Uitgerekend december 2014

01-04-2014 11:37 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wie is er ook uitgerekend in december?
Alle reacties Link kopieren
Nootje! Goed te lezen dat je zwanger bent! Je schreef even mee in het Zwanger worden vanaf september topic toch?



Alle reacties Link kopieren
Hoi, ja klopt idd. Hoe is het met jou?
Joehoe!! Vandaag was mijn NOD en positief getest. Volgens mijn eigen berekeningen 9 december uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook zwanger! 11 februari spiraal eruit en rond 6 december uitgerekend volgens eigen berekening.
Alle reacties Link kopieren
Ja naar 3 jaar waarvan ook MM. Spontaan zwanger, eigen berekening 4 december. Eerste echo 17 april.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!



Schreef al eerder mee in het oktober topic maar helaas een miskraam gekregen. 1x ongesteld geweest tussendoor en nu weer zwanger!



Volgens mijn berekeningen ben ik ook 6 december uitgerekend. Mag iets eerder voor de echo vanwege miskraam op 22 april
Alle reacties Link kopieren
Allemaal vrij vroege echo's! Ik mag ook al 17 april want ik ben alleen direct na het verwijderen van mijn spiraal ongesteld geweest en daarna niet meer. Ik weet zeker dat ik m'n eisprong rond 15 maart heb gehad dus dat ik dan pas 6,5 week ben maar ik mocht toch dan al komen.
Alle reacties Link kopieren
Breekt even in.



Wow gewoon alweer een december topic. Zelf een dochter van december 2012. Ik wil jullie allemaal een goede zwangerschap en wolken van baby's toewensen. Ik hoop dat iedereen kan genieten van deze bijzondere tijd.
Alle reacties Link kopieren
@sanne1984 Bedankt



@loetje84 wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Wel fijn dat het alweer zo snel raak is.



@reza-julia, @daizy, @vergeetmenietje Gefeliciteerd. Leuk te lezen dat jullie ook allemaal in december uitgerekend zijn. Ik krijg op 14 april een echo in het ziekenhuis en 22 April bij de verloskundige. Ik ben heel benieuwd hoe de echo zal zijn.



Is dit jullie eerste kindje? Het is mijn 3de kindje van mijn vriend de 1ste (van hemzelf dan). Ik ben zwanger geworden doormiddel van hormonen spuiten. Jullie allemaal spontaan? Hebben jullie al kwaaltjes?
Dit is ons tweede kindje. We hebben een zoontje van 2 jaar. Ik heb over twee weken de eerste afspraak met de verloskundige.

Ik ben spontaan zwanger geworden en de kwaaltjes voor NOD:

- ineens allemaal puistjes

- ruim week voor NOD menstruatie-krampen

- Sterkere reuk



en nu sinds NOD zijn de puistjes verdwenen, nog steeds menstruatie-kramen en de geur wordt steeds sterker. Heb al lichtelijk last van misselijkheid en last van mn maag.



Dat laatste kijk ik niet naar uit. Bij mijn zoontje heb ik van week 7 tot week 16 mij vreselijk beroerd gevoeld. Maagpijn, misselijk en meerdere keren overgeven dag en nacht. Ik vrees er voor dat dit weer gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, gefeliciteerd!! Hier ondertussen ook zwanger, morgen alweer 19 weken, gaat zo snel! Heel veel succes met je zwangerschap en hoop dat alles goed met je gaat
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lulu wat leuk! gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi nootje, ik "ken" je ook uit het september topic.



Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Geniet ervan.

Ook ik ben inmiddels zwanger, 22 weken. XXX
Alle reacties Link kopieren
@kuzz, jij ook gefeliciteerd. Gaat alles goed?
Succes dames! Voor iedereen een voorspoedige zwangerschap! Zelf in november uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Leuk, ik zou ook wel mee willenschrijven.

Al is mijn uitgerekende datum 28 november.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik zou ook graag met jullie mee willen schrijven.

Volgens mijn berekeningen ben ik 3 december uitgerekend.



Ik heb al een dochtertje van 4, waarbij ik heel toevallig ook op 3 december uitgerekend was. (ze is uiteindelijk op 7 december geboren).



Ik voel me inmiddels behoorlijk zwanger, ben dag en nacht misselijk. Ik hoop dat het niet zo erg wordt als tijdens mijn vorige zwangerschap toen hing ik echt dag en nacht boven de wc.



Hoe voelen jullie je? Ook al last van alle kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb vandaag 2 dagen voor nod getest...en deze was positief!

We hebben een zoontje van 2 en ben in februari met de pil gestopt dus behoorlijk snel. Natuurlijk ontzettend blij, maar hou nog even een slag om de arm aangezien het nog zo pril is. Voor de zwangerschap van mn zoontje een miskraam gehad. Volgens eigen berekening op 18 december uitgerekend. Lijkt me leuk hier mee te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik schrijf ook graag mee! Misschien nu nog ff wat minder actief maar lijkt me fijn om ervaringen uit te wisselen! Het is ons eerste kindje waar we zo ontzettend naar uit kijken! Ik ben 11 dec uitgerekend en heb volgende week woensdag 16 april al mijn eerste echo (dan ben ik 6 weken) ivm 2 recente miskramen. Spannend!



Nog niet echt kwaaltjes, borsten zijn wat gevoeliger, iets sneller moe en soms denk ik wat maagzuur te proeven. 'S morgens en 's avonds kan ik wat meer spanning op m'n buik voelen maar overdag eigenlijk niet. Haha toch wel wat dingen als ik het zo typ, maar ben met elk kwaaltje blij (zeg ik nu nog...) want dan denk ik: yes er gebeurt iets in mijn lichaam!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jullie? Het is hier nog zo stilletjes.



Hebben jullie allemaal al een verloskundige gebeld?

Ik ga volgende week bellen, durfde het eerder nog niet aan ivm een eerdere miskraam.



Hier steeds meer moeite om mijn zwangerschap geheim te houden, ben zo misselijk dat iedereen aan me ziet dat er iets aan de hand is. Ik hou het er nu nog maar even op dat ik me gewoon niet zo lekker voel.
Alle reacties Link kopieren
ja jammer dat het zo stil is!

Vandaag mijn nod, nog maar een testje gedaan en gelukkig meteen 2 streepjes! Wil eigenlijk ook al wel een afspraak maken maar besloten om dat met 5 weken te doen.

@sassefras wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg, hopelijk gaat het gauw beter. Hier tot nu toe nog geen klachten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een december 2014 topic. Gefeliciteerd allemaal!!!



Afgelopen zaterdag had ik een positieve zwangerschapstest na twee dagen overtijd te zijn geweest. Volgens internet rond 9 december uitgerekend.



Heb helemaal geen symptomen, begin van de week een klein beetje sneller moe, maar dat kan ook komen doordat ik naast mijn fulltime baan midden in een verhuizing zit en meer doe dan normaal.



Het besef dat ik zwanger ben is er nog helemaal niet, ook omdat ik me niet anders voel, afspraak bij de verloskundige heb ik om die rede ook nog niet gemaakt. Geloof het nog steeds niet. Denk dat ik morgen dan toch maar contact opneem met een verloskundige hier in de buurt, misschien dat het "echter" voelt als er een afspraak staat.
Alle reacties Link kopieren
* Breekt ook even in *

Hallo aanstaande mama's, gefeliciteerd! Ik schreef vorig jaar mee in het December 2013 topic. Wat is er toch veel gebeurd in een jaar.. Inmiddels heb ik een prachtige zoon van vier maanden :-)

Ik wens jullie heel voorspoedige zwangerschappen en gezonde baby's!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Ik kom me, heel voorzichtig, ook melden hier.

Vanmorgen heb ik getest en daar waren toch echt heel duidelijk streepjes te zien.

Ben wel compleet in shock, had het absoluut niet verwacht nl.

Het moet dus nog echt even inzinken.



Als alles goed zal blijven gaan dan ben ik 12 december uitgerekend.

Volgende week ga ik mijn huisarts bellen voor een verwijzing naar de gyn.



Tot vanmorgen geen klachten gehad en nu lijk ik alles te voelen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven