Uitgerekend eerste helft januari 2017

03-05-2016 14:34 602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe gegevens voor in de tabel graag vetgedrukt.



NaamLeeftijdUDj/m?kindjeafsprakenmamakiki1230/3624-121e (huid. partner)Kiwicatz25/311-1meisje1e15-8 20 weken echo159025/321-11e19-8 20 weken echokleinwondertje28/302-1?15-8 20 weken echoFN9223/343-1meisje1e15-8 20 weken echoSophia-9025/293-11e19-8 20 weken echonadine19887-14eRomy3028/287-11e18-8 20 weken echoBloempje18729/268-11e23-8 20 weken echoLady-199322/278-11e28-7 controle & 27-7 geslachtsechoAnoniemlisa843115-11emodji23/2916-11e





Veel sterkte Autumn_87, mssfidler, kloktikt en tara82
Wat leuk zeg, gefeliciteerd!

Hier is het nu bijna een jaar geleden dat ik een positieve knaltest had. Mijn zoontje is geboren 16-1-16 :-)

Geniet van het komende jaar!
Alle reacties Link kopieren
Dankje!

Oh wat leuk zeg, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik wil graag mee schrijven maar ben 24-12 (ongeveer) uitgerekend!

De vorige groep zit blijkbaar vol.... misschien kan ik hier meeschrijven.



Ik ben zwanger van de eerste samen met mijn vriend nu, na een vaso-vasostomie zwanger geworden (hersteloperatie sterilisatie) en al moeder van 2 lieve kids uit een eerdere relatie.



Gr Kiki
Alle reacties Link kopieren
Hoi mamakiki, leuk dat je mee wilt schrijven! Wat bijzonder dat jullie nu samen een kindje verwachten na een hersteloperatie.

Ik zal even een tabel maken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sophia,



Dank je wel! Vorig jaar juni geopereerd, en erg slechte kwaliteit van zwemmers.

De uroloog verzekerde ons dat de kans op een zwangerschap nihil was.

3 dagen later testte ik positief. pffff....

intake IVF op 12-5 afgezegd.... afspraak echo 20-5



Hoop zo dat t goed is...



x Kiki
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd: 30 :-)
Alle reacties Link kopieren
Zo bijzonder zeg!

Ja spannend is het he, ik hoop ook zo dat het blijft plakken. Ben opzich wel nuchter ingesteld, dus kan nu wel al genieten, maar spannend blijft het zeker.



Heb jij al symptomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik had afgelopen donderdag een knalpositieve test in mijn handen!

Het lijkt me leuk om mee te schrijven. Op 24 mei afspraak voor de eerste echo.

Dan weet ik ook hoe ver ik ben, nu waarschijnlijk nu 5/6 weken....

Leeftijd 29, partner 28 en het wordt ons 1e kindje.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Jaaaa ik wil graag meeschrijven. Heb meegeschreven in het topic zwanger worden vanaf januari 2016 en heb op koningsdag een positieve test gehad! Jeeeej!

Dat zou betekenen dat ik morgen 5 weken ben en volgens eigen berekening 3-1-2017 ben

Uitgerekend.

Ik heb 17 mei savonds mijn eerste echo om te kijken of alles helemaal goed zit en 2-6 een intake.

Allemaal van harte gefeliciteerd en hoop dat we veel aan elkaar zullen hebben de komende maanden!
Hoi Dames, ik wil ook wel meeschrijven.

Ik had ook op koningsdag een positieve test. Na onze 2e iui behandeling. Man en ik zijn beide 20 en het wordt ons eerste kindje. Volgens de berkeningen ben ik op 2-1-2017 uitgerekend en ik heb 18 mei de eerste echo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi birdydicted, FN92 en mssfidler, leuk dat jullie meeschrijven . Ik ga jullie in de tabel zetten!

Iedereen van harte gefeliciteerd!
Hallo Dames.

Gefeliciteerd!!



Ik zou ook graag mee willen schrijven :-)

Wij hebben zondag een positieve test in handen gehad!!! Ik ben 29 en vriend is 26, en het is ons eerste kindje.

Morgen bel ik naar de verloskundige voor een afspraak..

Volgens eigen berekening ben ik 7 januari uitgerekend. Ik vind zo spannend allemaal!!!!! En ook nog erg onwerkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Hee bloempje, jij ook gefeliciteerd :-d!

Leuk dat je meeschrijft. Spannend he allemaal, ik vind het ook nog steeds zo onwerkelijk. Ik heb tig keer per dag zo'n "ik ben gewoon zwanger!" gedachte, alsof ik het nog steeds niet kan geloven.



Merken jullie al symptomen? Ik merk zelf al 1,5 week dat mijn borsten gevoeliger zijn dan normaal en ik ben ietsje vermoeider, maar als ik niet zwanger was geweest had ik hier niet echt aandacht aan besteed, dus echte duidelijke symptomen zijn het niet :p.
Hihi Sophia, dat heb ik ook die gedachte. Meerdere keren per dag inderdaad



Symptomen, sinds zondag gevoelige borsten en voor me gevoel knelt me bh nu al

Ik heb 2 weken geleden 2 nieuwe bh's gekocht omdat ze kleiner waren geworden van het stoppen met de pil. Nou ik kan nu mr oude weer aan doen..

Verder sochtends wat misselijk en een opgeblazen gevoel! Vooral na het eten!!

En meer moe inderdaad, maar moeilijk te zeggen of dat van het weer en werken komt of van de zwangerschap.

Hoe hebben jullie je echo ingepland? Ivm het nog geheim willen houden, of zijn er al mensen die het weten???
Alle reacties Link kopieren
Oh ohh dat wordt nog wat met die borsten . Ik hoop zo dat mijn borsten niet veel groter worden haha. Daar denkt mijn man uiteraard anders over.



Wij willen het pas aan iedereen vertellen na de tweede echo met 12 weken. Wel hebben we het een bevriend stel verteld, aangezien we onze kinderwens nauw met elkaar hebben gedeeld.
Alle reacties Link kopieren
oef ja die borsten! en moe, moe moe. Dacht al dat ik mezelf gek zat maken, maar dat merken jullie dus ook nu al
Hihi ja dat gaat wat worden die borsten!

Merk dat ik nu al moeite heb met me ogen open houden!



Spannend Sophia om zo lang je mond te houden!

Misschien een gekke vraag.. Maar hebben jullie gerookt??
Ik zie dat ik heb opgeschreven dat we beide 20 zijn. We zijn al wat ouder beide 28.



Ik voel nog niet zo heel veel. Mijn borsten een beetje en een beetje moe maar niet zo veel. Vind het wel spannend allemaal en helemaal omdat ik dus vrij weinig voel.



Wij gaan het ook pas na de eerste echo aan wat mensen dichtbij vertellen en pas na de tweede echo aan meer mensen. Veel mensen weten van onze situatie en daarom vinden we het ook wel even fijn om weer even een geheimpje voor onszelf te hebben.



Ik heb niet gerookt, man is gestopt toen wij de mm in gingen. Verder leven wij ook wel vrij gezond en de alcohol consumptie was ook al tot het minimum door de mm.
Alle reacties Link kopieren
Hi, mag ik ook meeschrijven?



Ik heb gister getest, nu ongeveer zes weken. Vriend en ik zijn rond de 30, ons eerste kind.



Eigenlijk voel ik me al behoorlijk misselijk! Niet de hele tijd, maar met vlagen. Ook de borsten voel ik. Ik durf nog niet teveel te hopen. Wel heb ik het aan mijn twee beste vriendinnen verteld en aan mijn ouders, ik kan gewoon echt niets geheim houden. Maar zij weten natuurlijk ook dat nu nog van alles kan gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Bloempje, ik heb alleen als tiener gerookt. Ik drink heel af en toe een wijntje en helaas ook in week 4 toen ik dacht dat ik ongesteld was geworden... Gelukkig zei de dokter dat het niet erg was, maar ik schrok er toch van. Ook ben ik de laatste dagen nogal gestrest omdat een dierbare van mij ernstig ziek blijkt te zijn en stress schijnt niet goed te zijn, dus daar ga ik dan nog meer over stressen...



Verder heb ik altijd wel een gezonde levensstijl gehad, en daar ben ik nu nog gemotiveerder voor. Maar ook niet overdreven hoor, genieten is ook gezond :-)
Hey meiden! Gefeliciteerd! Ik wil ook gezellige mee schrijven.



Na 11 maanden proberen en een hele onregelmatige cyclus heb ik afgelopen donderdag eindelijk positief getest. Het is dus nog erg onwerkelijk. Het is ons eerste kindje. Als ik uit ga van mijn temp grafiek zou ik nu 5 weken zwanger en zou ik 4 januari uitgerekend zijn. 23 mei is de eerste afspraak bij de verloskundige en meteen de eerste echo. Mijn man is 34 en ik 33. We zijn van de zomer 9 jaar samen en 2 jaar getrouwd.



Tot nu toe alleen last van gevoelige borsten, een opgeblazen gevoel en obstipatie. Mijn man zegt wel dat ik extra knuffelig ben.



We hebben het nog aan niemand verteld en willen sowieso de eerste echo afwachten. Daarna moeten we even kijken hoe we het logistiek gaan aanpakken om bij iedereen langs te gaan zodat ze het ongeveer allemaal tegelijk weten.



Is jullie partner ook ineens veel bezorgder? Gisteren gingen we bij zijn moeder eten en vroeg hij aan mij of ik wel gebakken aardappeltjes mocht en net bij het koken vroeg hij hoe doorgebakken de vleesreepjes in de nasi moesten zijn. Wel lief natuurlijk en voor hem is het ook spannend.
Alle reacties Link kopieren
Tara, Mijn vriend is ook super bezorgd, helemaal omdat hij ver weg zit ivm werk. Wij hebben het tot nu toe aan niemand verteld. Wanneer we het vertellen weet ik nog niet, moet wel samen natuurlijk

Kloktikt, ik heb ook nog af en toe wat gedronken voordat ik wist dat ik zwanger was. Het heeft geen zin om er van te balen, je kan er niks aan veranderen...sterkte met je dierbare
Sterkte Kloktikt. Ik heb ook drie weekenden terug nog wat gedronken en in een rookruimte gestaan. Ging er van uit dat het vast weer niet raak zou zijn. Ik rook zelf niet, maar het was op een feestje. Is misschien net voor de innesteling geweest, maar wel na de bevruchting. Ik ga mij er gewoon niet druk over maken, maar nu zal ik dat niet meer doen. Dat is denk ik sowieso het belangrijkste dat je nu gewoon goed voor jezelf zorgt. Natuurlijk heb je extra stress en daar ontkom je helaas niet aan, maar je kunt ook wat extra ontspan momenten voor jezelf inplannen. Lekker in bad bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, leuk dat jullie meeschrijven, jullie staan erbij. En gefeliciteerd :D!



Ik heb niet gerookt bloempje. Mijn man is nu 5 maanden gestopt. Verder dronken we ook niet veel alcohol, dus wat dat betreft zal het niet opvallen bij mensen in de omgeving.



Wat naar zeg kloktikt van je dierbare. Veel sterkte en ik hoop voor je dat je ondanks dat toch wat ontspanning voor jezelf kunt vinden.



Mijn man is eigenlijk nog niet echt bezorgd tara, hij kan het zelf ook nog niet echt geloven geloof ik. Hij is wel bezorgd over het sporten, dat dat slecht zou zijn, terwijl het internet vol staat met bewijzen dat dit wel goed kan zijn, als je het maar rustig aan doet. Haha, dit is dus nog een discussiepuntje.



Ik voel sinds gisteravond wat minder symptomen. Borsten minder gevoelig en ook niet zo moe, maar dit is gewoon normaal denk ik toch? Zolang ik geen buikpijn en bloedverlies heb, neem ik aan dat er niks aan de hand is.



Hoe doen jullie het met sporten? Er wordt afgeraden de rechte buikspieren te trainen, alleen deze oefeningen komen altijd voor bij bodybalance en het valt zo op als ik die oefeningen niet mee doe. Er zitten een aantal dames in deze les die ik goed ken en ik wil niet dat zij het weten.

En de lessen overslaan vind ik ook zo zonde, omdat het zo goed is voor mij en de zwangerschap (ivm ontspanning enzo).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven