eens ga chillen. Had/heb deze week vakantie, maar vandaag is de enige dag dat ik echt niets hoef! maar denk dat ik de keukenkastjes ga schoonmaken en uitruimen. Hoort dat bij nesteldrang? Ik haat schoonmaken!



Steen, fijn dat je eindelijk een intake van de kraamzorg hebt gehad! Ik heb het minimum aan uren gekregen (49 geloof ik?) , en dat lijkt me in mijn situatie ook prima. Maar jij zit natuurlijk met je rug en een ouder kindje, krijg je dan ook meer uur?



Miss, wat naar dat je zoontje nog steeds zo ziek is! Ook voor jou! Heeft ie ondertussen wel goede medicijnen?

Zo spannend dat je een datum hebt, weuh, zou flippen denk ik :D

Merk hier echt dat ik toch wel bang ben voor de bevalling, en de tijd daarna. Kan ik het wel, bevallen? kan ik wel moeder zijn? Kan mijn vriend wel vader zijn? Kan ik me wel ontspannen tijdens de bevalling? Normaal als ik echt heel erg pijn heb, dan maak ik geen geluid meer en ben ik helemaal verkrampt. Dat schiet natuurlijk niet op met een bevalling...

Aan de andere kant ben ik heel nuchter er onder, er zijn al zo veel miljoenen vrouwen voo rmij bevallen, waarom zou ik het dan niet kunnen? Dus dat gaan we gewoon even doen!

Raar hoe het zo dubbel kan zijn he?
Alle reacties Link kopieren
Miss, wat fijn dat je zoontje geen longontsteking heeft, maar wel goed in de gaten wordt gehouden. Wel erg zielig dat hij zo ziekjes is, hoop dat hij snel weer opknapt!



Saartje, jouw weekendplannen klinken goed!! Enne.. keukenkastjes uitruimen en schoonmaken, volgens mij is dat echt wel een teken van nesteldrang! Ik heb nog geen last van schoonmaakaanvallen en nesteldrang.. Vriendlief wel, maar die is al een stuk schoonmakeriger dan ik ben..



Kraamzorg, ik krijg ook 49 uren en zie wel of dat te weinig of teveel is..



Die angst Saartje en onzekerheid heb ik ook over het bevallen, het moeder zijn etc. en aan de andere kant ben ik ook heel nuchter van tja.. we zien wel er zijn zoveeeeeel vrouwen die zijn bevallen, dus dat moet mij ook wel lukken. Het is erg tegenstrijdig, maar ach we zien wel en het gaat vast helemaal goed komen!
Alle reacties Link kopieren
49 uur is standaard, kan ook minder zag ik op mijn indicatie. Meer uren kan ook nog tijdens de kraamzorgperiode worden geindiceerd.



Hier aan het bijkomen van het weggaan gisteren en mijn slechtwe nacht. Zoveel last van mijn heup gehad... Zucht.



Saartje: Nesteldrang!!!
Alle reacties Link kopieren
heb ondertussen nog geen kastje schoon :D Wij hebben hier een kamer die eigenlijk studeerkamer is, maar die een grote opslag was/is van spullen. Onder andere heel veel spullen die we van geemigreerd schoonzusje gekregen hadden en zelf niet op de babykamer kwijt kunnen, zoals een kast, maar ook een roze buggy, roze aankleedkussen, roze klamboe (en we krijgen een zoon...) en een doos vol boeken die ik zelf niet ga lezen. Die allemaal gefotografeerd zodat ik het zo op marktplaats kan zetten (mocht een van jullie intresse hebben, dat zet ik zo de link ff op facebook). Ook heel veel klus spullen liggen daar, dus die allemaal uitgezocht, alle boxonderdelen weer bij elkaar gelegd, net als de maxicosi en de isofix enzovoort. En dat allemaal omdat ik wist dat daar nog ergens drie tassen met kleren van schoonzusje en mij waren die ik morgen wil gaan inleveren voor een goed doel, hahaha!

Had bedacht om de kast naar zolder te brengen, vriend heeft daar zijn kleren in een bouwval kast en ik dacht die kan ik dan wel even omruilen! Maar kwam er achter dat ik dan heel veel moet gaan verschuiven op zolder voor ik er goed bij kan, dus dat toch maar niet. Misschien dat ik straks toch nog die keukenkastjes ga doen, ben nu wel goed op dreef ;)



Lexie, ben wel blij dat jij diezelfde dubbele gevoelens hebt! Voel ik me weer iets normaler!



Beng wat vervelend dat je echt bij moet komen van gister! Had je wel wat leuks gedaan? Daardoor is het soms iets minder erg...
Alle reacties Link kopieren
Beng, wat balen dat je zo last hebt van je heup! Dikke knuffel!



Saartje, wow jij bent druk bezig geweest! Toch echt wel een teken van een nesteldrang!

Enne... volgens mij zijn die dubbele gevoelens heel normaal, heb je die blog gelezen op de viva-site? "Bevallen leek me de hel". Hmmm denk dat ik de nieuwe viva-mama maar ga kopen dat stukje bevallen anno nu: pijnloos, ontspannen en zelfverzekerd, dat lijkt mij wel wat!



Nou ik zal weer verder met statistiek, ik zit al de hele dag in de flow, yeeeeaaah!
Hoi meiden,



@Miss md wat zielig voor je zoontje, hoop dat hij snel opknapt!



@Lexie, nee mn dochter heeft borstvoeding gehad maar het was een drama. En eenmaal begonnen kon ik het niet over mn hart verkrijgen om te stoppen toen bleek dat het niet ging. Zeker de kraamtijd was een hel hierdoor en na mn verlof ging ik totaal uitgeput weer aan het werk (en ook nog fulltime want man werkt niet) Na 6 mnd wilde ik stoppen maar mn dochter luste de kunstmelk niet dus ik heb het hele jaar mooi door kunnen pompen want gewone koemelk mogen ze het eerste jaar niet. Ik wil en kan dit geen 2e keer. Natuurlijk is ieder kindje anders en wie weet zou het bij dezewel goed gaan. Maar ik heb mezelf leren kennen en weet dat ik dan opnieuw niet zou kunnen stoppen als blijkt dat het weer niet gaat.



@Saartje, we zijn met de planning voor de uren van een normale situatie uitgegaan. De rest blijft toch natte vingerwerk. Voor nu staat het voor 8 dagen op 5 uur per dag. Dat zou bv als er complicates zijn meer kunnen worden. Ik zie het wel.



@Bevalling, heb nooit angst gehad voor pijn ofzo. Ben wel altijd panisch geweest om tijdens de bevalling mn kind te verliezen, dat lijkt me zo erg. Ook als je soms op het nieuws van die slechte berichten hoort krijg ik soms het gevoel: Waarom moest ik eigenlijk zo nodig kinderen, is het leven eigenlijk wel zo leuk voor ze straks? En is het eigenlijk nog wel verantwoord?
Alle reacties Link kopieren
@MissMD wat sneu voor je zoontje. Ik hoop dat het nu alweer een beetje beter gaat met hem.

@Bevalling ik ben niet echt bang voor het bevallen zelf. Ben alleen wel dat ik overtijd loop en dat bijvoorbeeld de placenta niet goed meer is en dat onze dochter in de problemen komt. Heb helaas een paar verhalen in mijn omgeving waarbij het niet goed is afgelopen met het kindje...

Toen ik de eerste keer zwanger was was er net die moordpartij in Noorwegen geweest en ben daar toen best over de kaart van geweest. Zo van in wat voor wereld leven wij eigenlijk?

Nu zit onze dochter veilig bij mij in mijn buik, maar ik moet haar eigenlijk al een beetje loslaten als ze geboren wordt.



Ben nu de uren aan het aftellen tot mijn verlof...
Alle reacties Link kopieren
oh ja dat nadenken over of deze wereld wel zo leuk is herken ik ook. Maar goed, aan de andere kant.... Wij zijn natuurlijk allemaal fantastische ouders, bij ons zal het kindje super goed opgroeien tot een evenwichtig mens, en een mooi leven hebben :D Natuurlijk kan er van alles mis gaan, maar ik kan nu ook naar buiten gaan en overreden worden, een of andere enge ziekte krijgen of wat dan ook. En dat kon 100 jaar geleden ook al, de architect Gaudi (van de Sagrada Familia in Barcelona) is overleden omdat ie onder een tram liep, ziektes die nu te genezen zijn waren dat 100 jaar terug niet, dus al met al zijn we er wel iets op voor uit gegaan denk ik. Die schietpartij in Noorwegen, 100 jaar terug was de eerste wereld oorlog.... Tis allemaal even erg, er is geen grens te trekken dat het nu slechter is dan toen. De wereld zit vol mensen, mensen hebben hun eigen plannen, en daar kun je helaas niets aan veranderen. Wat je wel kunt doen is positief zijn en proberen het zelf zo goed mogelijk te doen!

Kind verliezen tijdens de bevaling, o man, daar wil ik echt helemaal niet aan denken. Ik wordt weer een een struisvogel denk ik ;)



Lexie, is het gelukt met de statistiek? Fijn dat je in de flow zat, dat scheelt echt een hoop!



Steentje, wat naar dat de bv zo gegaan is bij je dochter! Lijkt me ook heel moeilijk om dan te stoppen... Knap dat je nu de keuze hebt gemaakt om het niet te doen!

Ik zeg nu steeds dat ik het wel wil doen, maar niet tegen wil en dank, hoop dat ik dat kan volhouden straks en dus wel kan stoppen als het niet gaat! Hoop dat na je bevalling je rug weer snel normaal is!



Beginnen bij jullie ook steeds meer mensen te raden naar de naam? Hier is iedereen echt super super nieuwsgierig en mensen gaan zelfs gokken!
Alle reacties Link kopieren
Hier iemand die even ego is. Ben van een koude kermis thuisgekomen qua afscheid op mijn werk....Heb echt even een kater...
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Sanne, wat jammer dat je met een kater terug bent gekomen van je laatste dagje werken.. Maar... gelukkig heb je nu lekker verlof en heb je de komende maanden niks met je werk en collega`s te maken! Nu lekker genieten van je verlof, je meisje in je buik en lekker tot rust komen en leuke dingen plannen!



Saartje, ik moet nog 1 opdracht van statistiek en dan ben ik er van af.. nou ja, dan nog een tentamen, maar ik zie het vrij positief in! Bij mij beginnen ze nog niet te raden naar de naam, al moet ik zelf wel heel goed opletten dat ik mij niet per ongeluk verspreek!



Steentje, wat balen dat de bv bij je dochter zo`n drama was, niet leuk. Wel goed dat je er nu goed over nagedacht hebt en een beslissing hebt genomen. Hoe is het met de rug?



Miss, hoe is met je zoontje? Knapt hij al weer wat op?



Gisteren moest ik voor de laatste keer op zaterdag werken en was het een dagdienst en natuurlijk was het druk! Normaal is het helemaal niet zo druk, maar dit keer dus wel... Nu dus last van de rug en slecht geslapen. Vanavond moet ik ook weer, damn, ben echt aan het aftellen hahaha!



Vriendlief heeft de kast afgemaakt en die staat nu in de slaapkamer, klaar om ingericht te worden! Maar dit mag ik pas van mij zelf doen als ik verlof heb en mijn tentamens achter de rug zijn, anders weet ik het wel weer...



Jullie nog leuke zondagseplannen?

Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning prego's!!!!



Raden naar de naam... nee nog niet. Iedereen raadt wat het wordt. En vaak nog goed ook. Maar ik zeg niets! Haha!



Lexie sterkte nog even met de laatste loodjes. GIsteren terrasje gepakt in Delft. Zwangere serveerster. Was toen blij dat ik een ander beroep heb. Helemaal met die BI.



Ik zit nu lekker aan mijn mondeling te werken. Boek lezen, leesdossier maken, en dat tot ik 840 pagina's aan wetenschappelijk materiaal heb ontleed! Zucht... :-)



Frummel is nu lekker rustig. Die heeft nu altijd even een rustmoment.



Gisteren nog wat dingetjes gekocht. Boxpakjes, twee dikke vestjes ( ben dol op die dingen) een babyfoon, met 25% korting! Een warm omhulsel voor buiten. Is een zak maar kan ook met aparte beentjes van maken. Erg fijn en handig. Nu nog vriend uitleggen hoe het werkt. Die jongen is soms echt een verstrooide professor. Erg slim maar simpele dingen...



Misschien vanmiddag even alle kleertjes goed uitzoeken, wat hebben we precies. Ziekenhuistas verder op orde brengen, Gewoon lekker lazy :-)



Oh ja nog een feitje. Ik had ooit vlak voor mijn zwangerschap mijn taille opgemeten... voor mijn zwangerschap een mooie 79 cm.... nu, 34 weken later.... 119 cm! Ben 40 cm aangekomen! Dat is best indrukwekkend al zeg ik het zelf
anoniem_79001 wijzigde dit bericht op 21-10-2012 10:41
Reden: zwangerschapsverweking hihi
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lexie go! Wat goed dat je bijna klaar bent met de statistieken en het positief in ziet! Wanneer is je tentamen? Alvast heel erg veel succes! En ook met het werken straks, pfff kan me voorstellen dat het af en toe niet meer te doen is!



Sanne, balen zeg! Echt niet leuk....

Hier is de kans erg klein dat mijn collega's niet door hebben dat ik met verlof ga, aangezien ik mijn klassen moet overdragen aan hen, maar of ze doorhebben dat volgende week vrijdag dan mijn laatste dag is? En of ze zo iets leuks doen als bij Mikky,denk ik niet.



Beng, houden jullie geheim wat het wordt? Jeetje dat is knap, haha, ik kan dat echt niet! Hoe praat je over die kleine dan? Zeg je gewoon afwisselend hij/zij? En doe je alsof je het zelf ook niet weet?

pfffff wat veel leren moet je doen! Bah! Hoop dat het wel interessant is!

Vriend hier snapt de meest simpele dingen ook niet, haha! En hij haalt steeds de kraamzorg en de vk door elkaar, wie we wanneer moeten bellen en zo, haha!

Ziekenhuistas begin ik echt pas aan als ik met verlof ben, net als het wassen van de kleertjes. Tenminste, als ik me de komende twee week kan inhouden :D

Omvang, hier ook behoorlijk gegroeid, voor de zwangerschap (of, eigenlijk al bijna twee jaar terug) heb ik een jurk voor mezelf gemaakt en dus al mijn maten opgeschreven. Taille was toen 74 centimeter, nu met 33 + 4 week zwanger zit ik op 103, dus een stijging van 29 cm, maar de laatste tijd gaat die groei eigenlijk heel langzaam, in twee weken 1 centimeter! Gewicht was met week 6 71 kilo en omvang 81 centimeter. Denk dat die 74 van twee jaar terug dus niet heel realistisch is, haha! Gewicht is nu 89, dus 18 kilo aangekomen.



Zondag plannen, heb net de rekjes van de box nog een laag verf gegeven, nu wachten tot ze droog zijn, en dan de andere kant nog een keer, en daarna is die ook eindelijk klaar. Vriend heeft alle wieg delen klaar, en het systeem waardoor een kant open kan en het dus een cosleeper is. Nu nog in elkaar! Dinsdag komen de poten voor onder het bed al, maar dat moet zo vroeg omdat vriend het wiegje exact even hoog wil maken als het bed, inc. wielen onder de wieg. zit alleen nog wel even te denken, hoe lang mag je die poten houden? Want daarna als die weg zijn, heb ik dus een te hoog wiegje...
Goedenavond dames,



@Saartje, je bent lekker aan het knutselen en klussen, heerlijk! In je bedje gewoon op 2 hoogtes voorboren voor de plugjes en bevestigingspunten dan kan je de bedbodem makkelijk lager zetten als de kraamhulp weg is.



@Namenraders, nee hier niet maar ik kom ook bijna nergens met die rug.



@Gewicht, de teller staat inmiddels op 100. Taille 105, heupen 115 borstomvang 112. Dat is 20 cm taille, 7 cm kont en 12 cm borst erbij. En dan toch een klein kindje dragen. Voel me een vies vet varken, modifastkuur staat al klaar om direct na de bevalling mee te starten. (Ook weer een voordeel van geen borstvoeding geven is dat je gelijk op dieet kan en niet hoeft te wachten)Moet tenslotte wel weer in mn uniform passen 10 weken na de bevaling. Tot die tijd mijd ik de spiegel als de pest.



@Shoppen, gister nog een pakje in een kleine maat 50 gekocht.



@Rug, nog steeds hetzelfde zal wel zo blijven tot na de bevalling.



@Lexie, succes met je laatste tentamen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven