Uitgerekend december 2012

28-03-2012 09:00 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na een miskraam in augustus 2011 ben ik opnieuw zwanger! Afgelopen zaterdag al positief getest en vandaag opnieuw en ben echt zwanger

Ben waarschijnlijk uitgerekend op 3 december 2012.



Wie is ook net zwanger en heeft zin om hier samen te praten?



NaamLeeftijdUitgerekende datumKindjeBijzonderhedenAmeliemelo26 jaar28 Nov1e1 mei echo Saartje8428 jaar29 Nov1e11 april echoJuffrouwjansen?? jaarEind Nov??Lottie7437 jaarBegin Dec1echrisgirl28 jaarBegin Dec1eDedetje25 jaarBegin Dec1eBbbloemmm30 jaarBegin Dec1eJujanja23 jaar1 Dec1eBengelie30 jaar2 Dec1e17 april echoKatje7635 jaar3 Dec2eSanne198427 jaar3 Dec2e3 mei echoAya8427 jaar5 Dec1eMikky3333 jaar6 Dec1e23 april VKSenshi27 jaar10 Dec2eBellie8031 jaar11 Dec3e
Alle reacties Link kopieren
sodeju wat veel... al iemand besloten om gesplitste topics te doen? Ik kan het in ieder geval niet zo goed meer volgen hier. Alleen forum ik bijna altijd mobiel, dus is een tabel bij houden wel heel moeilijk....

Heb gister twee bh's zonder beugels gekocht, een daarvan is een voedingsbh van de hennes, maar jeetje, dit zit zo veel beter dan mijn gewone bh's! En ze zijn een beetje dik dus ik kan er gewoon mee voor de klas staan! Borste doen nog wel zeer, maar het voelt nu beter dan met de vorige bh's. Ben nog steeds af en toe met vlaagjes misselijk, en heb ook last van obstipatie.. En moe... nog steeds zo moe...

Ben vandaag ook begonnen met een dagboekje bij houden. Heb natuurlijk even terug in de tijd geschreven, en de eerste echo's zitten er ook in geplakt. Zit nu alleen te twijfelen of ik die niet beter in een echt plakboek kan doen later, het is wel heel erg een dagboek en weet niet of ik dat mijn kind mee wil geven. Zou het die wat interesseren waar ik last van heb? Denk het zelf niet...
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Wat is er veel geschreven zeg. Kijk je even niet (druk weekend gehad), loop je een paar pagina's achter.

Heb zoveel mogelijk terug gelezen, maar ga nu even niet overal op reageren.

Ik ben namelijk erg moe en ook behoorlijk misselijk. Ik ga zo lekker op bed liggen en hopelijk zakt de misselijkheid dan af en val ik snel in slaap.



Ik wil wel even alle nieuwe zwangeren van harte welkom heten en allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.



Het splitsen van het topic vind ik een goed idee. De groep is nu wel heel erg groot geworden, waardoor ik het erg moeilijk vind om alle verhalen uit elkaar te houden.



Morgenvroeg heb ik de eerste afspraak bij de gynaecoloog en krijg dan ook de eerste echo. Ik hoop echt dat er iets te zien is en dat we ook al een kloppend hartje kunnen zien. Ik ben erg benieuwd en vind het ook erg spannend. Ik ben morgen 7 weken zwanger.

Ik laat morgen wel even weten hoe de echo is geweest.



@MaryJeanne: toen ik jou naam zeg dacht ik die naam komt me wel bekend voor, maar ik weet even niet meer van welk topic......



Welterusten allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel naar een ander topic, maar ben nog steeds niet 100% happy met de zwschap, dus vind het een beetje raar om te openen. Ik wil wel over.
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
@Chloe84, ik hoop hetzelfde als jij; dat kwaaltjes kunnen komen en gaan? Ik ben zo'n paniekgeval! Ik voel soms ook dagen niets! Gek word ik ervan en ik durf ook niet te hard te vrezen, straks krijg ik het 3 dubbel terug haha.. Ik weet ook niet wat 'normaal' is en wat je hoort je voelen en daarbij is het bij elke vrouw weer anders. Dus ik weet heus wel dat ik geduld moet hebben tot eerste echo, maar tóch he?? hihi..



Gelukkig zijn er hier dan lieve dames die mjijn zenuwen kunnen kalmeren en tegen wie ik gewoon aan mag klagen/zeuren/vragen, hoe cool is dat?? (dan is het maar goed dat lief duizenden km ver weg is, hij had me regelmatig voor gek verklaard denk ik )
Alle reacties Link kopieren
En oh ja, ik zou ook overstappen als er nieuwe topics geopend zouden worden!



Ik ben zo'n pc nitwit, wie kan me vertellen hoe ik ook zo'mn leuke spreuk of foto bij mijn naam krijg? (ben je 33 en moet je dat soort dingen vragen, mmpff..)
Alle reacties Link kopieren
Aha! Al gevonden
Alle reacties Link kopieren
Nou Mikky, als je toch zo lekker bezig bent, dan kun jij toch het nieuwe topic openen?!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik kunnen verwachten Nou niet meteen te hard van stapel lopen he?
Ff snel via mijn telefoon. Ik wil best het topic tm 15 dec openen. Maar als iemand anders t wil doen is het ook goed hoor
Alle reacties Link kopieren
Door omstandigheden kom ik hier weinig meer. Ben erg onzeker over mijn nieuwe zwangerschap, afgelopen vrijdag was de uitgerekende datum geweest van mijn eerste zwangerschap en zit met grote problemen met mijn ouders.



Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe!
Alle reacties Link kopieren
@ Sanne: heel veel suc6, sterkte en een goede zwangerschap!



@ alle andere meiden: zullen we dan 2 nieuwe topics openen? Eentje van t/m 15 dec en eentje vanaf 15 dec?
Alle reacties Link kopieren
Senshi ik wil ook wel een nieuwe openen hoor. Maar typ nu ook op m'n telefoon. Dus wordt later (wel vandaag denk ik). Wel leuk om het ietsje overzichtelijker te maken hè?

We zien wel ff wie er eerder is ok?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind nieuw topic prima.
Ik ben ook vóór twee nieuwe topics, want het is niet bij te houden zo.



Sanne

Vervelend dat je je zo onzeker voelt. Heel veel sterkte!



Hier gaat het goed. Het wordt steeds echter. Elke keer dat ik naar de wc ga denk ik 'nee, geen bloed, ik ben echt zwanger'. en als ik opsta, mijn bh aan of uit doe etc voel ik mijn borsten en is dat ook weer een bevestiging. Zo leuk.



Ik heb gisteren gesport in de sportschool, ik heb zo'n les gedaan die ik altijd doe. Vond het best pittig en moeilijk om rustig aan te doen (voelde toch wat druk om me niet aan te stellen tussen die fanatiekelingen). De volgende keer ga ik wel lekker op mijn eigen tempo in de zaal aan de slag met wat cardio en krachtoefeningen. Dat lijkt me fijner.



Over mezelf: ik woon in Noord-Brabant en ben tekstschrijver.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ben net terug uit het ziekenhuis en wil jullie even laten weten dat we een goede echo hebben gehad!!!!!!

We hebben een heel klein mensje van ongeveer 8 mm gezien en ook een kloppend hartje gezien en zelfs al horen kloppen!!

Was echt weer heel bijzonder en we zijn ontzettend blij.

Over 3 weken (7 mei) afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis voor de counselling (uitgebreide intake en echo) en wrs 2 weken daarna weer naar de gynaecoloog.



Ik ga even genieten van het goede nieuws en ik hoop dat er snel meerdere goede echo's en kloppende hartjes bijkomen.......



Splitsen topic prima idee. Maakt mij niet uit wie het topic opent. Maar eentje t/m 15 december en eentje vanaf 15 december vind ik een goed voorstel.



@sanne: vervelend hoor dat je zo onzeker bent over je zwangerschap. Ik hoop echt voor je dat alles goed blijft gaan. Heel veel succes verder met je zwangerschap en ook succes en sterkte met de problemen met je ouders.
Alle reacties Link kopieren
@ Katje gefeliciteerd met je mooie echo!

Hoever ben je al?

@Frutje, alleen al dat je naar de sportschool geweest bent vind ik al knap! Kan het niet opbrengen op het moment!



Ik ga vandaag maar eens bellen voor een afspraak met de verloskundige.

Ondanks dat het mega-ongepland is, wel gestopt met roken, Gravitamon gekocht en allemaal groenten en fruit. Begin al wel ietsje te wennen aan het idee. Vanochtend nog even een groot tentamen gehaald dus al met al goed bezig ondanks dat mijn leven even heel erg op zijn kop staat.
This is not kosher!
Katje gefeliciteerd met je goede echo



Ks: Ik zie net dat je op een ander topic met Prinses schrijft. Leuk! Ik schrijf met haar op het februari forum (is ondertussen een priveforum geworden) Maar je houd op dat topic ook de tabel bij, als je het teveel werk vindt wil ik deze best doen. Laat maar weten wat je wil.



Zo ik ga even slapen, vannacht een horror nacht. Zoonlief werd om het half uur huilend wakker, ontroostbaar. En hij hoest als een zeehond :(
Alle reacties Link kopieren
Hee senshi, ja dat klopt! Heb zelfs al 's een koekjesworkshop bij haar gevolgd. Volgende week hebben we een high tea met een aantal forummeiden. Is een leuk clubje van dat topic.



Ik kom er toch vandaag niet aan toe om een nieuw topic te openen, jij wel?
Alle reacties Link kopieren
@ Katje; wat heeeeerlijk voor jullie!! Gefeliciteerd! Ik moet nog 7 nachtjes slapen tot ik naar VK mag en ondanks ik weet dat de tijd heus wel doortikt, kan ik niet wachten tot het zover is!



Voel me zo onzeker en angstig, bleh!
Ks: Leuk is dat hé dat het zo'n hecht groepje kan worden. Wij hebben al 2x een meeting gehad met z'n allen. Dan kom je toch gauw uit op 18 mama's en baby's. Super gezellig! En die koekjes zijn heeeerlijk



Ik heb wel tijd, zal zo eens even kijken.



@Mikky: voor jou meis! Waarom ben je zo onzeker?
Hoi meiden.



Heb voor degene die tot 15 december zijn uitgerekend een topic geopend



Klik hier



Ik heb nog geen wijzigingen ingevoerd, want het is niet te doen om terug te lezen en dan de mensen er ook nog eens uit te pikken die erin moeten.



Dus geef je gegevens daar door en je komt zsm in de tabel



Voor de rest van de dames, succes met jullie zwangerschap. Maar ik kom vast nog wel eens binnen gluren ;)
Alle reacties Link kopieren
Maar voor de dames die vanaf de 15e zijn uitgerekend ook maar een nieuw topic starten? Als in met een schone lei beginnen en alles duidelijk en overzichtelijk?
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik ben de 15e uitgerekend. Val ik nu tussen de wal en het schip??? Waar hoor ik bij? Haha
Hihi Wanderlustig mag je zelf kiezen. Zo nauw komt het ook niet. Als er straks iemand een paar dagen achteruit wordt gezet en later is uitgerekend is deze echt niet meteen verbannen hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best nieuw topic openen vanaf de 15e maar weet niet hoe ik die tabel moet maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven