Uitgerekend december 2012

28-03-2012 09:00 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na een miskraam in augustus 2011 ben ik opnieuw zwanger! Afgelopen zaterdag al positief getest en vandaag opnieuw en ben echt zwanger

Ben waarschijnlijk uitgerekend op 3 december 2012.



Wie is ook net zwanger en heeft zin om hier samen te praten?



NaamLeeftijdUitgerekende datumKindjeBijzonderhedenAmeliemelo26 jaar28 Nov1e1 mei echo Saartje8428 jaar29 Nov1e11 april echoJuffrouwjansen?? jaarEind Nov??Lottie7437 jaarBegin Dec1echrisgirl28 jaarBegin Dec1eDedetje25 jaarBegin Dec1eBbbloemmm30 jaarBegin Dec1eJujanja23 jaar1 Dec1eBengelie30 jaar2 Dec1e17 april echoKatje7635 jaar3 Dec2eSanne198427 jaar3 Dec2e3 mei echoAya8427 jaar5 Dec1eMikky3333 jaar6 Dec1e23 april VKSenshi27 jaar10 Dec2eBellie8031 jaar11 Dec3e
Alle reacties Link kopieren
Wow er is al een december 2012, wat gaat de tijd toch snel. Ik ben zelf in december 2010 bevallen van mijn eerste zoon. Toevallig op 5 december! Gefeliciteerd en ik wens jullie allemaal een prachtige zwangerschap toe!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van,( dat moet lukken met dit mooie weer en je goede nieuwtje)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk alweer een december topic 2012, grappig om te zien hoe dat iedere keer weer een maand opschuift.



Hopelijk raakt deze ook mooi vol en wellicht mag ik me ook nog aanmelden later deze maand.



Ben zelf op 5 dec geboren, is een leuke datum hoor!
Alle reacties Link kopieren
hoihoi,

ik heb zondag een test gedaan en gister weer,en ik kan me hierbij aansluiten!

gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik behoor tot het groepje van december 2011. Mijn dochter vind januari zelf mooier... Maar goed, ik wens jullie alleen een fijne en goede zwangerschap toe met een gezond en lief kindje! Ik kom vast nog wel stiekem meelezen, om even een jaar terug in de tijd te gaan
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb gisteravond positef getest. Ben dus ook zwanger!!!

Uitgerekende datum wrs 3 december.



@sanne en jujanja: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Het lijkt me leuk om hier mee te kletsen.
Alle reacties Link kopieren
mijne is 1 december, en het is mn eerste kindje,ik vind het echt spannend..

kan het nog niet echt bevatten. al voel ik me de hele tijd door met vlagen gigantisch misselijk..
Alle reacties Link kopieren
o en ik kwam er vandaag achter dat ik er een fikse blaasontsteking bij heb.. :(
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Bij dit topic kan ik me aansluiten Ik heb afgelopen maandag een vroege zwangerschapstest gedaan en positief!! (elke dag daarna tot nu trouwens ook haha en nog steeds een streep!)

Ik ben zoooo blij! Ik ben uitgerekend op 6 dec, 6 dagen na mijn 34e verjaardag.

Ik moet het alleen wel in mijn uppie vieren, vriendlief is vorige week maandag voor 3 mnd vertrokken (marine) en heb hem tot nu toe nog niet kunnen bereiken :( Er is wel een noodnummer, maar dat durf ik weer niet te bellen..



Maar goed, ik loop hier dus zowat tegen de muren (beste vriendin overigens wel meteen verteld hoor, anders werd ik gek) en vind het heel spannend, kan het eigenlijk nog niet echt bevatten.. We zijn sinds juni vorig jaar aan het proberen en nu is het dan raak.. Fijn om 'lotgenoten' te hebben hier en jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!! Hoe gaan jullie om met 'het' vertellen? Van plan om de 12 wk af te wachten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb gister getest en ben ook zwanger, alleen is mijn uitgerekende datum dan 29 november :( Mag ik alsnog mee schrijven? Volgens mij is er geen november topic....
Alle reacties Link kopieren
@Saartje84, ja die is er wel

Maar gezellig en gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Haaii ik sluit me ook graag aan! UD is dan wel 28 nov maar ja ik weet het ook pas een week en het november topic bestaat al eem tijdje. En aangezien het de eerste is en je er dan meestal toch overheen gaat zal het wel een dec kindje worden! kom later nog even teug forum nu mobiel. Alle andere dames iig gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom alle mede-zwangeren!Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Wie heeft er allemaal al last van kwaaltjes?

Heb zelf last van een opgeblazen gevoel en heel veel zin in zilveruitjes.

Zullen we ook een tabel in de openingspost zetten?



En de zwangeren die eind november uitgerekend zijn mogen hier ook gezellig meekletsen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk een nieuw december topic! Vorig jaar wist ik nog niet dat ik zwanger was, had al wel een vermoeden. De datum was 30 nov, maar de kleine vond het blijkbaar nog te knus en besloot om op 9 december te komen. Veel plezier met schrijven en zwanger zijn en straks met jullie kleine!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ik mee mag schrijven!

Ik heb nog niet echt kwaaltjes, gelukkig. Voel wel al dat mijn broeken heel iets strakker zitten, maar ik ben sowieso de afgelopen twee maand ietsjes dikker geworden. Een paar keer per dag komt er een vlaagje misselijkheid langs, maar dat is snel weer weg, dus geen probleem. Na het eten voel ik me wel enorm, haha, dus gaan nu lekker even een blokje om.

Heb geen zin in rare dingen gelukkig! Een tabel vind ik ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er al meer meiden bij zijn gekomen. Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!



Dit wordt ons tweede kindje. Ons dochtertje is nu 11 maanden.

Bij de eerste zwangerschap heeft het meer dan een jaar geduurd (we waren net met de eerste onderzoeken bezig) en nu is het in de 2e ronde al raak. Ik kan het nog steeds niet goed geloven.



@sanne: ik heb eigenlijk helemaal nog geen last van kwaaltjes, maar dat zal best nog wel komen. Ik voel alleen mijn borsten iets meer en ze lijken ook al iets groter.

Een tabel vind ik een goed idee.



@jujanja: vervelend zeg een blaasontsteking. Hopelijk ben je er snel weer vanaf.



@mikky: lijkt me erg moeilijk dat je vriend nu niet bij je is en dat hij ook nog niet op de hoogte is van het goede nieuws. Hopelijk kun je het hem snel vertellen.

We willen het goede nieuws pas gaan vertellen als we de eerste echo hebben gehad. De vorige keer hebben we het al heel vroeg verteld, doordat de meeste mensen toen wisten dat we met onderzoeken bezig waren en nu willen we even wachten met het vertellen.
Alle reacties Link kopieren
*Breekt in*



Zwaai naar Saar....ik zit ook in het november 2012 topic. Dus is er echt. Mag ook hoor. Hihi. Hier anders ook veel plezier!!!



*breekt weer uit*
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik ben net als Spa bevallen in december 2010 en zit weer in de nostalgische modus nu het alweer bijna 2 jaar geleden was dat ik positief testte. Het is en blijft zo bijzonder overweldigend. Veel geluk allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hey Panda! zwaai terug! Ik denk dat ik toch maar hier blijf, vind het wel fijn dat het een nieuw topic is, ipv een al vol topic. En ik verwacht eigenlijk ook dat het bij mij wel december wordt hoor, met een cyclus van 32 dagen is het makkelijk om er naast te zitten met de berekening!
Alle reacties Link kopieren
ook ik zou zou het leuk vinden om mee te schrijven! ben wel eind november uitgerekend, althans volgens mijn eigen berekeningen ;) Ik ben er nog maar net achter dat ik zwanger ben..... wel al een afspraak bij verloskundige staan (intake) en vandaag hun informatie pakket ontvangen, maakt het ietsiepietsie echter
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Amelie, ik ben op dezelfde dag uitgerekend als jij! Ik schrijf in het November topic, maar lees hier ook mee, want mijn vermoeden is dat mn eisprong wat later was en dus misschien op begin December gezet wordt. Afwachten dus!!



Iedereen gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
ooeeh wat leuk,er komen steeds meer bij,whoehoe!!

pff ik vind het wel allemaal spannend hoor.

ik heb het ook met mn beste vriendin gedeeld.. en natuurlijk met mn vriend. kan het nog echt niet bevatten,maar wat lijkt me het eng als je vriend er niet is.. dan sta je echt even alleen met je emoties!
Alle reacties Link kopieren
Hier weten mijn schoonzusje en mijn vriend alleen het goede nieuws(oh ja en ook de dochter van mijn schoonzusje. Dat heeft haar moeder haar deze week verteld)

Dankzij mijn schoonzusje ga ik nu met mijn vriend. Heb hem daar leren kennen:-)

Heb vanochtend al een afspraak gemaakt voor een echo en een intake!We mogen op donderdag 3 mei langskomen en als het goed is ben ik dan 9 weken en 3 dagen. Vind het nu al spannend!!!

Zal later deze week eens kijken of ik een tabel kan maken.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben het nog helemaal niemand verteld, moeten zelf nog even aan het idee wennen. whaha maar goed,daar hebben we nog een paar maanden de tijd voor. komende week vertel ik het mijn beste vriendinnetjes, verder zien we wel.

Ik zit alleen een beetje met mijn werk, ik werk en onregelmatig en heb te maken met agressie en vermoed dat ik daardoor vrij snel aan mijn collega's zal vertellen dat ik zwanger ben...

whaha, het zal voor iedereen een grote verassing zijn, wij staan toch een beetje bekend als "kinderen das voor als we later groot zïjn" ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven