Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames , !

Hoe is het met jullie ?

Ik ben even een tijdje weg geweest had een kaakontsteking , wat een ellende kies getrokken en een week later was het nog niet over , afgelopen zondag weer naar de tandarts kaakspoeling gehad en mn tandvlees werd losgesneden auw !! En eindelijk een antibiotica kuur gekregen

Nu gaat t weer wat beter zwelling neemt langzaam af , dus kan er weer tegen aan ;)





Ja die kinderwagens he , alsof ze je achtervolgen , vreselijk vond ik het ..

Of als iemand weer eens zat te klagen als hun kind stout was geweest , dan denk je echt wees blij dattie bij je is en kattekwaad kan uithalen !

Ik hoop dat jullie ondanks alles toch nog een beetje kunnen genieten van het betere weer .

Ik weet niet meer of ik t al gemeld heb maar ben al met mijn dochter naar het ziekenhuis geweest en het ruisje was onschuldig ! Eind goed al goed dus .



Worden jullie nog een beetje gesteund door vrienden en familie ?
Alle reacties Link kopieren
Patriciac, wat een goed nieuws over je dochter! Ben heel blij voor je dat het onschuldig is! Jij zult ook wel vreselijk opgelucht zijn



Februari-mama's, heel erg bedankt voor jullie kaartje! Ik vind het echt superlief !



Van mij hoeft het mooiere weer eigenlijk niet zo.. het benadrukt de tijd die gewoon maar verstrijkt, die me op een bepaalde manier verder weg van de tijd met mijn zoontje brengt. Hoewel het besef van alles wat er gebeurd is juist steeds harder binnenkomt. En het verdriet momenteel alleen maar groter wordt in plaats van kleiner. Ik vind het dan juist fijn als het buiten rotweer is. Het past beter bij mijn gevoel en geeft me extra excuus om lekker binnen en thuis te blijven.

Maar voor jullie vind ik het fijn hoor! Lekker met de kleintjes naar buiten, geniet ervan!



Wij zijn gisteren weer naar het ziekenhuis geweest waar we bijna 4 dagen zijn geweest en waar ons zoontje is overleden. We hadden een nagesprek met de kinderarts en verpleegkundige. Nog een keer alles van die dagen doorlopen, het was heel emotioneel. We moesten ons ook melden bij de balie van neo , maar ik heb niet om het hoekje de afdeling op gekeken. Dat kan ik echt nog niet. Mochten we er behoefte aan hebben, dan mogen we altijd weer bellen voor een afspraak. Zulke lieve mensen daar. We hebben ook de dagverslagen van de verpleegkundigen meegekregen, ze zitten in een enveloppe want ik kan het nu nog niet lezen.



Frahim, hoe gaat het met je zoontje? Kun je al wat meer genieten en wat onbezorgder zijn? Ik wens het je heel erg toe



Dana, hoe gaat het met je? Hoe was het vandaag op je werk? Viel het een beetje mee? Dikke knuffel voor jou!
Voor alle dames: heel erg bedankt voor jullie kaart, hij plofte net op de mat..... Ontzettend lief dat jullie aan ons gedacht hebben!!

Het doet me heel veel......



Frahim, ik kan me voorstellen dat je geen geboortekaartje wilde inleveren, alsof je dat een stukje van jezelf ergens achter laat.... Ik heb nog niet echt het idee dat het mooie weer me goed doet, het is zo definitief nu de kou weg is dat ook mijn dochter weer verder weg is . Gaat het verder allemaal goed met je?



Patriciac, wat fijn dat het ruisje niks te betekenen had, dat moet een enorme opluchting zijn! Maar wat vervelend van je ontsteking, hopelijk slaat de antibiotica goed aan waardoor je er van af bent. Zo naar als je pijn in je mond hebt, bah! Sterkte!



Karlie, ik herken je verhaal, het lijkt wel alsof het gemis steeds meer doordringt en de pijn wordt steeds beter voelbaar.... Alsof we het al niet moeilijk genoeg hebben. vanochtend onder de douche hoorde ik het liedje "Julia" van Nick en Simon. Ik heb de versies gedownload met de namen van mijn meisjes en toen moest ik ineens zo hard huilen. Fijn dat je dan onder de douche staat, spoelt alles gelijk weg..... Maar dan krijg je ineens weer zo'n klap en doet het zo'n pijn..... Mijn lieve meisje......



Ik ben dus idd naar mijn werk geweest. Het was wel even een drempel, maar eenmaal binnen voelde het wel weer een soort van "normaal". Al wordt het natuurlijk nooit meer normaal...... Er zijn wel wat traantjes gelaten en veel geknuffeld. Daarna was de spanning van beide kanten er een beetje vanaf en wordt het volgende bezoekje wat minder beladen. Je hebt nu al wat collega 's gezien en gesproken, uiteraard weet iedereen wat er gebeurd is maar willen ze allemaal weten hoe het gaat. Maar de volgende keer is het dan niet meer zo "eng". Ik ga volgende week weer een keer langs, dan gaan we gelijk bespreken hoe we mijn terugkeer gaan plannen........ Hard is het allemaal........



Wat goed dat je zo goed bent opgevangen in het ziekenhuis, fijn dat ze met je meeleven en niks opdringen! Die verslagen zul je lezen wanneer je er aan toe bent. Wij hebben ze ook gehad en ik heb ze, met tranen die bleven stromen gelezen, maar het was ook fijn te zien dat mijn dochter bij haar naam genoemd werd. Het was ook heel confronterend om alles weer te lezen hoor, voor die tijd was alles nog goed.......

Dikke voor jou en iedereen hier!
Alle reacties Link kopieren
lieve dames,.. graag gedaan.. jullie zijn zo in onze gedachten...



~KNuffel~
Ligt het nu aan mij of is het forum er niet beter op geworden? Het is niet meer te lezen door alle icoontjes.....

Hoe is het met jullie?

Met mij gaat het redelijk, net weer een huilbui, ik mis haar zo bij alles wat ik doe. Ik loop alleen door een winkel, zit alleen in de auto en heb een leeg bedje staan...... En ik ben echt heel blij met mijn oudste dochter, maar als je je toekomst met twee kids ziet dan is het zo'n bittere pil........
Oké, door je cookies te wissen krijg je weer een normaal leesbaar forum, dit maar even ter info voor wie er ook last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
He lieve Dana,

Volgens mij ben ik door het nieuwe forum ook mijn priveberichten kwijt, ik zie ze tenminste nergens meer. Maar ik heb je gemaild



Het is ook niet alleen dat je nu geen 2 kids hebt (of in mijn geval 1), maar in plaats van het kindje waar je zo naar uit hebt gekeken, die zó welkom was, heb je nu gewoon een levenslang verdriet 'cadeau' gekregen. Misschien, hopelijk, krijgen we nog wel een kindje, maar dit gat in je hart, die lege plek blijft er altijd. En dat zal altijd pijn blijven doen. En dát vind ik ook zo oneerlijk. We willen zo graag weer gelukkig zijn, maar écht gelukkig zijn.. zou dat ooit nog lukken vraag ik me af?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het nieuwe forum ook irritant..zal wel een kwestie zijn van wennen.





Karlie, Dana75.... 3 maanden alweer.. de tijd gaat zo snel...:O(

voor de normale wereld gaat alles gewoon door... zo confronterent.. dikke knuffel
Even gewoon alleen een knuffel geven hier
Alle reacties Link kopieren
Zo lief Dutchie en Aaaanne!

Nog niet helemaal 3 maanden Dutchie, vandaag is het 9 weken geleden dat ons zoontje overleden is. Klinkt heel kort en dat is het ook, voelt heel lang omdat er zoveel gebeurd is, zoveel emoties, zoveel alles.. En de kinderwagen staat hier nog steeds in de kamer



Ik vind het nogmaals zo lief van jullie, het kaartje..
Dank jullie wel meiden, dat jullie blijven komen hier! de kaart die iedereen heeft geschreven staat hier op een mooi plekje......



Karlie, ik ben ook berichten kwijt, fijn dat ze dat ook even aankondigen.... Of heb ik het gewoon gemist?

Het is voor mij nu 10 weken geleden, maar idd lijkt het al veel langer. Zo veel emoties in zo'n korte tijd.....het is niet te bevatten! En echt zo onbezorgd gelukkig......ik denk het niet, we zullen altijd een pijn blijven voelen van het gemis van jouw zoontje en mijn dochtertje. Het zal dragelijker worden, maar het onbezorgde heb ik niet meer
Alle reacties Link kopieren
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
patriciac je kan mij mailen op irisklonne@gmail.com

dan voeg ik je toe....





Dikke knuffel voor Karlie en Dana75 ik denk aan jullie.

Karlie als je dit leest ik hoop dat je je gauw beter voelt praat alsje blieft met veel mensen en vooral Dana75... ik denk da thet toch veel uitmaakt als je met iemand praat die het zelfde heeft door gemaakt..die weet namelijk precies hoe je je voelt..... dikke knuf!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dutchie ,

Ik heb je een mail gestuurd ;)

Ik zie hem alleen niet in de verzonden map staan dus hoop dat hetgoed gegaan is ;)





Hoe gaat het met jullie ( Dana , Karlie Frahim en Niki ? )



Knuffel voor jullie !
Alle reacties Link kopieren
Patricia C ik heb hem niet gezien..zou het nog een keer kunnen proberen??





Ik kwam de dames hier een dikke knuffel geven.,... jullie mogen toch binnen kort weer proberen? of wachten jullie eerst liever af ..dikke Hug
Patricia, dank je wel voor je woorden! Erg lief!

Met de vinger van mij oudste gaat het gelukkig goed, het zoute water op vakantie heeft erg goed gedaan en nu is het wachten op een nieuwe nagel :-)



Met mij gaat het redelijk goed, uiteraard nog veel ups en downs, maar ik merk dat het elke dag een klein, klein beetje beter gaat. En ook nog genoeg terugslagen, zo zijn er vier (!) zwanger op mijn werk, dat blijft confronterend en afgelopen zondag stond ik weer heel hard te brullen onder de douche, maar ik huil niet elke dag meer.... Ik kan zelfs ook alweer wat plezier hebben, al blijft het soms moeilijk.



Dutchie, we "mogen" weer vanaf augustus, wat mij betreft gaan dan alle registers open, mijn man wil iets rustiger doen, en ook dat snap ik, maar ik heb het geduld niet...... Liever vandaag dan morgen weer zwanger, en echt niet om mijn kleine meisje te vervangen, want zij zal altijd mijn tweede dochter zijn, maar het verlangen is nog zo groot...... Als het eenmaal zo ver mag komen dan horen jullie het zeker! Met Karlie gaat het niet zo goed, maar daar wijd ik verder niet over uit, dat is niet aan mij.....

Dikke knuffel voor jullie allemaal en jullie kleintjes, ook die zijn alweer bijna een half jaar!
Alle reacties Link kopieren
Dana75, fijn om te horen dat het beter met je gaat, ook al gaat het langzaam. Het zal vast altijd moeilijk blijven, maar ik ben blij om te horen dat je ook soms weer plezier kan hebben. Wij denken aan jullie hoor! Juist als onze baby'tjes groter worden, bedenk ik weer wat jullie elke dag missen.

Verdrietig om te horen dat het met Karlie niet goed gaat. Karlie als je dit leest: een dikke knuffel!
Hoi,



Even hoi zeggen hier en knuffels uitdelen aan Karlie duidelijk, aan Dana ook (fijn dat het langzaaam wat beter met je gaat), Patriciac en anderen die ik nu vergeet omdat ik hier bijna niet meer kom. Ik denk alleen zo af en toe ineens aan jullie, dus toch maar eens langskomen om een hart onder een riem te steken hier en daar.



Patriciac, ik kan me helemaal voorstellen hoe gek je van jezelf moet worden maar toch elke keer maar weer wel controleren. Neem het jezelf niet kwalijk, het is logisch dat je dat zo doet en het zal heus wel slijten. Ga lekker elke keer kijken bij je dochter, elke keer als je ziet dat ze het weer goed doet en lekker slaapt zal je vertrouwen dat zij wel bij je gaat blijven wel iets groter worden. Ondertussen wordt ze steeds groter en wordt de kans op wiegedood sowiezo al steeds kleiner. Je doet dit heus niet meer als ze staks 7 jaar is hoor .



Ik vind dat consultatiebureau van jou trouwens wel bagger zeg, wat een waardeloze dingen om te zeggen tegen iemand die een kindje verloren heeft terwijl het buiten 30 graden is. Is er geen ander cb te vinden in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
voor jullie!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
Ik was mijn wachtwoord kwijt, maar ik leef nog steeds ontzettend met jullie, Dana, Karlie mee. Het is bijna augustus....verdrietig te lezen dat het niet goed gaat met Karlie :(



Veel sterkte dames!
Dag lieve allemaal,



Wat fijn dat jullie ons nog niet vergeten zijn!

Hopelijk houd iedereen het nog een beetje uit met deze temperaturen, want er zullen best kindjes bij zijn die wat minder lekker slapen nu



Het is idd bijna augustus, alweer een half jaar verder...... Een half jaar van ups en downs, verdriet, onmacht en woede. En nog steeds vechten deze emoties om voorrang, soms wint de een, soms de ander. Dat zal voorlopig wel zo blijven...... In september wordt het grafsteentje geplaatst, dus ook dat is weer zo'n momentje......

Ik zal ook hier voorlopig niet meer komen, ik weet dat jullie aan ons denken, maar ik weet ook niets nieuws meer te schrijven. Het forum zal steeds verder weg zakken, maar zodra ik hier positief nieuws heb dan zal ik het weer tot leven wekken (ik weet het, wrange woordspeling in dit geval)! En wat mij betreft liever vandaag dan morgen, maar je hebt de natuur nu eenmaal niet in de hand......



Ik wens jullie allemaal het allerbeste en hopelijk horen jullie nog snel van me! :-)

Dikke kus voor jullie!

En nogmaals dank voor jullie lieve woorden het afgelopen half jaar, het heeft me zeker geholpen!
Alle reacties Link kopieren
heel veel sterkte, Dana!

En voor Karlie en Niki ook natuurlijk!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor Dana, Niki en Karlie
Daag, ik kom ook nog even langs. Eigenlijk kom ik bijna niet meer op het viva forum, maar dames van februari, jullie zijn niet vergeten hoor. Niet zo vaak, maar wel met enige regelmaat denk ik aan jullie.

Februari is inmiddels ruim een half jaar geleden. Dana, een grafsteentje plaatsen lijkt me heel moeilijk, dat heb je nu misschien al gedaan . Ik hoop dat het wat beter gaat met jullie allemaal. Dat Karlie ook weer vrolijk wordt, al is het misschien eerst nog maar af en toe. En dat Dana snel hier zal zijn met goed nieuws. Niki, jij ook sterkte!



Aaaanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven