Uitgerekend december 2014

01-04-2014 11:37 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wie is er ook uitgerekend in december?
Alle reacties Link kopieren
@noah wat fijn...hopelijk kan je nu genieten...

Balen van je bloeddruk, maar wel goed dat je nu streng in de gaten wordt gehouden(misschien krijg je nu ook wel meer echos? Geluk bij ongeluk?)

Bijzonder inderdaad dat je al weet wat het wordt, ik had het ook gevraagd maar mijn vk had geen ervaringen met nub testen helaas...



@sassefras fijn zeg, bijzonder he dat het dan zo tekeer gaat..

Ik zie de laatste week ook best vaak sterretjes als ik op sta, maar vorige keer was mn bloeddruk gelukkig nog goed!



@lizemon gefeliciteerd met je goede echo!!



@appelmuffin ik heb het nog niet gehad om iets wat ik zie... wel dat ik mezelf gewoon heel zielig vond haha



Voor in het tabel:

bab123

24 jaar

1e kindje

6 december uitgerekend

17 juni geslachtsbepaling
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook wel willen weten wat het geslacht zou zijn, maar wist niet van de nub theorie af. Heb nu zelf op de echofoto gekeken en denk dat de nub precies achter het beentje zit. Of het is de navelstreng . Maar t lijkt dan meer op de nub van een meisje



Noah: huilen om een foto van Roy donders?!

Haha! Jij hebt echt veel last van je hormonen



Voor de tabel:

Lizlemon

36 jr

Tweede kindje

Uitgerekende datum 7 dec

Geslachtsbepaling 25 juni
@hallo, welkom! @pien, welkom! Wat bijzonder idd om al direct in de mmm te zitten zonder dat er iets mis is? Als je er iets over kwijt wilt, dan horen we dat wel.



Hier verder ook wel vrij emotioneel. Ben normaal gesproken helemaal geen jankerd maar zat gisteren zelfs met tranen in m'n ogen bij die commercial waarbij Europese voetballers "nee" tegen racisme zeggen (!?).



Voor de tabel

Naam: Miepiestreepje

Leeftijd: 33

Kindje: 2e kindje

Uitgerekend: 23 december 2014

Geslacht: willen we (voorlopig) niet weten

Bijzonderheden: uitgebreide 20 wekenecho in zh vanwege icsi
Alle reacties Link kopieren
Emotioneel?

Hou er maar over op...ik zit om het minste of geringste al mee te snikken tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Hier staan de traan buizen ook echt open sinds een dag of 3.. rij elk liedje op de radio bedenk ik me iets zieligs en dan stromen me ogen weer over....
Alle reacties Link kopieren
Ook hier zojuist een verdriet momentje achter de rug. Ik geloof dat mijn zusje nog even moet wennen aan de nieuwe situatie (ik zwanger). Heb haar de laatste weken weinig gezien. Zojuist kreeg ik een berichtje dat ze vandaag niet af kon spreken. Huilen, huilen en nog eens huilen. Gaat nergens over
Alle reacties Link kopieren
Ik wil vanavond kippensoep eten. Lekker. Maar nu vind ik het zielig voor de kipjes.

Ik heb ze volgens mij echt niet op een rij meer.





Google voor de lol eens op making the movies jalous. Dan krijg je een filmpje met een supergaaf huwelijksaanzoek. Ben benieuwd hoe lang jullie het droog houden. ;)



Grappig jullie leeftijden. Zat wel ongeveer goed qua leeftijden, alleen Bab had ik ruim in de 30 geschat en Ally juist een stuk jonger. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat grappig dat er zoveel vrouwen zijn die er dus ook last van hebben.

Vanochtend ook weer even een momentje..ik ga dit weekend met een grote groep meiden twee nachten weg ivm een vrijgezellenfeest. En toen vroeg 1 van de organisatoren wie er zaterdag nog even terug naar het huisje wilde om op te frissen voor het eten, dan kon ze daar ook rekening mee houden met reserveren. Dus ik had aangegeven dat ik wel een powernap wilde doen. Het is de bedoeling na het eten te gaan stappen. Nou dat was prima, er waren er sowieso meerdere die terug wilde. Nu hoorde ik dus vanochtend dat er waarschijnlijk toch geen tijd voor was, dat we gelijk door zouden gaan. Boehoe!! Ik gelijk in paniek, dat red ik nooit, de hele avond zonder tukkie! Slaat natuurlijk nergens op..maar van zulke stomme dingen kan ik nu echt gaan janken.
Alle reacties Link kopieren
@noah, thanks! Wordt graag jonger geschat hahaha.



Hier wel iets emotioneler als normaal, maar hoef nog niet te huilen om Roy Donders (haha, wel te grappig noah) of liedjes op de radio. Wel om lieve reacties van vrienden en familie op de zwangerschap. Eergisteren schreef mijn beste vriendin zo een mooi stuk op mijn Facebook, over ons verleden, onze hechte vriendschap en hoe blij ze nu voor me is. Nou dat werd janken hoor.



Vandaag bij de bouwmarkt de vloer voor mijn nieuwe huis besteld (aan de vroege kant, maar kon nu dikke korting krijgen) en daarmee ook de vloer voor de babykamer. Op de gehele bovenverdieping komt wit laminaat, beneden grijs. Heb ook de kleurtjes voor op de muur al uitgezocht en dus ook voor de babykamer (nog wel ff wachten tot ik het geslacht weet voor de definitieve keuze). Leuke dingen om mee bezig te zijn. Totaal geen last van hoofdpijn vandaag, dus ik ben een blij en tevreden mens.
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Nee joh Noah echt? Haha.. ben de jongste denk;)

Ik had me er eigenlijk geen voorstelling van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die emotionele uitspattingen



Ik heb er tot nu geen last van. Vanavond met twee zusjes wel enorm de slappe lach gehad om eigenlijk niets, maar toen liepen de tranen wel over mijn wangen. Ook nog niet opvliegerig.



@hallo en @pien welkom
Alle reacties Link kopieren
Morgen naar de gyn. Voor de hoge bloeddruk dus. Einde middag. Zie er toch wel tegenop. Temeer omdat ik deze keer alleen moet.

ik heb wel meer vertrouwen in mijn kleintje. Hij/zij doet het vooralsnog goed met voorsprong van 3 dagen, maar ik vind dat van die bloeddruk toch wel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Noah, succes zometeen!



Voor alle anderen even een zwaai, warm welkom en dikke knuffel indien nodig :-).

Ik heb even zo'n hoofdpijn (al 2 dagen) dat op een scherm kijken niet leuk voelt. Dus vandaar deze korte reactie.



Ik zal wel even mijn tabelinfo posten (hoewel ik me afvraag: komt de tabel dan op Facebook? Of komt er hier een nieuw topic?, ik ben wel voor een FB pagina)



NAAM: mem2b

LEEFTIJD: 29

KINDJE: 1e

UITGEREKEND: 1 DECEMBER

GESLACHT: WILLEN WE NIET WETEN

BIJZONDERHEDEN: ZWANGER NA 1e IVF



ik ga verder bankhangen en relaxen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allen,



wat een boel nieuws, even 1.5 week niet gelezen en een hoop gebeurd.



Voor de tabel:

SCV

bij bevalling 31 jaar

1e kindje

uitgerekend op 15 december 2014

geslacht: willen we wel weten



Noah, word jij beheerder van de fb pagina? ben benieuwd wie er allemaal zwnager zijn, en of er mensen uit de buurt komen.



prive weet ik dat een vriendinnetje van mij 1 week minder ver is, alleen zij weet het nog niet van mij, en ik officieel niet van haar ( omslachtig)

maandag ben ik 12 weken, dan zal ik haar eens bellen. (grappig detail: zijzelf is 12 dagen jonger dan ik ben!)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ben er mee bezig. Vanavond na bezoek gyn ga ik verder. Zal morgen of zondag jullie uit nodigen.



Tabel komt denk ik hier in nieuw topic. FB kunnen we gebruiken voor meer persoonlijk en foto's.
Alle reacties Link kopieren
Noah, succes straks bij de gynaecoloog :-)
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tijdje geleden wel meegeschreven maar lees nog wel mee Mara niet zoveel meer geschreven. Maar hier gaat alles nog steeds goed. Wil wel mee in de tabel of fbgroep:



26 jaar

2e kindje

21 december uitgerekend



En Noah ik heb ervaring met hoge bloeddruk, maar die is helaas niet echt positief. Ik had bij m'n eerste ook al zo vroeg hoge bloeddruk en dat betekend meestal dat je sowieso een hoge bloeddruk hebt. Met hoge bloeddruk met je grotere kans op zwangerschapsvergiftiging. Die treed eigenlijk altijd op in de 2e helft van je zwangerschap. Dus voor nu ga je hoogstwaarschijnlijk medicijnen krijgen om een lagere bloeddruk te krijgen. Die heb ik nu ook al. Ik ben na m'n 1e zwangerschap niet meer van de medicijnen afgeweest omdat m'n bloeddruk anders te hoog werd. en ik heb bij m'n 1e zwangerschap dus zwangerschapsvergiftiging gehad bij 27 weken ging m'n bloeddruk stijgen en met 29 weken opgenomen en 29,5 bevallen daardoor. Hoeft natuurlijk niet zo te lopen. Maar neem voldoende rust want dat is het enige wat het helpt voorkomen. Dus goed naar je eigen lichaam luisteren en nooit laten pushen teveel te doen. Dat heb ik wel gedaan en ik denk nog steeds dat ik het dan Miss wel 2 weken ouzo had kunne. Uitstellen wat cruciaal is als je nog niet zo ver bent. Maar nu sta ik onder controle bij de gyn en word goed in de gaten gehouden. Ik maak me nu niet zo heel druk. Ik zie nu ook wel weer hoe het loopt. Maar zoals ik al zei: mijn verhaal is niet zo goed. Iedereen is anders dus zegt niets. Wie weet is m'n 2e verhaal een stuk beter maar dat weet ik pas achteraf ;)
Alle reacties Link kopieren
Even snel een berichtje voor ik zo weer aan het werk ga.



Fijn dat er zoveel goede echo's zijn!



@babs, je bent niet de jongste dat ben ik tot nu toe:)



Voor de tabel



Naam: Tessa5xx

Leeftijd: 23

Kindje: 1e

Uitgerekend: 13 December

Geslacht: Willen we graag weten, wachten op de 20 weken echo

Bijzonderheden: Geen
Alle reacties Link kopieren
Noah sterkte bij de gynaecoloog straks!
Alle reacties Link kopieren
@noah, ben benieuwd hoe het bij de gynaecoloog was en of deze je vragen een beetje heeft kunnen beantwoorden en je zorgen heeft kunnen wegnemen. Heb voor je geduimd in ieder geval.



Vandaag hier een duidelijk geval van zwangerschapsdementie. Zou vandaag bloed laten prikken voor o.a. zwangerschapssuiker. Was bij vriendlief en zou dat in mijn eigen buurt laten doen, wat een uurtje rijden is. Ben ik er net, bedacht ik opeens dat ik nuchter had moeten zijn (ik had natuurlijk al lekker ontbeten) en dat ik voor niks op en neer was gegaan. Zo snugger weer.
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Wow, er is alweer een februari topic!
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Hey Ally_white is dat het standaard controle bloedprikken ook voor ijzer en antistoffen en dus ook bloedsuikerspiegel?

Ik hoefde daar helemaal niet nuchter voor te zijn gelukkig. Heb de uitslagen al via verloskundige en die waren prima.
Alle reacties Link kopieren
Op het formulier staat o.a. glucose/nuchter. Ik had het op de prikpoli nog nagevraagd (was er toch al), maar moest echt nuchter zijn. Ik zie er nu ook trouwens 12 weken op staan, terwijl ik net op 9 weken zit. Maar had van de vk begrepen dat het deze week eigenlijk moest. Nou ja, de eerst volgende keer dat ik vrij ben en heen kan is toch pas over 1,5 week.
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Vooralsnog geen medicatie, maar wordt streng onder controle gehouden. Mag/moet volgende week vrijdag weer.



Bonus: echo en hartje. Alles deed het nog, al duurde het even voordat ze het hartje had met de doppler, gelukkig had ik het een paar minuten daarvoor zien kloppen.



Tip was: niet meer fitnessen, wel zwemmen en wandelen, minder zout, minder stress.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven