Uitgerekend december 2014

01-04-2014 11:37 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wie is er ook uitgerekend in december?
Alle reacties Link kopieren
@noah fijn nog even geen medicijnen en ook nog weer echo! Hopen dat je bloeddruk wat zakt. Ik ga duimen!



@Ally ik heb niets gezegd. Balen nu moet je weer. Op naar de volgende keer dan maar. Succes.
Neeeeeeee! Heel stuk getypt,alles weg!!



Nog een keer maar dan een korte versie, moet zo weg!



@traanbuizen: check! Bij een zielig filmpje had ik het altijd al. Maar nu hoef ik maar een huilende vrouw te horen zonder dat ik het verhaal hoor en het is raak!

Lust gelukkig wel gewoon kippensoep!! Haha noah! Daar moest ik wel om lachen!



@ally: hier ook last van zwangerschapsdementie, vooral op het werk moet ik alles opschrijven. En vertel ook vaak 2x hetzelfde.... Ben ik alweer vergeten dat ik het gezegd heb!



@fb: ik ga er van het weekend ook maar mee aan de slag (voor mezelf dan), ik moet nog een account aanvragen!



@tabel: leuk om net wat meer van jullie te lezen! Maandag is mn Echo en dan ga ik ermee aan de slag.



Hier gister wat bruinig slijm verloren. Heb dat eerder gehad maar toen oogmeting bloedverlies. Kon dat op zich nog wel relativeren, dag ervoor sex gehad, er was geen bloed etc. Maar s avonds ook een rare buik (lees kloppend gevoel in baarmoeder/buik). Toen sloeg de paniek wel weer even toe. Ga niet echt lekker het weekend in en zo word de echo maandag weer wat spannender. Hoewel eerst de VK, zal daar (als het goed is) het hartje horen. S middags pas echo, die maakt de VK niet zelf hier.....

Zoekmaakt zoveel mogelijk afleiding dit weekend!
Alle reacties Link kopieren
@noah, wat fijn dat je een extra echo hebt gehad en nog eens naar het hartje kon luisteren. Viel het bezoek je voor de rest mee of tegen?



@bummer, kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Gelukkig ga je maandag naar de verloskundige. Als het echt mis was geweest had je wel echt veel meer bloedverlies gehad toch???



Ik heb vanmorgen maar een grotere bh gekocht. Ik had al een e-cup, moest dus nu een f... Mijn hele hoofd past zowat in 1 cup :-S Rib uit mijn lijf, want ik wou nog wel een beetje een mooi modelletje en iets wat comfortabel zat, maar we kunnen er voorlopig weer tegen aan zo. Zit wel echt stukken beter meteen. En mezelf een nieuwe bril laten aanmeten, in de hoop dat het wat scheelt in de hoofdpijn. (ik zou er eigenlijk altijd 1 moeten dragen, maar doe het nooit, uit gemakzucht en ijdelheid haha).
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Fijn Noah, dat alles goed was!



Bummer, het zal wel oud bloed zijn. Maar toch heel veel succes! Je wordt er toch onzeker van hè!?



Hier gaat alles goed. Vandaag ben ik wel erg moe, lig nu half op de bank en zou wel kunnen slapen. Verder geen gekke dingen. Heb van de week met mijn moeder gepraat over wat de VK nu allemaal wilt wat ik ga eten en dat dit veels te veel voor mij is. Ik ga gewoon misselijk naar bed. Dus ik heb besloten mijn oude eetritme aan te houden. Gewoon gezond eten, maar niet opeens vijf boterhammen eten terwijl ik normaal twee crackers at. Vooral het avondeten is bij mij een crime, ik krijg het echt niet naar binnen! S middags rond 16 uur krijg ik honger en dan eer ik een appel en dan zit ik gewoon vol. Is dit herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
Zelf eet ik ook minder dan anders. Ben vaak misselijk (vooral 's avonds). Warm eten wil niet zo goed. Fruit trouwens ook niet. Het beste verdraag ik momenteel crackers, beschuit, brood (niet meer dan 2) en rijstgerechten.

Soms maak ik me wel zorgen of ons kindje wel voldoende goede voedingsstoffen krijgt.



Hoeveel zijn jullie inmiddels gegroeid? Hier door het overgeven nog niets. Ik geloof dat het eerste trimester tussen de 2 en 4 kilo "normaal" is toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen maar honger en ben dan ook al 2 kilo aangekomen. Maar misschien is 1 kilo gewoon extra tiet.
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Heb hier geloof ik in het begin mee geschreven en toen een tijd niks meer laten horen. Ik zou graag weer mee schrijven als jullie dat goed vinden.



Dat huilen herken ik maar al te goed, ik huil al om de parasol die kapot is gegaan...



Ik ben rond 20 december uitgerekend, maar ga er van uit dat het een kerst cadeautje word. Ben nu in de 12e week van mijn zwangerscha, ben helemaal happy!



Ik heb een beetje random jullie verhalen gelezen . Wens iedereen hier een mooie zwangerschap en ik duim dat bij iedereen alles zo goed mogelijk zal verlopen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@Ally: ik moest wel lachen om je stukje over je bh... Herkenbaar nml!



Hier ook weer een goede echo gehad, alles zag er perfect uit volgens de vk, erg prettig om te horen!
Alle reacties Link kopieren
Spruit, welcome back!



Haha, Ally, een extra tiet! Zou dat al een kilo schelen? Wat een uitgaven he, goed passende bh's in een grote maat, die er ook nog een beetje leuk uitzien...



Fijn dat er zoveel goede echo's zijn! En Noah, goed dat je straks onder controle gehouden wordt. Hoe is het met je zorgen om de baby?



Even over FB; lukt het iemand al om het te activeren? Ik weet gewoon hoe het moet, dus wil het ook doen? Ben het forum namelijk al wel weer een beetje zat, mijn posts verdwijnen regelmatig als ik op verzenden klik, en op m'n mobiel in de app vindt ik ook erg onprettig.



Als jullie willen, maak ik een algemeen email adres aan, daar kunnen jullie dan je FB naam heen mailen, dan kan ik jullie uitnodigen.



Laat maar weten als ik dat moet doen, volgens mij was noah er nu nog mee bezig toch?



Ik ga lekker verder rommelen, prima weekend hier! Lekker relaxen en leuke dingen doen, fijn daar weer een beetje energie voor te hebben en van te genieten!
Alle reacties Link kopieren
Nou, het heeft even geduurd, maar dan hebben we ook wat. Een gloednieuwe FB-pagina.



Ik heb alvast vier algemene topics aangemaakt waar we op elkaar kunnen reageren. Daarnaast kunnen alle leden natuurlijk ook zelf (persoonlijke) berichten plaatsen



Als jullie toegevoegd willen worden dan kun je me opzoeken via:

Noah Noah (profielfoto is woestijn in de VS).
Alle reacties Link kopieren
Ik moet om kwart voor vijf weg, maar daarvoor en vanavond kan ik de eersten van jullie al toevoegen.



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ook ik zou het wel leuk vinden om met jullie mee te schrijven. Ik lees al een paar weken met jullie mee, maar ben er nog niet toe gekomen ook zelf iets te schrijven. Ik ben ongeveer 9 1/2 week zwanger van ons tweede kindje en heb a.s. vrijdag de termijnecho. De uitgerekende datum staat vooralsnog op 31 december, ben heel benieuwd welk geboortejaar ons kindje krijgt! We hebben met een week of 7 al gezien dat het hartje klopt, maar naar mate de termijnecho dichterbij komt begint de spanning toch weer toe te nemen. Voordat ik zwanger was van onze dochter heb ik 2 miskramen gehad, 1 hele vroege (al een dag na de positieve test) en 1 'missed abortion'. Destijds bleek bij de echo dat er geen hartactie was en ik ben toen een paar weken later gecuretteerd. Het besef dat niet alle zwangerschappen leiden tot een gezond kindje is er dus wel, maar.... so far so good en met een kloppend hartje ben je al een heel eind!



Bummer, heel veel succes met de echo morgen! Is het verder rustig gebleven qua bloedverlies? Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik (volgens mij bij een week of 8 - 9) ook wat bloedverlies gehad. Was uiteindelijk helemaal niets aan de hand!
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies! Nou ik heb het vrijgezellenweekend maar net overleefd. Een weekend lang slaap tekort is in deze fase niet handig.



Ik zit op mijn mobiel dus ik doe even een kort berichtje. Een warm welkom aan de nieuwe meiden.



Noah, ik heb geprobeerd de pagina te vinden maar het lukt me niet. Kan je me anders een linkje sturen?
Alle reacties Link kopieren
He wat raar. Als ik zoek op noah noah is het gelijk duidelijk.

Maar goed, hier is de link:



https://www.facebook.com/profile.php?id=100005912687561
Alle reacties Link kopieren
He meiden



Even een kort berichtje want het is al best een tijdje geleden.



Ook ik heb een bh een maat groter gekocht. Eentje want ik vrees dat ze nog wel verder gaan groeien. Vind de overgang van C naar D al heel wat, maar een vriendinnetje met vergelijkbaar postuur zei dat ze tijdens de zwangerschap op E uitkwam en nu met de borstvoeding op F. Ieks!



Nemen bij jullie de kwaaltjes ook een beetje af? Mijn borsten doen geen pijn meer, de vlagen van misselijkheid zijn weg, en,voor mij het belangrijkst, mijn energie neemt weer wat toe. Als het zo blijft ga ik fluitend de 9 maanden door :D



Nog even een vraagje: zijn er meer meiden zoals ik, die geen FB hebben en op dit forum achter gaan blijven?
Alle reacties Link kopieren
Flipflopje: ik blijf ook hier hoor, maar de echt persoonlijke dingen vind ik prettiger om besloten te delen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, het gaat hier ook gewoon door? Gezellig
Alle reacties Link kopieren
Ervaring leert dat het altijd wat stiller wordt, maar er blijven mensen zonder FB.



Als je faliekant tegen FB bent, zal get geen optie zijn, maar je weet dat je een schaduwaccount kan maken puur voor de groep?

Heb ik gedaan om de groep te maken. Iedereen drie mee gaat schrijven krijgt de echte Noah te kennen, maar dat hoeft dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen strikt principe, dus ik zal er eens over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Mem, heb je op mobiel gespot. Ga je straks toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Noah, zelfs met de link kan ik hem ook niet vinden
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook gezocht via de link Noah, anders lukte het niet

Stuur je via die pagina ons door naar de groep?



Ik ga je iig even een bericht sturen!
Alle reacties Link kopieren
oh? Met de link had ik het gelijk goed.



Zit je mss via mobiel Ally?
Alle reacties Link kopieren
Dat was het idd, via de laptop deed de link het wel. ☺
Life is better when you're laughing
Alle reacties Link kopieren
Zandkorrel en Ally zijn toegevoegd aan de groep. Mem, als je mijn vriendschapsverzoek accepteert kan ik jou ook toevoegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven