uitgerekend december 2015

26-03-2015 08:26 2156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden hierbij het vervolg op november de meiden die uitgerekend zijn in de feestelijke maand december.



Je mag jezelf in de tabel zetten.ivm dat ik daar weinig tijd voor heb. onderaan staan de gegevens.



NaamLeeftijdKindjeWanneer uitgerekend?Bijzonderheden_lady_272e28 novemberMeisje zonnebloem90251e1 decemberJongenbaboushka76391e2 decemberMeisje engeltje86292e (zoon 2013)3 decemberJongen Asterisks291e3 decemberVerrassingSnoww321e3 decemberMeisje Ingelke_kepringelke291e 5 decemberMeisje 2voetjes1e5 decembercaipirinha01321e7 decembertravelbird291e7 decemberMeisjewensje89251e8 decemberSpring1977381e11 decemberMeisje04012016231e11 decemberJongenLovelylente331e11 decemberJongenhil01271e12 decemberJongenJojob221e14 decemberMeisje Sunemom353e (Dochter 2005,zoon 2007)15 decemberBevallen van een heel mooi Meisje op 14 augustus. Helaas veel te vroeg Leuketas342e (zoon 2013)15 decemberMeisjeLol-Beeb231e16 decemberMeisjeFrubeta291e17 decemberMeisje Qmom2e17 decemberJongenJudith1986281e20 decemberVerrassing

4 augustus 20 weken echoannanasbaby281e 21 decemberMeisje



Lieffies sterkte

Keke91

Hormonster1982

Flyingangel



Inloggen

. Naam dec15

Wachtwoord ook dec15
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi hierbij heb ik een tabel gemaakt.

Zal mij even voorstellen ben 32 jaar mijn vriend ook.en na 5 rondes zwanger van onze eerste.met een cyclus van 24/26 dagen.

Was 25 maart jarig en ook toen getest en deze was positief!

ik dacht dat mijn NOD zaterdag was maar begin te twijfelen of deze eerder is.zondag ga ik de CB digital doen dat is voor mij de bevestiging.vind het nog beetje onwerkelijk!



Met de berekening van internet ben ik ongeveer 5 december uitgerekend.

Dus spannende tijden!



ben benieuwd naar jullie verhalen en dat wij elkaar beetje kunnen steunen hihi

Egopost mag
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

wat een geweldig verjaardagscadeau!



Zou ik ook mogen meeschrijven?

Ben nog net in november uitgerekend (28e) maar de twee november topic zijn al hechte groepjes geworden inmiddels

Ik ben 27, vriend 33 en het is ons tweede kindje. Onze zoon is geboren in juli 2014.

Een klein leeftijdsverschil dus, waar we ook op hadden gehoopt
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi _lady_ ik heb jou al in de tabel gezet.

Leuk dat je mee wil schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel

Ik had je vorige bericht ook gelezen en wilde straks een poging doen



Merk jij lichamelijk al iets van de zwangerschap?

Ik heb al van allerlei klachten (met vlagen misselijk, moe, duizelig, rugpijn, zere benen). Vorige keer had ik dat veel later pas.



Het is heel onwerkelijk als je nog niets voelt of ziet verder. Moeilijk voor te stellen dat je over 8-9 maanden een baby hebt...

Ik heb gisteren de verloskundige gebeld voor de intake. Dan wordt het al weer wat 'echter'

Met de eerste echo komt het besef waarschijnlijk, vorige keer bij mij wel. Dan zie je dat er echt een wezentje met kloppend hart zit
Alle reacties Link kopieren
Had afgelopen weekend zweet aanvallen en gevoelige borsten en buikpijn vooral als ik in bed lag. Sinds eergisteren alleen beetje gevoelige borsten verder niks.daarom vind ik het nog spannend tot zondag..

Mijn vriend is nog beetje overdonderd van nu is het echt..haha

En als ik digitale test in handen heb bel ik maandag de huisarts of verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Nu is je vriend een aanstaande papa, hihi die gedachte zal inderdaad even wennen zijn. Wat voor gevoel heb jij erbij?

Ik was ook overdonderd omdat het onze eerste ronde was, had het niet nu al verwacht. Mijn vriend was juist meteen heel blij

Klinkt als echt zwanger! Symptomen kunnen per dag heel erg wisselen. Maar dat kan je wel heel onzeker maken inderdaad...



Je mag gelijk de verloskundige bellen als er verder geen bijzonderheden zijn
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames. Ik sluit graag aan!

Ik had afgelopen dinsdag een positieve test, in de 3e ronde raak! Ik heb al een zoontje, hij is van september 2013 dus ze schelen straks ruim 2 jaar

Waarschijnlijk uitgerekend rond 2 december en Ik heb al een afspraak staan voor een echo over 4 weken
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer vanavond pas ga nu werken.

Tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Werk ze!



Gefeliciteerd Engeltje!



Ik heb intake en eerste echo op 16 april, heel veel zin in! (Maar blijft ook spannend tot we een kloppend hartje gezien hebben)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd engeltje!



dus jij had gelijk de vk gebeld hihi

Ik ga,maandag bellen
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan gewoon. Ik heb gisteren al gebeld omdat ik weet dat ze een volle agenda hebben. We gaan naar dezelfde praktijk als vorige keer, is erg goed bevallen



Weten jullie al naar welke verloskundige je wil? Engeltje ga jij ook weer naar dezelfde?
Alle reacties Link kopieren
Nee voor ons is het allemaal nog nieuw.heb gekeken op internet heb keuze uit 2 praktijken.maar 1 trekt mij al aan.

Mijn vriend vind alles best als zolang ik er bij goed voel dus dat is wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Mijn praktijk van de vorige keer is opgesplitst naar 2 praktijken. Ik heb gekozen voor de dichtstbijzijnde en 1 van de verloskundige was 's nachts bij mijn bevalling en gaf mij een goed gevoel. En een vk die zelf echo's maakt.

Ik ben inderdaad vroeg met een afspraak maar wilde een datum om naar toe te leven



Hoe gaat met jullie qua kwaaltjes? Hier valt het wel mee tot nu toe, herken veel van de vorige keer. Moe, gevoelige borsten en moeilijk naar de wc. Ook bij vlagen wat misselijk 's ochtends maar dat had ik bij de 1 zwangerschap helemaal niet. Maar wel de hele dag honger
Alle reacties Link kopieren
Heb totaal geen kwaaldjes (nog niet)

hopen dat zo blijft. Was behoorlijk ziek tijdens innesteling en daarna zijn alle kwaaltjes minder geworden.Dus voel mij niet zwanger nog haha.

Ik zag op andere forums dat er weer zwangere bij zijn gekomen. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de vk gebeld 29 april afspraak en echo
Alle reacties Link kopieren
Leuk en spannend Snow!

Hoe ver ben je dan, 9 weken ongeveer?



Wbt kwaaltjes voel ik me op en top zwanger. Met vlagen misselijk, moe, snel duizelig en buiten adem, last van mijn bekken en rug. Maar hoort er allemaal bij
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Als het mag schrijf ik ook graag hier mee . Ik ben 23 (bijna 24) en mijn vriend 26. Afgelopen woensdag had ik mijn nod en toen heb ik ook positief getest. Zonet nog een keer getest met CB digital en dat maakt het toch wel een beetje echt echt.



Ik heb wel allerlei kwaaltjes zoals af en toe duizelig, allerlei steekjes en krampjes (in mijn liezen vooral), last van maagzuur en enorm pijnlijke borsten. Normaal heb ik eigenlijk één of twee dagen na mijn eisprong al last van mijn borsten maar deze keer begonnen ze pas pijn te doen een aantal dagen voor mijn nod.

Ik ben wel echt heel onzeker nog, ik voel me helemaal niet echt zwanger. Heb ook het gevoel alsof ik elk moment toch nog ongesteld kan worden. Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd keke!

Ik voel mij ook niet zwanger hoor en toen ik straks de vk belde zei dat ik daar blij mee moest zijn.had nog veeel weken te gaan.en je hoort vaak alleen de negatieve dingen.

Ik doe zondag een digitale test.

@lady ben dan 8 weken dus wel spannend

Mijn vriend begint er al aan te wennen gelukkig haha
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ik bel dinsdag de verloskundige, wou vandaag eerst nog testen en kan alleen s'ochtends bellen naar de verloskundige schijnbaar. Moet maandag werken en dinsdag heb ik een (betaald :p ) dagje vrij, heerlijk!

De verloskundige die ik op het oog heb zit lekker dichtbij, zou ik makkelijk lopend naartoe kunnen.



Mijn vriend was eigenlijk meteen heel positief en blij terwijl hij eerst een hele tijd heeft gehad dat hij nog niet wou. Nu het zover is ziet hij het helemaal zitten, haha!



Ik ben trouwens ook rond 2 december uitgerekend, zelfde datum als engeltje zie ik . Zou iemand van jullie mij in de tabel willen zetten? Ik probeerde het net maar ben bang dat ik de hele tabel door de war gooi.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik me hier ook bij aansluiten?

Ik heb maandag positief getest, en had woe pas nod. Zwanger in de 2e ronde. Volgens de uitrekenmethode via internet is 3 december de verwachte datum, maar de VK zei dat ze denkt dat ik tot een dag of 4 verder ben...?

Ikzelf ben 32, en vriendje is 33! Is ons eerste kindje en we zijn supergespannen en superblij ineen. ( heb eerder miskramen gehad en begin deze week symptomen die erop leken. Volgens de VK hoeven we ons geen zorgen te maken! )



Qua symptomen: wisselende pijn in borsten en opkomende en wegblijvende last van krampjes/ ongesteldheidsgevoel in buik, was idd de opvliegers al vergeten, maar die komen en gaan ook! zachter haar, enorm vieze stinkscheetjes laten, dromen en wakker liggen, hormonaal... Vergeet er vast nog een... Ja vanmorgen had ik voor het eerst een misselijk gevoel... Maar dat trok redelijk snel weg!



Jullie allemaal gefeliciteerd!!!!
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Jij (en jullie allemaal trouwens, even vergeten in mijn enthousiasme ) ook gefeliciteerd!!

'Fijn' dat jij de krampjes ook herkent! Het dromen en wakker liggen heb ik ook last van. Ben de laatste tijd al vroeg moe en ook vroeg weer wakker. Laatst ook midden in de nacht wakker geworden wat ik normaal nooit heb, ben altijd eigenlijk een erg goede slaper.



Ik kan me voorstellen dat het voor jullie extra spannend is aangezien jullie al eens een miskraam hebben meegemaakt. :(

Laten we proberen om ervan te genieten en ik duim hard voor jullie en voor ons dat het allemaal goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



als eerste iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!



Mag ik me hier aansluiten? Zijn al met al 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken en maandag eindelijk mijn eerste positieve test. Volgens berekeningen ben ik 30 november uitgerekend en als het mag schrijf ik graag met jullie mee.

Moeilijk of zelfs niet zwanger kunnen worden is helaas een familie kwaaltje bij ons dus ben echt super blij dat ik nu eindelijk positief getest heb, nu hopen dat het allemaal goed mag blijven gaan :-). Gisteren al bij de huisarts geweest en over 5 weken afspraak maken bij vk voor de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Flying! Gezellig dat je ook mee komt schrijven. Ik hoop hard met je mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven