Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
Alle reacties Link kopieren
ik wilde ook even langs komen om alle dames hier een virtuele knuffel te geven... er word nog heel veel aan jullie gedacht en aan jullie mooie engeltjes!
Dag lieve allemaal,



Wat lief dat jullie ons nog niet vergeten zijn...... Het is erg fijn om zo nog wat van jullie te horen!

Hoe is het met jullie?

Met mij gaat het redelijk, druk met werken, vanaf volgende week zit ik weer op mijn dagen zoals voor mijn zwangerschapsverlof. Ook heb ik het druk met activiteiten bij mijn oudste op school en ben ik sinds een week of 5 aan het hardlopen geslagen.

Ook staat sinds vorige week het grafsteentje op de begraafplaats. Het is erg mooi geworden, helemaal van glas met Tinkerbell er op. Maar ja, dit was natuurlijk niet wat we echt wilden, dat was een mooi, levend kindje bij ons te hebben......



We zijn wel weer "aan de slag" gegaan en nu maar afwachten of ik weer zwanger mag worden. Ik kan niets anders doen dan hopen en het nodige eraan doen natuurlijk voor het eerst ook de ovulatietesten gebruikt en de frequentie tijdens die piek opgeschroefd, dus afwachten! Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn, hoe moeilijk dat af en toe ook is, maar het moet ook allemaal een beetje leuk en spontaan blijven.



Karlie en ik gaan elkaar binnenkort ontmoeten, ze gaat eerst nog op vakantie. Het zal vreemd, maar ook een soort van vertrouwd zijn, omdat je precies weet wat de ander voelt......
Alle reacties Link kopieren
Dana wat fijn te lezen dat het qua onstandigheden goed met je gaat.. fijn dat je karlie gaat ontmoeten... geef haar een dikke knuffel namens ons! fijn dat het grafsteentje mooi geworden is.... ik vind het nog altijd zo enorm verdrietig en on eerlijk voor jullie



Hier in amerika gaat het allemaal goed qua werk ben ik erg druk.. tijd van halloween en xmas.. en zulke holidays worden hier echt uit gemelkt hahah... hardlopen .. fijn he! ik kan niet wachten tot dat ik er ook weer tijd aan kan besteden.. ik hoop gauw dat je hier positief nieuws komt brengen!



Dikke knuffel!!!
Alle reacties Link kopieren
Dana, Niki en Karlie: voor jullie! Hopelijk maken jullie het naar omstandigheden goed!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Dank je wel vlammende troela, lief dat je nog eens wat post!



Naar omstandigheden gaat het wel goed, we hebben alleen helaas nog geen goed nieuws qua zwangerschap, maar we doen ons best . Ik heb wel al een afspraak staan bij de gynaecoloog, waar ik pas begin januari terecht kan, maar dan staat die maar vast. Ze had ook al gezegd dat we niet te lang moesten tobben..... Dus hulp is er zeker!

Mijn schoonzusje is nu 11 weken zwanger en ik heb het daar best moeilijk mee...... Ik wil ook zo graag! Maar ik probeer wel de afleiding te vinden om er niet steeds mee bezig te zijn, want dat helpt ook niet.



Met Karlie gaat het gelukkig wel iets beter, ze heeft helaas wel nog andere ellende te verduren gehad, namelijk dat ze gescheiden is van haar man. Dat was overigens niet haar keus Maar ze is een sterke vrouw en heeft haar leven weer opgepakt en zorgt goed voor zichzelf.



Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed, straks lekker Sinterklaas vieren met jullie ukkies!! Hopelijk tot snel, met goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
hey lieve Dana en karlie... wat een nieuws toch :O).. Karlie sorry hoor maar wat een eikel! zoveel mee gemaakt en nu dit nog eens... ach meissie een dikke knuffel....je verdient zo veel beter!



Dana fijn dat je een afspraak heb...ik kan me voor stellen dat het erg moeilijk is dat er iemand in de familie zwanger is.... dikke knuffel...



We denken nog heel veel aan jullie hoor en aan jullie mooie kindjes, jullie horen toch bij ons ...



Als je karlie weer ziet geef haar een dikke knuffel namens ons !
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Karlie! Dikke knuffel voor jou!



Dana wat fijn dat je in januari een afspraak hebt bij de gyneacolloog. Kan me voorstellen dat het lastig is je schoonzusje zwanger te zien! Ook voor jou een dikke knuffel en hopelijk zijn jullie binnenkort gewoon samen zwanger!



Niet iedereen van de Februarigroep heeft zijn inloggegevens van het forum nog, maar wanneer er hier iets gepost wordt is er altijd wel iemand die het de hele facebookgroep laat weten, en er wordt nog heel veel met jullie meegeleefd!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Dag meiden die hier nog wel eens lezen



Fijn dat jullie op Facebook nog lekker actief zijn, en dat we niet vergeten zijn

Ik wilde jullie even mededelen dat ik vanochtend een positieve zwangerschapstest had! Het is weliswaar nog geen dikke knalstreep, maar wel duidelijk te zien en een streep is een streep toch? Ik ben nu wel heel erg onzeker: gaat het allemaal wel goed, blijft die kleine plakken, gaat de bevalling goed..... Pfffff, het is erg dubbel allemaal.

Maar jullie hebben zo met ons meegeleefd dat het niet meer dan logisch is dat jullie het ook snel horen.

Verder weet nog niemand het, we willen eerst het bezoek aan de gynaecoloog afwachten in januari, ik zou dan 8 a 9 weken zijn.....

Tegen die tijd kom ik nog wel even wat melden



Xxx
Alle reacties Link kopieren
Dana gefeliciteerd met je positieve test! Ik wens je een mooi zwangerschap en een gezond kindje toe! Echt, het is je zo gegund!
Alle reacties Link kopieren
Dana gefeliciteerd! En inderdaad een streep is een streep. Hopelijk heb je snel een goede echo en kun je een beetje gaan genieten van je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Dana, gefeliciteerd, wat een heerlijk nieuws! Het zal tegelijkertijd wel erg onwerkelijk zijn. En hoewel het heel fijn is, breekt natuurlijk ook een periode van angst en zorgen maken aan. Ik hoop dat jullie er toch van mogen genieten en over 8 maanden een heerlijk kindje mogen ontvangen!



Karlie, ik weet niet of je dit nog leest (Dana, wil je het anders doorgeven?), wat is 2013 toch een rotjaar voor je! Je kindje verliezen en dan ook nog een scheiding voor je kiezen krijgen... Meid, dat is wel heel erg zwaar, ik hoop dat het je lukt om je hoofd boven water te houden. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Dana, wat een onwijs goed nieuws! Gefeliciteerd!!! Snap wel dat het spannend is, maar ik hoop dat je er ook een beetje van kan genieten!
Alle reacties Link kopieren
wow Dana wat een geweldig nieuws, een streep is idd een streep!!! Kan me goed voorstellen dat je heel erg onzeker bent en dat t een heel andere zwangerschap zal worden... Ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen gaan genieten van de zwschap, dat is je zo gegund...

Voor Karlie ook een dikke ... onvoorstelbaar en onwerkelijk wat je dit jaar allemaal overkomen is, wat moet je sterk zijn om hier goed uit te komen! Respect!
Dank jullie wel meiden, ontzettend leuk dat jullie nog de moeite nemen om te reageren!!

Veerle, ik zal het aan Karlie doorgeven, het gaat op het moment best goed met haar, ze is een sterke vrouw!



Idd zijn er allerlei gevoelens die door mijn lichaam gieren, blijdschap, onzekerheid, angst....en dat allemaal door elkaar. Maar op de een of andere manier voelt het goed....

Ik zal jullie nog op de hoogte houden als jullie dat leuk vinden! Het komt vanzelf ook wel bij de rest van jullie club op FB terecht



ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat, de eerste verjaardagen komen er al snel aan :-)
Alle reacties Link kopieren
Dana wat een heerlijk sinterklaas kadootje!!! het is je zo gegunt!!! ik hoop dat je naast alle onzekerheden ook kan genieten.. heledikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Dana, van harte gefeliciteerd en een dikke
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Hee wat fijn dat je zwanger bent Dana, gefeliciteerd!



Ik kan me voorstellen dat je nog onzekerder zal zijn of alles wel goed zal gaan dan alle andere zwangeren al zijn, maar het komt vast helemaal goed. Zoiets als wat jou overkomen is was zo'n uitzondering.. Ik hoop dat je heel erg kan genieten van je zwangerschap en over een poos van je kindje .



Wat ontzettend rot voor Karlie, jeetje, in zo'n vreselijk heftig jaar ook nog je man kwijtraken, wat erg. Erg knap van haar dat ze zich er zo doorheen slaat. Karlie, mocht je dit lezen en anders via Dana, als jij het door wil geven: grote knuffel voor jou. Ik duim dat het komende jaar voor jou een fijn jaar mag worden en dat je alles van afgelopen jaar een plekje zal kunnen geven.



Groetjes,

Aaaanne

(Ik weet niet of Karlie mij eigenlijk wel kent want ik schreef niet in dit topic, maar ik was geloof ik op dezelfde dag uitgerekend, of met 1 dag verschil ofzo. Mijn meisje kwam wat later en doet het prima . Ze ligt nu naast me op de bank te snurken. Heerlijk voor mij, maar ik denk nog met enige regelmaat aan Karlie, het had zomaar andersom geweest kunnen zijn).
Dank jullie wel meiden! Het doet me goed alles berichten te lezen.

Ik zal ook zo nu en dan jullie op de hoogte houden hoe het gaat. Om te beginnen op 6 janauri, dan heb ik mijn eerste echo en ik vind het enorm spannend....



Aaaaane, ik zal het doorgeven als ik Karlie weer spreek!!!
Alle reacties Link kopieren
Wilde Dana75 en Karlie heel veel liefs en geluk toewensen in 2014!!!!!
Dank je wel Dutchie, erg lief! Voor jullie allemaal natuurlijk ook de beste wensen en alle geluk en gezondheid!

Volgende week zal ik even melden hoe de controle gegaan is, ik hoop zo verschrikkelijk op een kloppend ..... Ik ben er best zenuwachtig voor, het is allemaal zo niet vanzelfsprekend allemaal meer!
Alle reacties Link kopieren
Dana hoe is het gegaan?
Hoi meiden,



Even een berichtje om te laten weten dat tot nu toe alles goed is!

Ik ben nu 9weken en 4 dagen, er was een kloppend hartje te zien en over drie weken mag ik voor de 12 weken echo!

Dus vooralsnog gaat het goed, maar ik loop niet op de zaken vooruit......



Met jullie ook alles goed?
Oh Dutchie, ik zie net dat je een bericht gepost hebt!

Heb je gelijk antwoord op je vraag hihi!
Alle reacties Link kopieren
Dana wat een ontzettend goed bericht!!! Hoop dat 2014 voor jullie een top jaar wordt waarin jullie je nieuwe wondertje mogen begroeten!!

Karlie, aan jou denk ik ook nog vaak... ik hoop dat je een liefdevol 2014 tegemoet gaat!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Dana!!!! :Imao:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven